Ugyanaz, az elsõ trailer egyszerûen nem ugyanazon a pályán lett felvéve és szerintem is ahogy totti írta még nagyon pre volt. Vagyis agyon effektezve.
Nem véletlen hitték azt akkoriban hogy xbox720-ra készül, szerintem kicsit visszább kellett venniük közbe az effektekbõl hogy egy full játszható játék legyen, de a karakter páncélja még így is szuper ahogy csillog, inkább a hátték haloványabb kicsit a vidiben.
Csak egy példa, hogy milyen volt Raiden az MGS4-ben. Hozzáteszem a baromság itt is megvan, lásd Drebin meg a majma. Az MGS széria soha nem vette magát 100% komolyan , mégis megtalálta az arany középutat
én nem ítéltem semmit, mindenki azt mondja hogy király mind a négy mgs, hát egészségetekre :) akkor inkább úgy mondom, hogy nem volt alkalmam kipróbálni, mivel nincs se boxom se ps3-mam
DMC rajongók figyelmét felhívnám egy régi 2001-es példára.
DMC1.
Ez a RE egyik részének indult, de túl akciós lett, és a fejlesztés alatt inkább úgy döntöttek hogy egy külön játék lesz belõle, azóta megélt 4 részt, a 2.-at kivéve szinte egytõl egyik mestermunka.
A játékmenet messze nem RE volt, egyszerûbb-akció mégis mérföldkõ lett az elsõ részbõl.
Ha, Én csak a topik címet láttam. Mindenesetre akkor is érdekes, mibõl mi lett. Mit akartak elhitetni a demóval... aztán bemm. Ennyi.
Nem véletlen maradt le a Solid a végleges címbõl, nehogy bármi köze legyen ahhoz. Ez egy spinoff, francnak vagytok kiakadva, hogy ez már nem a régi MGS ,és tényleg nem az
A Tomb Raider-rõl példázva, ez egy mellék stílus, nem a lopakodós 5. része ha úgy tetszik. Ettõl még lehet jó, ahogy a Tomb Raider GOL is egy mellékstílus és kurvajó lett 9/10 vagy 10/10
Ennek is csak azért maradt MGS a címe, mert jól hangzik. Semmi köze már hozzá. Ez egy tucat hack n slash dmc style játék, más skinekkel meg azzal a gimikkel, hogy lehet benne darabolni. /yawn.
Akik ismerik a MSG sorozatot nem erre fognak emlékezni.Itt mindig a lopakodáson volt a hangsúly a játékmenetben nekem pl az egyik kedvenc sorozatom, ne ez a sz@r alapján itéld meg a szériát.
Bayonetta egy gyöngyszem. Kimondottan semmi érzékem ehekhez a kombós játékokhoz, de a Bayonettát letoltam. Nagyon élvezetes és összetett, mély a gameplay... kár hogy kb a 10%át tudtam csak kihasználni a lehetõségeknek:(
Nem pont hogy nem mondtam ilyet. Te félreértettél engem de nagyon!
Az meg hogy az elsõ trailer nem volt ingame azt meg most jobb ha elmondom nehogy tévhitben élj...:)
Vagyis a trailer eleje nem a másik fele, ahol 2-3 embert szétvágott az itt is úgyanaz csak nem az a környezet, itt egy másik jelenetet mutattak, itt is kurvajól néz ki minden ugyanaz a szint mint a másik trailerben, cseppet sem rondább.
hát ha azt akarod mondani hogy azzal van bajom hogy ez most kaszabólós mgs akkor a válaszom hogy: most hova szarjak??? én nem játszottam korábban egy mgs-sel sem, tehát ha én a metal gear solid nevet kimondom egybõl ez a game jut eszembe, és tudom ez nagy hiba. de nekem csakis az a bajom hogy az elsõ gameplay kismilliárdszor jobb volt mint ez.
Devil May Cry volt nálam az elsõ ilyen játék. Furcsáltam, de tetszett. A Bayonetta viszont akkora egy rakás szar, hogy arra nincssen szó. Ez meg... mibõl, mi lett... te jó ég.
H&S...most hogy mennyire nagy a tartalom az lényegtelen...:D
Darksiders eléggé kakukktojás. Az inkább egy Zelda, Okami féle szabadabb, nagyobb területet mozgató kalandjáték.
hát, akkor én adok nekik 50 ezret hogy odaadják nekem azt a 100 méteres utcát lespawnolható npc-kel meg tárgyakkal és megegyeztünk. :) a free cutting-gal én legaláb egy hétig elleszek.
Rendes gameplay volt , bár gondolom inkább csak egy koncepció, egy 100 m-es utcával pár katonával.Valami oka biztos volt hogy megváltoztatták ,ezt nálunk õk jobban tudják.
Nem tudom mennyire ez a stilus a darksiders mert az pl nagy kedvencem. De a bayonetát két óra után gyorsan kivettem a gépböl nehogy megfertözõn valami hardvert.
nem olyan, csak ilyen érzésem támad valahogy... :) a mozgás elcseszett és emiatt... a 2010-es trailerben sokkal szebben mozgott amikor a 3 csávóból csinál párizsit.
de nem értem, és jó lenne ha valaki elmondaná hogy a 2010-es trailer az csak valami meganimált filmecske volt és ez az igazi játék, vagy már az is egy játékmenet volt, és most így sikerült tönkretenni?
