a win8 meg jo lessz szerintem mivel a win7bol fejlesztik tovabb, vista azer volt sz*r mert teljesen uj rendszert csinaltak, Win7 mar a vista fejlesztett valtozata volt , win8 meg a 7 fejlesztett valtozata lessz es igy csak nem lehet roszabb a 7-nel:D
Az rF2-ben ezentul, minden online-hasznalat keresztul megy a rendszerukon is, legyen az free-online, dedikalt bajnoksag vagy LAN szerver.
Annyi ertelme biztos van, hogy minden MOD (es annak minden tartalma) egyedi azonositot kap, es barmilyen szerveren megy az ember, az ISI azonosito-szervere ellenorzi hogy mindenkinel megfelelo mod-verzio van, belepiszkalas nelkul. Raadasul, ha majd mukodik a hotlap es egyeb adatbazisuk, akkor igy korrekt tartalmakhoz (autok, palyak, modok) tudnak idoket tarsitani, normalis statisztikaval. Igy mindegy milyen szerveren futott az ember gyors kort, mert tuti, hogy az a parositas (auto/palya) teljesen egyedi lesz, korrekt, nem modositott, nem belepiszkalt (amig fel nem torik:P).
csak az a kerdes meg itt hogy mi ertelme ennek az egesznek ? Ki fog csak ugy random embereknek szervereket futtatni ? a ligak meg ugyis kodot tesznek a szerverre es csak a ligatagok mennek rajta ahogy eddig is az rf1-be, vagy ugy lessz mint a netkarba hogy barki indithat szervert otthonrol amire csak kis versenyre felmennek es annyi ?
Nem ellenoriznek semmit, nem is tehetnek, mert onnantol oket buntethetnek a liszenszlopas, -hasznalat miatt:))))
Nagyon leegyszerusitve ennyi: csinalsz egy modot (ahogy sikerul, magadtol vagy konvertalsz stb.), ellenorzod, az ISI rendszeretol „kersz mod-azonosito kulcsot", beregisztralod, aztan annyi. A modokat barhonnan le lehet tolteni, offline telepiteni, de ha online szeretnel menni, akkor a rendszer tudja ellenorizni hogy melyiket, milyen verziot hasznalsz.
Ha ezeket a csomagokat egyben hasznalna (nem bontana ki), egyedi kodokkal lehetne titkositani, az lenne a legjobb, nem lenne lopkodas, ide-oda konvertalas, tobb tucat F1-es barkacs mod.
azt nem bánom, magánügyük a dolog. Bár nem értem, ha isi nem viszi be a rendszerébe, akkor hogy mûködik online ( vagy az egész rendszert nem értem... : ).
Inkább az aggaszt, hogy honnan lesznek új pályák, mert nulláról megcsinálni egyet, mai minõségbe...az halál !!! Ha meg hivatalos aláírás, ID kell minden cuccnak aligha bólintanak egy Race konvertre :)
Ha jól emlékszem, akkor a kókányolás az mehet a ligáknak sajnos. Csináljunk onboard videó alapján egy modot!
ISI leellenõrzi , és jóváhagyja a módokat? Gondolom csak az megy online ,amit berak a rendszerbe ... Akkor vége lesz az innen-onnan összelopkodott, konvertált, barkácsolt, házi fizikai update-en átesett modoknak, még a ligák sem tudnak maguknak testreszabott cuccot csinálni ? :DDDD
Mar 4GB-nal is ajanlott, mivel a mai videokartyak 500–1500MB-osok, igy az azonnal leugrik a rendszermemoriabol 32bit alatt:)
Az iR alapbol ingyenes, de 75$-ert ad egyeves szerverhozzaferest, versenyekkel, statisztikakkal, 40+ ferohely/mukodes, evi 4 nagyobb update-tel, fejlesztessel. De az alap tartalmon kivul minden fizetos es nincs offline, AI;)
Az rF2-hoz fizetos az alaptartalom (~30$), ami megy offline AI-val es korlatlanul lehet boviteni, modolni, de barmilyen online hasznalat evi 13$, de ezert nem adnak szervert, de kesobb lesz valami statisztika hozza;)
Annyira nem érdekel ,mert úgyis megveszem, de kicsit pofátlanság, hogy míg az rFPRO-val foglalkoztak rendesen ,lézerszkenn pályák, anyámkínja, addig az rF a sok eladott engine után is egy beta verziót takar, kevésnek mondtható tartalommal jó zsíros áron, plussz még egy kicsit lehúznak rólunk az online játékért is :DDD
"korrekt jatekos azonositas (sajat nevvel, regisztracioval) a problemak miatt."
Ilyet az LFS ingyen ad, plusz skin letöltés és mindenféle statisztikát.
Nem;) Az elkeszult modokat naluk lehet regisztralni (mindenfele ID-vel:P), ellenorzik hogy ne legyen elteres (mismatch), tobb szabad szerver online jatekhoz, korrekt jatekos azonositas (sajat nevvel, regisztracioval) a problemak miatt.
Az online elofizetes akkor kell, ha online is szeretnel versenyezni. Nem adnak szervert, csak „kotelezo" matchmaker, igy ha sajat dedikalt szerver vagy LAN, akkor is kell online account;)
Mondjuk ez az éves díj elég érdekes történet. Mert ok, hogy iR-ben is van de õk brutális méretû szerverparkokat üzemeltetnek belõle, rF-nél meg gondolom ilyen nem lesz.
