8 szelepes :) :).. uzemanyag toltonyilas korul picit kezd rozsdasodni..de nem vészes.. azon kivul szinte sehol :) .. nemreg jottem haza angliabol végleg.. szoval ugyintezes stb de utána majd szeretgetem az uj dragasagot :)
Hali! Kedden megyek autót nézni, ehhez is lenne pár kérdésem. Amennyiben tetszik az autó és megvenném, milyen papirok kellenek, mennyi idõm van, közvetlen vétel után mennyit mehetek vele stb. Azt tudom, hogy kell adásvételi, de azon kívül van még valami? Mennyi az átírás, vannak e még költségek? Tehát mi a menete? Bocsi a sok kérdésért :)
Szia! Személyi igazolvány és 2 tanú kell az adásvételihez. 15 napod van átíratni, ehhez kell kötelezõ biztosítás és eredetiség vizsgálat. Az átírás költsége az autó Kw fügvénye és a kora . Utoljára egy 6 éves 1.6 benzinest írattam át 90.000 körül volt cakk-pakk mindennel ha jól emlékszem.
Köszönöm. Tehát elmegyek, tetszik, kitöltök 4 adásvételit, utána irány szervizbe eredetiségvizsgálatra, utána pedig önkormányzatba az átírás ugye?
plusz ha megvetted, meg kell kötni rá a kötelezõ biztosítást, annak az igazolójával lehet átíratni, a neten a biztosításkötés 10 perc, az átírás pedig ennyibe fog kerülni
BMW 525tds ezek mennyit zabálnak? azt mondták a 318 TDS megeszik 4.5-5 litert!
Egyik cimborámnak az volt bár az övé hengerfejes lett a váltó szinkron gyûrû kuka, turbó kuka...:D:D 97es 2,5 tds 9-10-et benyeli városba városon kivül már 6-7 között elvan simán
Gyakori az ilyen probléma? Rohadni ezek még nem rohadnak? de ez megint attól függ ! ... 250 000 km van benne! nem tudom hogy mennyire volt hajtva! azért az nem mindegy hogy hogyan nyomták bele ezt a km mennyiséget! mennyit mennek el még ezek? hiba nélkül? :D Nekem ezek a típusú szedánok tetszenek! nem szeretem az ilyen ferde hátúakat!
hát az 525 tds a hengerfejes probléma elég gyakori.. az hogy 250 ezer km van benne az mindegy, ezt te látod meg érzed majd hogy milyen az autó állapota meg nem tudom mennyid van rá... az hogy mennyit mennek el a hiba nélkül hát ez java részt a rendszeresen szervizeken múlik mint mindig... de még nem írtad milyet vennél e39est?meg mennyid van rá?
E39 es az! 1997 évjárat a kocsi, amit néztem! :D De szemezek egy Audi A6 2.5os TDI vel is! úgy 1.5 milla max!
A 318 Tds 4.5 litert eszik meg? láttam ilyen kiírást! Ez jó lenne munkába járásra a fenti meg hétvégi családi kocsinak! :D
318tds 8 litert siman benyel varosba ,ne vegyél olyat, ha melos kocsi kell vegyél 3as golfot 1,9tdi-t az egy nagyon fasza kis auto kicsit rohad de nagyon megbizhato,na azok fogyasztanak 5-6 litert...
ja es inkább a6 ott vegyél, jobban jársz egy tdi vel mint egy tdsel az tuti...a6 ból is tdi esetleg pdti a legjobb megoldas de ha kell a v6 2,5 is megteszi;) 1,5 millából már találsz jó állapotúakat:)
Azok már rendbe vannak. De most akkor munkába járáshoz egy 320D??:D:D + mellé még hétvégére audi a6???:D:D vagy hogy?? mert ha munkába jársz bõven elég egy hármas golf(de még egy suzuki is:D), viszont ha van pénzed akkor mindegy igazából:D
Sziasztok! Az autóba vettem egy jack csatlakozós rádiót, így jack kábellel ki tudom kötni a mobilt ahonnan mehet a zene. Viszont van egy gond vele, mégpedig hogy nagyon behalkul. 100as skálán lehet hangerõt állítani, ha rádiót hallgatok akkor 40 körül bõven elég, ám ha mobilról megy a zene, akkor mindent maxra kell tenni, hogy az utóbbi hangerõt elérjem. Ez minek a hibája, a kábel, vagy a telefon szoftvere?
