na erre ir egy buzi kocsog hogy ha nem tetszik a valasz huzzak,a picsaba,haaat kicsi buzi fereg szerintem hamar anyad picsajaba viszarugdosnalak,aztan kenyelmesen el is huznek...idiota majom
Lenne egy kérdésem: Az egyik az, hogy ugye megcsináltam a karim, elején kiválasztottam az escape from the arkot, tehát resistance vagyok, az is a kari, viszont ha felmegyek egy szerverre mindig securitybe rak, és nem értem, hogy miért.
Amúgy csak engem idegesít, hogy kill/death arányt nem mutat sehol? Elhiszem, hogy csapatjátékra, objre alabul, de azért engem az is érdekelne..
Válts csapatot, már ha éppen lehet. Amúgy a játék elején az oldal kiválasztása szinte semmit sem jelent. A karakterednek mindenképp lesz egy Security és egy Resistance megjelenése, szóval olyan nincs, hogy csak sec. vagy csak Res. karakter!
K/D arány kimondottan jó, hogy nincs. Ugyanis ha lenne sok Vér István leszarna mindent, fõleg azt, hogy nyert -e a csapata, csak a minél jobb K/D arányra játszanának és ha összelõnének egy jót akkor már azzal is meg lennének elégedve. Szóval a játékosok hozzáállása miatt K/D arány kijelzése rongálja a csapat alapú játékélményt. Ez van.
A karaktered képernyõjén a jobb felsõ sarokban van egy fekete négyzet benne a választott frakció jelével. Ha arra kattintasz akkor átvált a másikra és ugyanannak a karakternek a másik csapatba tartozó kinézetét is testre szabhatod!
Más:Multiplayerben a refuel pályán nincs hang a többin semmi ilyesmi gond nincsen.Itt is kezdetben van hang elindulok aztán egyszer csak néma csönd.Valakinek akadt még ilyen problémája?
Nekem volt, csak másik pályán. Server-el volt valami, mert átmentem másikra és megszûnt ez a probléma.
Meg volt olyan bug is, hogy a tag akit escortolni kellett kb. félúton eltûnt, nem volt se mapon bejelölve, se objk között nem volt.. xD
Velem is voltak már ilyen problémák, a hang már többször elment multi közben, és ezt a láthatatlanságot is tapasztaltam már többször is. Ám nállam olyan formában, hogy mi 8-an a gép ellen, mi láttuk egymást ám közülünk senki se látta a botokat. Elindulunk és azon kapjuk magunkat, hogy sérülünk sérülünk és egyszer csak meghaltunk. Ez már vagy 2x 3x megesett velem de nem ajánlom senkinek a kipróbálását ;-) Azért remélem az ilyesfajta hibákat gyorsan ki fogják javítani.
Nekem állandó jelleggel ez van!Nem tudom hogy miért!:S
Mivel a program beállítások terén nem nyújt valami sok lehetõséget és mindenféle konfigurációs fájlokban turkálni azért nem annyira kellemes páran fejlesztgetnek külsõ programokat erre a célra. Ez elég jól néz ki és nem utolsó sorban állítólag még mûködik is rendesen... :)
Most, hogy meglett a lvl20, eléggé csalódott vagyok.
Nem gondoltam, hogy 4 karit kell felhúznom, hogy meglegyen az összes spec. Azt hittem, egy kari lesz, és szépen lassan azt fejlesztgetem. Egy karival csak egy specet tudok kimaxolni. Ugye a videókban eddig az volt, hogy CPnél válthatsz specet, na igen válthatok ez igaz, csak szart se érek vele, ha medic vagyok válthatok ugyan engire, csak semmit nem ér velem akkor a csapat, mert rohadt gyenge lesz. Hihetetlenül unalmas lesz ugyanazokat a challangeket ennyiszer megcsinálni. Számolgattam, és lehet hibrid karit csinálni, ahol mindenbõl csak a legfontosabbakat húzom ki, de az csak egy fél megoldás. Tulajdonképpen az idegesít, hogy elég sok eltérés van maga a játék, és az elõzetesek között.
Valami ötlet, hogy most hirtelen miért nem mûködik az egerem a játékban? Windowsban semmi baja, látja rendesen, de a játékban valamiért nem mozdul meg egyáltalán. 2 órája még semmi baja nem volt..
