Hungaroring-el foglalkozom kicsit. Valos vizatfolyasok hol szoktak lenni? Uj boxutcai nyomvonalat is csinaltam, mert kijovet nehany auto meg is forog, ahogy becsatlakozik a palyara. Uj gyorskor es blokkolo utvonal is van. Megprobaltam az uj shader-eket is ratenni, de az utnal csak azt ertem el, hogy besargult :). Van errol vmi elerheto info, vagy egy megnezheto “minta” palya?
Hozzám jöhet, PSD guru vagyok a szakmámból kifolyólag...
Rendben, akkor már ma délután felrakom, én nem is erőlködöm rajta. Inkább még néhány tükröződő objektumot adok hozzá. Meg összeszedtem 4-5 pályáról "mintának" az asphalt_spec.dds fájlokat, ahol már meg van csinálva. Utoljára szerkesztette: Hellboy76, 2020.04.29. 11:01:52
En csak az utat raktam bele. Kerékvetők, bukóterek, boxutca, parkolok nincsenek benne. A kerékvetőkkel mar nem tudja kezelni a map-elest. Rengeteg felulet.
Modositom es a kerékvetok kivetelevel minden autozhato teruletet belerakok. Ha mar nem en fogom photoshop-olni :)
Hali! Nem gondolkodsz azon, hogy a TV kamerákat megcsinálod az igazi közvetítesekhez hasonlóra? Tudom nem ez a legfontosabb, de sokat dobna rajta. És persze király a pálya! :D
Ezt kell követni betű szerint: TUTORIAL A mellékelt aszfalt textúrák alpha csatornáján a minta. Így épül fel ez az egész "Puddle Map" rendszer. Már késő visszamondani, várom az eredményt :) és már illesztem is be. Utoljára szerkesztette: Hellboy76, 2020.04.30. 16:42:12
Kérlek, keress videót, ahol végig követ egy kört külső kamerákból és olyan lesz. RaceRoom-ot néztem, de az se teljesen valós kamera pozíciókat használ :) Az alap cam editor nekem borzasztó, átraktam a nyomvonalat BTB-be, ott már sokkal egyszerűbb megcsinálni.
Közben discordon kifejtette a fő fejlesztő, hogy grafikusan az új rendszer minden régi tartalmat szebbé fog tenni hozzányúlás nélkül, ha pedig szabványos PBR material-t használ valaki, még jobban fog mutatni. Lesz dokumentáció is hozzá. Utoljára szerkesztette: bottleopener, 2020.05.01. 14:22:47
Remek, addig az egyebek elkészülnek a Hungaroringhez. :)
CAM fájl frissítés alatt, 2019-es F1 közvetítésből a kamerapozíciók, FOV-ok is. Megbarátkoztam a CAM Editor környezettel. :)
Rendben, összecsomagolom a DevMode verziót, azt meg a Viewer-el megnézhető. Nehéz tájékozódni a drótvázas nyomvonalon a kerékvetők nélkül, mi, hol ér véget. De a gépem nem bír 3dsmax-ban több mesh-t, így is 10-20 perc mire ezt kiszámolta.
első blikkre elég szépnek tűnik. szerintem ennél több nem kell
Nekem tetszik, igy marad. Ezzel is el lehetne tolteni rengeteg idot es vadaszni a valos felveteleken a tocsakat. De adja jobban a valos erzetet, hogy nem homogen mindenhol az utfelulet tukrozodes.
Palya melletti alap kamerak mar beallitva. Meg a boxutcara kell vmi, hogy ne a betonfalat kovesse kivulrol a kamera. Vagy a felso vezeteken futot csinalom meg, v ami vegignez a boxutcan a kiengedo lampatol.
Ha már így rámentek az esőre, a vízcseppekkel is kezdhetnének valamit mert így csak vonalkaszerűek, a PC2-ben pl. már elég jól nézett ki. Meg aztán az AI-val is, hogy alkalmazkodjon a körülményekhez :)
Nem tudom hogy az jó lehet-e, de pl. Senormen San Francisco pályáján drón van a levegőben 1-2 helyen, amiről megy adott esetben a kamera. Az kb. bárhol bevethető. :P
Ford Focus RS nagyon béta. Vannak problémák. Mivel telefonos játékból van a modell (igen, itt tartunk, hogy egy telefonos játék modellje jól néz ki PC-n) így nincs rendes belső nézet. Vagyis van, elég szép a modellezés, de semmilyen műszer nem működik, plusz az órákat majd meg kell csinálnom ps-ben, mert annak a kidolgozása már elég gáz. Miközben mondjuk olyan motortér van, hogy a kitámasztó pálca is meg van csinálva. A másik, hogy nem nagyon tudom színezésnél ki kivel van. A lemezek illesztésénél, meg ajtóknál az eredeti kék látszott. Amikor azt feketére színeztem a kék féknyereg is fekete lett. :) Hogy a bétából mikor lesz 1.0 az képlékeny, mivel még mindig nem ugatok hozzá a konvertáláshoz Tommy78 szabadidején múlik minden. Bár nekem ez a szint már szinte elég, mert kb addig érdekel egy autó míg elkészül a fizika, utána már nézek újabb alanyt. :D
New AIW ( fastest, pit, block path) New CAM file Working Puddle Map
Kérem tesztelni.
