iR-nek meg kene probalnia tobbet kaszalni a profi csapatoktol (ahogy az ISI csinalja az rF Pro-val), akkor bejonne az a penz amit az offline verzioval "vesztenenek". Az NR2003 AI-ja szerintem a legjobb volt a sim-ek torteneteben.:)
Az offline resszel igazabol az iR is szakithatna meg egy kis penzt maganak:) Sokaknak foleg a havi elofizetessel van gondjuk, foleg ha nem is hasznaljak ki a versenyeket, amiket szolgaltatnak erte.
De ha lenne AI (ami az NR2003 volt, es nem is olyan rossz, valszeg meg mindig "meg van", sot egy-ket iR fejlesztesi videon, meg ha most is AI-val korozgetnenek, ha jol latom:DDDD), akkor tuti lennenek pluszban olyanok, akik evente szivesebben kiadnanak nehany ezer forintot az update-ert, es 2-3000 Ft-ot egy-egy tartalomert.
Offline-ra gondoltam en is. Argentin srac irta a szerver kovetelmenyekkel kapcsolatban, hogy ok nem is fognak tudni online jatszani olyan szar a net arrafele.
Elvileg:) Bar logikusan, jol hangzik, de annak csak offline van ertelme, mert az online jateknal azonnal kibukna a matchmaker miatt;) De jo megoldas lenne, mert aki nem akar tobb update-et, frissitest, bovitest, es nem akarja online tolni, az megis tudja hasznalni.
A kerdes mar csak az, hogyan oldjak meg azt, hogy ervenyes "elofizetes" nelkul figyelje a rendszer, hogy bar regi verziod van, de megis teletoltad valaki mastol az uj tartalmakkal?! :)))
Igen, hasonlo rendszer, allitolag eleg massziv vedelemmel;) Ami nem is baj. A iR-tol nagysagrenddel olcsobb lesz (nincs szerver penz, nincs vasarolhato tartalom), szerintem az alapcsomag (autokkal, palyakkal), ahogy irtak, normal jaket megjelenes arrakkal bir majd, ami valszeg 8-12000 Ft. Az eves update sem lesz szerintem tobb 3-5000 Ft-nal (es ebben mar most tudni, hogy tartalom is lesz, liszenszelt dolgokkal).
A leirtak es a forumozas alapjan, az open beta-t mindenkeppen 2011-ben szeretnek kiadni, es a visszajelzesek alapjan (hibak, hianyossagok, bugok stb.), ha meg belefer az idobe a javitas es a modositas, akkor a megjelenes is 2011 lehetne. De irtak, annyira nem eroltetik a minnel korabbi megjelenest, nem csaz ezzel foglalkoznak fomunkaidoben (rF2), a cel az, hogy a vegleges kiadas minnel jobban mukodjon, minnel kevesebb hibat tartalmazzon. Ezzel nincs is semmmi baj, foleg ugy, hogy utana sem tudnanak napi szinten, azonnal a problemakkal foglalkozni. Inkabb kapjunk egy viszonylag hibamentes verziot, aztan raernek 3-4 honapig ragodni rajta, nincs kozben lazadas, komoly problema a kifizetett cucc miatt.
De eleve jonehany dolog van meg vissza, amirol mar most tudni, hogy majd csak a kesobbi update-ben jelenhet meg.
csak olcsóbb. Mert ha simán megveszed 12 hónapra abba benne van minden. Nem kell autót venned meg pályát külön. Megveszed a gémet 12 hónapra addig minden majd update-el. És kész. Utána megint 12 hónap ha akarod folytatni..etc...legalább is ezt vettem ki ebbõl.
rFactorba en az FFB-t RealFeel es LeoFFB plugint hasznalva egyszerre ertem el a legjobb FFB erzest, igaz a modtol is fugg hogy mennyire lessz jo az FFB
Ezért írtam, hogy valamikor azt gondoltam jó szimulátor, most meg azt hogy vacak :)
De kicsit sokat offoltam, nem ér annyit a dolog :)
Csak nem tudom e hogy tisztában vagy azzal hogy mit csinált pl a CTDP anno :)... Vagy hogy 6 éves játékról beszélgetünk éppen 6 éves motorról vágod? Ez olyan mintha a BF3at a BF2 vel akarnád összehasonlítani grafika terén.
