Hát ez marha jó lenne kijönne a közeljövöbe!Pont az új baromságokat szedik ki,másítják meg. Am a kötözéses téma az nem nehezen módosítható ,hanem durván módosítják majd.
na most en is kiakadtam. lenullazta a statomat, ami nem erdekelne, ha nem veszitettem volna el az STG-t meg ugye mas fegyvernel is 0-rol indulok :( ez most mi?!
Hát mivel ez """szimulátor FPS"""-nek tekinthetõ ezért ezt megcáfolnám. Az OFP 1 realisztikussága még ehhez képest is milliárdszor jobb. Igaz 10 éves játék, de a fegyverek, a jármûvek minden kurva jó (direkt nem ARMAt mondtam, mert az már nem lett olyan jó, és simán a Code által csinált úgynevezett folytatás OFP2 néven és társai azok is hulladékok).
Cod, BF teljesen más FPS mint ez meg egy ARMA, vagy OFP.
Olyan mintha egy rFactort egy NFSel próbálnám összehasonlítani.
Azért ez sem teljesen igaz.Vegyük példának a tavaly télen megjelent Black Ops-ot.Nekem elsõ napos vétel volt de ilyen hulladék állapotú játékot még életemben nem láttam.Ég és föld volt a különbség az RO2 és a BO között a megjelenéseik napján.És a BO-ért 2x annyit fizettem ki.
felesleges volt félkészen kiadniuk, hogy megelõzzék a BF3 meg MW3-at kiadásban..annyit úgy sem fognak eladni mint a másik két nagy cég.. mikor elõször felraktam a gamet aznap mikor a cdgalaxisban megjelent, 4giga volt a mérete...
Viszont EA/Activision inkább megjelenés elõtt foglalkozik vele :D Talán úgy a jobb, bár kétségtelen, hogy az õ supprotjuk elég sovány, pedig sokszor volna mit javítgatni... Az igazi az lenne, ha megjelenés elõtt befejeznék a játékokat és utána már tényleg csak az apróbb dolgokat kéne javítani, de az meg ugye nem több gigabájt és apró alatt nem olyat értek, hogy statisztika meg optimalizálás és barátai, mert ez ugye ultragáz és szégyen.
új win7 64 bites rendszert telepítettem amihez a RO2 steamen keresztül leszedtem már lassan eléri a 10 giga méretet :p
DH-ban is ugyanúgy elõfordul, hogy több találat kell egy embernek mire hajlandó lefeküdni. Itt is, ha felsõtesten lövöd, akkor azért elég nagy arányban fekszik le azonnal. Nekem az hiányzik, hogy a kezébõl kilõjem a fegyvert az ürgének.. :) Nem egyszer van olyan, hogy betonfal mögül lóg ki a kicsi kezecskéje, és hiába lövöm meg a kézfejét annyira nem fáj neki :) Ha meg szobában állunk, akkor meg lazán átlövöm a falat fejmagasságban, ilyenkor nincs gond :)
A Magyarítást pontosan hova kell telepíteni?Meg nem zavar be a játékba?
Én is azzal vigasztalódom. A múltkor nagy kínomban visszamentem DH-val játszani és csodák csodája újra megtaláltam azt a játékélményt amit anno éreztem és ami teljesen elveszett (legalábbis benne) az RO2-vel. Utána még többször játszottam az RO 2-vel de rájöttem, hogy abban ugyanezt nem találom. A pályák nagyon tetszenek, akár még hangulatosnak is mondanám a legtöbbjét, de a játékba belevitt marhaságok idegesítenek. Egy lövéstõl vígan szaladgál a delikvens, sõt van amikor 2-3 lövéssel a testében továbbmegy és kigyógyítja magát a felcserkészletével egy sötét sarokban.... Na ezt annyira nem kérem. Attól függetlenül játszogatok vele mert jó pályák vannak és lesznek benne és hátha születik rá egy értelmes modifikáció is. De az biztos, hogy ez nem az a kultikus játék ami hajdanán a RO volt.
Csak a képet kommentáltam utólagosan! :) Normális közösségben, ahol tudom, hogy nincsenek csalók, szívesen megyek elõre is! :) Csak ezeken a vegyes szervereken nincs hozzá türelmem, hogy elviseljem a hátam mögé teleportáló szuronyos ruszkikat... :D
Benne vagyok... ha számomra megfelelõ idõpont lenne, akkor ott a helyem! ;)
Nem köll feltétlen a frontvonalon lenned :) A hentelést általánosságban értettem :) Amúgy ts-re elég ha felcsatlakozol, hogy Te halld, hogy böfögnek mások :) De amúgy tényleg jó lenne összehozni egy jó kis csatározást:)
Öregszem, és a darálóhoz már nem nagyon van ingerenciám... elsunnyogok valahova a háttérbe, és próbálok távolról hasznos lenni! :))
Természetesen van kedvem, én is örülnék végre egy alacsony pinges szervernek, ahol nem úgy néz ki elõttem a monitor mint a karácsonyfa. Hogy õszinte legyek furának is tartom, hogy ennyi szir-szar bevan kapcsolva... merre menjek, mit csináljak, ki mit foglalt el, ki mikor érkezik, stb... :D
Én is azt szeretem, ha semmilyen tájékoztatást nem kapok felirat formájában! :) Annyi van, hogy TS-t nem tudok használni, mert iszonyat káosz van körülöttem állandóan... ArmA-t is ezért "hanyagolom"...
