Uhh, ezzel mar nagyon ronda lett a jatek. :( Remelem van valami alap autoexec is, nem nekem kell kitalalni hogy mire allitsam vissza kb azt a 100 erteket. :o
Amugy ismet egy jatek amit szarul adnak ki PCre. Eros gepekkel is szenved sok helyen, pedig abszolut nem nagy szam a grafika. Hihetetlen hogy lassan nem adnak ki PCre normalis bugmentes jatekot, foleg multit.
Használd a progit amit linkeltem Azzal vissza tudod állítani amit akarsz legalábbis gondolom mert én leszedtem a warezt. Most már várom az eredeti játékot! :)
8 tesztelõbõl 4 jó és 4 vegyes, negatív kritika egy sem! Felhasználóknál 86 -ból 61 pozitív (!), 4 vegyes és 21 negatív. Szóval a PC verzió a teszterek szerint kimondottan jó, a felhasználókat már jobban megosztja, de azért a többségnek kimondottan tetszik.
Hát ja, nekem kb. olyan "nyers" GTA IV érzésem volt a grafikai bugok meg a rossz optimalizálás miatt.
Kurva elet, nem allitotta vissza a jatek az alap grafikai konfigot reinstall utan... Most hogy a picsaba allitsam vissza az alapokat az fps autoexec utan? :p
Nagylaci: en ejfel utan tudtam aktivalni steamen (direct2drive) - Es egyre rosszabb velemennyel vagyok a jatekrol.
De. Inkább Doom3 engine ként szokták emlegetni mert ahhoz készült 2004 -ben. Most idTech4 -nek hívják éppen...
Na most mar nem csak szarul fut a jatek, hanem meg ultraronda is. Kiralyos. Biztosan csak a gepem regi es lassu ((i7 860/5870) ehhez az uj es fantasztikus gamehoz. Ja es szinte termeszetes emellett hogy a fegyverhangok is ugy elmennek, hogy csak geprestart utan jonnek vissza. Lojetek le valakit kozelrol. Ilyen ronda 2 dimenzios vert sztem nem csinaltak 10 eve fps jatekban. Sokat sirok? Hat igen, lassan sirnom kell ettol a jatektol.
Minden kezdet nehéz.. én már megszoktam hogy az elsõ napokban csak a baj van.. majd szépen letisztul minden.
Tök jó, hogy lusta voltam vizsga után elmenni boltba, ezért inkább kihozattam futárral. Ami Hétfõn ér ide
BAKKER most majdnem megõrültem... Megvan a példányom, magyar a kézikönyv meg minden. Erre amikor írom be a kódot aszongya' az én régiómban ezt nem lehet aktiválni... Mondom WTF?! Már majdnem megüt a guta amikor feltûnik (végre), hogy két kód van a kézikönyvön. Szerencsére ekkor aktiválódott az a megmaradt néhány agysejtem és kipróbáltam a másik kódot is. Na ezt már elfogadta. Már települ végre. Ilyen nincs komolyan...
Szerintem vegyük fel egymást, már akik meg is vettük a játékot hátha játszanánk együtt. Steam profilom:
Te jó isten mi ez a szar? Ilyenkor hálát adok az Úrnak, hogy kipróbáltam a warezt. Van olyan aki ezt megveszi? És még az ócska gépem kevés neki: Corei7 980x 4.4ghz, radeon hd 6990 915mhz VICC!
Van... Az én gépem meg elég neki. C2D 6400, 4GB RAM, GF9600GT. Simán 40 FPS 1920x1080 -ban. Még jobban is fut mint a warez! Bugot még nem is láttam.
