Népítéletek szerint 7 körül van az átlagfogyasztás, de a motorjától függõen ez megy feljebb, egészen 9-9,5-10-ig, de ez már inkább a HGT-re jellemzõ, ami 2.0 155LE.
Anyám, 1 óra alatt 2 oldal :D Akkor az opelom döntsétek má' el honnan származik ha már itt tartunk
ja, annyi, hogy szerintem vegyesben, ahol nagyobb rész város, 7-8 közt érdemes számolni mondjuk az 1.2 16V és 1.4 12V motorokkal. De ez csak tipp, meg olvasás alapján.
Ahha értem. Megnéztem Használtautón, úgy láttam fõleg csak benzinesben van. Abból bõven elég lenne egy 1.2-es, vagy 1.3-mas, 80LE. Nekem elég lenne, ha menne max. 120-130-at. Thx a választ!
Egyébként dízelbõl csak 1.9-es van Bravóban, úgy tduom. Viszont van sima szívó, van TD, meg JTD is, errõl az angol és német wikipedia eltérõen nyilatkozik, de 65 (vagy 75) és 105 lóerõ között vannak.
Tomi szívesen segítek ha gondolod mint aktív szerelõ ha kérdésed van irj. Régiek közül: Audi 80 b3 Mazda 323F esetleg626 Toyota corolla békalámpás:D tudom ronda de örök élet:D Esetleg elég jo állapotu Calibrát lehet már ennyiért,(sokan köpködni fogják erre készülj fel de cserébe olyan a külalakja amivel még ma is meg lehet bárhol jelenni.De Calibrából szigoruan csak 8 szelepest! ezeknek a fenttartása efektive fillérekböl megvan, strapabíroak kis fogyasztásuak. Audi 80 1.8 szivódénes elmegy 5-6 liter gázolajból nem egy gyorsulásbajnok de 130-140 el a világot körbeautózhatod vele.
Punto 2 semmiképp. Semiféle sdi pdtdi jtdi commonrail és egyéb szutykok. Vannak nagyon jó dieselek de nem ebben az árkategoriában:( Az autótuning nem az 1.3 fiestánál kezdödik ha tuningot akarsz akkor minimum! 2000ccm azzal már lehet kezdeni valamit,ez alatt agatthatsz rá akármilyen müanyagot meg csiptuningot akkor is gagyi gyenge és használhatatlan marad (kiméljetek meg az anyázástól sajnos ez az igazság) Az agyonmüanyagozott 1.1 swift és társai a tescotuning kategória,lapátolod bele a lóvét és soha semmit nem fogsz érni vele) Nagyobb vasak közül nézhetsz suprát esetleg legendet de ezeket nem ajánlom mert érzékeny vasak. Ja ha rám hallgatsz:Rossz autó nincs csak rossz autótulajdonos.Van autó ami több törõdést igényel van ami kevesebbel is beéri... Vegyél valamit ami tetszik 400 körül és a fentmaradó pénzböl hozd tiptopp állapotba! ha 5-6 évig használod már akkor simán megéri! Márkaszervíz kerülendö!!! (mindegyik!) Kilóméterorára meg szervízkönyvre ne adj! nem számit mit ír és mennyit mutat! Kompressziómérö a kézbe és hajrá,de legjobb ha viszel valami szakit magaddal.
Esetleg diesel rover 626 honda motor honda padlólemez. De elég sok tipust sorolhatnék még. Egyszerübb lesz ha kinézel párat ami formára tetszik és utánna kitárgyaljuk öket!
ez így igaz. én egyébként az 1.2 16 szelepessel szemezgetek, a teljesítménye nem kisebb mint az 1.4 12 szelepesé, sztem fogyasztása is ugyanott lehet kb. Tetszik nagyon.
PedigDragon11 nem is írt akkora hülyeséget, nem tudom miért fikázzátok...
Igen tudom, a Suzuki, Audi, Opel nem magyar, hiába gyártják itthon.
A különbség ezek meg az európai Ford között, hogy a Suzukit, Audit, Opelt itthon csak összeszerelik.
