Igazából az van, hogy buták. Jó grafika kellene, idõjárás, körités, frankó menü meg dizájn és promo ezerrel mindenhonnan. (facebook, twitter) nem csak képeket kellene már nyomatni, hanem fejlesztõi videókat is, képeket ahogy készülnek a dolgok etc. De nem, mert hülyék. Értem én, hogy ez szimulátor, de ez a program is lehetne elég népszerû, ha a körítés is meglenne. Csak leszarják. Pl az rfactor 2 grafikája azért nem nagy szám akárhogy nézzük (képek ugye árulkodnak), és ugye ez már egy csomo potenciális vevõt elriaszt. Így nem is lehet fejlõdni, sem anyagilag igen nyereséges projektet ápolni. Meg lehetne csinálni frankó AI-t már lehetne nyomatni milyen jó lesz az online kód, meg mennyire frankó az idõjárás, de nem teszik. Pedig ez azért nem lenne nagy meló. Az meg ugye a szimeseknek sem baj ha egy játék jól néz ki, közben meg lehet totál HC szim, és akkor még a kiadó és a fejlesztõk is jól járnának. Szar a marketing. De az nagyon...
Image Space Incorporated (www.imagespaceinc.com) today announced that Tim Wheatley will take a sales, marketing and customer support role with the company. Wheatley, formerly New Media Marketing Specialist at iRacing, and co-founder of Race Sim Central leads the sales team for the rFactor Event software.
"We are very excited about working with someone of Tim's talents and experience. The knowledge he possesses and the respect he commands in the industry are indisputable." said Gjon Camaj, Vice President of Product Development at Image Space Incorporated. "Tim is an excellent addition to our small and uniquely talented team."
"rFactor 2 is the next major update from ISI," said Wheatley. "From what I saw during my interview with the company in Ann Arbor, Michigan, it is something I am very excited to be involved in."
Ennyi év munka után nem igaz, hogy nem tudnak összekaparni néhány képet, videot ! :)
Valami fejlodes csak lesz reklam, marketing szempontbol is, mert egyelore eleg verszegeny a dolog;) Most azert valami tortenik, foleg hogy van/mukodik a forum;) Oda talan becsuszik majd 1-2 dolog;)
De NE olyan, mint a multkori esos video:/ Gyorsan kiadtak, mert jott az F1 2010 sok szep esos videoval, de inkabb csak rontottak a helyzetukon:D 1000 eves auto, hitvany hanggal, billentyuvel tologatva - valami amator szint... Raadasul az eso is olyan amilyen: Ok, szep hogy torzitja a latottakat (4-5 eves technika:P), de 5 frame-bol allt az egesz, egyszeruen csak ismetlodott. Nulla dinamizmus...
lassan olyan lesz mint az iRacing, évekig csak vártunk/vártunk/vártunk, aztán kijött egy totál béta cucc. XD amúgy szerintem tök jó lesz, nem néz ki szarul, vannak benne dolgok amik nagyon bejönnek (idõjárás tuti a legjobb lesz), tetszenek a növények is, a pályák kidolgozása is okésnak néz ki, az egyik képen egy repcsi is van, gondolom az megy is majd, jó lenne ha madarak is repkednének, rajongói zászlók is mozognának a pálya szélén, meg lenne végre közönségmoraj is. viszont elég kellemetlen, hogy se járgány lista, se egy fasza weboldal, se pályalista nem került még ki...