Ne haragudj, hogy ezt mondom de nálam a "Simán Fut" kategória (fõleg multiba) nem 40fps-nél kezdõdik. De az is lehet, hogy túl sokat várok az élettõl:)
Megápdételték a botok intelligenciáját úgyhogy most sokkal kevésbé frusztráló a játék ha egyedül nyomod! Így már legalább nem idegesítõ ez a játékmód. Csapattársak jobbak, ellenfél rosszabb. Társaink most már teljesítik a feladatokat illetve védenek minket ha kell. Medic -el játszva végig meg tudtam csinálni küldetéseket. Rendben lesz ez ha ennyire figyelnek a közösségre és ilyen gyorsan reagálnak az észrevételekre. Ez most szimpatikus azért. Ápdét lista:
General: Fixed issues with custom ui_fov settings when playing as a client Added support for 2560x1440 Slightly improved start up times Fixed crash when clicking in blank area on Training Videos menu Fixed memory leaks on shutdown Fixed Be More Objective leaderboards being incorrectly named
Graphics: Fixed “texture gridding” issues on certain graphics cards Fixed settings being incorrectly applied on the advanced video options screen Improved performance when using Ambient Occlusion Fixed halos not rendering correctly
AI Bots: Removed bot intelligence inhibitors for Freeplay games Adjusted bot behaviour in Campaign games to make teams more evenly matched Changed bots’ objective priorities across all game modes Fixed issue with bot difficulty continually dropping
User Interface: Fixed poor server browser performance for users with a large number of items in their history Made server browser refreshes much more responsive Changed server browser to no longer group player counts by max players Added new pop-up text for server browser filters Fixed not being able to sort by favourites column Server browser now retrieves favourites correctly from Steam Fixed arrow keys not working when exiting out of a chat submenu Made it easier to select a default secondary weapon Disabled chat options in solo mode
Dedicated Servers: Can now use net_ip command to assign IPs to server instances Dedicated server binary can now be run as a service, which won't have a CSIDL_PERSONAL virtual folder
Hát ez jól nyomja... :)
Hali! Elsõre tök jól ment a gém. Viszont második indítás óta a füst amikor lövök meg szlaadgálnak..stb fekete vagy kék pixelpacák. 1 es és 2 es patch is felrakva, mégsem javult. VAlami ötlet?
Júniusi DLC bejelentve, új térképek és tartalmak várhatóak. Egyenlõre legalábbis rendben van a játék támogatása.
Ja minden szep es jo, mar csak a jatekot kellene befejezniuk PCre normalisan...
Valamelyik este írtam, hogy nem tudom teljesíteni a rakéta deaktiválós küldetést (5-ös vagy 6-os küldetés) a Security oldalán... erre tegnap elsõre sikerült! Tényleg végig ott kellett állni a gép mellett, amikor nem volt sok ellen a környéken, akkor bõszen hackelni, ha forró lett a talaj, akkor meg aprítani... lehetõleg a medic-ekkel kezdve, hogy ne tudjanak senkit feléleszteni!
Azt most én sem tudom megcsinálni... A hackelõs küldetések nonszenszek. Mit kellene csinálnom?! Ha nem operative vagyok akkor a többiek nem elég jók, hogy meghackeljék, ha meg operative vagyok és hackelek akkor a többiek nem elég jók, hogy megvédjenek... A medic -ekkel az a gond, hogy marhára nem lehet õket azonosítani csak ha látod, hogy gyógyítanak.
De faja.... beállítja a játék full grafra magát errrre szaggat mint a dög.... leveszem minimumra pont ugyan úgy szaggat :S Crysis 2 meg hasonló gamek fullon szaggatásmentesen ez meg .... :( pedig nagyon tetszika játék
Rakétahackelõs küldetést megcsináltam coopban inkább. Pedig csak egy ausztrál srác csatlakozott, de ketten simán megcsináltuk. :) Õ hekkelt én meg medic -el gyógyítottam meg próbáltam védeni. Már így nagyságrendeket javult a játékélmény! :)
A rakéta hackelõs küldivel nekem is meggyûlt a bajom. Elõször csak operative-val mentem egy bizonyos %-ig sikerült s hack de miután megöltek az ellen enginere azonnal leszedte. 2. körben már medic-el mentem. Folyamatosan védtem az operative-et és láss csodát vagy 50%-ig megcsinálta gond nélküld erre mondja, hogy 10 másodperc marad, na mondom nagyszerû... Lejárt az idõ de mivel még csinálták a hackelést ezért ment tovább a játék :) Hála ennek sikerült is a küldi. Eddig a botokkal nekem csak a challengekben volt baj. Amikor több küldit kell végrehajtani akkor nem tûntek valami hasznosnak, bár ez betudható annak is, hogy a pálya elég kicsi volt ezért az ellent elég közel rakta ki.
Így van... :) Csak gondoltam mielõtt online hülyét csinálok magamból elõtte megtanulok játszani egyedül. De ez a hekkelés nonszensz lett single -ben. Viszont ember társakkal coopban megesszük az ellenfelet. Volt, hogy védekezõ küldetésnél a közelébe nem jutottak a botok a célnak. Szóval egyedül rohadt nehéz coopban meg sétagalopp.
Én azt úgy csináltam meg (itteni fórumosok tanácsára), hogy kitakarítottam az ellent a rakéta környékérõl, majd elkezdtem hackelni... amikor a térképen azt láttam, hogy sok ellen jön, akkor gyorsan visszaváltottam fegyverre és megint takarítottam, majd ismét hack... Ha nem csak a hackelésre figyelsz, hanem közben ölsz is néha, akkor a társak tovább életben maradnak és akkor legalább elterelik rólad a figyelmet!