A gumifizika nem konstans minden modnál...azt lehet buherálni nem is kicsit...Nem lesz 100% realitása a dolgoknak de "HASONLÓT" ellehet érni. Valljuk be õszintén szimulátorba vagy úgy mondom PCs szimulátorokban de soha a büdös életbe nem fogsz 100% realitást találni! Akkor lenne jó móka az egész ha éreznéd egy kialakított cockpitben az erõhatásokat. Úgy az egész kidobott addigi eredmény a feje tetejére állna. De hát az ilyet nem lehet otthon használni :). (Ha csak nem vagy milliárdos és kialakítasz hobbiból egy ilyen szobát).
ebben igazad lehet, az élmény egészen más lehet, bár ha szar az AI az f1 2011-ben akkor kuka az egész. SHIFT 1-nél, kettõnél sokmindent kamuztak össze-vissza, még a tesztelõk is gyakran hülyék voltak, dicsértek az AI-t, holott tiszta hülyeségeket csináltak folyton...
Én egyébként pont az élmény miatt várom az rF2-õt, nekem a grafika eddig bejön nagyon, bõven elég, hangok is tuti jók lesznek (közönség, boxszemélyzet, esõ, meg mindenféle hülyeséggel), a fizika meg tuti fejlõdött azért. meg hát csúcsminõségû történelmi pályák, áááhhh...
AI szerintem itt már jó lesz, és tuti nem csinál annyi baromságot az ellen mint mondjuk a SHIFT-ben. Bár ha a CARS tényleg javul, és kipofozzák, akkor az rF2 esélytelen lesz vele szemben nálam.
a GTR3 meg vicc, a simbin tanulhatna az SMS-tõl, folyamatosan fõoldalakon látni már egy ideje a C.A.R.S. dolgait, óriási ez az egész, már maga az ötlet is. A fejlesztés nyilvánosságával tulképp csináltak egy nagyon jó ingyenreklámot maguknak.
rF2-tõl egyébként nem tudom mit vár az ISI, motort eladják, oké, de erre alapozni szerintem kevés, sokkal jobban jártak volna szvsz, ha õk vágnak elõbb egy C.A.R.S. szerû rendszerbe. Annak van jövõje. Vagy tényleg egy komoly, saját játékot kell csinálni, brutális tartalomal. (40+ pálya, esetleg pár csomaggal késõbb bõvítve), de mint mondtam a cars rendszere lenne a nyerõbb.
egyébként le merem fogadni, hogy majd meg is lépik ezt idõvel. "gmotor3" vagy "2.5" kinek kell majd? Simbin saját motoron dolgozik, SMS-nek sem kell, majd rápakolják a régi engine-re az esõt meg ilyesmit, a többi játék meg igazából szvsz nem kavar nagy port a játékpiacon. Õk tudják mindenesetre.
Én rákormányzással sose fogtam meg autót benne:D Viszont nem tudok olyan szimulátort mondani, amiben megcsúszásnál ne kormányoznék rá, egyszerûen túl jó dolog keresztbe menni:D
rF-el az a baj, hogy végtelenül gyenge a gumifizika, kamu az ffb ( van ugyan real ffb plugin de az is elég döglött), igen, a legtöbb mod gagyi, hang elavult, törés, ütközésmodell minõsíthetetlen stb,stb ... pl, régebben sokat vitatkoztunk, hogy hogy lehet az, hogy egy megforgást sokkal jobban meg lehet fogni rákormányzással mint ellenkormányzással :))) Ha meg szim, de rossz ,tehát nem szim, akkor olyannal játszok amiben legalább van élvezet :) ha meg szim arra van más, ultra gagyi árkádok nem érdekelnek, de rF igazán semmiben nem jó .Mondjuk hajamra kenhettem, hogy van gumihõfok normális, mikor jól soha nem mûködött. Nekem nem attól jó egy játék, hogy elmondhato ma haveroknak milyen menõ vagyok mert olyannal játszok ami tele van newtonnal meg pascallal meg celsiusszal :)
De persze ezt nem állítottam, hogy fizikában hozza a szintjét, de élményben tuti a sokszorosa :)
Jó, és? Akkor olyannal kell játszani, amire a "szakma", és a profibbak is azt mondják, hogy ez oké, ez igen. (illetve nevesebb versenyzõk nevesebb ligában is nyomják vele.) Ez olyan, mintha azt mondanád szar a PC meg van rá sok szar játék és szimulátor. Azzal kell menni, ami jó. és rF-re van jó cucc. Nem egy.
rF-el az a baj, hogy bárki tud hozzá modot csinálni, akinek van ideje, és akarja. És ebbõl lesz az, hogy Pistike megnéz egy onboard videót, és abból csinál egy modot, aminek köze nem lesz még egy autóhoz sem viselkedésben:D
Azért nem tudom, általánosan így leírni az rF-et sem helytálló, oké, hogy vannak jobb és szarabb modok, de kötve hiszem, hogy egy jó rF mod szintjét hozná fizikában az f1 2011. esõben a 2010 is húzós volt elsõre mondjuk, (tegyük hozzá, hogy már rég mentem esõben szimmel), de persze attól még hogy nehéz valami nem lesz ugye élethû. a véleményed persze a tied, de én csak azért is megvédem az rF-et, normálisan feljavítva az rF-et, egy pöpec moddal, még mindig elég mainak lehet érezni.
