Probaltam megvenni a jatekot Visa kartyaval, de nem sikerult a tranzakcio. Ennek ellenere azt irta utana, h Purchase complete, es a paymenthez meg azt, h pending. Nem vonodott le az osszeg a kartyamrol es mivel 3x probaltam ezert most 24 oras tiltast kaptam... Valaki talalkozott ilyennel? Van otletetek, h mit kellene csinaljak?
A ModDev mappaban benne van minden kicsomagolva (minta auto, palya, sisakok, scriptek, rfm, tlent stb.), azokat lehet nezegetni, piszkalni, tesztelni;) Azert kerul ennyibe, mert van hoza ilyen is;P
Mindenhez bármit.:D Ha jól tudom nem lehet õket csak úgy megnyitogatni mint rF1-ben. Csak kíváncsi vagyok mit tud. Még eltart pár napig mire megérkezik az utalás a netes bankomhoz, és lefoglalnám magamat a fizika böngészéssel.:D
Na már jó :D Elõször valamiért egy hibával kidobott mod telepítés közbe, most kitöröltem a manifest könyvtárból a 1960as fájlt és felismerte és telepítette :)
Sokan mondjátok hogy nem is kellet volna az Rf1be AI, nagyon nem értek vele egyet. Ha versenyezni nem is lehet randesen ellenük, van egy két igen jó érv amellet hogy legyen benne.
1. Letudod csekkolni hogy pl 20-30 autóval hogyan fut az Rfactorod az adott pályán, és annak megfelelõen állítod be a grafikát, az online futamokhoz. (Így egy ha pl nem fut jól a pálya több autóval, akkor nem nevezel és nem veszel el helyet mások elõl) 2. A pálya készítõknek is kell, mert le tudják ellenõrizni a box, pit, start pozíciókat. Valamint a jobb és bal ívet is. (Ezt inkább csak ovál pályán alkalmazzák) 3. Az autó készítõknek is jó, mert egy futamot inditva AI ellen megtudhatják hogy a több kocsi mennyi FPS csökkenést eredményez ha túl sokat akkor finomíthatnak a kocsin, pl. lod-olással. Valamint nem kell egy másik játékosnak is odaadni a készülõ modját ahoz hogy kocsi-kocsi ütközéseket teszteljen.
Nem kellett ítélni, mindenki tudja h az RF1 közel sem volt tökéletes, és igen az AI jóformán mintha nem is lett volna, kár is volt belerakni. DE most azért sokkal jobb a helyzet, bár még nem volt idõm arra, hogy megnézése, hogy a különbözõ szituációkban hogy reagálnak. (zászlók, etc) egy valamiért kártya azért, semmilyen simbin félév rendszer nyomát nem látom, valszeg ez is ugyanolyan marad mint az rF1. Egyébként én tényleg valami komolyabb rendszerre számítottam. Így pl a köridõk összehasonlítása, honlap bajnokságok meg ilyenek megmaradnak a ligak saját oldalain.
Érdemes õket most baszogatni e-mailen, vagy várjam ki a sorom? [email protected] e-mailre írjak?
Ja jól van csak kérdeztem nyugi van:), engem csak azért érdekel mert sokszor játszom gép ellen és ez ami nem tetszett az 1-be, de akkor majd megcsekkolom
Sziasztok! Engem az érdekelne, hogy az ai kék zászlónál el enged-e?
A vegleges verzio a betabol keszul el, nem forkoltak a projectet. Jo sok melo lesz vele es sok visszajelzes kell, hogy osszelojek. Azonkivul a beta jelen allapotaban nem is jo reklam. Nem kiadni frissitest butasag lenne.
Egy buta kérdés még gyors a szunya elõtt, ezt a bétát fogják folyamatosan frissíteni? mint a C.A.R.S.-nál pl? Remélem, hogy igen és mondjuk kéthetente vagy havonta azért kapunk egy frissebb verziót. :)
Elvileg/allitolag atirtak a teljes FFB-t, igy most mar a felfuggesztesrol es a gumirol is kozvetlen adatokat kap.