Jó, most ezekre a pontokra tudnám az ellenkezõjét mondani,de minek. Ez a te személyes preferenciád, nem jön be a világa,sok milliónak meg igen, ez van.
Most volt az új hírekbe hogy tényleg jön pc-re ?Mert sehol egy pc-s logot nem láttam
akarTÁK? tehát nem lesz pc-re? hát, ha ilyen gameplay lesz, akkor nem búcsúzok tõle akkora szívfájdalommal, de komyolyan, hogy tudtak ebbõl ekkora fost összehozni, olyan b@szott jól nézett ki az elsõ trailerben, mért kellett így elrontani? hogy néz már ki? ez az elcseszett írányváltoztatás mikor egyik elllenrõl a másikra támad, egyszerûen olyan mintha ez valami 2005-ös játék lenne... remélem ez még nem a végkifejlet.
és ha netalántán a készítõk bújnák a különbözõ kommenteket a játékkal kapcsolatban a különbözõ oldalakon, akkor esetleg megpróbálhatnának változtatni ha a többségnek nem tetszik, de ez csak az én véleményem.
Inkább jó hír.Platinum games összes játékát szeretem, Bayonettát különösen.Õk értenek a stílushoz van benne tapasztalatuk. Neked a Bayonetta stílusa,világa nem jött be gondolom, az elég egyedi lett, de pont amiatt imádom. Lehet egy kicsit játszanál is vele, nem csak gameplay videókat nézegetnél, akkor meg is szeretnéd
Nekem ez is jó csak nem adok ki majd érte 10ezret ujonnan majd használtan 4-5ezret. De lehet még jó, mert odébb van még a megjelenés, egyrészt nem is baj hogy akciójáték lett, a régebbi lassú játékmenet majd ahogy irod ráér a MGS5-be, engem csak az aggaszt hogy állítólag a Bayonetta fejlesztõi készítik...és az nem jó hír.
Persze én imádom Raiden-t, Tutira 1x végignyomom majd. Nem lesz a kedvenc MGS-em valszeg de lenyomatom majd!
"Nyilvánosságra hozták, hogy milyen új trélerekkel és bemutatókkal akarják majd sokkolni a Spike TV VGA (Video Game Awards) közönségét. Három újdonság lesz: egy vadúj Bioware frencsájz felfedése, egy új Alan Wake játék bemutatkozása, és egy nagyszabású Metal Gear Solid Rising bemutató!"
Bocs. az elõzõ meg ez a komment csak amolyan dühroham volt mert semmi hír az MGSR-rõl :)
Na jó Kojima, elég volt. Vagy bejelentetek egy megjelenési dátumot, vagy bemegyek a Kojima "fõhadiszállására" és terrorcselekményt fogok végrehajtani. XD Die bitch! <KOJIMA>
és amúgy 1-2 mondtatban nem tudnád összefoglalni mi a lényege az új hírnek?
Nem is kerestem ezen az oldalon láttam friss hír volt és linkeltem is! De nagyon nagy a csend körülötte! :( Tuti hogy a végén nem is jön pc-re!De már nem izgat havertól elkérem boxot és nyomom majd azon :D
azért ez így mindjárt más :) már kezdtem aggódni #73: szimplán annyi, h ahogy mondtad is, nekem egyik sem jött be, viszont így, h CSAK besegítenek, így O.K. :) ha tisztán az akció részét nézzük de csak azt :) a Vanquish és a Bayonetta is zsír
?? Mire számítottál az eddig bemutatott játékmenetbõl ?? Egy olyan játék ahol az a a mottó, hogy VÁGJ SZÉT BÁRMIT,BÁRHOGY hogyan lenne már olyan mint a régi stílus? :D
A játékot továbbra is a Kojima csapata készíti,a P+ meg csak besegít egy olyan területen,ahol õk sokkalta jobbak. Ezt a Raiden-es spinoff-ot meg majd feketebárányként fogják emlegetni az MGS univerzumban, mert arcade kaszabolós,lövölde lesz :) , ezért nem is kéne a klasszikus MGS szintre emelni, nyugodtan hasonlíthatjuk szerintem az alább említett játékokhoz. Majd az átvezetõk azért biztos jók lesznek
Nem. Õ arra értette amire én is utaltam hogy jók csak közel nem MGS kategória. Magukban mint arcade stuffok, jók de MGS az más, oda érzéke kell, nem holmi arcade lövölde másolat.
Játszottam, igen, és akkor most hogyanértsem? Ha arra akarsz kilyukadni,hogy a Bayonetta, Vanquish szar játék,akkor igen,azok, de csak szerinted :)
A Platinum egyébként nemcsak errõl a két játékról lehetne ismert, mert pl olyan õsCapcomosokból verbúválódott,akik Devil May Cry, Resident Evil felett bábáskodtak.
A Platinum már sokszor bizonyított, hogy jó,dinamikus,könnyen kezelhetõ harcrendszert tud alkotni, nincs ezen mit aggódni, valószínüleg jobb is lesz,mintha a Kojima csapata csinálta volna,akik eddig csak karótnyelt Sznéket tudtak csinálni ügyetlen mozgásokkal :D (nem összekeverendõ az átvezetõ jelenet és a gameplay)