Ignorálom a Raceroom-al való vitát. Nem érdekel. Pontosan tudom mi a valós versenyzők, valódi véleménye a Raceroomról. Természetes az is, hogy pl. Michelisz indít egy online bajnokságot, kurva jó nyereménnyel, akkor azt a hivatalos partner programjával teszi.
Majd olvasd el azt is, hogy Attika mit nyilatkozott a RaceRoomról. :) Csak szólok, hogy a két versenyző ugyanabban a bajnokságban szerepel, ráadásul ugyanabban a korban, napjainkban. Szóval azonos szabályok szerint épült autókat vezetnek a valóságban, és ahhoz képest mondja Norbi, hogy nem rossz, Attika meg, hogy jó szar. :D Amúgy szerintem amit Norbi mondott az is a diplomatikus "jó szar". eddig szar volt, de sokat fejlődött. Nem mondta, hogy jó, meg nem is szidta, meg nem is hazudott. :)
Itt a jogok mindent visznek. Aki benne van az egeszbe, azt kell promozza, ennyi. Lec a Codi F1-ben bizti jol erezhette magat tobb ev Ferrari F1 sajat szim utan.
Nyilván amikor az a feladatod, hogy promotáld az eseményedet, akkor nem fogod azt mondani, hogy "erős közepes a Raceroom, és van sok jobb program"... tehát Norbi nem fogja relativizálni negatív értelemben a szoftver képességeit. Illetve az is beleszámít a választott szoftverbe, hogy a RR ingyenes, vagyis a belépési korlát 0Ft bárkinek. +valószínűleg itt volt kézenfekvő összehozni a dolgot a meglévő infrastruktúra miatt.
Tehát összességében a játék egy ilyen eseményhez vállalható szinten van, de nem a legjobb a fizikát tekintve.
De hogy kilépjek az elitista szemléletből, Michelisz Norbit a GPL és a GTR2 termelte ki, Kiss Norbit az LFS és a GTR2. Ez mutatja, hogy nem igazán ezen múlik, és az elérni kívánt célhoz tökéletesen megértem a választást. Utoljára szerkesztette: bottleopener, 2020.04.12. 15:52:03
"Pár éve a RaceRoomot sokan még nem tartották igazán élethű szimulátornak, de az elmúlt két évben nagy fejlődésen ment keresztül a program."
De persze őt is megvették, mint az összes többit, aki tolja, próbálta mostanában, nyilván vele sincs miről beszélned... Undorító, hogy mindenki eladja magát ebben a világban... :D
Majd írj neki face-en vagy valahol, hogy nem ért hozzá, és ha javult is a raceroom, akkor is lófaszt sem, nem jól látja, mert egy retek szar még mindig. Köszike! Utoljára szerkesztette: unrealnoise, 2020.04.12. 13:50:13
Is-is. Szedtem le dx11-es pályákat is, tény, hogy azok között volt olyan, amelyik egész tűrhetően nézett ki, de a kipróbált pályák többsége (köztük sok gyári is), nem nyújt valami felemelő látványt.
Egy hete még úgy voltam vele, hogy nem akarok sim-et moddolni, ezért nem is érdekel az rfactor2, de a kijárási korlátozás miatt van időm ezzel tökölni. Utoljára az rfactor1-et moddoltam, azóta pedig inkább a "dobozos" szimeket használtam. A kérdésem/problémám, hogy az FR2 VR-ja iszonyat homályos, és mondjuk ki pocsék a graf. Mármint ahhoz képest, hogy a VR-ból mit lehet kihozni. Összehasonlítva az AC, Raceroom, AMS2 VR megjelenésével, ez nagyon lehangoló. Találtam tippeket neten, .json fájlokban túrkálás és élesség állítást, de minimális a javulás. Oculus Rift S-sel használom, a gép elég erős kell legyen hozzá, hisz a fentebb felsorolt szimek simán mennek VR-ban sokkal szebb beállításokkal. Szóval, van rá valami megoldás, esetleg mod, ami a VR-on javít? Az, hogy a graf gyengébb még talán a kisebb gond, de hogy olyan közelről, annyira homályos, az eléggé rontja a játékélményt. Köszi.
Nem ismerem a technológiát, csak eszembe jutotta ha már tükröződésről esett szó.
Jó lenne a változás ott is, mert elég darabos a frissítése a kocsi tükröződéseknek. De autóra azért nem lesz érdemes használni a screen-space reflection-t, mert az autónak egy csomó olyan oldala is van, aminek a háttérből kellene tükröznie a környezetet, nem csak szemből. Például külső-felső nézetből az autó mögötti autók, vagy a tárgyak amik mellett elhaladt már az autó, nem tükröződnének a kocsi fenekén, így nem jó megoldás. Ez is az oka annak, hogy a legtöbb játékban csak víznél, falaknál, és nagy egybefüggő felületeken használják.