A rTrainerhez a Developert kell inditani, abban van 1-1 pelda palya es auto (Joesville es rTrainer). A rTrainer hirtelen nagy elmeny volt, foleg az rF1 utan, piszkalas, tunning, allitgatas nelkul ilyet erezni ISI engine-ben;)
Ugy tudom, most a betat csak ketfele online opcioval lehett megvenni (egyeves es lifetime). Vagyis mindenkeppen kell hogy legyen online-od, ha megvetted. (Igazabol nem neztem, en azonnal a Lifetime reszt favorizaltam).
A bejelentkezesnel az email cimet es a password-ot kell hasznalni (NE a login vagy nick nevet!).
Ez tetszik: Ha FR3.5-el lejjebb veszem a guminyomást meg a puhábbra a rugózást, puhább lesz az ffb- is, igaz nem sokkal, de olyan más érzés, olyan gumisabb.
Hogy tudsz menni trainerrel?
Nekem mirét szürke az online rész, ha loginra megyek, azt mondja nincs ilyen acc, pedig megvettem. Kell még valamit fizetni az onlinert?
Az nKP-ben az eso kisebb csoda;))) Arra a majd 10 eves alap engine-re ugy megcsinalta, hogy palya belepiszkalas, valtoztatas nelkul (modellezes, texturazas), mindenhol (gyari, konvert, barkacs) azonnal mukodott;) Egy nagyon „egyszeru”, barkacs megoldast valasztot: az egesz palya feluletere generalt egy grayscale noise/cloud mintazatott (szurkearnyalatos, fekete–feher, 256 lepeses atmenetes kep), es annak alapjan szamolja a tapadasokat es a tukrozodeseket;) Barkacs, de latvanyos es mukodik;)
Sajnos a full dinamika (megjelenites, szamolas) eleg maceras dolog az aszfalton. Nyers, 1 byte-os adattarolassal (256 lehetoseg a tapadasra, tukrozodesre), egy atlag GP palyan (15×4000m), 25ncm-es (5×5 cm-es negyzetek) felbontassal, tomorites nelkul ~20Mbyte adat. Ez offline meg megoldhato, de online, 10–20 klienssel, szerveren keresztul, percenkent sokszor a teljes palyat frissitve, hogy mindenkinel hasonlo adatok legyenek, eleg maceras dolog;)
Azert a dinamikus eg, felho es arnyekai eleg jok lettek;) Az eso sem rossz, az aszfalt sem. De ahogy mar korabban irtam, a technikai doksi alapjan, valoban „scriptelt” az esos nyomvonal es az idealis iv. Pontosabban nem scriptelt, hanem elore modellezett;) Ez a megjelenites miatt biztos hogy szukseges, de hogy az egyeb nyomvonalon hogyan es mit szamol, azt jobban le kell tesztelni.
Az autok kozul, amelyik azonnal, kompromisszum nelkul tetszett, az a rTrainer:)))))))
hát az még ennyire sincs kész, de te tudod... akkor nem értem mit keresel itt... egyébként meg jah, a CARS-nál meg nem kapsz ezért eredetit, már ha most veszed meg, esetleg visszakapod a mostani pénzed vagy annak többszörösét, ha... és HA...
A gepigennyel kapcsolatban azert nem aggodom, mert ez tipikusan az a program, ami fel ev mulva lesz kesz, az akkori high/top gepre (max program beallitasokon), es legalabb 3-5 evet ki kell hogy huzzon. Termeszetesen, vannak ennel jobban oszerakott, jobban optimalizalt engine-ek, de ez van;)
A menu, foleg az auto/palya valasztas nekem se tetszik, de ez mar a korabban kiadott kepekbol is kiderult. 1-1 sorozathoz meg hasznalhato, amikor csak nehany autobol vagy palyabol kell valasztani, de all cars/track vagy komolyabb sorozatnal hasznalhatatlan. Ezzel megoldhatatlan lenne egy GTL szintu auto valasztas, ahol van 3 kategoria, kissmillio tipussal, autoval.
