A serpenyõ arra jó lesz, hogy kb. két nappal a megjelenés után tele lesz a youtube videókkal amiben serpenyõvel ölnek tankot vagy azzal viszik végig a kampányt meg ilyenek...
eurogamer kipróbálta a bemutatott kampány 2. felét:
The finale of The Parish is the first example we've seen of 'gauntlet' gameplay, new to the sequel. Starting at one end of a bridge, your party has to make it to the other end, where - a radio message informs you - a rescue helicopter is waiting. There's no holing up and surviving until help arrives. Your mission is literally, and in the best Arnie voice I can muster: "Get to the chopper!"
What plays out is an astonishingly relentless trek down the bridge, clambering over upturned cars and crashed trucks, while crashing waves of zombies burst towards you in a seething, ceaseless flow. There is no respite. There is nowhere to hide. There is only forwards. And if you die, you die. It's up to the remaining party members to push on regardless.
The pile-up of broken motors littering the roadway means that, while the zombies are all coming at you from a narrow, defined space up ahead, their sheer volume means you're under constant threat from those splitting off from the pack to scurry up and down the bridge structure to flank you or box you in from the rear. The closest things to a corner to cower in are open truck containers, which is where to find ammo pickups and the like. But there's very little point in hiding away here other than seizing an opportunity to heal yourself.
Not everyone was pleased with the addition of daylight missions. One moment sticks in the mind that sums up the frenzy. My character and another had fallen off edges (there are also great holes ripped through the roadway at various point), and were clinging on for dear life, waiting to be dragged to safety by one of the others. Help duly arrived, and, unable to move, I watched with hilarity as endless swarms of zombies kept aborting any attempts to pull us up, until just enough space was cleared before the next onslaught to haul us both up.
It's bloody hard. I don't know what difficulty it was set to, but I didn't see a single group reach the chopper all afternoon. But what a rush.
Sztem kurva jó. Btw nem tudom mi ez a hiszti, adtak már el a L4D-nél szintekkel szarabb játékokat is teljes áron.. :D Most meg jön a kettõ, na bumm. Nyilván jön, mer annyit eladtak az elsõbõl, hogy rossz volt nézni. Ráadásul bármennyire is fáj, a kettõbõl is irgalmatlan mennyiséget fognak eladni. :)
"adtak már el a L4D-nél szintekkel szarabb játékokat is teljes áron.."
Igen, de nem ugyan azt a játékot és ráadásul nem a Valve. Eddig nagyon szerettem a Valve-t de most elásták magukat a szememben. Remélem a L4D2 pozitív csalódás lesz és lesz benne annyi újítás, mint amennyirõl a fejlesztõk beszélnek, amiket sajnos még nem tárhatnak nyílvánosság elé. Szvsz. még azért nem, mert még ki sem találták õket.
Igazad van a Counter Strike szériáról el is feledkeztem. :D Az ötlet és a játék "alapja" sem az övék és képesek voltak eladni 3 szor. :D
Igen jobb lenne ha 4 év múlva jönne, mert ez így elég elkapkodott dolognak hangzik. Dolgozzanak csak rajta, találjanak ki új ötleteket, finomítsák, stb. És cseréljék már le ezt a Source motort.
A left for dead egy fos. 3 hónap alatt teljesen ki lehet játszani. Nem csoda, hogy nem bõvítésben, hanem új epizódban gondolkoznak. A játékban nincs motivációs eszköz, a játékosok túlélõként folyton kilépkednek, tele van buggal, borzasztó egyszerû hibákkal de még sem orvosolják õket. Zombiként új játékélményt tudott nyújtani a játék, ennek ellenére összességében még is csalódás volt. Kár volt megvennem. Az L4D2 esetében nem követem el ezt a hibát. A kiadó eme játék esetében is csak a pénzre utazik. A leírtakat kiegészítem azzal, hogy én idén vettem meg a programot, amikor minden kampány hozzáférhetõ volt már a játékban. Elképzelhetetlennek tartom, hogy azelõtt 2 versus kampánnyal milyen monoton lehetett a játékélmény..
Nem új epizódban kéne gondolkodni, hanem ingyenes DLC-ben (mint TF2-ben)...
én meg egy sárga Ferrarit kérek mert már 200 órát játszottam vele!!4 el lett kényeztetve ez a steames közösség.
Ha kiadnak egy félkész játékot azzal az ígérettel, hogy majd tesznek bele tartalmakat, akkor el is várjuk azokat a tartalmakat.
Szerintem, az egyetlen dolog ami miatt most kezdtek el adni kiadni DLC-ket, mert a Community egy nagyobb része el kezdett háborogni a L4D2-vel és a L4D elhanyagolásával kapcsolatba, ha az ~40,000 ember kussba marad, szerintem még most se kaptunk volna semmit.
Meg is értem õket, hiszen annyi L4D-et adtak el, hogy már hülyeség lenne tovább foglalkozni a játékkal, aki meg akarta venni az már megvette, nem csalogattak volna új játékosokat a DLC-ket, de ez csak az én szerény véleményem.
Nem értem mit hisztiztek tényleg. A legtöbb teljes árú játékban van kb 10 óra gémpléj, meg mondjuk néhány tíz óra multi, ami alatt unalmassá válik. Ez alól kivétel egy két nagysikerû darab. Én mondjuk nem vettem meg a L4D-et, de a megjelenés óta rendszeresen toljuk (kizárólag coopban), és még mindig élvezem, pedig nem kevés óra van benne.. Annak, hogy a következõ új rész lesz, meg kifejezetten örülök :)
Sejtésem szerint azok hisztiznek a legjobban, akik amúgy nem vesznek meg semmit, és ez egyike volt a ritka kivételeknek, és most aztán hûdepipalett mert nem adnak DLC-t minden másnap.. :DDD
Másrészt vedd úgy, hogy egy barátomnál játszottam vele sokat, úgy már ér a vélemnyem??? :D
xboxon az új oxm reportban karakter bemutató interjú
gamespy.comos cikkben 2 video is van az új mapról, az egyiken a 2. új special infected is látszik, valami zöldszart köp ki aztán a becsapódás helyén pirosszarrá válik a föld körülötte