Persze, ki szokták pakolni az elõrendelhetõ cuccoknak a dobozát is. Marketing. De ha odamentél volna az eladóhoz, azt mondta volna, hoy 25.-én megjelenik.
He, nem 12 fejezetes, hanem 15... az egész tesztet olvasva az az érzése az embernek, hogy itt bizony átverés van, és egyáltalán nem játszott a játékkal teszter barátunk, csak a bót kedvéért írt valamit...
"Spwarl" (többször is) "végig félelmetes és ilyesztõ" "intenzív akciójelentekkel bombázz minket" "még a hangja is vérfagyasztóan hatással bír" Nincs egy szerencsétlen korrektoruk? :-|
"bár a lezárásból arra következtethettünk, hogy nem lesz folytatás" Tipikusan horroros "lezárása" volt, amit úgy folytatnak, ahogy akarnak. Vagy nem. Mindenesetre a mondat nem igaz. :-| Lehet, hogy az elsõvel sem játszott?
"hála Tiedemannak, aki az egész infekció hátterében áll" WTF? Lehet, hogy az én infóim hiányosak...
"évek óta nem játszottam olyan játékkal, ami ekkora hatással lett volna rám" Bázel, tényleg nem játszott az elsõvel sem.
"az elõd unalmas, ûrhajóba zárt monoton helyszínei." Hát nemtom, én egyfolytában ámultam, hogy milyen iszonyat ötletesen csinálták meg az ûrhajó belsejét, hogy még véletlenül se érezzen monotonitást a játékos.
Survivalist szinten játszok, ugyhogy mindjárt az elején volt egy padló fogás mikor kényszerzubonyban kellett rohangászni és rossz irányba fordultam pont bele egy monsztába...
Normal , de nehezebb mint az elsõ rész normal fokozata. Az ellenfelek néha veszettül gyorsak, fõleg az a skorpiószerû. A góliát sem csinálja már azt a mozgást mikor összekuporodik és védi a testét.Az elsõ részben ilyenkor egy sztázis, mögé mentél és szétdaráltad
Uh ez komolyan hangzik. :P Én a Hard Core-tól nem azért félek hogy nehéz gyors ellenségek vannak vagy 2 ütésbe halok, hanem a mentés és a mentés az nagy úr.
Hát ha magad elé emelsz egy asztalt azzal kivédheted az ütéseket XD Illetve van egy nagyon jó kombó, nem emlékszem hogy az egyben erre volt e lehetõség. Levágod az ellen pengés karját,aztán levitációval megfogod, vissza a feladónak. Legtöbb esteben isntant halál, falra szegezõdés az eredmény :D Isaac futás sebessége is mintha gyorsult volna, illetve a taposás, ütés is egyfolytában használható,szünetek nélkül, lehet cséphadarni. Isaac kommentálja is mikor már dühében tapos mint a gép,durr,durr,durr...mother...durr,durrr,durr...fucker :) Tiszta ideg,hallatszik a hangján
Várom nagyon a második részt, az elsõ szerintem az utóbbi évek egyik leghibátlanabb játéka volt, az elejétõl a végéig élvezetes és fûvel fával igazán hátborzongató is.
Egyetértek, anno úgy telepítettem fel az elsö rész hogy nem különösebben tudtam mibe is fogok bele. Az elsö 5 perc kiütött. A látvány, a hangulat,a történet. Állandó félelem este a gép elött, a hangok, a vérfolok, föleg a hullaház résztöl barnult sokat a gatya. De ott van az antigrav,söt az ágyú+a katonai ûrhajó. Remek game. Mint annak idején a half life elsö része. Számomra ezek a tnp game-k. Remélem a második részt nem szúrják el.
Az bizony! Minden horror rajongó olvasott (remélem) olyan mondatokat, hogy remegõ kézzel meggyújtottam a lámpást. Na, az Amnesia ugyanezt hozza elõ. Nekem jöhetett Silent Hill, Alone in The Dark (még mindig a 92-es verzió a legjobb), Doom 3, Resident Evil, stb. A legdurvább, az bizony az Amnesia - The Dark Descent. Össze szarom-fosom magam rajta mindig.
De a Dead Space se kutya. Ma már csak meg tudom venni az elõrendelt ce-t a kurvánnyát.
doomban az a para, h semmit nem látni :/ úgy meg könnyû az embert megijeszteni hogy koncentrál h lásson valamit, aztán bebsznak elé egy monstát hírtelen. -.-
amnesia? Nem ismerem, ha azt mondjátok para akkor ma beszerzem és elkezdem végigtolni, mire végzek csak lesz dead space2. :D
szerintem az amnesia a legfélelmetesebb játék jelenleg a világon. de szó szerint. a dead space hozzá képest egy virágos tavaszi mezõn kirándulás, pillangók és katicabogarak között :D
az amnesia azért félelmetes, mert a tökéletes kiszolgáltatottság, védtelenség érzését adja, lévén hogy semmilyen (!) fegyvered nincs háááá, így könnyû :) én kipróbáltam és biztos jó, akinek tetszik, de direkt úgy hangoltam magam, h nem idegeljem magam azért ha kinyírnak, hanem kizárólag a fény és hangeffektekre figyeltem és azok absz. nem világbajnok horror kateg. ugyanezt az érzést tudja egy AvP is hozni nigtmare szinten, ahol 1 pálya/ 1 mentés.. :) #450: én jó szívvel ajánlom a túlélõ horror kateg.-ban a Condemned 1-et (nem a 2-t, az lightos) na, AZ...