De a rendszer mukodokepes, mindent komponens szinten lehet modositani, cserelni, igy a teljes menut is at lehet alakitani. Remelem lesz ra vallalkozo;)
nem a bétáért. Ez inkább elõvásárlás, amiért tesztelheted a játékot a megjelenés elõtt. Minden játéknál van elõvásárlási lehetõség csak ott még nem is tesztelheted a bétát.
GRR... nem tökmindegy?! a teljeset is megkapod ha ezt megveszed, és semmit nem veszítesz, ha most vásárolsz, mert adnak plusz 6 hónap online hozzáférést, szóval HELL YEAH, ne légy már p*cs, VEDD MEG! :)
Ezek most tényleg azt akarják, hogy fizessek a betáért?
jó, de mi az a két kör, ha "felgyorsítottad az idõt"... már ha megtetted. Hatalmas tócsákat én sem láttam (de egyébként is ez ugye lényegében csak grafikai kérdés, már ha a fizika megvan hozzá alatta (természetesen ezeknek összehangoltan kell megjelenniük, és változtatni a körülményeket, tapadást, etc) de azért fel lehet fedezni ezt-azt néhol, bár tény, hogy nem olyan tükörsima feületeken tükrözõdnek a cuccok, mint NKP-ben, ezen még vagy csiszolnak, vagy õk úgy gondolják, hogy ez így "igazibb". elõbb viharra állítottam, és hát mint az életben egy igazi versenyen, csak csetlettem-botlottam, nagyon nem ideális versenykörülmények vannak ilyenkor, és szerintem ilyenkor is simán besz*ptam pár aquaplaning-ot, kizártnak tartom, hogy itt ne legyenek olyan vizes részek, melyekre ha rá mész, felúszik a járgányod és csak utas vagy.
a felszáradás sem hinném hogy scriptelt lenne. de én ezt csak pénteken tudom megnézni. formula-t nem próbáltam még. :)
Azért ne felejsd el, hogy nkp-ben pocsolyák is vannak meg aquplaning (így kell írni?) amit az ffb vissza is ad. Ennek eddig itt még nyomét sem láttam.
Amikor elõször mentem nkp-vel esõben tátva maradt a szám, itt közel sem volt ekkora feelingem, fõleg, hogy ezt a dinamikus cuccot már kb 10 éve láthattuk gp3-ban, vagy 4-ben, nem emlékszem már. Ha meg ráadásul elõre le is van scriptelve a felszáradás, azaz hogy hol szárad fel bárhol mész akkor meg még vicces is 2012-ben a történet. Abból gondolom egyébként, hogy scriptelt, hogy 6 ai-val 29 fokban 2 kör alatt majdnem száraz lett az ideális ív, de mielõtt bármit biztosra mondanék tesztelni kellene.
Legjobban a régi f1-es verda testszik, nagy élmény vele menni, a legrosszabb meg a formula renault. A megan csak minimalisan marad el nkp-tól. Annak talán elég lenne egy kis ffb tuning.
na igazából nekem is ez a bajom amit a fórumon írt a kolléga:
"i have tired twice to pay using my credit card the first time it said it failed but it gave me a reference number but no email or activation , the second time it gave me a reference number was said it freezing my credit card for 24hrs? no email, no activation! Please fix up My problem this sucks!"
Szóval akkor most várjak a csodára vagy mi? :D
FFB jogos, esõ viszont nem szerintem, jó lesz ez is nagyon, nekem már most is tetszik, béta cucc még azért.
Viszont a player nevet hol kell megadni? kimenni TC-be és átírni a player.PLR-ben a cuccokat?
Hát így elsõ próbára azt mondom, ha Kunos csak annyit csinál, hogy belerakja a dinamikus idõjárást, meg pár korszerû grafikai megoldást, már jobb lesz az Assetto Corsa mint a jelenlegi rF2. Az rF2-es esõ azon kívül, hogy dinamikus, messze elmarad az NKP féle esõtõl, ráadásul nem vennék rá mérget, hogy a felszáradás nem scriptelt és mindenképp az ideális ív szárad fel. Ezt ki lehetne próbálni egyedül practice-on, hogy direkt más íveken menni és megnézni melyik szárad fel elsõként, de sem idõm sem kedvem nincs megcsinálni.