ha neked repkedõs dolgok kellenek akkor szed le bármelyik VLM pályát..Mid Ohio vagy LeMans-t..ott repked zeppelin, helikopter,madarak csapatostul, villognak a vakuk mind zabálja az fps-t, ha ez kell ne várj az rf2-re :D
A jelenlegi (rFactor1) engine is tud barmilyen reszletes novenyzetet, most is lehet "animalt" mozgo targyakat pakolni a palyakra (van is nehyanyon helikopter, madarak, szelkerek, szelmalom, holegballon stb.), most is lehetne mozgo zaszlokat csinalni, es jelenleg is letezik 3 fele kozonseg hang, amit barhova le lehet pakolni. Sot, ezeknel meg tobbet tud, csak messze nincs kihasznalva;)
Sajnos hivatalosan nem fognak beleolni annyi idot, hogy egyet megcsinaljanak bemutatokeppen. Bar egy azert jo lenne. MOD-kent, maganba, nehany emberrel igy is 3-6 honap egy normalisabb palya, ha jobban ossze van rakva, akkor 6-12 honap is lehet. Ha ezen felul tele akarjak rakni csicsaval, amit mar komolyan optimalizalni kell, akkor 1-1.5 ev:)
Regebben en is sokat piszkaltam a palyaepitest, es eleg jo dolgokat lehet(ne) csinalni. Leszmitva nehany aprosagot, mihez fizika is kellene, de azt nem szamol ra;)
- A gumifalakat guminkent raktam ossze, darabonkent rombolhato volt. - Egyenkent voltak az emberek, a kozeliek 3D-ben, csoportonkent kulon-kulon hanggal, vakuvillanasokkal. - Az utmenti objectek alkatreszenkent torhetoek voltak, darabokra estek az utkozesnel. - A hungarocell reklamrablak apro darabokra hullottak. - Reszletes huplik-puklik (:P) egyeletlensegek. - Idealis iv, kulonfdele tapadasokkal. - es meg kismillio dolog:)
Volt palya, ahol az aszfalt 5 retegbol allt: aszfalt, uthiba, idealis iv (mas tapadassal), guminyom, felhordott koszolodas (mas tapadassal, hangokkal). Sajnos, altalaban a tizedeig jutottam a dolgoknak, mert napi max 1-2 oraban lehetetlenseg ilyesmit csinalni.
Ezek a képek nem rajzfilmesek, ezek okádék rondák !!!!
Nem értem én ezeket :D így a F1-2010 meg iRacing, vagy akár a múltkori esõs belsõnézet minõségû cuccok mellett egy játékot ezekkel a fotókkal reklámozni :D Inkább arról beszéljünk, hogy a fizika most már megközelíti-e a három nagyot, vagy még mindig a béka segge alatt marad.
Hetente kellene egy komolyabb update leiras - meg ha kamu vagy mellebeszeles, akkoris;)
Ahoz tucatnyi kep, jo minosegu, valami latvanyos - az alabbiak sem rosszak, jol be van allitva, csak keves, kicsi es szarminosegu;D
De lehetne kethetente valami video is. Ha csak nehany masodperc, akkoris. Palyareszletek, eso animacio, dinamikus napszakvaltozas, felfuggesztes mozgas, tores stb. Lehet, hogy pl. az agyontuningolt RACE-hez kepest nem lenne semmi extra, de ott lenne rendszeresen koztudatban.
Mondjuk az rFactort nem is hinnem hogy arra csinaltak hogy sokat adjanak el belole, rFactor 1-bol se hiszem hogy sokan megvettek pedig sokan hasznaljak
Akkor mire csinaltak, szerinted, az rFactor1-et, ha nem arra, hogy eladjak?!?!:) Jotekony celokra? Nem hinnem, hogy nyertek a Lotton, es evekig dolgoznak, csak ugy:)))
Es az, hogy sokan hasznaljak, es nem vettek meg, az meg mar az embereket minositi... Es legtobbszor azoknak jar a szajuk, hogy ezt meg azt szeretnenek, es ez meg az nem jo. Kapjak be, szart sem er a velemenyuk:)
Hat nem tudom de az is lehet hogy ugy vannak vele hogy aki szereti a szimeket az ugy is ki fogja probalni aki meg nem az ugy se fogja meg torrentrol se letolteni :D
jaja ezt a promot, marketinget én sem értem. pedig ahhoz hogy pr jó minõségû képet, jól belõve kilopjanak a gammából irjanak hozzá egy frappáns kis ismertetõt, és idõközönként egy kis videó is kerüljön mellé, szóval az nem nagy szám, ilyen játékoknál nagyon sokat számitana pedig a hadjárat ugye... az hogy néha kiraknak ilyen olyan képeket. hát kurvakevés.
azért elég kurvajól néz ki :) hangulatos lett a pálya, a grafika mozgás közben abszolút nyerõ, szvsz szebb az iracingnél is.
