Szívesen de szerintem ebben a topikban túl nagy szükség nincs erre, mert alapvetõen értelmes diskurzus folyik, nem nagyon kell ide moderáció. Ha majd megjelenik a játék végre valahára, na akkor lesz 1-2 kemény hónap...
Megjelent egy friss interjú a készítõkkel, az élvezeti értékén kicsit ront, hogy oroszul. Ha valakit érdekel akkor itt megpróbálhatja kihámoznia lényeget a Google translate segítségével.
Összeütöttem egy FAQ-félét is, lásd fent.Ha valakinek van kedve szerkesztgetni, hozzáadni akkor szívesen adok hozzáférést. (Desiderata, lolSL, vagy bárki más, bocs ha kihagytam volna valakit)
Sajna 2011 III. negyedévet írnak benne...
Remélem nem fog a játék a ruszkik felé "lejteni" nagyon, mint egy más témájú, lényegében vh.-ás proginál pl.: a WoT-ban.
Igen, jobban belegondolva a Q1 kizárható a Q2 pedig kicsi valószínûséggel bír. Ennyit várni játékra kicsit már-már kiábrándító. Én nem vettem észre hogy az RO lejtene "szövetséges irányba, sõt némely pályán jóval nehezebb oroszként nyerni. (Danzig, StalingradKessel, ...)
Én is meg még pár százezren... Az RO 500 000 példányban kelt el, szerintem a vásárlók közt legalább van 200 000 vásárló élbõl, a a többit a marketing, a gamer viláh hírei meg a haverok ajánlásai adják majd. Sajnos ami az az elõnye a Tripwire-nek az egyben a hátránya is. Kicsi cég, véges emberi kapacitással azért tart ennyi ideig a játék elkészítése. Viszont éppen ezért innovatívabbak és több egyedi színt visznek a játékba. Pl. a tankban mindenki láthatja a másikat "munka közben", sõt helyet cserélni is lehet. És olyan is elõfordulhat, hogy a tank találatot kap, meghal a lövegkezelõ de az életben maradtak tovább viszik a tankot vagy harcolnak az utolsó vérig. Valami ilyesmirõl beszélt a cég alelnöke a fórumban.
Talán némi fény a megjelenés sötét alagútjában....
Mosta a napokban zajlik a játékfejlesztõk kiállítása ( GDC ) és ezzel kapcsolatban jelentek meg hírek az RO2-vel kapcsolatban.
1,
Bemutatták az RO2 demóját a sajtónak és a partnereiknek sõt ki is lehetett próbálni a játékot. (errõl lentebb cikk) A Facebook-on jelent meg a hír és ennek kapcsán egy kommentelõ azt írta: lengyel sajtó szerint áprilisban kijön a játék. (mondjuk én legfeljebb a demót tudom elképzelni...) "Update from GDC: We've been demoing RO 2 to the press and meeting our partners in crime such as Sam Hulick for good times after hours! Expect some new media in the coming days/weeks.
<b>2.</b>
Aki kipróbálta a játékot ezt írta a hivatalos fórumon (gyorsfordítás)
Kevesebb mint 3 percet tudtam játszania játékkal.Számítógépbuzi vagyok, megpróbáltam mindent kipróbálnia mi 3 percbe csak belefért. Kipróbáltam a vaktüzelést (fedezékbõl csak a fegyver kidugva, érzésbõl lõni...) fekvést, guggolást, futást, ugrást, célkeresztes lövéseket, alacsony életet valamint a meghalást és elpuszttani a rombolható tárgyakat. A játék nagyszerû. Pont olyan mint amilyennek a fejlesztõk leírták ésn is teljesen ilyennek láttam. Minden nagyon egyben van benne. Van néhány bug még benne de a játék jelenlegi készültségi fokában és fõleg, hogy rengeteg új innovációt (feautures) vittek bele ez teljesen OK. Amit még kipróbáltam: minimap szisztéma, dinamikus HUD (kijelzés a display-en), spawn-szisztéma, stb.. Minimap: hasonlít egy kicsit a BF 2142-re javítások és logikus egyszerûsítések több tonnájával megtuningolva. Dinamikus HUD: nagyon apró (?) de teljesen megfelel a célnak. Nem zavarja a játékmenetet. Map: nagyon részletes és nem túlságosan összetett. Spawn: nincs sok tapasztalatom, egyszerûnek tûnt és nem túl bonyolultnak. Újra összefoglalva: remek játéknak ígérkezik. Szívemben én régi BF-rajongó vagyok de ha a tapasztalatomra hagyatkozom akkor azt kell mondanom, nagyon sok CoD, BF és más játékost fog elcsábítani akik meg is veszik majd a játékot. Beállítani nagyon egyszerû volt számomra. Sok játék jön kia az idén de könnyen lehet, hogy ez a játék lesz a király ebben az évben. Tényleg nagyon jó. Bõven túl van az én elõzetes várakozásaimon. Sokkal jobb mint amennyire elõzetesen a YouTube videókról lejött, játszani nagyságrendekkel jobb. Remek volt játszani vele, élveztem.
