Azok a horror játékok közül amikkel játszottam ez volt a legütõsebb! Full grafikán nyomtam és 5.1-es hanggal+szép lassan körülnézegetve játszottam végig és így összességében szerintem nagyon jó és "félelmetes"
Egyet kell értenem, egyik Dead Space sem a legfélelmetesebb. Aki a legeslegfélelmetesebbel akar játszani, igazi, szó szerinti túlélõ horrorral, az próbálja ki az Amnesia: Dark Descent-et. Aki szereti magát szopatni, az sötétben, lehetõleg teljesen egyedül játssza. Ez esetben a pelenka is szükséges kellék. Na jó, lehet kicsit túlzok. De szerintem már betegesen sötét a játék hangulata...
ezzel h legfélelmetesebb énis vitatkoznék, sõt nekem ez a 2. messze nem volt annyira félelmetes mint pl az elsõ, attól még h sötét van a szörnyektõl alig szartam be, jobban felugrottam néha 1-1 hang hallatán, mondjuk emberfüggõ de nekem az amnesia félelemfokba messze veri ezt...
csõ legkönnyebb fokon második menetben azt a sok elit ruhát mikor kapom meg? vagyis haverom mert õ causal-on kezdte.
Egy kicsit nagyon sötét a videó, legalábbis a játék nekem ennyire nem volt sötét. Amúgy nagyon fasza ez a rész. Amikor elõször játszottam végig, sötétben, akkor nagyon szaratós tudott lenni, az egész Unitológus részleg hangulata rohadtul... hogy is mondjam... Dead Space-es.
Sajnos nem sikerült megoldanom.A settings.txt file-ban ami egy rejtett file kell átírni két számot nullára.A gond csak az hogy eredetileg is nulla van ott tehát nem igazán lehet átírni.már újra telepítettem a játékot de az sem segített.Baromira idegesít a dolog.Valaki segíthetne ebben mert nagyon nyomnám tovább.
Sziasztok ! nekem ugyan az a problémám mint bigdawid-nak! A 7.részben át akarok menni egy átjárón melynek a végén van egy ajtó.kinyitom az ajtót és egybõl sötét lesz a képernyõ és kiírja hogy bocs de hibás valami. Sajnos én sem vagyok erõs angolból.
Nem tudom bigdawid-nak sikerült e a problémára megoldást találna ha igen kérem irja meg nekem ja ha nem akkor ha tud valaki segíteni. Tegye már ki ide.
Az újraindításnál oda dob be,h elhajít a szörnyella! Abba a pillanatban ahogy engedi,h mozduljál fordíts neki hátat,ajtó el és sprint! Ha jó ütemben csinálod sikerül és ha az ajtón átmentél,nem megy utánad!
Azt hiszem ez az 5. chepter! Mégpedig van egy nõ aki elé visznek! na ezt szana+széljel lövik! Menekülõk és jön egy nagyon valami.. megtudok lépni elõle vagy is csak félig.. van elõttem egy ajtó de nem tudok bemenni az ajtón mert utol ér! Most az ajtóval kell szenvedni vagy meg kell fordulnom és lelõni?
Rendben, majd csekkolom az oldaladat!:) Nekem a single simán elég lenne majd Magyarul! Kitartást a folytatáshoz, és köszi az eddigi munkáidat!;)
Ha Isaac páncéljára gondolsz, ami itt bal oldalt van a háttérképen, akkor azt csak a második végigjátszás során tudod megszerezni. New Game+ -ot kell indítanod, ami az elsõ végigjátszásod legvégén készített mentéssel indít új játékot, tehát megmaradnak az elsõ végigjátszásban szerzett cuccaid (fegyver, pajzs, fejlesztések, stb.).
Jó, mondjuk ez a "több millió fényévre" az lehet, hogy kicsit túlzás, hisz akkor minimum az Androméda galaxisban kéne lennie, ami 2,5 fényévre van tõlünk. Persze nem zárom ki, az is lehet, hogy a Necromorph vírusnak és a Markereknek épp az a lényege, hogy egy totál idegen galaxisból származnak.
"Aegis VII is located an unknown distance from Earth; although it has been described to be "several million light years from home" by a surveyor during the beginning of Dead Space: Downfall."