Bár annyit hozzá kell tenni, hogy a '60-as F1-es verdánál azért érzõdik, hogy van potenciál az rF2-ben csak az ISI ezt nem tudta kihozni sem a Megan sem FR3.5 verdáknál.
Az FFB kicsit érdekes, azt nem tudom megmondani, hogy valóságos-e így vagy nem, de az biztos, hogy nem merek rá menni a rázókõre mert attól félek, hogy tönkre megy a kormányom annyira ráz néhol.
AC jó lehet, de azért az rF elõnyben lesz az idõjárásával, és azzal, hogy addigra eléggé kész lesz már, az emberek ehhez szoktak meg etc. :)
nekem pár kör után tetszik, bár tényleg nagyon béta még, azt hittem azért a HDR már elég jól mûködik, de aztán mégsem...
ami nagy hiba, vagy én nem találtam elsõre; FFB-t testreszabni. Mert a sima aszfalt alig ráz, alig érezni, ha lemegyek a szegélykõre, akkor meg mintha ketté akarná törni a kormányom.
FPS/gépigény: (és gépem még jelenleg) Q9400 2.66 Ghz (most semmi tuning) 560 Ti hawk (végülis ez is gyári OC-s 560 Ti)
szóval így mindent maxra véve full HD-ben elég játszható volt, futamon, 8 AI-val 30 FPS felett volt végig. Esõben meg szárazon is. persze ez kevés, de nem is ez az érdekes, hanem hogy a GPU kihasználtsága elég alacsony, gyakran 45-60% között mozgott csak, a maximum is csak 70% volt, azaz CPU limit van, bizony, hiába négy mag, az rF2 is elvileg még csak kettõt használ normálisan (ez majd változni fog késõbb), de ez a 2.66 GHz ma már kevés. Kíváncsi leszek, ha holnapután megjön az i7 2600k, akkor megugrik-e a GPU kihasználtsága, és jelentõsen nõ-e az FPS szám...
egyébként vicc, hogy az FFB mennyire ratyi néhol. célegyenesben mintha levegõben mennék a maláj pályán a megane-nal.
az AI sokat fejlõdött, egyszer sem jöttek nekem, löktek ki vagy csinálatk baromságot, persze pár kör alatt ez még nem tiszta kép, de mindenképpen pozitív az rF1-hez képest. Természetesen az igazi kihívás az egy totál futam, boxkiállásokkal, stratégiákkal, változó idõjárással, körülményekkel.
nem bántam meg, hogy mégis megvettem, kellett már valami új, C.A.R.S. még játszhatatlan a gépigénye miatt, GTR3 meg ki tudja mikor jön...
negatív pont, hogy a menü teljesen béna néhol, a design is totál ISI (kicsit béna - nah :D), vicces, hogy el vannak csúszva itt ott a betûk, sorok, és nem a rendes helyükön ülnek. persze nem ez a lényeg, pláne most még, VISZONT a járgány választás nagyon amatõr, pláne ha 20-30 típusból lehet választani.
még gázabb, hogy a járgányok nem egyforma szögbõl és magasságból vannak "lefotózva", aztán a képek minõsége a kocsikról is meglehetõsen szar, szóval khm. totál ISI.
Félek így is marad egy része ezeknek, de majd jön valami jó team és csinál a modjukhoz valami egyedi, fasza skint, pl lásd; historix.
Elsõre jónak tûnik, de azért sajnos nem éri el az általam várt szinvonalat a fizika :( NKP-ban érzem mi fog történni itt vsak azt hogy most mi történik, de végül is sokat javult, meg még csak beta, reméljük még jobb lesz ennél .
Nem! valami a kártyával van, mert nem zároltak összeget se, elbírálás alatt van...
hát f***a :-) azt írják hogy várjak türelemmel míg elbírálják a vásárolásomat, majd kapok róla e-mailt. rFactor2 felbecsülhetetlen, minden másra ott a MasterCard...
Érdekes ez a játék...egyik képen/videón tök jól fest máshol meg olyan mintha egy sima rfactor modot neznek. Elozetesekbe a classic autok spa, monaco tok jol mutattak most meg amiket youtubeon latok mas palyak/autok elég kiábrándítóak.