A GPL ota nem mentem ezen a palyan:) Majd most;) Amugy illik, hogy jol nezzen ki, mivel az ISI elsosorban a grafikara gyur, abban eros. Alapbol az rF engine eleg eros lenne latvanyra, cak hat jol ossze kell rakni. Ami a modok nagyreszere nem jellemzo, mert egyszeruen idoigenyes. Az iR-hez felesleges hasonlitani, az messze van grafikaban, technikailag, az inkabb nagyon pontos es reszletes. Es persze, amit tud, azt nagyon, legalabbis nagyon leteszteltek, optimalizaltak, foleg net-re. Az iR-ben nagyreszt meg 2 lapbol allo fak vannak;) Egyszeruen azert nez ki jol, mert sok van belole, ott ahol kell, es olyan amilyen kell.
Nyilván, de vezetési élményre szvsz az rfactor ha még elég korán kijön jobb lesz. az ir statikusságát állítanám szembe a rF2 dinamikusságával. Ez utóbbi pedig egyszerûen életszerûbb, mert változnak a körülmények. az ir az olyan mintha egy mesterséges burokban versenyeznék, állandóan ugyanakkor, sõt egy idõ után elõjön az ezt már pontosan átéltem effekt, mert az ég világon semmi nem változik a pályán. a teljesítménye a pilótáknak egy idõ után beáll egy szintre, onnantól kezdve pedig már veszett az egész ügy, szvsz az rFactor inkább teljesebb szimulátor, mint az ir, mert több mindent próbál lemodellezni. és gondolom nem szarul teszik ezt.
mellesleg nyugodtan össze lehet hasonlítani, mert igen és a sok irbe fektetett pénz ellenére is lemondanék arról a gammáról, ha az rFactor tényleg olyan jó lesz mint amilyennek kinéz. Plusz itt lesznek régi pályák, régi járgányok, meg a már fent említett dolgok.
Azt meg eléggé letojom, hogy milyen motorra épül az iR, annyiért amennyit mi fizetünk elvárható lenne azért egy szint, és ezt a szintet még nagyon nem hozzák.
ha az rFactor is véghez tudna vinni valami hasonlo online rendszerû versenyeztetést, akkor én most még tuti mellettük döntenék. De persze nem fognak, tudnak. a hétvégi futamokkal egy bajom van, meló idõközönként szombat/vasárnapra esik, nappalra vagy éjjelre, szal ezért is lenne jó, ha majdnem bármikor mehetnék futamok, akár rövidebbet is.
Hát ez a grafika nekem nagyon nem tetszik..:( Olyan igazi bóvli kategória, harsány színekkel, majd jól megmutatjuk mi mindent bele tudunk rakni elven készült ....
Meg ez még mindig a kutyát nem érdekli, autót tessék mutogatni, fizikát! :DDD
Ezert kell mindkettot (mindent:P) beszerezni, hasznalni, mert szerencsere (?!) nincs ket egyforma program, mindegyiknek vannak elonyei, hatranyai.
Ott van pl. az LFS. Full bombasztik program lehetne, melyik masikban van olyan lathato, latvanyos gumideformalodas, szamitas?! De hat, az meg ugy (nem) keszul, ahogy (nem) keszul... :)
Az iR-nek a profi rendszer, a szerverek, a fizika, a rengeteg liszensz es scan, es a naprakesz, folyamatos fejlesztesek az elonyei.
