erre gondoltam én is a kompatibilitás alatt:D egyszer már mondtad! az rf topikban mikor gondom volt egy moddal realfeel el húzott a kormány jobbra:) azért mondtam az átkonvertált módokra áááá nem is módok hanem inkább külön autókra! mert ha alapból benne lesz ez a funkció akkor úgyis erre építik a járgányokat:D csak nem hagyják úgy hogy húz jobbra vagy balra:DDD gondolom én:)
A RealFeel-nek nem az a fo gondja, hogy nem kompatibilis egy-egy moddal, hanem az, hogy normalisan beallitott felfuggesztes geometriat igenyel, mert abbol veszi az adatokat (ha jol tudom:P).
Lehetett latni olyan kepeket (felfuggesztes piszkalo programbol), ahol egy divatos mod-ban ossze-vissza alltak a felfuggesztes vonalai. valszeg egy OW felfuggesztest masolt at egy turaautohoz:)))))
De az sem rossz, amikor a gumi file-t masolgattak, ami a valodi, szamolt kerek atmerot, szelesseget is tartalmazza, igy a latvany/modellezett kerek a programban a levegoben volt vagy az aszfaltba sulyedt:) Az hogy a szelessege, sulya stb. nem stimmel, az mar maskerdes:) A gumi karakterisztikai kerdes meg mar teljesen futurisztikus dolog;))))
Hát szerintem egy játékban fontos az ilyen rész:D mert a kerék állapot meg ilyesmi sokat dob a játék hangulatán szerintem mert realisztikusabb és taktikusabbá teszi a multiplayert.
mondjuk elég dúrva lenne az F1-es kerék csere mert vagy 20-an vannak az autó körül, igencsak visszafogná a gépet, ha sok autó egyszerre van a boxban.
Majd kiderül milyen lesz, ha megjelenik, ha belerakják az F1 Challenge 99-02 animációt vagy még tuningolnak rajta az már jó lesz.
Mivel nem játszottam nagyon a sima rfactorral de ez nagyon tetszik :D az érdekelne ,hogy ebbe a box szimuláció milyen ? van kerék csere menet közben ?(pl forma1) mert az nagyon jó lenne:D
az nagy királyság lenne:) hm.. akkor nem is nézem többet jött e új realfeel:DD mert ezek szerint már úgysem fog:D az lenne a legjobb ha be lenne építve mert akkor már úgyis arra építik a modokotat nem lesz gond hogy ezt nem támogatja azt nem támogatja..... persze nem tudom az átkonvertált modokkal ez hogyan lesz?
Mivel a RealFeel "fejlesztese" furcsan leallt egy ideje, igy en arra tippelnek, hogy "megtetszett" az otlet az ISI-nek (hogy a felfuggesztesbol vegyek az adatokat:P), "megvettek", es az lesz beepitve plugin-kent az rFactor2-be:)
kíváncsi leszek az ffb-re javítanak e rajta vagy marad a jól bevált realfeel:) lesz e ilyen számítás, hogy mondjuk pályahõmérséklet este mondjuk hûvösebb van akkor kevésbé melegszenek a gumik kisebb tapadás meg ilyen hasonló okosságok:D
mert amúgy nem is lehetett volna átnevezni a sima rFactor topikot...
"anyiban fog külõnbözni az rFactor 2 (de még az sem biztos, hogy rFactor 2 lesz a neve) az rFactortól, hogy lesz benne animáció, dinamikus árnyék, esõ, az rFactor modokat apró módosításokkal át lehet konvertálni, felesleges a topik, minimális az infó róla." szal zárható