IRacinget nem nagyon ismerem régen láttam csak... De rF-et nagyon is jól, sok-sok ezer km-t beletoltam :))))
hat NKP-ba tenyleg masabb minden, fekezni is sokkal ovatossabban kell de erezni is lehet ha allora fekezed es raz is az auto utanna:) legalabbis a legkisebb autoval ami a demoba van az ilyen nekem is bejon de ha ezt nezed az iRacing se valami jo szimulator mert az se tud ilyeneket;) netKar-bol nagyon jo szimet ossze leehtne hozni egy nagyobb csapattal
Vannak jobbak rosszabbak, de alapvetõen szimulátornak nagyon gyenge az egész. Míg bele nem ültem NKP-ba azt hittem tudom mi az az ellenkormányzás, mi az az FFB, mi az a gumifizika stb... De rosszul hittem ;)
Persze nem rossz csak éppen nem ezért szeretjük :)
lehet ez igy van sok modnal mert nem hivatalos modok vannak hozza hanem ilyen otthon osszerakott cucc a legtobb mod de vannak jok is
De senki nem mondta hogy ez szimulátor, bár én se a Race-t sem rF-et nem tartom jó szimnek, évek óta feléjük sem néztem .... ez jobb azoknál, mondom úgy , hogy azért alapvetõen szimulátor párti vagyok ;) Ha szim akkor NKP, FVA nálam, rF engines vackok valahol középúton vannak, sok mindent tudnak csak azt elég gagyi módon ! Nem jók se szimnek se árkádnak :)))De legfõképp unalmasak és idegesítõek a fura kamu fizikájukkal .Vagy másképpen: mióta jól megírt szimulátor kipróbáltam azt gondolom az rF csak az akar lenni, de nagyon nem sikerül neki !
No mindegy nem megyek bele ebbe a szimulátoros vitába rég kinõttem már belõle, csak érdekességnek raktam be a videot ;) béke !
Már csak azt kéne hozzátenned, hogy bezzeg a vényóc :DDD
nem mindenki... pl. aki még sosem vett részt szimes bajnokságban..sõt még csak szimulátor játékkal sem ment.
nekem ezek csak csilivili arcade szarok, de megértem ha a piacon erre van kereslet, hogy kisgyerek erre veri a répát a kersre meg drs meg mittudom én még milyen szarokat találki az f1 egy nyomorult elõzésért..
Játszottam vele 7 teljes futamot (HRT). Kanadában szakadó esõben mindenfajta erõlködés nélkül lehetett vele jönni a 13. helyen. Kicsit kevésbé lehetett nyomni neki, ennyi. Ezt rF-ben is el lehet érni, ha megmahinálják a pályát.
Elég szomorú, ha azt nullának érzed. Az F1 2011, na az egy nagy nulla, a 2010hez képest annyi az elõrelépés, hogy jóval normálisabb a grafikája és kevésbé bugos. Amúgy az autó vezetési a világon semmi kihivást nem rejt, eléggé elszomorítana, ha tényleg ilyen kezesbárány lenne a valóságban is a HRT.
egyébként nem értem miért utasítja el mindenki a Codemasters f1 2011-et ?! Nem egy hc szim, de azért nincs lebutítva a végtelenbe, mikor meglett a G27-em ki akartam próbálni a kuplungot-váltót és nem volt más kéznél mint a Race 07, komolyan mondom az egy rakás fos ehhez képest, ffb nulla, grafika nulla, fizika döglött!!!!
Ez telefonos felvétel, sajnos az eredeti már nincs meg, de látható a lényeg:
vele egyidõben jelent meg a CS..engem nem tudott lekötni és állítólag a grafikája is jobb volt. RO2 mint II. vh-s game nekem jobban bejön mint az ilyen G.J. szerû modernkori maszlagok.
de az kamuzik, akinek nem adja a csúcsgrafika és körítés a hangulatot. ennyi erõbõl mindenki vezessen egy 10 pixeles pacát, a 25 pixel széles kanyargó aszfalton.
ennyi. :p amúgy nem igaz, hogy megfingatná a mai hardvereket, csupán optimalizálni kellene jó sokáig. sokkal gyengébb hardverre is írtak már nagyon jó grafikát. az a baj, hogy nagy a verseny a piacon, nincs idõ mindenen tökölni, és tökéletes optimalizáltságig írni.