Jó kis multis játék ez, csapatmunkát igényel. A sztori piszok gyenge. Nem gondoltam volna, h így elbasszák, pedig nagy történeti szált ígértek bethesdáék. Csupán intrók vannak minden pálya elõtt és után, az mondjuk elég jó lett, de egyáltalán nem passzol a történethez. Túlságosan is árkád kategória. A multiplayer már sokkal jobb színben mutatkozott meg elõttem, a karakterek, a fegyverek teljesen testreszabhatóak. Egy szó mint száz, ez MULTIPLAYER-re kihegyezett játék. és ez tény!
Itt maga a felüdülés érzete kapott el, mikor kiértünk az épületbõl, ez a túszmentéses rész nagyon jó volt. Coopba többször fogok neki esni. (ez az elsõ pálya, Day 1)
Sztori... :) Elég kusza összevisszaság az egész. Én eleve azt sem értem, hogy most a Resistance elhagyni akarja Ark -ot akkor ezt végül is miért nem hagyják nekik?! Aztán ami még marhaságnak tûnik, hogy hekkelgetünk a Security oldaláról valami "maszek" rakétakilövõt amit megrongálni nagyságrendekkel könnyebb lenne. Egyszerûen nem értem, hogy miért kellett átverni az embereket, hogy lesz a játéknak single módja illetve tisztességes története. A multi viszont tényleg tök más tészta! Azon már látszik, hogy rengeteg munkát fektettek bele. A coop nagyon izgalmas "hard" fokozaton játszva. Nekem már csak két pálya nincs megcsinálva a legnehezebb fokozaton, nagyon élvezem. Ráadásul ahogy egyre magasabb szintû leszel egyre összetettebb a játék egyre több a lehetõség amivel a csapattagok támogatni tudják egymást. Amilyen szánalmas a kamu single olyan kiváló lett a multi része.
az amerikai brinktv féle versenyre viszont kezd körvonalazódni:
Adrenaline cannot be used. Please tell your medics to unbind this buff. - If a team accidentally uses it, in-game observers will give the offending team a verbal warning. However, if the ability is used to complete an objective or a team continues to use it after the warning, the offending team will forfeit the game.
Hack objectives cannot be reversed. - This means that hack progress and hack boxes may not be "deconstructed" by an enemy engineer.
Since there is no SDK and the cvars that allow server administrators to specify abilities do not seem to fully function, these two rules will be enforced by spectating referees and an honor system between competing teams.
Team Size: 5v5 Game Type: Stopwatch Time Limit: 20 minutes
Az adrenalint nem is igen értem. Szerintem annyira ritkán lehet kihasználni, hogy eleve nincs is betéve nekem. Pedig most már piszok sokat lehúztam medic -el játszva. Azt csinálja, hogy egy elég rövid idõre sebezhetetlenné teszi azt akin használod, de aztán amikor lejár az idõ az illetõ egyszerre megkapja az összes sebzést amit az adrenalin közben elszenvedett. Ennél sokkal jobb a speed mert az extra gyors karakterek rengeteg szituációban jönnek jól. Transfer supplies szintén sokkal jobb mivel a medic -nek rengeteg van és gyorsan töltõdik szóval mér' ne osztogassam? :) Lazarus grenade meg az egész játék egyik legjobb képessége szóval meg is van a három.
Engem még mindig kibaxottul zavar a karika célkereszt.
Ez eléggé ízlések és pofonok... Nekem semmi bajom vele. Szórást jól jelzi, az pedig kimondottan jó lett, hogy tárazásnál mint egy folyamatjelzõ mutatja mikor fejezõdik be a mûvelet.
Tudom, hogy hülyeség, de nekem nem tetszik. Vannak ilyen rigolyáim... Nem értem, miért nem lehet megváltoztatni? Vagy mi volt a gond a 4 vonallal...???
Én nem vagyok keménykalapos. Szeretem a változásokat. De engem ez nagyon zavar. Egyrészt emlékeztet sok konzolos játékot... másrészt, és ez fontosabb, nagyon zavar, egy "csomó" helyet kitakar a képen. Ahogy a sok hülye kiírás és átlátszó objektumok is.
Akinek van kedve challenge-re, írjon rám v. vegyen fel steamen, és tolhatjuk
azonosító: foxxika
Amúgy az engem is zavar, hogy sok különbözõ információ ami megjelenik sokszor inkább zavaró meg kaotikus a képernyõn. Egy célkereszt testre szabhatóság mondjuk tényleg elfért volna, de lehet, hogy még ezt is megcsinálják majd...
http://imageshack.us/photo/my-images/542/2011051400004.jpg/ ilyen jellegu problemam van a jatekkal,valakinek van otlete??alienware laptoppom van,1 gb videocardal,minden frisitve lett mar,de a problema maradt.ja es az elso kis patch utan lett ez a gond,a letolteskor teljesen jo volt.