én már semmin nem csodálkozom, de giga patcheknek sincs semmi értelme..inkább készültek volna el a játékkal. na mindegy úgyis formattálok aztán leszedek egy 20gigás RO2-t :p
Nájszos:) Fallen fightersen szórakozunk néha orosz oldalról, nagantal a küldetés elején, amikor a sarkon rohangálnak a németek. Nem egy szer lõttünk 200 plusszos frageket :) Ha a lag nem lenne a játékban, akkor asszem nagyon élvezhetõ lenne a távoli lövészkedés is :)
Apropó. Gidával pont beszéltük, hogy össze kéne csõdíteni a magyar népet egy jó kis hentelésre. Szerintem biztos játsszuk a játékot 30-40en :) Jó lenne egyet 30-50 ping körül lõdözni egyet. Amúgy láttam van magyar szerver, csak eléggé butított szegényke, így meg a fenének van kedve odamenni. Legalább is mi azt szeretjük, ha nem látjuk honnan lõnek, és azt se mutassa, hogy honnan lõttek le. Az azonnali találatjelzés is zavaró, de ha sokan úgy szeretik, szerintem tudnánk hozni áldozatot :D
Ez a pacific mod is ingyenes lesz amugy?(akinek megvan az RO2). azert kerdem mert a trailer, igeretes...felettebb :)
Orulok ha steames vasarlasom hatasara szponzoralni tudom a jenki fejlesztoket a magyar atlagfizetesembol :D :D (serafitty, amugy nem bantam meg a vasarlast )
Ma este meg megnezem a Stalingrad cimu filmet aztan asszem meglesz a hangulat par napra :D
SDK modok készítéséhez szükséges eszközöket rejt, pl. pályaszerkesztõ (nem far cry féle egyszerû :P).
Tegnap elott kiprobaltam a tort verziot es ra 1 ora hosszara megvasaroltam eletem 2. hivatalos PC szoftverét
Ez a jatek fantasztikus!!!!
Kb eletem elso fps-e a Wolfenstein volt 386-oson 8-10 eves koromban es azota is folyamatosan nyomom kovetem az uj jatekokat, de hogy en meg ekkora elmenyt ado jatekkal eletembe nem jatszottam az fix
Lesz@rom a bugokat, lesz@rom a rinyalo matyikat a grafika meg a single kampany miatt...ez a jetek multiban olyat ad amit eddig meg talan a COD 1 nek sikerult anno megkozeliteni
BfBC2 , BF3 ,CODok bújjanak el a tobb szaz fos fejleszto studioikkal, ez a jatek meg beta allapotaban is egyszerre megette mindet (mondjuk olyan mintha meg most is az lenne :D)
Na eleg a fenyezesbol :D
Aki tolja a multit az legyszi lepjen velem kapcsolatba, esetleg klan is edekelne
Koszi a figyelmet, udv!!!
G2play-en 4645 a steam kulcs.. szóval k.. nagy akció:)
körvonalakban - újabb "big" peccs lesz ami az új tartalmakhoz lesz szükséges - "régi-új" pályát (new prototype map) tesztelnek, ami a RO1 fanoknak tetszeni fog - SDK még ma, késõ este elérhetõ lesz, vagy ha nem akkor jövõ héten
Ennyit kéne elintézni, egy kurva Ping limitet betenni. Mondjuk ez csak félig meddig Tripwire dolga lenne. Laggolás dolgok már nem lennének meg a semmibõl érkezõ gyilkos lövések...
jah, aki nem kepes mentest csinalni az igy jar. csak magadat okolhatod... egyebkent nem ertem mi bajotok vele. szinte minden nap jatszom es a multkori PB bugon kivul nem volt semmi gondom. az hogy laggol, meg nem a jatek hibaja hanem az olyan idiotake akik 300-1000-es pingel belepnek 1 serverre, ezzel kinyirva az egeszet
The big Steamer is now sporting details of a new patch for Red Orchestra. Here's the skinny:
Map Balance
Reduced Elite Riflemen and Assault roles on all maps. Fixed various spawn camping issues on all maps. Apartments Added additional allied spawn after capturing the first set of objectives Barracks Fixed an exploit that allowed you to get into a wall Fallen Fighters Added missing spawn on squad leader spawns to sewers and trenches Grain Elevator Added a spawn for the Allies that is on the 4th floor. This for when the allies are defending the Foothold Spartanovka Fixed a issues with spawn protection incorrectly showing up when one of the objectives was captured in the 16 player version. Also fixed an Allied spawn not working correctly on the 16 player version.
Performance/Stability
Reduced the fps hitch during first spawn Improved the frame rate smoothing video setting to give more stable FPS Fixed memory spike when changing teams in the role selection menu Improved physics performance (removing another cause of hitching) Fixed a crash when device was lost
Other
Fixed a wall exploit while leaning Satchel objectives can now be 'captured' by destroying the target Fixed getting kicked for idling if the server has set MaxIdleTime when reinforcements have run out, or when dead in countdown mode. Fixed momentary green scope texture when taking over a bot with a sniper scope. Fixed a bug where tank crew members would be invisible the first time they unhatch from the driver seat Tank geometry should no longer disappear after being killed as a tank crewman Several problems with the hero rank have been addressed (Enemy loadout weapons not showing up, losing hero status after death, UI refinements, etc...) Launching the game the first time will add a setting, HUDTipsLevel, to ROGame.ini. Changing this will reduce the amount of text tips that appear on the HUD (0 All Tips, 1 Moderate Tips, 2 Few Tips). Looking for feedback and later on we may add it as a menu option.
Játszottunk vele többször is. Simán csak jól lõ a csávó. Általában mesterlövész, és ahogy nézem most is (csapat pont 19 :D). Már veterán, vagy hero sniper az ember, úgyhogy csak simán kocka :) És egy 3 körös etapban simán tudsz lõni 50-60 fraget..