Érdekes módon több játékost is ismerek, aki bõszen fregel... Lehet, hogy a hiba az ön készülékében (jelen esetben benned) van. Full realisztikus szervert kell keresni és nincs probléma. Mi csak ilyenen játszunk. És baromi fura egy olyanra tévedni, ahol kapásból látom, ha valakit lelõttek, vagy én lõttem valakit. Hidd el tényleg tapasztalatból (sok óra,1000+ frag) mondjuk, hogy simán játszható a játék, igaz kell hozzá gép. Tegnap fordult pl olyan elõ, hogy egyik társammal szembelõttük egymást, õ német én orosz, és csak az õ lövését loggolta a szerver. Mert megkértem, hogy vegye fel a fegyveremet, és ürítse a tárat. 10 golyót tudott kilõni, pedig nálam puffant a fegyver, nála nem. Ezt el kell fogadni, hogy 100+-os pingnél elõfordul. De ez 100 esetbõl egy.. Pedig a 64-es szerverekre szoktunk járni, ahol mind az fps és mind nethibának gyakran kéne elõjönnie...
Fõleg mióta egyre több a cheater is...próbálok mindig esélyt adni ennek a szutyoknak de valahogy nem megy ... mindig 10 perc vagy 15 perc vagy fél óra után kilépek...nem bírom idegekkel...Néha úgy bírom hogy campelek hallom hogy jön fel a tag a lépcsõn hirtelen csend, nem lát de célozva pontosan rám irányítva már lõ. És hála az internet laggnak amit egy két csávónál (na jó fél brigádnál) látok... megõrülök egy teljes tárat a fejébe lövök MP40el...semmi...én ennyit hallok...pukkk kaputt...vége... és csak lesek....biztos Mancsúriából játszanak vagy én már nem tudom...
Jó tudom negatív személyiség vagyok...sose mondok pozitívat...de mondok most. Ki kell fogni azt a pár jó szervert és azon játszani... de sajnos ritka ahol minden klappol és beadja a lövéseket. Tényleg sokszor látom hogy vérzik hát az agya fröccsen szét akkorát nyomtam a fejébe...de vígan fut tovább realistic szerveren... ez net hiba, FPS hiba, szerver hiba...sok minden lehet, az is lehet hogy csalás. Sokat tapasztaltam, de tényleg az elmúlt napokban, de még mindig sokszor megbotránkoztat...bárcsak normálisan ki lett volna adva...
ezeket én is megleltem, köszönöm szépen, azóta pedig találtam egy olyan szervert, amirõl nem dobál ki (az elsõ 5 után vált gyanússá a téma :) ) még egyszer köszi.
vki vett orosz cd kulcsot ehhez a játékhoz? van vele angol nyelv?
Most így hirtelen 2 megoldási kísérletet láttam, próbáld ki. (angol, remélem megy)
I've read you can try to fix the problem you have by right clicking on your icon and press run as administrator. if that doesn't work you have to save your game to C drive.
Azért "realism" szerveren egyáltalán nem így van. Legalábbis eddigi tapasztalataim szerint, könnyûszerrel nyerhetnek (és nyernek is) a támadók. Commander-tõl és Squad Leaderek-tõl függ...
Tikettbõl ez a 200-250-es mennyiség ami a legtöbb szerveren van kb jó szerintem. El tud fogyni a 15 perces kör végére ha nagyon óvatlan a csapat. De voltam olyan szerveren ahol 500 vagy 2000 is volt. Hát ott már kb mindegy volt, annyit ért mintha nem is lett volna.