Harom kamera csoport van: 1. F1-ben megszokott 2 . Ugyanaz mint az 1-es, de nehany magasabb kamerallas is van 3. Ebben van a boxutcai futo kamera es a boxutca vegi, ezeken kivul varialva van az 1-esben es 2-esben hasznalt kamerakkal
De hiszen én ezt nem is tőled kértem Amúgy ez a Te szubjektív véleményed amitől nyilvánvalóan létezik sok eltérő is :)
Amúgy azt is hiányolom, hogy sajnos itt nincs olyan lehetőség a vezetői segítség oly módon történő kiválasztására ami a valódi sorozatokban használt és tényleg alkalmazott vezetői assistance-okra vonatkozik, úgy mint pl a PC-okban az AC-ban vagy a RRE-ben van ha jól emlékszem. Kár, hogy nem választható, hogy a való életben használatos segítségeket használja az autó mert ha lenne ezt használnám az esetek többségében, mert miért szívassam magam olyan segédletek hiányával amivel a valódi pilóták sem küzdenek. Utánaolvasgatni és autónként kapcsolgatni pedig már nem az igazi.
pl gyári gt3 autókban benne van a setup részben ez, menet közben is állítható a tc meg az abs
Milyen gepen tudod ezt ilyen beallitasokkal futtatni jatszhato modon?
Megneztem a szkennelt MP-t. Nem az eredeti random mesh-t hasznalva sok idot es veszotseget lehet megtakaritani a konvertalasnal. Szabalyos negyzetes (1m x 1m) mesh-t kell hasznalni, aminek a vertex pontjait kell a szkennelt felulethez illeszteni. Az ut szélei pedig illeszkednek a tobbi feluletekhez. Nehany 100 ora alatt ez is meg lehet. :)
Most elkezdtem ACC MountPanorama-t, időm nem sok van, de talán gyorsabb lesz a folyamat, mert már 2-3 lépéssel előre tudok gondolkodni, mit, hogyan lenne érdemes. Van már ugye Bathurst, onnan is lehetne átvenni sok mindent.
Mod-okhoz nem értek, a nyomozástól meg hülyét kapok, mert 10x annyi idő, mint maga a munka része.
KartKraft-ból raknám át az ottani szkennelt pályákat, de a gokart itt senkit nem érdekel. :)
SCHEDULE (UK TIMES): 1715 Pro Cup 1 1740 Sim Masters 1 1805 Legends Race 1 1835 Pro Cup reversed grid 1900 Sim Masters reversed grid 1920 Legends reversed grid
CONFIRMED LEGENDS (not yet exhaustive): David Brabham Jan Magnussen Helio Castroneves Dario Franchitti Max Papis Adrian Fernandez Emerson Fittipaldi Juan Pablo Montoya Emanuele Pirro Tiago Monteiro Andy Priaulx Darren Turner Vitantonio Liuzzi Jenson Button Bryan Herta Mika Salo Michel Jourdain Jr Tony Kanaan Oriol Servia Gil de Ferran Petter Solberg Jason Plato
Néztem délután ahogy Coronel gyakorolt. Az a fújtatás, meg levegővisszatartás féktávon, meg jajveszékelés ha elcseszte a kanyart... :D Nagyon komoly volt, mintha igazi autóval menne.
FreeSync-es monitor (75Hz) esetén mi az ajánlott frissítési beállítás a játékban? Érdemes e használni a FreeSync-et, mondjuk egy látott videó alapján igen, és ha igen az alábbi beállítások mely kombinációja az amivel FreeSync-el működik? Refresh Rate? Vertical Sync- Off, GPU, Video?
sync: Software Max refresh rate amit enged
De ez így akkor adaptive V-Sync vagy sima? Már csak azért is ugye mert ha beállítom 75Hz-re és ez alá csökken az FPS nem adaptive V-Sync esetén feleződik az FPS, ami egy optimalizálatlan MOD és sok opponent esetén azért könnyen előfordulhat, főleg, hogy AMD hardverről beszélünk amit korábban már tárgyaltunk is, hogy kevésbé szeret a játék mint a konkurenciát.
AMD vagy nVidia, ebből a szempontból szerintem tök mindegy, mindkét esetben ugyanúgy kell beállítani játékon belül a dolgokat adaptive sync esetén szerintem.
Használhatsz RTSS-t, ami minden 3D-s alkalmazásban működik. Ha max. 74 fps-re állítod, akkor minden szim a Freesync ablakban marad, de tudsz profilokat is csinálni ha akarsz. Vagy csak rF2-ben a player.json "Max Framerate":0, értékét 74-re állítsd, az állítható sync-et játékon belül pedig offold. Utoljára szerkesztette: bottleopener, 2020.05.12. 07:59:15
Franko lesz. Ez mar sokkal jobban meg van csinalva eredetiben is. Sokkal kevesebb anyag es textura van benne hasznalva. Amit lehet osszeraktak. Igy egyszerubb is, kevesebb munka. A novenyzetet lenne jo meg athozni, de azt meghivogatja egy fajlal egy common konytarbol. Tipust, meretet, poziciot. A fajlt sem kerestem es ehhez kellene egy 3dsmax script, hogy az alapjan bedobalja. Manualisan remenytelen. Egyeb, minden palyan hasznalt objektumot is igy kezel. Satrakat, egyebeket.
De talan a meglevo verzio novenyzete is megfelelo lesz.
Jelen fazisban ez meg nem is erdekes. Konvert es AIW kovetkezik.
Szkennelt, azert raz. Hozza vagytok szokva a smooth-olt palyakhoz, eros az ffb. :) Korabbi ertekek amiket atirtunk, segithet? Mikor lesz a futam? Megnezem a mostani Barca-t, abban mennyire jo felbontasu az ut.