Az rF-nak elsosorban a grafikai engien, a modolasi, szabadon alakithatosagi lehetosegek, es a dinamizmus (bar nem egy Codies latvanyorgia:P Szerencsere?!).
Sajnos nem varhato el az iR-tol, hogy ilyen rendszerfenntartas mellett, extra bator engine-faragasba kezdjenek. Valszeg Ok is meg tudnak csinalni, ha atcsoportositanak az eroforrasokat, hogy telenyomjak "extrakkal": napszak, dinamizmus, shader-orgia, animaciok stb. De sajnos, ezek a dolgok, csak nehany napig jelent ujdonsagot, extrat, kesobb alap lesz, gyorsan megszokjak, megunjak a felhasznalok... Az iR-nel a rendszer, a mukodes fentartasa az elsodleges, hogy minden hiba nelkul menjen, stabil es/vagy folyamatos elofizetesek legyenek (allando, megbizhato, kiszamithato fejlesztesek, folyamatos uj tartalom, szolgaltatas).
Az rF2 (ISI) keptelen lenne ilyen rendszert letrehozni, fenttartani, mukodtetni (penz). Naluk a minnel extrabb engine fejlesztese a letfontossagu, hogy a modolasi lehetoseg miatt minnel tobbet eladjanak, es lehetoleg minnel tobbet tudjanak liszenszeltetni.
Szerinted, miert nincs benne hang?!:) Meg nagyon szar (mint az elozo videoban) vagy valami olyan autonak a hangja volt alatta, amirol jo ha meg nem tudunk?:)
nem tudom mi a bajod a színekkel, szerintem totál korrektek. a fû oldalt néha alig látszik, ilyenkor barnás foltok jelennek meg ugye, az aszfalt zsír, a fák sem harsány színûek. mellesleg az ég meg simán nézhet ki így ilyen napszakban, arról nem beszélve, hogy nézz már meg egy naplemente közeli állapotot az életben, a nap fénye ilyenkor elég szépen átfest dolgokat. néha az is tud kurvára irreális lenni. :D még a nap közepén is is, amikor úgy szûri a napfényt egy-két felhõ.
ilyen grafikát szimulátor alatt még nem láttunk, ez szerintem nem vita tárgya. Az, hogy esetleg neked nem jönnek be a szinei, hát istenem, az lesz szerintem a legkevesebb, majd lesznek pár tuti "javítások".
szóval grafika ez mellett szól, hangok megint csak tuti nagyon jók lesznek, vagy ugye lehetnek, idõjárásban megint nyerõ lesz, AI-n elvileg csiszoltak (mondjuk van hova), arról nem beszélve, hogy hát pályák, lehet nem lézeresek, de kurva részletesek lehetnek igy is, és lehet egy csomó pálya egymás mellett, régi SPA, új SPA, etc. Ilyen iRacingben (még) ugye nincs, valszeg nem is lesz.
Egy tuti, én vevõ leszek rá, ha az AI komoly lesz akkor tuti sokat tolom majd, még lehet az ir-t is szüneteltetem egy ideig, amíg nem ér el egy bizonyos szintet.
De ízlés dolga, nekem nem jön be , ennyi . Modderek majd összedobnak szebbet is alá . egyébként semmi olyant nem látok benne ami eddig nem lehetett volna RF-ben :D
Nálam FVA NKP az etalon .
Durva képek! most tényleg látni normálisan a grafot és végre értelmes autó!
na képek lemaradtak!
Három új kép érkezett az rFactor 2-bõl, amelyek a tükrözõdéseket hivatottak bemutatni. emellett dinamikus napszakok árnyékokkal..változó idõjárás..beszarás lesz.
Mondjuk a hátsó szárny alatt, az a 8 pixelcsík, az nem túl szép árnyék :D
meg hogy 3D-s fák lesznek! mert idáig mindegyik játékban(kivéve az ego motorosakat) pcn 2D..még NfsShift-ben is:( pedig az tényleg csak grafikárol szól
3D fa legfeljebb néhány darab lesz benne :)))))) Értelmetlen pazarlás lenne ....