A telefonon hogy van beállítva a hangerõ? Lehet, hogy csak annyi a gond, hogy azon is kell még ráadni.
A telefonon (Samsung Galaxy W), 13as skála van, fülessel még metrón is csak 8-9esen szoktam hallgatni. Autóban viszont maxra kell tenni és az autóhifit is majdnem maxra kell tenni, hogy hallható(!!!) legyen. De most leszedtem két másik zenelejátszót, hátha azokkal jobb lesz.
jack-jack dugo problema lehet.. nicns rendes kontakt, ..vagy pedig gyakori problema, hogy nics rendesen bedugva.. vegiulis ezi is kontakt hiba :D .. bar elegge letr a tematol.. de ugysincs mas tema.. szoval folyatassatok :)
Üdv. Automata dízel A-s mercikrõl mi a vélemény? 4-5 éves autóról van szó. ( nem az ár/érték érdekel, mert az most lényegtelen, hanem maga a kocsi tulajdomságai, hibái, elõnyei.. ) Köszi :)
Én B Mercibõl vezettem automata dízelt (B180 CDI), de az nem tetszett. Valahogy nagyon nehézkesen indult meg állóhelyzetbõl. De ki kell próbálni, nem tudom, hogy ez a 4-5 éves A osztályoknál is ilyen-e. Az is lehet, hogy csak meg kell szokni.
egyébként én is. sõt, ennyi pénzbõl biztosan lehet venni jobbat is. de azért nem írtam ezt az elõzõ hsz-ben, mert direkt nem az ár/értékre volt kíváncsi. én biztos mást vennék ennyibõl. nem tudom mit, de nem feltétlen lenne ésszerûbb az én választásom se. :)
Azért mondtam, hogy nem lényeges az ár/érték, mert hétvégén csak úgy adnak egyet, ingyen. ( most lényegtelen, hogy miért.) szóval ingyen lesz, csak tankolni és járni kell vele. Emiatt kérdeztem róla, hogy ki mennyire ismeri a negatív és pozitív oldalát, fogyasztás, útfekvés, stb.. Egyébként w169-es generáció
ingyen van akkor nem mindegy:)
"Pozitív Minõségi összeszerelés, finom anyagok, prémium hangulat. Tágas utastér, jó variálhatóság, magas szintû aktív és passzív biztonság, széles motorválaszték. Negatív Magas vételár, drága extrák, fura üléspozíció, nagy fogyasztású benzinesek." autonavigátor.hu
Ha ingyen is kapod, sokat fogsz rákölteni. Sajnos elég sokat fogyaszt és a fenntartása sem éppen olcsó. De ez igaz majdnem az összes merci/bmw/audi/stbre.
Hmm.. 4 éves autóra olyan sokat kell költeni, fõleg egy "ekkora" márkánál?! Azt hittem ( a 13+ éves opel corsám után), hogy a nagyobb márkák azért már jobb minõségûek, még ha el is romlanak és költeni is kell rá, akkor csak 10 év körül.
Fogyasztásra meg azt mondták jól fogyaszt, ismerõsnek van ilyen.. 4-5 literbe megáll, mivel dízel.
Ma de elvileg pár nap és kiderül, majd írok véleményt:)
mi fogyaszt sokat? :D egy 1,8as dízel? max 6litert fog fogyasztani...fenntartását meg hagyjuk már,anyám 10éves A osztályával évek óta semmi baj nincs,4évessel még hosszú évekig eljárkál gond nélkül ha normálisan használja. egy szinte új autóról van szó,ne beszélj már hülyeségeket
Dízel nekem lemaradt, én hibám, bocsi. Fenntartás alatt pedig az esetleges szervizelésre gondoltam, ugyanis volt szerencsém elsõ kézbõl ezt tapasztalni.
miért ne férnél be? megdöbbentõen nagy autó belül. én 190vagyok, és 125kg, ha beállítom magamnak az ülést, úgy ülök magam mögé, hogy alig ér hozzá a lábam az elsõ üléshez...
nem az enyém amúgy, csak sokat használom rohangálásra...