#19174 Ez nagyon jól néz ki. Holnap menni fogok velük, köszi. Utoljára szerkesztette: bottleopener, 2020.04.07. 23:43:25
A legfontosabb nekem ebből a roadmapből, hogy tesztelik a screen-space reflection-t.
Lehetne leszólni a dolgot, hogy a 2006-os technika 14 évvel később talált rá a stúdióra, de nem teszem. Ha berakják ezt a játékba, az a jelenleg botrányos eső tükröződéseket majdnem teljesen "ingyenessé" tudja tenni.
Van persze hátránya is ennek a megoldásnak (a látótérből kilógó objektumok tükröződése el-el tud tűnni), de a jelenlegi lassú és akadozó megoldáshoz képest szerintem nagyot nyernénk vele. Utoljára szerkesztette: bottleopener, 2020.04.01. 14:44:59
Szerintem lehet írni a studio397-nek, hátha beváltják még ma is. Egy próbát megér [email protected]
Volt egy kb. 1 éves időszak, amikor az ISI licenszedet be tudtad cserélni egy Steam kódra. Ez úgy 2015 körül volt, tudtommal ez azóta megszűnt.
Tehát számodra marad az offline singleplayer mód a játék akkori verziójával, vagy ha multizni - friss verziót szeretnél, zsákold be Steamen. Alapból 30 euró, de évente 2-3x 50%-os akcióban is adják.
Hello, én még anno akkor vásároltam meg a játékot amikor ISI kezébe volt, de most látom, hogy csak a steamen elérhető, ilyenkor mi a teendő, hogyan tudom visszaszerezni az accountomat? Lifetime account volt. Köszönöm előre is.
De Codi F1. RF2 is lesz megint, ami mult heten volt. Nascar es Supercars pedig iracing-el lesz. Talan lendit a fejleszteseken.
Nem taglalták. Mivel nem belsős ember csinálja, van esély rá hogy időben jön.
Nálam amúgy minden OK a Kartsim pályákkal is, a szokásos cbash és shader törlést szerintem nézd meg. Utoljára szerkesztette: bottleopener, 2020.03.10. 12:22:07
A Kartsim-es palyakon nalam minden gumifal szikrázva csillog. Baromi zavaro. Mintha a fenykep vakus megoldas lenne. Valami csoda shader-t hasznalnak. Másnál is van hasonlo jelenség?
Portland International Raceway "In the future this track will serve as a basis for modders to learn all about our new materials system for tracks."
Szóval ez a pálya az lesz, ami régebben a NOLA volt a moddereknek. Minden materialból a legfrissebbet tartalmazza, és ingyenes. Utoljára szerkesztette: bottleopener, 2020.02.29. 11:29:21
inkább csak külcsín Utoljára szerkesztette: simcompany, 2020.02.28. 22:54:09
copy/paste: "Congratulations to the 15 drivers who made it into GT Pro, where they join the fight for a prize-pool of 15.000 Euro! We also have 120 driver enter the GT Challenge series!
586 drivers registered and put 10901 laps on the board, completing over 57 million competitive meters! "
Kozben amit kerestem direktbe azt megtalaltam, csak en mindegyiket "spotternek" hivom hibasan. Inkabb radar-nak mondjak. De ha hihetek a kommenteknek, ez meg mar nem mukodik dx11 alatt. Szoval vizualisan kellene csak nekem ez a "spotter" Curs-o-Radar curso radar
na ezt talaltam, kell hozaz simhub, nem tudom vr-ben mukodik-e.
Megneztem vagyis probaltam a multit, de igazabol olyan halott, vagyis jobban mint az iracing-e, par gt3-mas nyitott szerveren voltak csak. A tobbi jelszavas volt, ahol valami erdekes is lett volna szamomra. Ha ennek is lenne akkkor rajongo bazisa, mint pl az ac-nak, ahol akar delben is tolhatok multis, szinte barmilyen kategoriaban versenyt (reszben hala a simracingsystemnek, olcsosaganak, osszkepi minosegenek akkor nem kerdes, hogy probalgatnek.) Na majd figyelem, ha lesz ilyen ossznepi simco-s menes es jo idoben, felnezek a szerverre.
Ami nagyon hianyzott a minosegi kiegeszitok, lehet van valami mas gyujtoje, de pl a racedepartmenen sincs semmi hasznos, azok is tobb evesek, egy normalis deltabar-t nem talaltam, ami nekem bejonne. Olyat meg plane nem, ami meg is jegyezne az idom, vagyis ujbol betoltve, nem a 0-rol indulna. Az az egyetlen spotter sem mukodott igazan amit talaltam, egy ac-s stilusu meg rohadtul jol jonne pedig, ha mar azt megszoktam. persze mindez vr-ben is mukodjon. A steam-es workshopon kivul, ahova lathatoan atkoltozott az elet, van valami szuper gyujto hely ahol duskalhatok a joban?