Sziasztok! Egy Brink Klán alapításán gondolkodom. Jó lenne ha össze jönne egy csapat.... XD Tudnánk jókat gammázni. Ha lenne elég jelentkezõ, akkor indítanék egy weboldalt is a Klánnak. Ha esetleg valakit érdekel a dolog akkor írjon lécci vagy ide. Vagy mail: [email protected] Vagy xFire: stadyhun85
Jó játékot mindenkinek
Szerintem jó ötlet lenne. Már magam is gondolkoztam rajta, hogy jó lenne összedobni 1 jó kis közösséget, így én pártolom az alapítást ;-)
Hmmm kipróbáltam, szerintem ez egy ocsmány sz*r játék. Irreálisan zabálja a gépet, jobban mint a buletstorm. Az egész korrekten futott, de ez valami undorító amit produkál.
botok ellen 30 fps-re van korlátozva a lokál server, az nem a valós teljesítménye a játéknak. multiban kell megnézni.
Msn vagy xFire elérhetõséget adsz nekem. :$ Akkor tudnánk beszélni a részletekrõl is. Bár kicsit szomorú vagyok, hogy "csak" Te találod ezt jó ötletnek itt. Én meg tömegekre számítottam..... :D
steam: foxxika, xfire: foxxika, msn: offline :) vagy még raptr: foxxika . Csak hogy ne legyen túl bonyolult :D
Engem is érdekel a dolog, bár már vagyok klánba sajna a brink a többieket nem nagyon érdekli viszont jó lenne benne csapatban játszani. steam-en a nevem:balika23hun
én is vagyok már klánba :) de az nem para szerintem. Ezt a Brink-eset nem is kell feltétlenül klánnak nevezni. Csak jó lenne egy jó kis társaság. Mivel már egyre többen vagytok, ezért fogok készíteni egy weblapot (egyszerût), küldöm majd az elérhetõségét.
We’ve identified the cause of sound dropping out on certain maps when playing networked games for a prolonged amount of time. This will no longer occur.
Graphical performance has been improved, especially when using Ambient Occlusion. We’ve worked closely with both AMD and NVIDIA, and you should see performance and stability improvements in future driver revisions from both parties.
The server browser is tweaked in this update, as well; among other things, a new filter allows you to display only servers with a certain number of players on them, and full servers will no longer be filtered out completely.
There are some smaller fixes for minor issues including your character’s voice occasionally resetting when deleting another character, and a memory leak when alt-tabbing out of the game.
Finally, the dedicated server is set to get an update at the same time as the main game, which will result in improved CPU performance. We’ve protected certain cvars that previously allowed server admins to accidentally break objectives involving NPCs.
Xbox 360 Completed modifications to improve network performance. Fix an isolated freezing issue reported by some German players who should no longer experience that problem once the update has been installed.
PC The cause of sound dropping out on certain maps when playing networked games for a prolonged amount of time has been identified. This will no longer occur. Graphical performance has been improved, especially when using Ambient Occlusion. Closely worked with both AMD and NVIDIA, folks should see performance and stability improvements in future driver revisions from both parties. The server browser is tweaked in this update, as well; among other things, a new filter allows you to display only servers with a certain number of players on them, and full servers will no longer be filtered out completely. There are some smaller fixes for minor issues including your character’s voice occasionally resetting when deleting another character, and a memory leak when alt-tabbing out of the game. The dedicated server is set to get an update at the same time as the main game, which will result in improved CPU performance. Certain cvars are protected that previously allowed server admins to accidentally break objectives involving NPCs. The full changelog will be released alongside the update.
PS3 With PSN back online, multiplayer testing will resume. Changes in the upcoming Xbox 360 title update will be applied to the PS3 version quickly.
Megneztem, teljesitmenyjavulast igertek, de ugyanolyan szar szaggatos nekem mint elotte. Majd talan fel en utan kijavitjak ezt a felig kesz selejt jatekot.
Alapbol mindig a legujabbat rakom fel. Jott egy hotfix, Brinket is irtak benne hogy javit a teljesitmenyen valamit, de persze semmit nem ert. Regebbi driverrel is kiprobaltam, ugyanolyan szar.