Lehet én vagyok már öreg ehhez az etetéshez, de ez még nekem mindig egyenlõ a nullával... Letojom , hogy bekerül néhány darab 10 éves shader, fizikára gyúrjanak rá !!!!
Igen, ez latvanyos es szep, de mar ezer eves:) Mar nagyon regen alapnak kellett volna hogy legyen. Az onarnyek OK, bar a felbontasa meg szar, de azt majd lehet allitani (elvileg). De legalabb van liszenszelt autokep:)
Inkabb a valodi ujdonsagokat kellene tolni, pl. az eso es megoldasai (bar az sem uj, ha mar a SimBin is meg tudta csinalni a regi engine-re, es eleg jol). A multkori esos video az kifejezetten gagyi volt. OK, hogy volt benne ujdonsag, fenytores a vizcseppeken, de statikus, de csak 5 kepkockabol allo animacio volt;)
Mondjuk ma már látni ön-tükrözõdést is, és ez a játék vígan futkos P4-en is, szóval a játékkészítõk lassan visszatérhetnének a programozáshoz a foltozgatás helyett ! :DDD
akkor számodra már rég vannak más játékok....nyomd azokat
ezzel szerintem mindenki tisztában van itt :) GP3 nagyon jó volt anno. Mai napig szerintem nincs olyan AI, mint abban vagy a GP4-ben. :/ Pedig azóta eltelt már 10 év, nemhogy hozni kéne a dinamikus idõjárás szintjét, de sokkal jobbnak is kellene lennie (grafika, esõfüggönyök még durvábbak (vakság valaki mögött, szakadó esõben...), az AI-ról nem is beszélve. Én sokat várok az rFactortól. Egyébként olvastam valami olyasmi hirt, hogy az NFS Shift 2-vel a GT5 és a FM3 ellen menne a cég. Ez azért jó hir, a Shift egész jó gamma lenne, ha szimesebb lenne a hangvétele (kerékcserék etc), mert a fizikai alap jó (gmotor ugye), szóval ha a Shift 2-ben esetleg az új rFactor motor egyes részeit használják (esõt is raknak majd bele, normális kerékcseréket meg minden), akkor még az is lehet, hogy az rFactor kettõnek befellegzik, mert élményre sokkal többet adhat egy gyönyörû és brutális hangokkal operáló Shift (egy modderek által szépen kipofozott fizikával), mint egy középszerû grafikával és hangokkal megáldott rFactor.
nerkarPRO-t bár megvettem, de szerintem nem fogom használni, túl fapados, túl kevés a pálya.
ami biztos, hogy én az iRacing és a Shift 22 vagy az rFactor mellett teszem le a voksom. a codi meg bekaphatja az össze autós marhaságát. :D
Ha valaki nem latna, a HeatFX-et kelle nezni, az auto mogott ahogy hullamzik a levego;) Ettol most sokkal jobb lett, hogy a 6-8 eves efekteket belepakoljak;) De kipufogo fust az nincs;)
Ja, a zaszlo poen, de valszeg statikus;) Ha lehetne allitani, es nullara venned a szelet, valszeg ugyanigy mozogna:)
Azert kicsit gaz, hogy itt tartunk, mert a 10 eves Insane-ben mar tokeletes felfuggesztes fizka volt, tuti 3D-s fizikas zaszlo effektekkel, leszakado, lehullo alkatreszekkel, jo FFB-vel, dinamikus cockpitnezettel, dinamikusan koszolodo es kopo autofestessel stb.:)
A kiadasig remelem sokat fog meg javulni. A forumukon mintha valahol irtak volna, hogy a zaszlok a szel iranyatol es erossegetol fuggoen lobognak majd. NR2003-ban nagyon tetszett, hogy csak raneztem a zaszlora es tudtam milyen eros szelre szamithatok.