Szerencsésebb lett volna, ha "dlc" ben gondolkodnak, és az került volna mindig 20+dolcsiba. Pl évente egy nagy autó/pálya csomag meg javítások 20 dolcsiért.
Jah tvkártya azt nem tudom mi :)))
na ezer gondolkozok en is hogy megvegyem-e vagy ne leginkabb:| vagy havidij vagy megvenni de mindketto kicsit sok, miert lenne a videokartya oldalan tvkartya driver? amugy mar irtam a gyartonak emailt es azt mondtak nem is lessz 64 bitre mert regi tvkartya mar nagyon de minek csereljem le ha tokeletesen mukodik?:|
Gondolom a sok gumifelhordást, folyamatosan változó anyámkínját tárolja a memoriában, ami ugye csak nõ és nõ... Vagy passz :D De memoria a legkisebb gond, az a legolcsóbb .
rFactor 2 ajánlott gépigény: Processzor: 3.0 GHz Intel Core 2 Duo / 3.0 GHz AMD Athlon II x2 Memória: 4 GB+ Videokártya: nVidia 250 GTS vagy ATI/AMD 4870 Videó memória: 512MB+ Operációs rendszer: Windows Vista 64bit, Windows 7 64bit Szükséges hely a merevlemezen: 4 GB+ DirectX: 9.0
Régebben 8G ramot mondtak ajánlottnak . Arra jó eséllyel fogadnék, hogy az esõ meg a többi dinamikus dolog , az új postproces-ek lassúak lesznek.
Nem tudom ti hogy vagytok vele de nekem sokkal jobban tetszik az ISI rf2 hozzaaallasa a grafikahoz mint a C.A.R.S-nak, tudom hogy itt mindenki ultra grafikat akar a szimnek de nekem ezek a kepek-videok amik megjelennek az rf2-rol boven eleg, valahogy nekem nincs kedvem egy uj gepet venni csak a grafika miatt... , igen az rfactor1 grafikaja mar tenyleg gyenge de meg az is hasznalhato most is foleg ha jo minosegu palyakat-modokat gyartanak hozza, semmi szukseg szimbe C.A.R.S szintu grafika , az csak a videokhoz -screenshotokhoz valo, remelem az rf2 20-30 emberrel is futni fog az alairasomba levo konfigon , C.A.R.S imolaba a celegyenesbe mar belassul:( es ott is meg mindig a grafikara-kinezetre mennek a fejlesztok, szoval abbol a jatekbol nem sokat nezek ki, remelem rf2-nel az iranyitastol nem kell majd felni hogy sz*r lessz
a játékhoz lehet majd ilyen grafikai mod, hogy nagyon jó grafikája legyen, mint az LMT f1 es modba?
Lehet hogy a dinamikus palya es/vagy az eso bekavar, es ez maradt...
Nem rossz ez, objektumokkal nincs gond, inkabb kicsit steril, csak az a baja. Pl. aszfaltra valami kosz- es gumireteg. De az autok ala sem artana ambient-shadow, a natur vetett arnyektol fuggetlenul, meg mindig olyan kicsit, mintha a levegoben lenne az auto.
Minden esetre nem rossz ez technikailag, csak szebben kellett volna megcsinálni .tehát egy picivel komolyabb 3D fák, néhol kicsit részletgazdagabb objektumok és jó lesz ez .Komolyabb, kitartóbb modder team ennél ütõsebb grafikát fog kihozni ebbõl ....
én meg most keltem, de úgy tûnik még nem keltem fel teljesen :)
"That was the last of the 'holiday screenshots' we're posting. Hope you enjoyed them. We'll be back to work soon. Hope you had a good Christmas... Happy New Year!"
Figyelj, nem véletlen raknak ki ISI-ék sem FUll HD felbontású képeket. azokon jönnek ki igazán részletek. netán nem így látod? Felõlem jók ezek is, és örülök, hogy kirakod õket, de ha már lehetne jobb, why not?
és különben is tök egyértelmû mire céloztam, de már megint magyarázkodnom kell... jah és igen, szerintem a 960*540 kicsi ma már, pláne screenshotnak...
A fizikaja nem feltetlenul rossz amugy, de amig a 30hz-es kontrollt es a threadinget/input lagot nem javitjak meg, addig ertekelhetetlen. Barmit is javitgatnak rajta egyebkent.
You get, with your pre-purchase: Single Player Multi Player Developer mode Development Tools What Documentation we have for those tools to date (in the WIP state) Rain Wet/Dry track transition Dynamic track elements (Groove/Marbles) New Tire Model New physics New Collision HDR (with other Post FX to come) Access to beta updates and new/updated content as they become available
Ezeknel az uj jatekoknal jobb nézni ahogy valaki más játszik vele:D ha az ember saját maga használja akkor kb egy 3*3as felületet néz a monitor közepén a többi effekt meg látványelem meg 90%ban kárbavész. F2011 nél is így van...tök jó nézni ahogy csillog a kasztni meg felverõdik a víz meg milyen szép a környezet, az összhatás stb ha meg én játszok vele akkor ez az élmény elvész.