A jatekban van nagyon durvan elbaszva valami, 50 FPS-t kb ugy erzi az ember mintha 10 lenne, szaggat az egesz, foleg ha sajat szervert csinal az ember. Mas jatekkal, programmal nincs problemam, csak ezzel. Ja es ezt irjak steames forumon masok is, ugyhogy nem csak nalam jott elo ez a hiba.
ezért lenne jó ha a megjelenés elõtt kiadnának egy demo-t mert akkor hamarabb fény derülne a hibákra és a hiányosságokra és nem csak a brink-re vonatkozik, bár nálam szerencsére semmi gond nincsen
Ezt a videót nézzétek meg! Az enginer szenzációs "Turret" -jét szemlélhetjük meg benne. Errõl már én is akartam csinálni videót, de aztán megtaláltam ezt a Splash Damage fórumán és mondhatni tökéletes. Nekem különösen az tetszik, ahogy a hozzászólók a videó feltöltõjét szidják miszerint csak õ a hülye és nem tud jól játszani! Miért ha tudna játszani akkor mindjárt mûködne az automata gépágyú??!! Vagy mi... :) Ez egyértelmûen az egyik elég kiegyensúlyozatlan pontja a játéknak. Persze nem azt mondom, hogy taroljon le mindent a turret, de azért ez komolytalan. Mondom ezt úgy, hogy Medic -el szeretek játszani úgyhogy általában az ellenséges turret -ekel találkozom, de röhejesen könnyû elintézni õket. Egyszerûen még az ügyesen elhelyezetteket is simán leszedem. Itt a videó:
Ebbõl ez tetszett a legjobban: ( prof :D )
..."The turrets in Brink are activated by AGGRO, not enemies passing through You need to place it on a spot where enemies will be aiming+shooting at, or where they will cross the barrel of the turret They basically return fire or shoot people that stay infront of their barrel for a long time Set them up where your team will be and they work like a charm, the enemy will get ripped apart as soon as they start firing..."
Pár napja kegyetlenül laggolok. Lehet, hogy a patch? Egyik ismerõsöm ma rakta fel, és ugyan ez van neki is. Állandóan megszakad a connection és egy helyben állok. Néha reload megy, meg lõni tudok de semmi más. Valami ötlet?
Az a vicc, hogy nálam is ez van... Amióta a legújabb patch kijött nálam AZÓTA vannak hangproblémák és a teljesítmény is egyértelmûen visszaesett. Ráadásul a játék hivatalos fórumain olvasni nem egy példát akinél pontosan ugyanez történt. Sajnos ez az a fajta "javítás" ami újabb problémákat is okozott. Nálam a játék megjelenésekor szinte semmiféle probléma nem volt... :(
Sajnos nagyon úgy néz ki (egyenlõre), hogy ez a játék úgy el fog tûnni a süllyesztõben ahogy illik. Persze ne legyen igazam... Érdemes megnézni csak ezt a fórumot. Máskor egy új játék megjelenésekor szinte követni is alig lehet a hozzászólásokat. Itt meg akkora a pangás, hogy rengeteg több éves játék is agyonveri ezt a fórumot. Persze ebbõl még nem kellene messzemenõ következtetéseket levonni, de sajnos a játékosok is fogyogatnak, illetve a hivatalos fórumok (Steam, Splash Damage, Bethesda) egyre inkább elégedetlen hozzászólásokkal vannak tele. Ennek így nagyon nehezen lehet jó vége szerintem. Erre is lehetne mondani, hogy a fanyalgóknak mindig nagyobb a hangjuk mint az elégedett játékosoknak, csak sajnos most nem ez történik. Rengeteg olyan fórumbejegyzés van (már arányaiban) amirõl látszik, hogy az írója szereti a játékot és máris elég sok játékórát ölt bele. Azonban minél többet játszik vele az ember egyre másra szembesül bizonyos problémákkal.
