Az EA nemrég a Twitteren keresztül jelentette be a Command & Conquer negyedik részének készültét, ám nem sokkal késõbb eltûnt a bejegyzés.
Hogy ez mit jelent, pontosan még nem tudni, de mint a Crysis 2 esetében, valószínûleg az EA itt is elõre ivott a medve bõrére, és egy kis hiba miatt elõbb tudódott ki a bejelentés, mint azt szerették volna.
A dolognak van elõzménye is, pár hete ugyanis már voltak olyan pletykák, miszerint az EA Los Angeles készül bejelenteni a C&C sorozat legújabb részét, mely végre pontot tenne a 15 éve elindult történetnek, és a titokzatos Kane sztorijának a végére.
A lavinát egy kérdõív indította el, amiben különbözõ új ötletekrõl faggatták a C&C játékosokat, ilyen például az elmozdítható bázis, mely a "Crawler" nevet viselné, különbözõ kasztok bevezetése, és az tapasztalat pontok (XP-k) használata, amit az ellenséges bázisok és egységek elpusztításáért kapnánk, és amit fejlettebb egységekre, új képességekre, vagy épületekre válthatnánk be. Érdekesen hangzik, várjuk az igazi bejelentést!
érdekes... nagyon remélem a co-op nem olyan lesz mint a ra3-ban, nagyon idegesitett, h single-ben a gép bénázását kellett néznem :S
a másik dolog meg: mi a franc az a sok lépegetõ a képen? a tiberium wars-ban le volt irva, h azért nem használnak már lépegetõket(mammut és titan, stb.), mert nem éri meg tul drága ellenben könnyen sebezhetõ. Erre most ujra telinyomják lépegetõkkel? :S
Azért ez még szerintem nem valami hiteles infó lehet. Nem hiszem, hogy a Scrin-eket kihagynák, hiszen úgy lett vége a Tiberium Wars-nak, hogy elindították a megszálló erõket. Remélem nem hagyják ki õket.
Én meg pont fordítva vagyok ezzel. Minél többet látok az SC2-bõl annál kevésbé tetszik. Ráadásul elvileg az SC2 még idén megjelenik. A C&C IV-ig meg még tuti van vagy másfél év.
Elég lesz ha az elsõ részben csalódnak az emberek. :) (gondolom jó blizzard szokás szerint az SC2-ben is lesz food limit így a harcokat megint "4" egységgel kell végig csinálni. :S)
Ezzel nem értek egyet. Csak az ellenfél nehézségétõl függ. Ugyan a C&C rövid csatákra van kihegyezve, de pl. a Battle for Middle Earth-ben játszottam igen hosszú izzasztó csatákat hard fokozaton. Abban sincs megszabva, hogy ki mekkora sereget épít. Én jobban szeretem amikor egy háborút hadsereggel lehet megvívni nem pedig néhány marines-el. De egyébként ez még hagyján is lenne. Ami sokkal rösszabb, hogy ha elér az ember egy limitet akkor kevesebb a befolyó nyersanyag. Bár arra már nem emlékszem, hogy az SC1-ben is így volt-e ez.
Nézd scben akár 1 egységgel meg tudsz fogni 10 battlecriuset ha nem figyelsz, ezért nem az számít hogy mibõl mennyi van hanem a képességeket hogyan használod. Ezzel nem tud versenyezni a c&c, nem véletlenül az sc az egyik fõ rts versenyszám.
De ezzel szemben a c&cnek is megvan a maga közössége. Én mind2öt ugyanúgy szeretem.