Evente felevente mindig vegigporgetem a rfactor - iracing, most mar acc edesharmast, igy 1000 parszaz ora Ac utan mit is mutatnak fel. Iracing hamar elverzett nalam ismet semmi extrat nem tud nyujtani szamomra vezetesi elmenyben, ugyanaz a jegen kocsikazas, orrtolos, mint igazabol AC-nal. Tegnap jott sorra az rfactor 2. miutan rutinosan szemet hunytam a sok-sok multszazadbeli dolga felett csak a "vezetesi elmenyre" fokuszaltam, na meg a ffb-re, nagyon elkapott a gepszij, koroztem 3 oran keresztul vele iszonyat elmeny volt, valahogy nagyon erezni azt, hogy az uton mesz, nem felette, illetve ahogy a gumi viselkedik. Nem tudom, hogy mi volt az oka, de ha ma is igy erzek, akkor eddig a "leszarom, temessek mar el" hozzallasbol, kicsit kilendulok, hogy emberek, kapjatok mar ossze magatokat, hogy tuleljen a program, mert nagyon allat. a legizgibb talan valamilyen mercedes 190 e mod volt, 120%-os erossegen mar megizzasztott az a.i rendesen. De hogy egy eppkezlab jatek nincs egen-foldon, ahol konzisztensen mennenek a gepi ellenfelek, legyen az barmilyen, palya, auto kombo, hihetetlen. Igazabol tok ertelmetlenne teszi az osszes karriermod szeruseget, de ez legyen a legnagyobb bajuk, Szoval hallelujah, ma is futok par kort, nem csak e az eszaki szel miatt velekedtem igy.
Nem lesz minden héten olyan update amik megváltják a világot, de azért kicsit tetszik. Maradjon a lendület. Legalább vannak hírek. Most például VR update, ami nincs minden háztartásban. De ez van.
na majd adj valami elérhetőséget hozzá és megnézem este, hogy mit tud :D
Ha még nem lenne elegetek az Alfából, itt egy kéziváltós, kuplungos, gázfröccsös balfácánkodás Barcelonában. Még csak tanulom ezt a dolgot, nem is nagyon megy. :D
Elég régi az eredeti, fogalmam sincs honnan vettem a tdf fájl-t. Próbából lecserélem majd és felteszek egy tesztverziót. Ezek olyan beállítások, amiket én biztos nem érzékelek, mivel nem is nagyon autózom rajta. A boxutcai ipb-t is át kell talán helyezni, mert túl erős a piros árnyék a boxoknál található sok piros garázsajtó miatt. Utoljára szerkesztette: Hellboy76, 2020.02.23. 12:21:52
Tegnap próbáltam, szerintem teljesen jó. Igaz nem gyári autóval, hanem egy béta versenygéppel. Lehet a gyárival pattogós, de azok az autók alapból pattogósak.
nem hinném hogy magát az aszfaltot kéne módosítani, ezeken lehet kéne csökkenteni RoadBumpAmp RoadBumpLen
Köszi. “Szerintem” és “nem hiszem”? :) Nem én szkenneltem, :) AC konvert és ahogy megnéztem az ACC-be ugyanezt tették. Ha meg ráeresztek egy smooth-t, akkor meg sinautós hatása van.
Szia. Egy kis tesztelés után gyors észrevétel. Nagyon pattogós, rücskös a pálya. Szerintem ez a pálya az egyik legjobb felületű, nem hiszem, hogy ennyire rossz lenne az aszfalt.
Igazából, hiába irkálták, nem reagáltak. Ahogy most sem. A fő gond a pilóta cserével van, hisz a jelentős többség endurance futamozik
A januári roadmap után elég nagy elégedetlenség volt a fórumokon. Most nem tudom hogy amiatt, vagy nem, de úgy tűnik rá kapcsoltak végre. Két hetente szeretnének frissítéseket kiadni. (Discordon olvastam) Plusz látszik hogy több infót is beleírnak ezekbe a cikkekbe. (sőt, nem is voltak eddig cikkek a frissítések mellé). Alakul talán, csak maradjon a lendület. Utoljára szerkesztette: Adebayor, 2020.02.18. 10:56:20
Eredeti novenyzet cserelve billboard-ra Domborzat, latohatar, nezok textura albedo-sitva Ejszakai fenyek, lampak, mobillampak. Ennek megfeleloen feldarabolva a korabbi teljes palyas objektumok. Nezok szetvalasztasa, praktice, quali, race. Ne legyenek mindig tomve a lelatok. 2db daru, esoben tukrozodnek az uton. Csapattagok a pitfalon. Nehany object lod tavolsaga modositva, Lampak tukrozodnek az autokon.
Ennyire emlekszem, ha vki eszrevesz meg vmit, akkor azt is valtoztattam.
Még mindig egy kis Alfa Romeo. Most Nordschleife, belső (a belső még bétább mint bármi más az autón). Igazából egy videószerkesztőt próbálgattam, konkrétan azt, hogy rá tudom-e rakni a Motec kijelzőit. Az idő 7:32.584. Szóval mondhatni a valós időt megfutottam.