Fegyverek kiegyensúlyozatlansága Testalkatok közül igazán jól csak a közepes használható Túl erõs SMG -k Medic XP -ben verhetetlen Turret -ek bénák A fix spawnpoint a távoli céloknál már elég idegesítõ Botok bûncselekmény szintjén ostobák Kevés a pálya A játék világa kidolgozatlan nem tudod beleélni magad rendesen
És még sorolhatnám... :( Kár lenne érte mert összességében nekem nagyon tetszik ez a játék. Azonban a tendenciákat elnézve csak abban reménykedhetünk, hogy a közösség egy viszonylag nagy része ki fog tartani mellette mert ha a kiadó azt látja, hogy a játék nem éri meg a jövõbeni befektetést akkor úgy lelövik a további támogatást, hogy öröm lesz nézni.
Nekem nincs lagg problémám, viszont a hangot javította a patch.A teljesítményen javulást nem nagyon érzek talán itt-ott egy keveset.Viszont a szerver keresõn még mindig van mit javítani mert sokszor írja ki olyan szerón hogy tele amin 13 meg 14/16-ot ír és ez elég idegesítõ néha.
Sznob hangvétel: on Szerintem ezt a játékot nem is pénzbõl fejlesztették! Sznob hangvétel: off
klánt keresek brinkbe !!!!!irjatok pls privátba
A júniusban érkezõ DLC várható tartalma a Bethesda szerint:
On top of that, the Agents of Change DLC is just on the horizon, slated for release in June. The pack will bring new maps, abilities, character customization options and weapon attachments to Brink, while also raising the level cap to 24. Here’s a full list of the DLC content:
New Maps
Founders’ Tower – The revolution finally reaches the island’s iconic spire and takes the battle for the Ark to dizzying heights. Labs – Venture into the depths of the Ark’s original research and development laboratories, a submerged high-tech facility so far untouched by the civil war.
New Player Abilities
UAV – This stealthy and lethal device allows Operatives to automatically mark nearby enemies on their radar. For more explosive fun, they can even take direct control of the UAV and detonate it near unsuspecting foes. Napalm Grenade – Soldiers can use this new grenade to cover an area in a sea of deadly flames. Pyro Mine – Engineers can plant these mines and leave enemies in the epicenter of a massive napalm explosion. Field Regen Unit – Medics can deploy these units to increase the health regeneration of any nearby teammates. Tactical Scanner – This universal ability allows players to reveal the active buffs of their opponents, allowing them to pick off enemies more strategically.
New Weapon Attachments
Bayonets – Gain the edge in melee combat and cause extra damage with these deadly blades. Weapon Shields – Take cover from enemy fire and prevent headshot bonus damage behind riot-style shields.
New Character Outfits
The Sad Punk – Add a touch of Steampunk to your Resistance character. The Limey – Bring order to the Ark with this outfit inspired by traditional European police.
Valahogy így fog kinézni a játék statisztikai oldala.
Hello! Mivel lassan meg lesz CB-n a Brink ladder, ezért érdeklõdnék, hogy van már valami magyar klán egyáltalán? Nem valami sok magyar játszik eddig.. Ha van akkor vegyetek fel. xfire: xxrancorxx steam: ptstar
Ha nincs semmi, akkor vegyen fel az, aki jönne.
Én elég sokat játszom, de tényleg elég kevés a magyar játékos sajnos... :( Néha kicsit skizofrénnek is érzem magam, hogy beszélgetek saját magammal ezen a fórumon. :) Én már írtam a saját (külön Brink -hez készített...) steam acc. -om:
Felvettelek, elég sokat és szívesen játszom a játékkal. Aki gondolja vegyen fel, azért csak jobb magyarokkal játszani.
Találtam remek minõségû Brink png -ket a Bethesda fórumán. Nagyon jól néznek ki és jól használhatóak avatarokhoz, vagy bármihez a játékkal kapcsolatban. Itt az eredeti fórumbejegyzés:
A new update for the PC version of Brink is now available, bringing with it a stack of fixes and improvements. Among the big ticket items in this update are a reworked server browser, a fix for the font corruption issue, better server performance, and the recently announced balance tweaks.
As before, all you have to do to download the update is sign into your Steam account (and ensure it's not in offline mode). A new version of the standalone dedicated server is available, as well - we recommend updating your server at the earliest convenience if you haven't already.
The full list of improvements and fixes in this update is available after the break.