Az európai Fordokat viszont Németországban tervezik, dizájnolják, fejlesztik német mérnökök, teljesen különállóan az amerikai részlegtõl. Ezért van az hogy teljesen más az amcsi modellkínálata a Fordnak mint az európai. Ha jól tudom most a válság miatt egyesítik a Focus fejlesztését, a következõt már csak amerikában fogják fejleszteni, de a többi modellre ez nem igaz.
Szóval az európai Ford a neve és eredete miatt elméletileg amerikai, gyakorlatilag már évtizedek óta németek csinálják. (és nem csak az összeszerelést!)
Szal mondom, nem mondott akkora hülyeséget dragon11 amikor lenémetezte a Fordot amit itthon lehet kapni...
"ha tuningot akarsz akkor minimum! 2000ccm azzal már lehet kezdeni valamit"
khhhmmmmmmmmmmmmmm... infomban a jatszos autom... megsincs 2000 cm3, de egy elozo gen. stock STI Impi(wrxeket meg megeszem) nem nagyon tud megle'pni (200ig xD)
#278: najah... nem tudom de en kifogtam ugynezki egy eleg haklis Fordot... a mostani dejli autom egy Fiesta ST (Fürtös: nesze 2000 szivo :D) es eskuszom olyan mint egy elitkurva(jo az "agyban" de draga a hulyesegei miatt)... mindig kell valami apro baszt csinaltatni garanciaban rajta... most jart le a 2 eves garja, most retteghetek ezerrel... mar a valto+kuplungnal van valami kis gebasz, mert lehet huzosabb lesz a tortenet (34k km)... 1/4ed evente mindig volt valami kis bosszanto hibaja(tiszta olasz feeling)... :(
En 6 kilo kornyeken egy 96 evjarat koruli 4x4es 2 lityos benyas Ford Mondeot vennek! miert? -Nem draga hozza az alkatresz (cromaxek eleg jo arban vannak) -Nem kicsi az auto, kenyelmesen elfer benne a csalad + esetleg csomagok -4x4-e nem egy Subaru AWD, de szar idoben, meg telen nagyon nagy biztonsagot(erzetet) ad! -a 2 literes mocival meg dinamikusan el lehet jarni, nem egy versenyauto, de elozeskor jol jon az a kraft!
2000 alatti autót tuningolni kb annyira értelmes dolog, mint gyufából házat építeni.... meg lehet csinálni, de minek? hangosabban zümmög, és még veszélyesebb közúton, mint gyárilag...
khhhmmmmmmmmmmmmmm... infomban a jatszos autom... megsincs 2000 cm3, de egy elozo gen. stock STI Impi(wrxeket meg megeszem) nem nagyon tud megle'pni (200ig xD) Persze megértem én de remélem nem közuton.... Versenyezni csak pályán és megfelelö biztonsági elöirások betartása mellett!
Az a 100 lóerõs motor eléggé gyengus ehhez az autóhoz. 1.8-as már elég lenne. Deee ettõl függetlenül ez a C Vectra nem valami jó konstrukció,fõleg a futómûvére van nagyon sok panasz. Nem nagyon szereti a magyar utakat. Ha megis akarod venni akkor egybõl elkell vinni szervízbe feszítõgörgõket cserélni. Átkell nézni az egész futómûvet...stb...
Te mástól vársz véleményt autó ügyben? Érdekes! Legközelebb milyen topic lesz? KIT VEGYEK EL FELESÉGÜL?
Mindenki a számára szimpatikus márkát foglya ajánlani. Én csak az Audit ajánlom, miért? Mert jóóóóó
es a gyarilag 1.0, 1.2, 1.4, 1.6, 1.8 turbok? (peldak: Charade GTti, Clio Turbo, Uno Turbo, en kocsim, 200sx) esatobbi? mert ezek kozul par auto bizony csunyan megy :)
ne terelj! Inkabb reagalj erdemben, ombre... ;) (es hasznald plz a 'válasz erre' gombot)
Jaszy: "Én csak az Audit ajánlom, miért? Mert jóóóóó" es most komolyan, miert? meg tudod indokolni, mint en a 280ban? miert vegyen 6 kilobol egy tularazott draga autot, horror alkatresz arakkal es ugyancsak draga fenntarthatosaggal? :) (:P)
Ácsi Rx8 az vankel mint ilyen teljesen más kategória. Mondjuk szerintem a csúnyán megy-röl mások az elképzeléseink:D És az alább emlitettekre nem igazán mondhatjuk,hogy elterjedt darabok +mivel gyárilag ilyenek gondolhatod,hogy nem a szimpla 1.2 blokkra faragtak rá egy turbót... módositott vezértengely modositott gyujtáskép+befecskendezök. Szóval nem kimondottan az az otthoni tuning.