Utána tudtam újra játszani egy kicsit, most a tankokat próbáltam ki. Pozíciót váltania tankon belül kb. 2 mp volt. Amikor egyedül játszottam akkor azt írta ki a játék, hogy "szimulátor". Remek dolog volt játszani vele, játszottam már sokat a BF2-vel de ez a tankozás össze sem hasonlítható azzal. Remek játék, telis-tele újdonságokkal.
amazonon 2011 július 5. a megjelenés, persze ez se biztos, de az áprilist korainak tartom, pláne ugy hogy még a béta sincs bejelntve félek csak év végén fog jönni :(
Nagyon jó kis game lesz ez, mostanában úgyis csak ilyen modern lövöldék jönnek.Már hiányolok egy jó 2. vh.-s fps-t.
A Tripwire egyik fõnöke a béta kapcsán 3 fázisról írt hajdanán.
Yes, there will be a beta. It will have 3 phases.
Friends and Family (and the external testers who we've used for years, wouldn't want to call that miserable lot friends....) A second limited wave where we bring in some more people and probably some clans. A closed beta with potentially tens of thousands of keys - This is the beta you have the best chance of getting in, however we have not decided how we will be handling it yet.
A videó szerint elindult a beta elsõ fázisa > barátok és ismerõsök (család)
"...we have not suddenly changed to call of duty mod, i am using god mode to stay alive"
PWNED!!!
Kivégzés. Nincs túl sok értelme de látványosnak látványos....
Szegény németek
there will be more global RO 2 news as we move through the beta phases. We just hit art content lock so the art team can now focus on pretty pictures and movies rather than content creation.
Bízvást indulhatnának a világ leglassabban elkészülõ játéka címért. A marketingjük - ami igazából nem létezik - csak az igérgetésekben merül ki. Ettõl függetlenül nagyon jó játék lesz de ez a része nevetséges.
év elején mondták hogy kerülik a nagyágyúkat, megvárják a legjobb idõpontot amikor nem jelenik meg körülöttük 5 multiplatform 100millió dollárból fejlesztett meg reklámozott game. talán ha májusban letudjuk a sok megjelenést akkor majd elkezdik reklámozni, és október elõtt kiadják majd. vagy jövõre :P
Szerintem nem sok észt visznek a marketingbe hanem csinálgatják, hogy még az idén elkészüljenek vele. Fura stratégia, ahhoz képest, hogy már tavaly év vége óta a bétat kellene nyüstölnünk...
Õszintén szólva engem nem érdekel, hogy milyen a marketing. Amit olvastam eddig róla, ha az mind benne lesz, akkor tuti vétel. Ebben a játékban lesz tartalom, mondjuk ellentétben a BF3-al.
Ja,ne a reklámra költsék a pénzt hanem a játék jobbá tételére.Ha jó lesz úgy is sokan megveszik.A DICE meg bekaphatja a BF3-mal együtt,olyan gépigénye lesz hogy belegebedünk ha futtatni akarjuk nomálisan.
egy multi demó kijöhetne, legalább lehetne véleményezni és csiszolni rajta
But RO2: yes, close to the first phase of beta now. Won't be many more Saturdays before we are chatting about that. Finalizing script for the v/o for the single-player campaigns. Tweaking Countdown gametype, both to suit the clan players (setting it up so we can be sure it is perfectly balanced) and to work well in the MP campaign. And starting to get the final PR campaign organised... the fun!
Éppen linkelni akartam én is, köszi, hogy résen voltál. Nagyjából: befejezték a béta elsõ fázisát és elkezdik a végsõ PR-kampányt, hírverést a játék körül.
