Szerdán jön az I Am Alive, 3200FT, veszek is pontokat hozzá, az érdekel most, utána jön Alan Wake az is max 1200MP lesz ami 3200Ft és utána ráér a MGR...:D
itt van egy picivel köbõvítettebb trailer. kb. ugyanaz, talán 2-2 másodperc ha hozzá lett rakva egyes jelenetekhez, de a végén egész megplepõdtem, mert az a jelenet viszont NAGYON hasonlított az elsõ trailerben látott engine-hez.
Csak az utolsó pár mp az új, az pedig egy megrendezett poén.
hát az nekem is leesett hogy poén, meg hogy megrendezett, nade az enginen látszik hogy annyira nem mentek messze az eredetitõl (mert nekem legalábbis úgy jött át a vga-ból hogy szinte az egészet újrarakták) és ez a jó hír
A sok fanyalgó rinyapicsára gondolsz? Jah,nem tudták szerencsétlenek elképzelni milyen egy hack&slash japópowa játék és most sírnak, hogy nem erre számítottak. Amúgy téged sem tudlak hova tenni, a konzolutálatod ellenére egy konzoljáték topikjában mit keresel, meg úgy általánosságban ,a MGS elõzõ részeivel mennyire vagy képben,amik ugye konzoljátékok (olcsó pc portok ide vagy oda) ? :D
Most volt szó a játékról az IW-ban: Amit elõször láttunk demót, azt a játékot ELKASZÁLTÁK. Ez már egy teljesen másik játék, másik csapat csinálta. Csak a név maradt meg.
Seth: Mert elvileg jött volna PC-re, de akkor már nem jön? Amíg nem volt gépem, addig konzoloztam. PS2-ig vagyok "naprakész". Elsõ részt imádtam. Második részt is szerettem, bár már nem volt olyan jó, mint az elsõ. Harmadikkal már nem játszottam, mert próbálok kerülni minden dzsungelben játszódó filmet, sorozatot, játékot. Azért vagyok itt, mert szomorú vagyok, hogy ezt is elkúrták... ami közel állt hozzám. Ugyanaz a baj ezzel is, mint a driverrel vagy az új RE játékokkal... ha nem lenne az a neve, ami, akkor nem is érdekelne, milyen lesz/lett.
Itt egy videó, amiben benne van a sok szarakodás, meg hogy elkúrták.
Nem valószínû a PC, mert a Platinum Games csak konzolra fejleszt.
Games developed MadWorld (2009; Wii) Infinite Space (2009; Nintendo DS) Bayonetta (2010; Xbox 360, PlayStation 3) Vanquish (2010; Xbox 360, PlayStation 3) Anarchy Reigns (2012; Xbox 360, PlayStation 3) Metal Gear Rising: Revengeance (2012; Xbox 360, PlayStation 3)
Mit kúrtak el? még ki sem jött! Ez nem MGS5 lesz, hanem egy akció orientált MGS világában játszódó multiplatform fejlesztés MINDENKI számára, már aki bírja a HC a h&s stílust, mert a Platinum abban utazik.
Driverrel mi is volt a gond? nem is lehetne driverebb az egész... Resident Evil 5 is ízig vérig RE, csak co op akciójáték lett a játékemente, mert ezt kívánta meg a trend, sikeres volt? nagyon! jó volt? naná.
Elsõ részét 30x végig vittem kb egy év alatt ps 1-en, imádtam a második részét is, harmadik meg negyedik kimaradt ugyan amit sajnáltam is, de hát ezzel majd bepótolom azokat! :)
Mivel nincs még banner, ezért most kivételesen a melomat beteszem. Késõbb lecserélhetitek ha akarjátok ahogy az összes többi topikban ahol ki lett rakva netán. Csak most mivel egyeltalán nincs, összebohóckodtam egy szerintem szépet...de ha lesz jobb akkor leppattintjátok...:D
kezdõ skill-es banner:
Talán akkor a szöveget sem ártana javítani: "A sorozat legújabb része ezúttal PC-n is meglehenik." Kivéve, ha szándékos.
+ Ninja Gaiden karaktermechanika + P+ felfedezte (végre), h h&s gammákba kell vér +/- irányítás nagy kérdõjel??? (gomb combo-k v. 1 gombos "okosjáték") - kemény Vanquish alapokon - bugyuta, jellegtelen "Star Wars" ellenfelek
Ezek ilyen "5 perces" banner-ek amiket tolok. Nem sok tudással, csak olyan játékoknál szoktam ami érdekel is, mert ami nem ott nehezen tudom átérezni hogy na most itt milyennek kéne lennie...itt is az én saját izlésem szerint csinálom, a színek az alakzatok elhelyezkedése, a kép részeinek minõsége. Ha nem találok megoldást, néhány dologra ami nekem utána nem tetszene, akkor inkább kihagyom.
A Bal felsõ sarokban a kis fox jelrõl elmélkedtem a végefelé hogy ez vajon mennyire lesz zavar az összképben.
-borzasztó írányítás: bal analog+X gyakorlatilag amit nyomkodni kell -vagy beletanulsz vagy neki se állj csak a készítõk által kitalált módon játszhatsz -a tutorial a legjobb, a bal ravasszal elõhozható kardozás mód nagyon jó lehetne ha lenne bármi haszna, és közben megállna sz idõ hogy a kezdõk is élvezhessenek... kihagyott ziccer... -100% linaritás, szó szerint semmit nem csinálhatsz amit nem terveztek be elõre (pl.: láthatatlan falakkal bezárnak amíg tart a harc...), ehhez képest egy CoD singleplayer sandbox b+...
+szép grafika +a bal ravaszos kardozás mód nagyon jó lenne, látványos ahogy szétvágja a tereptárgyakat, teljesen felfoghatatlan számomra hogy ezt miért nem lehet ilyen formában az ellenfelek szétvagdosására használni...
A gagyi japán-manga körítésû világot/sztorit nem húzom le mert az még kevés lenne hogy szar legyen a játék, a legnagyobb baja az irányítás. Akik szintén szenvedtek azoknak leírom ide hogy kell játszani ne húzzák fel magukat: tehát bal analog+X ezeket kell nyomkodni, de a bal analogot nem folyamatosan mert akkor megáll a tudomány, a hárításhoz(parry) röviden lenyomod visszaengeded közben X-et nyomsz, és ne aggódj azon hogy oda kell futni az ellenfélhez ha így nyomogatod ahogy írtam "odarepülsz"(!!!) hozzá... Gyakorlatilag a 20 évvel ezelõtti játéktermi verekedõs stuffok játékmechanizmusa felújított grafikával. Agy nem kell csak reflexek. :)
A karaktereket is fel lehet szabdalni, szerintem valamit rosszul csinálhattál, vagy azokat csak lassitásban már nem tudom....
Én már nagyon várom hogy nyomhassam az irányítás nekem soha egy játéknál nem volt gond ahol panaszkodtak. Itt sem lesz szerintem.
Ez egy H&S játék, naná hogy akciójáték...a sima lopakodos fõszál az más amibe a Snake bácsika van, ez DMC klón ha másra számítottál akkor az hiba.
Lehet az ellenséget szabdalni, sõt néha kell is. Ami a bannerban is van világító "gerinc", csak akkor szedhetõ ki belõlük, ahogy láttam. Ami mellesleg a lassítási idõd és az életet is feltölti.