Egyet várok valami szimulátortól: végre érzékelje a beton 5-10 cm-es egyenetlenségeit is a futómû ! :))) Ne már örökké a tükörsima aszfalton menjünk :)
Az a szimulátoros, akinek nem dobban meg a szíve egy F1 2011-es esõs videó láttán , az kamuzik ! :)
Egy tisztességes fizika a Carmageddon grafikájával is megfingatná a mai gépeket. Szóval rendes szimulációba bõven elég az a grafika, ami van.
amúgy is hülyeség ez a ki nézi duma, igenis frankó ha élethû és szép is a játék, pláne, hogy ez nem kellene, hogy eleve kizárja azt, hogy jó szimulátor is valami. én pl visszajátszáskor örülök, azért hogy nem GP2 szintû grafika van még mindig... Fejlõdni meg amúgy is kell. Nem szabad elfelejteni, hogy a tökéletes grafika, tökéletes vizuális élményt, szimulációt is takar. napfény, naplemente, fény-árnyék játék, esõ, vízfüggöny, köd... de tudod te...
Ez azert a programtol, stulustol es az uzleti modeltol is fugg. Neha kell, hogy a grafikara es a minnel osszetettebb dolgokra hajtsanak ra. Lasd rF1, aminek a kifejlesztese nem csak azt a celt szolgalta, hogy rF1-kent haznaljak, hanem foleg liszenszkent "ertekesitsek" (gtl, gtr, race es meg tucatnyi cucc).
Az rF2-ben lesz alap tartalom "boven", de valszeg ezzel is hasonloak lennenek a celok, ismet legalabb 5 evre osszerakni egy mukodo engine-t.
autos szimulatorba meg annyira se kell a grafika mint egy FPS jatekba, FPS-be szinte csak a grafika a lenyeg es a jo iranyithatosag (esetleg jo tortenet) de egy autos szimulatorba epp az a lenyeg hogy minnel elethubben versenyezz, es ki nezi a fakat meg hogy ilyen-olyan effekt meg minden szarsag van egy jatekba amikor masok ellen versenyzel ? Sokkal jobb egy olyan tiszta grafika mint van a netKar-ba , iRacing es Ferrari Virtual Academybe (Szerintem) nekem legalabbis az ilyen tiszta grafikak sokkal elethubbek es meg kevesebb gepet is kernek
Szar ügy ! játszanak BF2-vel ! Lejjebb venni még mindig lehet ha rosszul fut valami ;)
BF3 nagy durranás a grafika..az userek 60-70%-án meg nem megy a járék csak jobb esetben mediumon 30FPS mellett..inkább legyen szerényebb grafika de játékélményben üssön :)
Bandwidth: 96 Kbits/sec per user for server populations less than 10 256 Kbits/sec per user for server populations between 10 and 20 768 Kbits/sec per user for server populations between 20 and 30
While this is track and vehicle dependent a user can expect something close to these approximations on RAM use: Approximately 200 MB per server instance for server populations less than 10 Approximately 300 MB per server instance for server populations between 10 and 20 Approximately 400 MB per server instance for server populations between 20 and 30
CPU Usage: This is also dependent on the server population and number of AI drivers but we would account for at least 250 MHz per server instance and on modern CPU, for example if you have a 2.5 GHz dual core you can run 20 servers (10 per core, 10 * 250 Mhz = 2.5 GHz) on that CPU if you have other requirements mentioned above meet. Floating point unit required.
These are just guide lines, there are many things that can effect performance of the server."
Az eddigi kepek alapjan azert nem olyannagy duranas, foleg ha a CARS-szal hasonlitjuk ossze. Sot, sajnos az eddig latott esoanimacio, kifejezetten gagyi volt:/
Hogy az AI milyen lesz, azt nem tudni. Bar fejlodik, az biztos, de az rF elsosorban online szimulator. Ezt az elakado versenyzot es eloregondolkodast mar most felejtsd el, ilyen tuti nem lesz benne;D Bar az elakado osszejohet, ha hibas az AI:DD
Hát szerintem marha szép lesz, lehet szidni a grafika miatt, de a komolyabb szimek közt ez néz ki a legjobban. C.A.R.S. még ugye nem jelent meg... jajj, de kíváncsi leszek az AI-re... jó lenne, ha az ellenfelek erõsségét idõmérõn és versenyen is külön be lehetne állítani, GTR2-ben volt az, hogy vagy itt vagy ott szarrá szopattam õket, így néhol unalmas volt... :/
Meg vajon lesznek-e boxutcában elakadó versenyzõk, esõben lesz-e aki elõre lát, vagy gondolkozik, ezzel nagy elõnyhöz jut, ááh. nagyon kíváncsi vagyok már a pályák számára is, érthetetlen miért nem lehet leközölni egy baszott listát legalább...