General
Fixed font corruption issue Removed look-at code when throwing items to team mates Fixed players getting stuck if they attempted to deploy mid-mantle Fixed multiple clicks being played when player jumps in multiplayer Mines are now visible to spectators Added support for minimizing the game when running in windowed mode net_clientMaxRate can now be set on a client to tweak its own bandwidth requirements Cheat-protected several potentially exploitable cvars Removed some old, unused cvars Added unsupported auto-save backup system for advanced users Can read backup saves by setting "save_readFile" to the desired save
User Interface
Revamped the server browser Server browser filters are now remembered between sessions Server browser now auto-refreshes the currently selected server Ping is now displayed numerically on the scoreboard Map loading screen now displays server name and IP Tweaked UI flow when joining a match via Steam Fixed exploit that allowed players to use locked customization items Fixed issue when listening to one audio log but highlighting another Fixed connecting to servers with '-' in their names
Balance
Tweaked objective times on several maps Increased the time it takes Engineers to remove a Hackbox Increased XP given for completing Primary Objectives Reduced the duration of Adrenaline buff
Dedicated Servers
Fixed several dedicated server crashes Improved messaging for unexpected server shutdowns Reduced warning spam in dedicated server console Increased default net_serverSnapshotDelay to 3 (from 1) Lowers bandwidth and CPU usage by sending fewer snapshots each seconds; can be changed by server admins
"A Bethesda az eset miatt sajnálatát fejezte ki, ám úgy véli, megtették a megfelelõ lépéseket annak érdekében, hogy az adatok biztonságban legyenek. Személyes pénzügyi információkhoz, illetve bank- és hitelkártya adatokhoz nem juthattak hozzá illetéktelenek, ám felhasználónevekhez, email címekhez, valamint jelszavakhoz igen. Elõvigyázatosságból azt javasolják rajongóiknak, hogy az összes Bethesda oldalon - beleértve a fórumokat is - cseréljék le azonnal az általuk használt jelszavakat. Továbbá minden egyéb weboldalon is, ahol ugyanazon, vagy ahhoz hasonló felhasználónév és jelszó alatt tevékenykednek. Végezetül pedig azt tanácsolják, hogy fokozottan figyeljenek a gyanús emailekre, illetve fiók-aktivitásra."
Annyira nem para.
Á nem para, csak épp azt állítják hogy nem is most volt hanem vagy 3 hete, azóta belépegethettek meg amit akartak.
Új frissítés a játékhoz! Nem nagy méretû, de nagyon sok mindent finomhangoltak. Lehet újra tanulni sok mindent fõleg a fegyverekkel kapcsolatban! Carb9 jócskán lebutítva. Talán most már nem csak azzal szaladgál majd mindenki... :) Változások listája: (hosszú lesz...)
General • Fixed invisible players sometimes (dis)appearing • Combat Intuition no longer gets triggered by disguised players • Flash Bangs no longer affect spectators • Fixed being able to collide with grenades as a spectator • Fixed drag-to still applying when enemies respawned • Enabling cheats now disables character saving and stats reporting for that session • Team switch delays now get reset on map restart • Vsync is now enabled by default • Fixed 3rd person animation when hacking as an Operative • Fixed server/client aim issues • Fixed dark shadow-band on narrow FOVs • Fixed potential crash during map load on client if heavily lagged right before a map change • Fixed potential crash if disguising on a dedicated server • Fixed odd line appearing during some cinematics Levels • Fixed overtime when repairing the crane on Shipyard • Fixed overtime not ending when Hackbox is removed on Reactor • Fixed Container City lab door sometimes appearing closed for clients User Interface • Added better chat support for match results and during midtro/outros • Added improved Stopwatch mode end-game review screen • Added options for VOIP volume in settings menu • Fixed navigation issues on menus with password fields • Disabled chatting when in solo mode • Added support for up to 4 deployable icons • Fixed being able to click invisible filter buttons when the filters panel is collapsed Balance • Tweaked several weapons (full details below) • Added body type health to Netvars for future tweaking • Added map spawn timers to Netvars for future tweaking Optimizations • Optimized networking to reduce