khm annak ellenére külsõleg szép sztem mindjárt szétesik :D
ez viszont jó cucc ismerem a tulaját jó gép, nincs széthajtva :D vigyétek
Mert jó baszki, hát csak tudom az van nékem! Nem kell indokolnom azt amit tudok! Alkatrészek nem horror áron vannak...........az ez elõtti GolfIV es emhez is ennyi volt minden. Pedig az egy 10 éves autó volt. Fenntarthatóság mitõl lenne drága? Nem értelek! ????? Az autó igaz nem olcsó, 6 évesen is közel 3 millió, de ezért ad is valamit. Hogy mit? Majd megtudod ha egyszer jársz egy Audival..... ( nem nagyképûsködni akarok ezzel) Én sem hittem!
lemaradt, hogy nem kell hardcore modon belenyulni csak egy kis tuning es megjobban mennek a gyarilag sem rossz gepek... ;) (pelda: az en gyari 1.6 turbos 143 lovas 4wds Mazdam motorikusan elvileg 240 lo kornyekeig birja dugok, hajtokarok stb... elvileg osztomu, valto, kuplung mar necces de birnia kell xD... es az 1 tonnas autohoz veszed a 240 lovat, azert az beteg :D felette mar persze elengedhetetlenek a komolyabb beavatkozasok... nagyobb turbinyek, nagyobb IC,komolyabb ECU,vezteng.,komolyabb inj.,karok,dugok,ac,feltengelyek,fekek,kuplung,megerositett valto,osztomu esatobbi esatobbi) szoval szar 2 liter alatt, mi? :D biztos :D nekem tok jo :)
HASZNALD MAR A VALASZ ERRE GOMBOT, HA VALAKINEK VALASZOLSZ! KOSZI!
volt a seggem alatt Audi is, mint neked van... eddig mondjuk talan igy "feelingben" a Merci jott be(v6os benyas), amit vezettem... de akkor is ezt az "eleterzes"-t nem nagyon tudom atelni... van egy szint ami felett persze biztos "ad valami" tobbletet(ha nem haraxol, de a tied nem az a szint :D)... de ez csak onigazolas egy szinten, szvsz...
csak nekem az a 1300 kg(jol tudom?) az sok (lenne... en maradok az ilyen merges gomboc stilusnal :D) hozza, meg csak frontos ugye? :o merted mar G-Techel mit futsz 100ra? :) (orat ne nezd, mert az becsapos)
Amikor egy új swift áráért beülsz egy 6 éves autóba...na az már szint szerintem! De te tudod, biztosan jobb autód van. Merci a romáknak való! szvsz! Azért nem is vennék soha! Pedig hidd el megtehettem volna azt is.
Még 240 et nem hallottam 1.8T bõl, az annyira hihetetlen mint az 1.6 240 pacival. 200 pacihoz is komoly átalakítás szükséges. De semmi sem lehetséges! Az enyém "csak" 151 pacis, de bõven elég!
most mit kell itt a sertodott kismalac style-t nyomni? easy ember! szoval nem mondtam, hogy JOBB autom van! en meg nem tehetek rola, hogy ilyen skatulyazo rasszista vagy :( de ha mar belemegyunk az ilyen buta beskatulyazo jatekba, akkor te meg remelem miota Audid van: kopasz lettel, napszemuveget hordasz es a kedvenc parkirozod a rokkant felfestesu hely, tovabba remelem azota kikototted az iranyjelzo kart is, mert azt sem szabad hasznalnia egy Audisnak, mert az ugye milyen mar... :DDDDD
most akkor linkelhetem az 500akarhany loeros VTEC(Honda) turbokat a youtuberol? ;) TESSEK
Magyarorszag leggyorsabb elsokerekhajtasu gyorsulos autokaja volt egy 1.6os ilyen szornyeteg... azota a srac valtott 2.0 Vtec turbora(azzal megjobb)... :D