Tudom hogy nem kocsi,de ennyit meger ez a motor?Es mennyit lehet vele menni ?max km/h.
Ha szereted az olasz motorokat akkor meg. Ez egy legendás motor, mondjuk a 996-os verzió többet ér. Ezzel törõdni kell, nem ajánlanám szívesen kezdõknek, de még annak se nagyon akinek nincs mellé egy másik motorja. Ez arra való hogy szép idõben hétvégén gurulj vele egyet egy szerpentinen, de hosszú távra nem ajánlanám, nem egy kényelmes gép. Kb 250-60 lehet a végsebessége. Szóval megéri, de csak akkor ha van arra pénzed hogy fenntartsd, szeretni kell, ápolni, esõs idõben a garázsban gyönyörködni benne :)
Hát ki kell próbálnod.Ennek a vége kb. 240 viszont ha száguldozni szeretnél akkor ilyen 700-800 ezer forintért már kapsz suzukit gsx-r 750eseket 2003-04eseket, na azokkal száguldozhatsz:)
Értem,köszönöm a gyors válaszokat!:) Az az igazság,hogy pénz meg nincs rá,csak érdeklõdök,hogy mennyiért tudok venni :D Ebbõl a jövõ nyárára ha lesz valami :) Addig maradok a most vásárolt Golfnál :)
mivel nem fejeltem le a tetõt, nem néztem... gondolom van elég :)
Hello! Láttam a merci téma nemrég felvetõdött, én is egy Mercedest néztem ki magamnak, igaz kicsit más a célom, mint akik elõttem írtak. Mercedes E420 kombi mûködõ motor, váltó, arra gondoltam P-s rendszámmal használhatnám egy ideig pár hétig mondjuk, aztán értékesíteni alkatrészenként, mert nem éri meg forgalomba helyeztetni. Szerintetek megéri-e, lenne rá vevõ? Mert ahogy nézem elég komoly felszereltsége van, memõriás beige bõrbelsõ, stb. Na meg akkor sem szeppennék meg ha csak az árát hozná vissza, hisz azért még ma is izgalomba jön a v8-tól, meg a szép belsõ tértõl egy igazi autóbuzi szíve.
Szerencsére tréler az olcsó, mert haverral elhozzuk üzemanyagköltségen, a haver kereskedõ meg majd ad P rendszámot ameddig kell. Csak sajnos akkor nem vihetem magammal a haverokat kocsikázni... Na jó ez már más téma.
nemhiszem. A foglalót már elküldtem, azt mondta csak a dealer, hogy a rükverc fogaskereke kopott, de amúgy tökéletes szerkezetileg a váltó, gondolom ha jobban elkopik elfogy majd a hátramenet, de ez könnyen orvosolható. 50k-t elküldtem neki paypalon aztán majd meglátjuk hogy jön össze a dolog.
Figyelj, az autókereskedõk ennyiért ilyen autót csak akkor adnak el, ha nem tudják annyiért megcsinálni, hogy utána tudjanak utána profitálni is. Biztos vagyok abban, hogy ennek van más, eldugott problémája is.
Nem vagyok túlságosan nagy szakértõ de azért szeretem az autókat, és mostanság azon töröm a fejem, hogy lehet jó volna egy autó. A következõ az elképzelésem: kb 600ezer Ft körül maximum, dízelt szeretnék mindenképpen és fõként hosszú távon használnám csak , konkrétan külföldrõl hazajáráshoz havi 1-2 szer. Mit ajánlanátok?
Valami olyan kéne neked,amiben nem fáradsz el a hosszú út alatt és van benne tempomat is.
