Jah, az tuti, nagyon kezdetleges az egész. De a fizika , az ffb reszletessege, a gumik, engem megvettek..... Az egy nagyon jó döntésem volt tavaly , hogy beruhaztam egy jó DD kormányra.... Iden egy új gép kell, mert ez szegény már veterán:( Utoljára szerkesztette: lac coo, 2024.03.03. 10:32:02
Azért hogy ne vigyen el az újdonság varázsa, elindítottam az ACC-t. ..és most qva igazságtalan lesz amit írok, mert az ACC egy rakás sz@r volt amikor kijött (saját vélemény!!), pocsékul futott, pocsék multiképesség, és pocsék AI. Viszont most elindítva nagyon nem egy polc a kettő, jelenleg. Az ACC vajsimán fut és brutálisan jól néz ki. Vezetni nagyon munkás, a rázókövek ütése, úgy egésszében a futóműérzet az nagyon magas szint, hangulatilag is más polc szerintem. A gumifizika....ez nehéz ügy, lehet hogy jobb a Le Mans ultimate-ben, mert tényleg elég jól működik a felülkormányzás, az ellenkormányzás és jól fogható az autó. Viszont néha kicsit játékos, Monza második Lesmo, azt a Ferrari-val nagyon brahisan lehet venni ha kicsit lejebb vesszük a hátsó merevítést, kicsit fura,...jól esik így átmenni rajta, nem kell annyira pontosan menni mint az ACC-ben, simán rárántom a belső rázóra ahogy kijön. Viszont pl. az Ascari az nagyon óvatoskodós, ott kicsit olyan érzésem vna mintha a régi görgős egeremmel mennék, elég hülye hasonlít. Jelenleg nagyon más a két játék, sokkal kisimultabb az ACC és sztem összességében is jobb (annyira hogy meg is vettem egyből a 2023-s GT pack-t). De figyelemreméltó a Le Mans Ultimate az biztos, és ha nem cseszik el, akkor f@sza jó játék lehet. A vélemény nem egy 'versus' akart lenni, azt nagyon utálom. A GT vonalon összehasonlíthatóak, de nyilván igazságtalan.
Én nagy AC-s voltam ,de valahogy az ACC nem jöt be soha .... ebben sokkal jobban érzem magam alatt az autót mint ACC ben ...Imádom, ahogy visszanézve semmit nem lát az ember ,de tudom hogy itt már nem vettem levegőt mert annyira erezhető, hogy még egy hajszál és megy ki a hátulja ...Nem tudom elmondani, de biztos tudod miről beszélek .FFB is sokkal dögösebb , már amiatt is ittragad az ember. Meghát ez egy összetákolt EA kiadás. ahhoz képest máris rögtön a legjobak közé emelte a játékot . Utoljára szerkesztette: lac coo, 2024.03.03. 18:23:07
Jah, és nem is emlékszem mikor éreztem utoljára szimben pure túlkormányzott autót !! Túlfordítom a kormányt és azonnal megy a hátulja a francba ... Nem csak tolja az orrát ha kell ha nem :D
Ha valakit érdekel, GT3 bajnokság indul nálunk két hét múlva
A felszarado ívet én nem nagyon látom, régen rf2 ben pedig az tok jó volt....
Valszeg később teszik bele, ahogy az esőcsepp fizikát is, meg úgy egyáltalán, mert jelenleg csak grafika, a tócsának sincs semmi érezhető hatása ha belemész, nem számolja. Töltési időn kell dolgozni, többször elgondolkodtam amíg tölti a pályát hogy inkább valami mást csinálok. :)
Rengeteg sok mindenen kell még dolgzniuk :) Remélem a teljesítmény is javul még, mert ha nem csak kell gépet fejlesztenem idén már... :) Bár mindig elköltöm nyaralásra azt a pénzt is :)
Raktam az ACC topikba esős videót az új Nordschleife DLC-ből, az én gépem egy elég karesz sárkány, de olyasmivel már elégedett lennék, optimalizáltságban és megvalósításban is. Az általában beszaratós ACC vízátfolyást most nem tapasztaltam, de lehet többet kellett volna várni a pályán.
Hát szerintem ez olyan optimalizált nem lesz soha.... Bár az Unreal engine szerintem elég szar ... De ez s e egy mai gyerek, grafikailag egy toldozott régi játék .Viszont nekem gumiban mindent visz .
Szerintem több mint egy év feliratkozás után, tegnap megkaptam a a RENNSPORT Open BETA-jára a kulcsot. Letöltöttem ugyan, de még nem próbáltam ki. Kíváncsi vagyok milyen lesz, bár mostanában annyira keveset játszom, hogy összehasonlítási alapom sem nagyon lesz már :D Ezen felül kb. egy hete sikeresen eltört, vagy repedt az egyik lábujjam, ami önmagában a próbát eléggé befolyásoló tényező, ezen felül a székem is derékba akar törni. Már majdnem, hogy fekszem benne, ami ha cockpit lenne, nem is lenne baj, de ez egy irodai forgószék :D :D :D
Valaki próbálta már esetleg a játékot?
Én is egy hete kaptam meg a kulcsot. Szerintem nagyon ígéretes és azt hittem, hogy jóval előrébb tartanak már, de ezen még nagyon sokat kell dolgozni. Ami tetszik az a pályák kinézete. Sokkal valóságosabbak, nem olyam sterilek. A vezetés is elég jó, de azon van még mit dolgozni.
Na most tettem egy rövid próbát a játékkal én is. Hockenheimringen mentem, és igen, nálam is a pálya kinézete volt az amire elsőként felfigyeltem és pont ugyanaz jutott eszembe mint Neked is. Nagyon sok játékban nagyon szépen meg vannak csinálva a pályák, de bármennyire részletesek is, már most látom, hogy valóban sterilek, itt pedig tényleg az az érzése az embernek mintha egy valódi pályán autózna. A FFB sem rossz így elsőre, bár néha rezeg ha kell, ha nem, de elég sok az állítási lehetőség, szóval könnyen lehet hogy 1-2 kattintással ez megoldható. Audi R8-al mentem, elég hihetően viselkedett az is, bár nem mentem egy épkézláb kört sem :) Vannak elvileg kész kormány Presetek, én betöltöttem a megfelelőt a T300-asomhoz, de csinált e valamit vagy sem nem tudom, mert a kormány gombjaihoz nem rendelt funkciókat, minden billentyűzetre volt csak állítva, de tényleg nem foglalkoztam ezzel sokat, csak annyit, hogy ki tudjak menni a pályára és körözni. Gondolom AI-t is azért nem lehet beállítani mert még nincs :) de legalább látni, hogy lesz. Te megtaláltad, hogy hol lehet, vagy lehet e üléspozíciót változtatni, vagy csak az előre definiált nézetekből lehet csak választani? Amúgy igen, bíztató. Egyébként akit érdekel, a BETA tesztre továbbra is fel lehet iratkozni: https://www.rennsport.gg/beta/
Igen, nekem is volt eszembe, de hamar elvetettem. Nem sok értelmét látom egy sajnálatos módon haldokló fórumon. Haldokló technikai oldalról és látogatottsági oldalról egyaránt. Elég ha csak ezt a topikot megnézed és láthatod, hogy egy oldalon belül közel egy éves hozzászólások is vannak. Nem ilyen viszont a PH, ezért inkább ott nyitottam neki topikot. Utoljára szerkesztette: Danecay, 2024.04.25. 15:17:13