snapshot sizes • Optimised light-rendering • Minor performance improvement to static AO rendering • Added conditional to sun-rendering to speed it up slightly in case of all shadow • Fixed sunlight when indoors in Security Tower • Added support for dummy files to improve loading times Dedicated Servers • No longer disconnect server if Steam connection is lost and grace period ends • Added listClients server command • Disabled missing mesh/sound/image warnings on servers • Disabled character compositing on servers to reduce server size Weapons Pistols • All pistols: Knockdown accuracy increased • Tokmak spread reduced to be more even • Tokmak recoil reduced • Tokmak pistol reload time slightly reduced • Kalt spread is tighter • Kalt recoil increased • Kalt pistol reload time slightly reduced • Sea Eagle slightly less accurate • Sea Eagle spread made more even instead of being tight • Sea Eagle pistol reload time slightly increased Sub Machineguns • Kross max spread slightly increased • Tampa max spread slightly decreased • Tampa slightly more jittery when fired • Tampa SMG damage slightly increased • Carb-9 SMG damage slightly reduced • Carb-9 has even spread, instead of clustering towards the centre • Carb-9 recoil slightly increased • Carb-9 slightly less accurate Assault Rifles • AR base ammo + 1 magazine, except Rockstedi • Gerund recoils more quickly under sustained fire • Rhett recoil now more manageable under sustained fire • Frkn3k damage increased • Frkn3k refire rate increased • Frkn3k triple burst recoil changed to make the weapon behave better • Frkn3k accuracy changed to act similarly to that of the other ARs when moving/not in ironsights • Euston max spread increased for some stances (crouch, standing, walking) • Euston spread rate slightly reduced overall • Rokstedi slightly more accurate in ironsights Shotguns • Hjammerdeim heavy shotgun heavy shotgun damage increased • Hammerdjeim heavy shotgun magazine increased from 8 to 12, where the modulo is 3. Ammo count changed to reflect new magazine size • Hammerdjeim recoil reduced • Hjammerdeim reload time slightly reduced • Hjammerdeim refire rate increased • Mossington spread is now more even, along with the Hammerdjeim (used to be almost ring shaped) • Mossington initial spread is increased but doesn't grow as much per shot • Mossington has slightly more recoil Grenade Launchers • EZ-Nade splash damage radius significantly increased Lobster grenade punt damage significantly increased • Lobster reload time increased • Lobster splash damage radius increased • Lobster running accuracy reduced to be the same as walking/crouch/ironsight Heavy Machineguns • All HMGs: Minimum spread while running reduced to be the same as that for walking • Chinzor HMG damage slightly increased • Chinzor HMG recoil slightly reduced • Maximus HMG damage slightly increased • Maximus HMG recoil slightly reduced • Gotlung minigun damage significantly increased • Gotlung minigun reload time slightly increased • Gotlung Minigun minimum spread increased to work in line with its damage increase
Szoasztok! Van egy kis gondom. Megvettem a játékot de amikor kéri a termékkódot és beírom, utána azt írja hogy a Steam szerver nem elérhetõ. Valaki tudja h mit csináljak? Vagy csak várnom kéne?
beállításokban válts letöltõ régiót hátha segít ha nem akkor várj egy kicsit ha mondjuk estig nem jó akkor meg írj a steam supportnak
Szia.Nincs semmi baj a játékoddal.Pont az eredeti játékok topikban nyavajogtam az AVP-m miatt h ugyan ezt csinálja és nem engedi telepíteni.Egyszerûen ez a szar Steam túlterhelt.Várj(unk) vele majd csak enged egyszer.Engem is basz egy kicsit az ideh ahogyan téged.
Ja értem, köszi én má tiszta ideg voltam hogy mért nem megy pedig már este van változtattam letöltési régiót is de semmi. Hátha majd akko késöbb
Még csak annyit hogy mert én új gépet rakok össze 1-2 héten belül és a játék mentéseit ki kéne mentenem-e lemezre vagy valamire vagy a steam az tárolja?
steam tárolja csak ne felejtsd el a felhasználóneved meg jelszavad :)
Na ez jó! De még mindig van egy kérdésem, ha nembaj. Amire nem sikerült rájönnöm hogy lehet átváltani a bal alsó sarokban lévõ a rendes képesség kijelzõt egyszerûsítettre ami kerek alakú és a belsejébe kereszt alakba vannak a képességek? Az enyém ilyen csík alakba van az egész.
konzolon van úgy szerintem vagy ha controllerrel játszol