AvP is azért parás, fõleg a katonával, mert a filmekbõl belénk rögzült, hogy az a qva csipogás, az egyenlõ a parával. (sokáig nem is mertem megnézni az Alien1-et, mert emlékeztem h kicsiként láttam a 2-3 részt, és attól féltem :D ) másik meg a hírtelen visítás 2x olyan hangosan, mint általában bármilyen hang a környezetben. errõl szól a horror filmek nagyrésze is. nem a szitu félelmetes, hanem a hírtelen hangok, fények, dögök. az ilyen darabolós horrofilmektõl meg kb hányingert kapok nem félni fogok :D
"a tökéletes kiszolgáltatottság, védtelenség érzését adja" Ezért is félelmetes. Egyébként fura, mert éppen ami szerinted nem világbajnok az az emberek nagyjából 92%-a szerint az eddigi legjobb. Még egy játéknak sem sikerült ennyire jó atmoszférát teremteni horror kategóriában. Condemned egy elég jól sikerült, de ugyancsak szimpla akcióhorror volt. Semmi különös. Olyan mint a Doom 3, félelmet keltõ atmoszféra alig-alig, csupán hirtelen ijesztegetés van.
az egyik fõ elem valóban a csipogás, + a Marine közelharcban nulla és ezért arra is FESZÜLTEN figyelsz, hogy melyik lyukból, honnan fog elõbukkani egy xenomorph én azééé javaslom, h a Predatorral is próbáld ki mondjuk nightmare szinten OLYAN életösztön parát ad az 1 pálya/ 1 mentés, hogy ihaj :) + több "adag" kell az Alien fattyába is
Deadspace: milyen érdekes a necromorph (Avp) xenomorph összefüggés azt nem ééétem, hogy ha 8-10 óra alatt végigvihetõ, akkor hogy-hogy nem sikerült neki optimalizálni, hogy ráférjen 1 lemezre a komplett singlep rész
a condamned nem volt rossz, és ott is azért megvolt a parafaktor, fõleg a hangok miatt, de azért ha volt nálad egy jó kis vascsõ, és ügyesen idõzítettél a csapásoknál, akkor azért rendesen le lehetett gyepálni mindenkit, és volt néhány lõfegyver is.
a kezdeti "sokk" után azért az inkább átment egyfajta ügyességi-darabolós horrorba. ettõl függetlenül szerettem, és sok évig a 2. rész az egyetlen játék, amit sajnáltam hogy nem jött pc-re (a red dead redemption a másidik).
xenomorph: görög eredetû szó, ami szó szerint "idegen életforma". a necromorph-ot meg a dead space-hez találták ki.
no offense, játsszon vele, akinek AZ bejön :) de ha engem vki bántani akar, tuti, h vhogy megvédem magam az amnesia meg rákényszerít, h ne tegyem és csak meneküljek, bujkáljak, ezzel próbálva félelmet kelteni #456: a condemned 2-t ne sajnáld. az elsõ rész mind nyomasztó hangulatban, mind ijesztgetésben agyonveri ha az rdr: un -re gondolsz, azt se sajnáld annyira inkább izgi, mint félelmetes nem játszanak a fényekkel és alig-alig a hangokkal márpedig ezkéne ahhoz, hogy legyen félelmi faktora mindemellett az elmúlt évek legszínvonalasabb zombis játéka DLCje
Penumbra-t se felejtsük el! Sztem, igen félelmetesre sikerült!
Én most értem a végére 9h51m alatt, bizonyos részei jobbak mint az elsö, több benne az adrenalin az akció. Ugyanakkor megvan benne a feszültség a félelem érzése is az ishimuráról. Plusz, hogy nem tudni mikor fog bedilizni isaac a látomásaitól külön bónusz.
Ez jó kérdés mert tény, hogy szebb lett a graf és van benne multi, de akkor is érdekes a dupla méret.
Kiprobáltam a multit igy lv3-on elég kiegyensúlyozatlanak tünik mert a necromorph-kal szolóban nagyon gyenge vagy, hordában meg senki se áll meg elöttük. Emberként meg brutál szecskázás megy ha jó a csapat, bár ez itt ugyis felesleges infó, mivel nem hiszem hogy rajtam kivül más is megvette...
akkor már megint nem fogynak az X360 HDD-k ugyanezt játszották anno a Forza 3-nál OTT tuti biztosan ráfért volna egy lemezre az egész, deee.. ;) meg talán így nehezebb warezolni a dolgot, ám'tom #467: én nem nevezném félistennek azt, aki szöges deszkalapokkal, meg WC ülõkékkel védi meg magát a rárontó ellenségtõl és jócskán sérül, ha nem elég óvatos DE legalább meg tudja magát védeni ;)
Hát én nem akarok senkinek a lelkébe tiporni, de ez a játék a tipikus EA folytatások egyik mintapéldánya. 10. chapter-ben vagyok, eddig kb 90%-ban mintha az elsõ résszel játszanék.Ugyanazok a fegyverek, ugyanúgy kinézõ ellenfelek, és bizony a helyszínek nagy része is simán beleférne az elsõ részbe. Persze az utolsó 5 chapter-ben lehet hogy újdonságok hada vár, de igazából kétlem. Ettõl még jó játék, de pont attól jó mert az elsõ is jó volt, és itt ugyanazt kapod még tovább. Ráadásul pc-n nem tudom milyen volt az elsõ, és ez milyen lesz, de 360-on a grafika se fejlõdött különösebben.