az aegis-VII hol is van? :D tudom hogy ott jáccódik az 1. de hol a fakkomba van :D amúgy meg ott megtalálták klárkot és elvitték 1 katinai hajóban ... az más :D de egy balszerencsés csákkó meg a szemtelen csajszi még keveredhet kalandokba mivel szerintem el akarják tenni õket láb alól :D
Sziasztok!Lenne egy problémamá-Úgy kb asszek a 7.részben át akarok menni egy átjárón melynek a végén van egy ajtó.kinyitom az ajtót és egybõl sötét lesz a képernyõ és kiírja hogy bocs de hibás valami.utána néztem neten van is rá valami orvosság de sajna angolból nem vagyok túl esrõs.Szóval ha valaki tapasztalta ezt a hibát és sikerült megoldania az kérem jelezze.Köszi:)
lehet h javul a tendencia de egyre több elnagyolt textúrával fogsz találkozni
Srácok, egyedül engem zavar ez a túlzott sötétség a játékban? És nekem ne érveljetek azzal, hogy ez horror. Az elsõ rész világos pályáin ugyanúgy be tudtunk szarni félelmünkben. Ehhez képest olcsó húzásnak érzem a második részben uralkodó állandó vaksötétséget. Sokkal jobban lehetne érzékeltetni az ûrváros grandiózus mivoltát, ha a nagy nyílt helyszíneket nem csõlátással zseblámpafényben kéne szemlélnünk. Mondjuk hozzáteszem, ez a véleményem az elsõ 6-7 fejezet alapján alakult ki, és mintha most kezdenék összeszedni magukat a pályatervezõk. Nyugtassatok meg, hogy ez a javuló tendencia tovább is tart, és talán még élvezni is fogom a pályákat a játék további részében!
Hát az Aftermath átvezetõinél már a kilencvenes évek közepén is jobb 3d-s CGI-t csináltak.A megoldás nem volt rossz hogy máshogy ábrázolódik a négy történet szerintem. Bár a necromorfok terjedése úgy van ábrázolva benne mintha a vírus a levegõben terjedne mert a Stross csinál egyet az megszökik és jön a többi.Bár akkor hülyeség az hogy vannak nem nekro hullák mindkét DS-ben.
Valószínûleg. Mutanak is 1-2 jelentet hogy a kezelõkre rárobban a vezérlõpult + valószínûleg máshol is sokan haltak meg.
Minden sztorit már csapat csinált. Nekem jobban tetszett mint a downfall viszont a CGI keretsztori készítõit bezárnám egy necromorphokkal teli helységbe és mindegyik 1-1 szívólázat és egy fél kiló vattát kapna csak a védekezéshez. :)
Jah. Pont emiatt kissé követhetetlen is, mert negyedóránként tök máshogy néz ki az összes karakter. :D Amúgy az Aftermath nekem nem jött be annyira, fõleg a rémgagyi 3d-s részek. A downfall viszont nagyon rendben volt :)
Az Aftermathban a bolygó szétrobbanásától lesz az a rohadt sok halott az O'Bannonon? Az Aftermath különbözõ történeteit más-más gárda csinálta?Mivel a néger muksó történetében nincs az Isaac féle rostély a sisakokon a Borges felén meg van.Bár a Downfall szerint a rostélyt fel lehet hajtani.
a multizás csak az eredeti kiváltsága nem tudjátok ? mert akkor most el kell döntenem megveszem e vagy sem meg persze hogy mikor.
Én úgy olvastam hogy anno Hideki Siikmura volt a shocpoint hajtómû feltalálója és a planecracking bányászat atyja. Ezért nevezték el róla az elsõ planecrackert.
Hátha érdekel valakit, a g2play-en ilyen akciók vannak:
New Promotions:
- Dead Space 2 EA Download Manager - 5444.28 HUF - save 50%! - Call of Duty 4 Modern Warfare CD-Key - 2176.08 HUF - save 45%! - Call Of Duty Black Ops German Version Steam Key - 8712.48 HUF - save 47%! - Fallout New Vegas Steam Key - 7350.73 HUF - save 46%! - FIFA Soccer 2011 (EA Download Manager) - 4082.53 HUF - save 65%! - Need For Speed Hot Pursuit 2010 EA Download Manager - 4082.53 HUF - save 57%!
Erre jó a plazmavágó, én még HC-én se futottam elöle, egyszerüen elövöd a két lábát meg az egyik karját utána egy percig csak csuszkál, neked meg mindenre van idöd mielött újra csonkolod a szerencsétlent.
Lóvém nincs. Az összeset elvertem elsõ végigjátszás alatt gócokra. :DDD Viszont van egy csomó gócom! Annyiban vagyok elõnyben az elsõ végigjátszáshoz képest, hogy ahol nem muszáj, ott nem verek el ammot. Kinézissel lövöldözök inkább mindenféle piszkavasat meg végtagot.. Illetve a maxos javelinnel elég egyszerû kivégezni a nagyobb dögöket.
Szopatós lesz a vége, garantálom... Bár én alapból Zealoton kezdtem, szóval lehet, hogy neked könnyebb dolgod lesz, gondolom lóvéd van akár mennyi. Nos nekem se lóvé, se lõszer nem volt a végén, és még ha lett is volna lóvém, a vége felé nagyon nem tudtam sehol se semmit venni.
Bár sokan kritizálják, hogy a vége hent lett, szerintem pont ott lett a legnagyobb túlélõ horror, legalábbis ha a megfelelõ körülmények közt játszik az ember. Persze másodszorra már gyerekjáték volt fullosra tuningolt páncéllal, fegyverekkel, egy rakat lõszerrel meg csomó lóvéval. De elsõre kurva nagy szopás volt. De élveztem. :P