A tegnapi pletykák után az Electronic Arts ma hivatalosan is bejelentette, hogy készül a Command & Conquer negyedik része. A C&C 4 cselekménye a Tiberium Wars eseményei után zajlik. 2062-ben vagyunk, az emberiség a kipusztulás szélén áll. Hat év múlva a rejtélyes kristály, a tiberium a bolygó egészét megfertõzi s lakhatatlanná teszi. A szembenálló felek – a Global Defense Initiative (GDI) és a Nod Testvérisége – immár ugyanazért a célért küzdenek: meg kell akadályozniuk, hogy a tiberium elpusztítsa az emberiséget. Ami eddig lehetetlennek tûnt, most valóra válik: A Nod rejtélyes vezetõje, Kane elindul a GDI fõhadiszállására. A Command & Conquer 4 epikus végkifejlettel zárja le a Tiberium univerzum cselekményét; a rajongók megismerhetik a Föld, a Nod, a tiberium és a GDI sorsát, és ami a legfontosabb, Kane nagyszabású terve mögött rejtõzõ motivációt. A GDI és a Nod heves harcát bemutató, egyedül és kooperatív módban is játszható két történetmód mellett a negyedik rész vadonatúj 5 az 5 elleni, küldetésalapú többszemélyes játékmódot is tartalmaz majd, amely csapatmunkára és együttmûködésre buzdít. A Command & Conquer 4 az EA Los Angeles fejlesztésében jelenik meg 2010-ben PC platformra.
Jah, csak az egységlimit minden, de nem reális. Vicces lenne, ha egy összecsapásban bivalybasznádpuszta és az Amerikai Egyesült Államok is mindössze 120 embert állíthatna ki a háborúban, egy fõvel sem többet. Kérdésem MIÉRT?! Így a gazdasági potenciál értelmét veszti, ami a röhej kategória.
C&C Generals: Zero Hour-ban annyi egységet gyárthatsz, amennyit nem szégyellsz. Mégsem lehet nyerni csak úgy tankrushsal, ha odafigyel az ellen.
Engem sose zavart az egység limit, mert mire elértem volna vagy nyerek vagy vesztek. :D
Nem teljesen értem mi köze USAnak ehhez a játékhoz, de elhiszem. :D
Mellesleg nem teljesen ismerem az USA katonai felépítését de szerintem ott is elsõnek a technika (vagyis egyetlen egy ember felérjen vagy 100al), és csak utána jön a létszám.
C&C minidg tankrush, talán generals kivétel, de ott nem toltam sokat. Mindenesetre bárhol olvasom, ahol netes emberek tolják, komolytalanak tartják, mert nem stratégia kell oda hanem rengeteg egység.
Jahkérem :D, hát lehet a 15perces klikkfeszt gyorsmeccseket is élvezni, de mi a több órás kimerítõ háborúkat kedveljük. Abban van az igazi stratégia, nem abban, hogy ki tudja gyorsabban kibepakolni a dropship-bõl a reaver-t minden egyes lövéshez...
Ez hülyeség. Olyan hatalmas sereget csak akkor lehet felállítani, ha méltatlan az ellenfél. Ugyebár nem csak te állíthatsz fel hatalmas sereget és akkor már úgy is mind1, hogy mekkora a létszám. Amúgy is hamar kimerülnek a tiberium mezõk. Ráadásul az egységek is eléggé különböznek egymástól.
Az attól függ milyen az a bázisvédelem! :DDD Jómagam 50-100k-t bele tudok ölni egy állóvédelembe, az megtámogatva megfelelõ egységekkel brütális lehet.
Ezzel azt feltételezed ugye, hogy a teknõsbékás az passzív, ül a seggén é várja, hogy betámadják. Ez korántsem biztos, hogy igaz. Fontos a hazai védelem, mert aki túl bátor és vadul kikommandózik, védtelenül hagyva a bázisát, az bizony nagyon rápacsálhat. :D
Erõs védelem mellett tudod másra is használni a fölös egyésgeidet (így pl. az esetleges egységlimittel is együtt lehet élni). Ebbõl kifolyólag lesz alkalmad támadni. Védekezni ugyanis mindig könnyebb konvencionális fegyókkal.
ált. a bázisvédelem nyarsanyag árából (feltéve ha védelmi épületekre gondoltál) már egy igen komoly garmadát lehet összehozni ami ráadásúl mobilis, kiexpelhetsz ill. támadhatsz vele.
másrészrõl nagyban függ a választott frakciótól, melyik oldal miben erõsebb. pl. annó a RA2ben a franciák(?) oldalán a "grandcannon" elnevezésû turretbõl elég volt 2db aztán foshattad az egységeket bõven elég volt.
ha meg a limitre támaszkodunk (sc esetében), el sem tudnám képzelni hogy egy zerg játékos ahelyett hogy nyomás alatt tartja az ellenfelét a folyamatos támadásokkal inkább a védekezést választaná. nem igazán passzolna a fajhoz
Igazad van, jobban belegondolva/emlékezve a mozgó légvédelem hatékonyabb volt :)
Bár azt kicseszésnek éreztem, hogy a Szovjet oldalról nem voltak olyan jók a "nemzeti" egységek. Demolition truck az egy rakás szar volt, Desolator-t sem lehetett olyan jól használni, akárcsak a terroristát. A Tesla tank pedig csak gyalogság ellen volt jó. A szövetségeseknél azért a sniper (ok, ez is csak gyalogság ellen), Grand Canyon, Black Eagle, Destroyer vonal lényegesen használhatóbb volt.