Jobb lett volna az eredmeny, ha normalis sebesseggel veszem fel, kivarom azt a 15 percet, aztan a videoeditorban gyorsitom fel. Nem lenne ennyire kockas, raadasul (allitolag) meg az idogyorsitott visszajatszas is bugos, foleg az ilyen nyomvonalaknal. De nem volt hozza kedvem, foleg nem ahhoz a 15Gigas file-hoz, amit ujra kellett volna konvertalni:DDD
Ahogy elobb irtam, 10 koros verseny, 10 AI-val, vegyes autokkal, valtozo idojaras. Visszajatszas egy kanyarrol, 10-szeres time scale, es plusz 2×2-szeres ido es replay gyorsitas:) Az extra gyorsitasok miatt olyan-amilyen, de az aszfalt, az eso es a felszaradas latszik:P
De nincs benne semmi erdekes;) Ugyanaz mint eddig, csak most mar minden le van csomagolva es ID-zve, igy nem is erdemes belepiszkalni;)
Visszabb vettem a felbontast (1280x720), de a tobbit hagytam max-on, es mentem egy 10 koros versenyt, 10 AI-val (:P), vegyes autokkal, 10-szeres idogyorsitas, valtozo idojaras stb., es hasznalhato volt (30-40 fps). Persze, ez csak a fele, ami jo lenne versenyezni, de rosszabbra szamitottam;)
Csinaltam idogyorsitott videot az egyik kanyarrol, mindjart betolom;)
Leszarom, ha mozijegyet veszek, ne mondják, hogy nem férek be :))))
http://hu.twitch.tv/ermax18 itt lehet nezni valaki kozvetiti, a gumi tenyleg durvan melegszik:D
Nem csodalom, tobb ezren raugrottak egyszerre:) Ettol feltek szerintem, ezert haloggattak, de ez ellen nem lehet mit tenni;)))) Valszeg a regisztracios, fizetos rendszer (ami nem az oveke) sincs ilyenre felkeszulve.
ahogy beleolvasgattam a forumukba, nem hogy lelassult, totál összeomlott az egész kereskedelmi rendszerük, semmi nem mûködik, sokan nem tudnak aktíválni mert azt írja, hogy az email már használt stb, Gjon kézzel rakosgatja helyre az accokat :))))
Azt mondták : várjatok ! :DDDD
Eleg kiforratlannak tunik meg a cucc, eddig egy kicsit csalodas.
FFB erthetetlenul rossz, szanaszet zakatol a kormanyt, hangos es idegesito az erzes is. Gyakorlatilag le kell kapcsolni. (g25, g27-re is panaszkodnak, az en df gt -men ugyanez).
Sokatlagos gond, de a grafikaval is sokat kell szoszmotolni. Pl HDR-t alapbol le kell loni, 10x fenyesebb a kep a kelletenel (Radeonon). High beallitasokon sem nez ki jol, viszont nagyon lassu.
Meg probalgatom kicsit, milyen maga a vezetes elmeny - FFB nelkul :/
Bannernek?
Én meg itt szólok a melóhelyen... Grr! mondjuk legalább reggel secperc alatt lejön. A lifetime cucc nem hülyeség kicsit? Nem is értem most még mirõl szól ez. Pl ha én csak offline játszanék, akkor felesleges mondjuk az évi elõfizetéy? Vagy jórészt arra ha modokat akarok letölteni és karbantartani egyszerûen az rf accom alatt? Vagy ezt már azzal megtehetem örökre hogy egyszer megvételre az rf2-õt? Lifetime mit ér ha jön majd az rf3?
próbálj a grafikai beállitásokkal játsznai és legyen fent a legújabb vga driver
Az vagyok, csak a több mint 7 éves accomat kibanolta egy elfogult moderátor. Többet nem politizálok itt az sg-n mert nem egészséges. (szerencsére tudok végtelen számút csinálni, csak érdekes, hogy 7 évig nem volt ilyen gondom, majd egy(1) modi mégis kibanol örökre)