Ez a csere szerintem csak szerverbeállítástól függ,ezenkivül emelni kéne a tikettet is hogy legyen idõ befoglalni mindent, meg azt is be lehet állítani hogy a védõk ne tudjanak visszafoglalni területeket igy lassan õk kerülnek szopóágra
Ebben a játékban csak az a baj hogy rettentõ igazságtalan. Mindenki örökké arra az oldalra áll, aki védeni fog az adott pályán. Most játszottam egy órát, 4 kör, 4x lettem támadó. Öltem kb. 20-at, meghaltam kb 60x, és elvesztettük az összeset. Nem értem miért nem úgy csinálták meg ezt, hogy egy kör lejátszása után megcserélje a teljes csapatokat, és aki eddig orosz volt, az átkerül németnek, és fordítva. És így a feladtok is megcserélõdnének.
nem tudom, én cod1-re gondoltam, de mindegyik tele van csíterekkel meg faszlámákkal, úgyhogy nem játszom már én se
Én azon nevelkedtem, de hogy ez is simán menne az is biztos. Cod4 nooboknak nyilván nem, csak a játék amit a cikkben írnak 2003-as és tele volt prokkal a multija. Cod2+ tól egyetértek a kijelentéssel :)
Tripwire Interactive has just released a 220MB patch for Red Orchestra 2. Most of the features relate to Clan or Competitive matches.
Clan/Competitive Match Support Functionality Part 1
This update includes the first batch of additional functionality and bugs fixes to support playing and broadcasting competitive matches. Additionally the update also includes general bug fixes and additional SDK functionality.
Spectating Additions and Fixes
Added functionality so that players that join as "Spectators Only" (i.e. a spectator that joined a server by right clicking a server in the browser and selecting "join as Spectator") can have access to unrestricted views. This functionality is particularly useful for streaming/casting RO2 competitive matches so the spectator showing the match has the flexibility to use all of the views. This can be disabled by setting bLockTrueSpectatorsView=true in ROGame.ini if you want to limit true spectators to the same view as players that are actually playing. Set it up so that "Spectators Only" can cycle through viewing players on both teams. This is also particularly useful for streaming/casting RO2 competitor matches. Set it up so that "Spectators Only" will be able to see the player names over the heads of players from both teams. This is also particularly useful for streaming/casting RO2 competitor matches. Fixed a bug where when trying to switch the spectating view mode it would also switch the player being viewed Fixed an issue with specating where you could go into locked third person view even when the specating was restricted to first person only. Should also fix getting first person spectating views in vehicles
Clan Match
Added a new setting for use when the "Ready Up" system is enabled (for instance ready up is enabled by default for countdown) bAllPlayersMustReadyUp which can be set in ROGame.ini. If true, all players must ready up to start a match (or the PreStartDuration counts down - note if PreStartDuration is 0 the match will never start till all players ready up with this set true). Useful for clan matches so that the match will not start until all players have readied up (set PreStartDuration=0 and bAllPlayersMustReadyUp = true in ROGame.ini to do this).
Server Configuration - Custom Game Mode
Note: The below settings are Custom mode only, and servers will not run in Ranked mode with them enabled (since the settings essentially override the ranking system).
Added the ability to limit character class ranking. Using this setting server admins running the Custom game mode setting can limit the maximum ranking levels which will limit class ability upgrades and weapon type unlocks (such as the MkB42, AVT40, Semi Auto Sniper Rifles, etc). Setting MaxClassRank in ROGame.ini or in the webadmin to any value greater than zero will limit the class ranks to the specified level. Valid override values are 1-5 (1 limiting to Raw Recruit, 5 limiting to Hero). Added the ability to limit weapon specific ranking. Using this setting server admins running the Custom game mode setting can limit the maximum weapon ranking levels which will limit weapon ability upgrades and weapon functionality unlocks (such as different scopes, bigger magazines, etc). Setting MaxWeaponProficiencyLevel in ROGame.ini or in the webadmin to any value greater than zero will limit the weapon proficiency upgrades to the specificed level. Valid override values are 1-51 (1 limiting to no weapon upgrading, 26 will limit the game to the first tier upgrades (PPSH drum mag, etc) but not allow further major upgrades).
Example uses:
Clan Match - to make certain all players are exactly even with no upgrades set MaxClassRank=1 and MaxWeaponProficiencyLevel=1 in ROGame.ini (or through webadmin).