Én rusht max CoD4-be szokatam alkalamazni, az is map válogattja, hogy mikor. De rts-ben ezt el nem tudom képzelni, sry :D És elég baj, hogy RTS-be itt tartunk, hogy van rush szvsz.
tudod hányan másolják re a pro meccsek kezdéseit.. és a vicc az hogy ha kínkeservesen valahogy meg tudod az elején állítani, utánna összeomlik a srác mint a kártyavár
Ezért mondom a tudás a megállításhoz kell, utána ha béna a srác kiderül mert 2 egységgel szétkapod. Ha 2 profi van akkor meg folyamatosan mennek a támadások egyre nagyobb egységekkel. És elég ritka azért az a mecs ahol az egység limit beleszólna.
Egyébként a kezdõ rushert ha van egy kis tapasztalatod már megtudod állítani, mert mint ahogy mondtad másol. De hogyha nem azt csinálod amire számít már nyert ügyed van, mert csak lesni fog hogy mi van. :D
Jöttök itt, hogy a C&C így rush meg úgy... Láttátok már az SC2 legújabb (legalábbis számomra) gameplay-ét? (zerg vs. protos) Kõkemény 20 percig tart a meccs.
válogatott meccs volt, képzeld el ha egy 4 perces rush videoval szurták volna ki a szemünket amiben kb. t1-nél tovább nem fejlesztettek:)
Egyetértek, mikor is adták ki a 3-at? 2 éve? Nem hiszem, hogy ennyi idõ alatt sikerülhet maradandót alkotni, a Blizzard már jóval több ideje és jóval komolyabban dolgozik(tekintve a 2 cég eddig kiadott játékait). Kapunk egy javított grafikájú CnC 3-at, átdolgozott multival és szépen megtámogatott marketinggel, másolásvédelemmel.
hát ahogy látom ez lehet az elsõ c&c ami kimarad. Ha a tiberiumot, az oldalsó menüt nem hozzák vissza ez már bukta lesz. Nem értem miért kell minden egyes részben újabb hülyeségeket csinálni.
Az EAnál nincs koncepció csak összedobnak valamit, összeszednek minden szart minden játékból aztán kiadják valamilyen néven.
CnCDen reported today that James Hannigan, one of RA3's composers, announced on his personal blog, that he will be in charge of CnC4's soundtrack along with Timothy Wynn (RA3) and Jason Graves (Dead Space). No word of Frank as of yet, but with Wynn's and Hannigan's track record, we should be in the green.
New CnC4 Infos from PC Powerplay:
- Game is primarily focused around 5v5 objective based multiplayer. - Scrin won't be playable, and their story won't be further explored. However possible Scrin expansion - The Forgotten are in, not a major part of the story though. Neutral class on maps that you can fight for experience or can ally with to use forgotten units. - Only two playable factions (Nod and GDI), but they have around 80 units right now, which may change as they balance the game (add some, remove some). - Upgrades return (missing from RA3). - Support class crawlers can fly (The GDI support crawler is actually that large GDI aircraft from the scanned pictures already up) - EA promises that while the C&C universe will go on, C&C4 will complete Kane's story. You will learn who he is, where he comes from, and why he cares so much about Tiberium. - Horizontal UI, however it isn't finalised yet.
Hát pedig az oldalsó menü az nekem a C&C egyik alap dolga, a sok közül. Ezért mivel ennek nevezte a kedves EA ezért már temetem. Ha neked mind1, az nekem is mind1. :D
Ez nem erõsít meg téged, még mindig rossz helyen van, ha majd látok egy képet ahol nem akkor nyugodt leszek. De EAt ismerve szarik a rajongókba, és hogy mit akarnak.