Ha németországon keresztûl mész, akkor ajánlom, hogy egy gyorsabb autót vegyél. Illetve egy olyan autót amiben kevés a zaj és legyen benne légkondi. Mi már egy párszor megtettük Belgium-Mo.-t Daewoo Lanos-ban és Toyota Corolla E11-ben és bár Corollával sikerûlt a 180-at tartani 3+sávnál, egyrészt eléggé fárasztó, mert nem ilyen sebességre tervezték, másrészt 2sávnál jönnek a bajorok és beküldenek a kamionok mögé, szóval sokat totyogsz. A légkondi nélkûl meg elálmosodsz, izzadsz és kényelmetlenûl érzed magad.
Ausztriában élek szal a német autópályák nem nagyon érintenek. Nem tudom milyen tipust lenne érdemes választani, én úgy gondolom mivel városban nem igazán fogom használni az autót (csak végszükség esetén) ezért valami nagyobb testû autó is jó volna és mivel nem is volna sûrûn használva talán a benne lévõ km se számít annyira, de ezt megcáfolhatja egy hozzáértõ én csak így gondolom :)
Ajánlanám az Opel Omegát,ha nem dízel motorosat akarnál. De Omegát dízelben csak nagyon óvatosan! 2.5-ös BMW adagolós és ilyen korban már kezd megfeküdni a legtöbben az adagoló. Hallottam jópár turbó problémáról is,szóval ezt én csak nagyon nagy körül tekintéssel merném ajánlani. Inkább egy 2.0 benzin vagy 2.2-es. V6 az szintén felejtõs,mert szerelhetetlen plusz hûtési gondok is akadnak. Automata-t csak akkor,ha nem ránt a váltója és nem bólint váltásnál.
Automataváltós autót nem vennék semmiképpen sem, megmondom õszintén. Elsõ gondolatom egy régebbi Audi A4 vásárlása volt, Opelra nem is gondoltam, de ahogy nézem viszonylag jó állapotú Omegák és Vectrák is akadnak, de pl. Omegánál fõleg egy benzinesnél, elég magas a fogyasztása egy 2.0 vagy 2.2-es motornak nem?
A másik kérdésre a válasz, hogy hol iratnám be azt még nem tudom meglátjuk hol kedvezõbbek a feltételek, de valószínüleg magyar rendszámot fog kapni, Ausztriában eléggé húzósak az adók.
széles a választék mondeot nézzél 1,8 td 5 literrel el jár nagy is,kényelmes is fõleg frissités utáni változatot aszem 96-tól volt frissítése de 600 ezerig bõven találsz 98-00as mondeókat audit nem tudom kapsz-e normálisat 600 ezerért passz omegát szerintem ne vegyél
A Mondeo (bár nem tetszik, de a kinézet most másodlagos szempont) nem tûnik rossznak , unokaöcsém már a második mondeoját hajtja. Gondolom meg van vele elégedve de majd kifaggatom, meg egy próbát is akkor megejtek. Mindenesetre köszi az eddigi tippeket!
Nekem más a megbízhatósággal a tapasztalatom :) Fõleg, a jókis japán motorral. Igaz a festés a classicocon már szar minõségû sajnos, kavicsok könnyen lepattintják.
Az itthoni lassan 300e km-nél jár, és egyszer kellett rá 30e-et költeni. Akkor sem az volt, hogy el sem akart indulni. Más nagyobb tétel eddig nem volt. Vagyis a klíma radi kilyukadt, de ez nemhiszem, hogy autófüggõ.
Nyilván nem egy erõgép, de szerintem nincs gond vele. A megbízhatóság, és az alacsony fogyasztás ellensúlyozza, és még mindig jobban megy mint egy 1.4 benzin. Eddig akit vittem, az mind dícsérgette, hogy jólmegy :)
btw az 1.8-as mondeoban van 8-al több paci, és 7-el több nm. Ugyanakkor sokkal nehezebb. Ahhoz képest az astra biztos erõsebbnek tûnik. Mellé a mondeonak magasabb fordulat is kell ehhez.
Autónak meg egy ötlet: Audi 80. A B3-asból az 1.9-es szívódízel nem egy erõmû, de nagybátyámék egy tankból megjárták Erdélyt vele. De van belõle turbódízel is.