Restrict To Basic Weapons and Upgrades - set MaxClassRank=2 and MaxWeaponProficiencyLevel=26 in ROGame.ini (or through webadmin) and players will be able to play with basic weapons and basic upgrades that have have earned on a Ranked server (like the PPSH drum mag), but not be able to play with upper level weapons (like the MkB and AVT).
General Fixes
Fixed not being able to type in foreign languages
SDK Functionality/Fixes
Disabled the steam game overlay for the editor. This was causing the editor to crash when launching through steam. Fixed a crash compiling .uc files.
To create a mutator or gametype mod use the UE3 process (same as UDK, UT3)
Find RO2 in My Documents and place your .uc files in My Documents\My Games\RedOrchestra2\ROGame\Src\MyModName\Classes. Add ModPackages=MyModName to [ModPackages] in ROEditor.ini Run the game with ?Game=MyModName.MyGameType -useunpublished Publishing support is coming soon (note Mutators can be run offline, but aren't supported for servers yet)
Ok, én is láttam a sátorvas verziót, de ha az szakszerûbb hát kijavítom arra, egyébként is dolgozok egy javított verzión pillanatnyilag.
GameSpy: Speaking of pricing, I understand the modding team will have the opportunity to make money on this project, even though Rising Storm isn't officially a "paid gig." Can you tell us how that will work?
Alan: In principle, there is a pool of cash that the team will share when they deliver a finished product and, if it is good enough to sell as a full add-on (which it should be!), the team will continue to earn money in royalties off the back end. So, no, they are not getting paid to do the work - this was always described as "a mod with benefits." Some people have approached the team with the mindset that it is paying gig, which it isn't. We're taking a risk with it, asking the team to do the same. If it works as planned, then everyone wins!
Tony: We have had freelancers coming in trying to dictate rates that they feel they should be paid. It is sad to turn away talented individuals, but that is not the ethos we strive for here. We hope that our efforts will lead to some financial gain for us, but that is not our motivation. Our main motivation is to make a game that we would love playing, using a remote team in a way that has never been done before.
Húú nem kötözködésnek szánom, de ha olvassa a magyarítás készítõje a fórumot akkor neki üzenem: A "ravaszvédõ kengyel"-t nem sátorvasnak szokás nevezni? :) Tudom a sztaki ezt dobja ki de én a való életben még sosem hallottam.
Tényleg nem sértettél meg. Csupán nem értem mit találtál az én böfögésemben támadó, kötözködõ jellegûnek... Mivel ez az egyik, ami eléggé távol áll tõlem, hogy ha valaki fórumon kérdez valaki valamit, akkor leharapom a fejét. Ha szeretnéd konzolból paranccsal már lehet resetelni, ha minden igaz.
Honnan a francból tudjam én hogy neked mi a "leszedni". Nem írtad oda hogy a fegyverrõl akarod leszedni. Azt hittem letölteni akarod valahonnan mint valami patchet és az a "leszedni". De talán ha a tengernyi logikáddal kerek mondatokat írnál könnyebb lenne válaszolni... De látom a beszólogatás az megy.
Nekem se resetelte, de meg lehet csinálni "manuálisan" is, hogyha érdekel. Config fájlba kell csak kicsit beleturkálni. Nekem mûködött, most fejlõdgetek szépen. :)
Ez igaz de nyílván azér kérdeztem meg hogy hogy kell leszedni a motyókat mer nincsenek meg... logika nem a barátod látom :D De azér örülök hogy miattam megnyitottad a paintet
ki kötözködik???? ott válaszoltam a kérdésedre. el kell érned. ebben mi a kötözködés. azért ne azt keresd már, ki mikor köt beléd. én baromira nem értek ezzel a fejlõdgetéssel egyet, mert szerintem baromira nem ez volt a játék profilja. amúgy hogy a rákba vagy már 86os? jó pár játszott órád lehet :)
Köszönjük az infót az újak nevében, de sztem már sokan használják (köztük én is, ezúton is köszönet Patyeknek érte!) egy ideje innen a magyarítást:http://www.redorchestra.hu/downloads.php?cat_id=12