Elindult a béta 2. fázisa, 50 ember tesztelheti az RO 2-t. link A következõ fázis már a 20ezer kulcsos,béta lesz, ahol mindenki igényelhet majd kulcsot.
váóh, és van fent videó? esetleg valami jó minõségben?
De igen, igazad van tényleg volt ilyen hír is. link Lehet, hogy így is lesz, azt még nem tudjuk mi alapján osztják szét a kulcsokat de biztos hogy közel sincs 20ezer Steam-es igénylõ jelen pillanatban.
And for the RO2 fans - yes, we are rolling out the "Friends and Family" beta. Getting closer to closed and the large closed betas. The F&F beta is a milestone, of course. Initially designed just to roll the game out to a whole bunch of PCs in non-development environments (i.e. in peoples' homes) and see what immediate wierdo problems surface. But beyond that, it means we get a first reaction from a bunch of people who haven't played the game yet.
It will really take a couple of weeks to iron the initial kinks out of the beta system, so that we can actually get people down to some serious playing. Get the distribution rolling smoothly, updates and all the rest of it.
Néhány hetet írnak a zárt béta fázisig. (Yoshiro - Tripwire fõnök)
Félhivatalosan bejelentették, hogy nyár végén adják ki a játékot.
Later in the summer, our own next title. Announcements about games on other platforms. Alan Wilson, Vice President of Tripwire Interactive
Másik infó: Ro Darkest Hour módban játszottam valakivel aki belekerült abba a bizonyos 50 fõs körbe akik tesztelhetik a játékot. Nem volt túl hízelgõ a véleménye: szar árkád-stílus, hasonló mint a CoD.
Hogy minden vélemény képviseltesse magát....
Ettõl félek a videót nézve. Nem értem, miért akar a cod-ra hasonlítani a játék, ha ez tényleg igaz. Én a R.O. elõtt azzal (1-2) játszottam és megváltás volt nekem anno ez az új játék. Csak lesz valami beállítási lehetõség arcade és "szim." között. :)
más: DARKEST HOUR 5.0 nem lett rossz csak nincsenek sokan a szervereken és nem tudok mindent kipróbálni benne. Az aknavetõ külön élmény lehet... :) A Gran nem kicsi pálya (offline nézegettem), de még ezzel nem volt szerver, hogy kipróbáljam.
Ha meg így haladunk nem fog a RO (remélem) kihalni...
Ez csak 1 vélemény, nem biztos, hogy mérvadó. Reménykedjünk . :)
zoltang
Én is a CoD-ról nyergeltem át, épp a minap gondolkodtam azon, hogy a CoD-ot 5 év után már annyira untam, hogy a gépen sem volt fent míg az RO-val míg most is nagyon jókat játszom akár egy-egy unalomig ismert pályán is. (pl. Königsplatz, StalingradKessel, stb...)
Darkest Hour nagyon jó de nekem irgalmatlan nagy lagjaim vannak és a chat-ben látom, hogy másoknak is, de ez csak az új pályákon jelentkezik. Gran-on játszottam, német oldalra billen, gyakorlatilag kacsavadászat volt ránk de tetszett a pálya. A mortar tök jó de fogalmam sincs miképp is kell használni de azt láttam, hogy komoly tömegmészárlást lehet véghezvinni vele. A spawnrendszerben vagy egy újdonság ami baromság: egy ikon jelzi, hogy lehet transzportálódni a pálya egy adott részére és az ezt jelzõ ikon egy oda nem illõ futurisztikus ikon.
Az oke, hogy a grafika nem a legfontosabb egy jateknal, de azert ennel a videonal nehol felszisszentem, hogy jajj de ronda...egy uj 2011-es jateknal ez kicsit kevesnek tunik.
En elhiszem, hogy szebb lesz a vegleges verzio es remelem is hogy ez igy lesz, de a kezikameras ok eleg gyenge indok sztem. Aranylag le lehet szurni egy rosszabb minosegu kezikameras felvetelbol is, ha ronda a texturazas/robbanasok/animaciok/stb, raadasul ez eleg jo minosegu felvetel a jatekrol.
Mind1 vegulis, majd remelem hamarosan a betaban/demoban kiderul ugyis, hogy ilyen-e vagy szebb.