Ebben is nagy igazság van, ha annyira a "vérszim-pistikékben" bíznak, akkor hol van a rizsa a mindennél jobb FFB-rõl, a csodálatos, esetleg új gumimodellezésrõl és etc. semmi érdekeset nem promoztak eddig.
ha meg ennyire csak a külcsint tudják mutogatni, akár reklámozhatnák is végre, mert ennyi erõbõl tényleg akár be is zárhatnának...
jah és ennyi erõbõl a vízszintes tengelyen a 2/3 pontra a féklámpa esik. totál szar ez a kép, és szerintem még a beállítás is hótgagyi. nem felvágni akarok, tényleg abszolút nem, de ezernyi jó fotós van akik hobbiból olyan képeket csinálnak, hogy beszarsz. de amennyi promot ezek nyomatnak még én is elvállalnám ingyen az egészet (ahogyan sokan mások is szerintem, hiszen egy-két képet kilopni, vágni nem nagy kunszt...) aztán akár szavazásra is lehetne bocsátani melyik a jobb kép...
kicsit bosszant most az, amit az ISI mûvel... nah. be is fejeztem gyorsan. tuti megvevõs még így is, de már maga a játék koncepciója is félig sántít, szimulátor, aztán eddig csak hangulati, megjelenítésbeli dolgokat promóztak. szvsz ez amúgy nem is véletlen, ezek úgy készítik eladásra az EA-nek a cuccot, mint a huzat, nem véletlen nincs még esõ a Shift2-ben. Viszont ha a fizikán és FFB-n nem javítanak, akkor jövõre - kis túlzással - akár a Shift harmadik részével is játszhatnánk az rFactor 2 helyett...
Meg mindig jobb mint amit a Codmasters csinal... 3 evig hirdetik hogy a legdurvabb, legkemenyebb szimulator lessz stb.. stb... aztan amikor kijon egy arcade-,-
És az mennyivel jobb, hogy nem hirdetik, de nem is lesz az ? :D
Hát mindekettõben van valami persze. :) Én még az iracingnél is azt éreztem egy két fejlesztés után, hogy semmit. valszeg csak nem vagyok elég HC, de azért én is mentem vagy 300 futamot ott (elég jó eredményekkel néha), és tényleg nem éreztem egy csomó dolgot, õk meg ugye eladják, hogy 3 vagy több hónapig ezen és hasonló dolgokon dolgoztak. persze lehet igaz is, de ha nem érzem hát kábé totál mindegy.
rF2 persze kizárt ugye, hogy arcade lesz, mert hát a vezetési élményt, meg minden, nem nagyon tudják elrontani, sõt, az jó lesz, jobb mint volt az rF-ben, meg a jobb, profibb modder csapatok is azért pöpec dolgokat hoznak össze, csak hát kevés és nem túl meggyõzõ az amit az ISI kínál. valszeg beépítenek, vagy újítanak FFB terén is, de akkor errõl miért nem nyilatkozik semmi? felháborító, hogy még mindig nincs hivatalos pályalista, amikor már mióta kész van mind...
Nem kell ahhoz istennek lennem, hogy tudjam meg érezzem, milyen gagyi a kamu FFB. Vagy hogy amilyen gagyi a felfüggesztés, mikor az autó a levegõben van és "bent ragad" a kerék , Vagy hogy ha megindul a hátulja a rákormányzás általában simán megfogja ! :)
A grafika engem nem érdekel, azt foltoznak bele amit akarnak, a fizika az már inkább ...
Én meg KIADVÁNYSZERKESZTÕ vagyok (DTP), a való életben. És tényleg. Na? Erre tegyél pontot öreg! Már 6. éve. És amit a melóhelyen tanultam barátom, az az igazi iskola. :) Az aranymetszésben a kép lényege rejlik, köré teljesedik ki az autó, amivel lesz egész a kép, ezt nem tanítják, mi? Ez a kép bizony jó kompozíció, egyedül a mélységélesség hiányzik róla.
Én elhiszem, hogy az vagy, DE arra persze elfelejtettél reagálni, hogy a vízszintes tengelyen, hol tartották be az aranymetszést... de a szöveg azért megy... persze lehet a féklámpán van a hangsúly (te nem ezt mondtad ugye..), de igazából mindenképpen egy elõnyösebb képpel kellett volna elõrukkolni. nem a grafikával van gondom, hanem magával a kép beállításával. és az azért 2011-ben elég merész, hogy egy ilyen képpel kiszúrják a szemünk a hosszas várakozás közepette.
amúgy meg igazából tök mindegy, undorító egy kompozíció önmagában is, szerintem a többség egyetért velem abban, hogy ez a promokép egy nagy fos.
megjegyzem egy kicsit hagy kritizáljam továbbá a játék motorját. ilyen gyér tükrözõdéseket (járgányokon) elég régen láttam szimulátorban, a netkarPRO és az iRacing egyenesen a földbe döngöli. nem várom el, hogy csúcsgrafikája legyen, de többek közt talán ez a leggyengébb pontja az rF2-nek. ezek után kíváncsi leszek milyen árnyék és fényhatásokat "kapunk" a cockpitben...
Nem feltétlen kell az aranymetszés vonalánál lennie valaminek...Nem attól lesz jó a kép ha van ott valami, ez csak a kép arányairól szól. Az a rossz benne, hogy az egyik rész túl hangsúlyos, nincs semmi ami kellõen ellensúlyozza a képet a másik oldalon.
errõl van szó. maradjunk abban, hogy nem csak a kép és a tartalom gagyi, hanem még a beállítás sem az igazi. :D nah mindegy, fikáztam már eleget, de legközelebb ennél sokkal ütõsebbet kellene nyújtaniuk.
van pár régi kép, "f1 classic-ról" meg ilyesmi, azok is nevetséges felbontásban, azokat miért kellett úgy promózni? 2010-ben? illetve ha már akkor kész voltak, akkor rég ki lehetett volna adni újabb képeket, mondjuk járgányonként. meg pályánként párat...
hát komolyan azért kezd gáz lenni, megint eltelt egy hónap és semmi komoly info, vagy promó. :( no comment. bár ha olyan profi lenne mint az elõzõ kép, meg még jópár korábbi, akkor lehet jobban járunk így...
Roger6 privátban kritizálta a "képem" az aranymetszésest, jelzem jogosan, de szóval ezt válaszoltam neki alább, miközben tartom is, hogy vicc, hogy annyi embernek nincs szeme vagy érzéke az ISI team-ben.
"jah, elõnytelen kép, szar kompozició, bal oldalt nincs semmi ami ellensúlyozná a jobb oldali képet (üres tér), az sem szerencsés, hogy a jobb oldalon az autó pár pixel híján kifut a képrõl lent, valamint maga az autó, amilyn szögbõl fotózva lett egyszerûen nudli, azt is meg kell említeni, hogy jó lett volna, ha odafigyelnek, hogy egy pálya érdekes pontján kapják le a járgányt, ahol van valami "szép" a háttérben, ami hangulatosság teszi.
akartam még egy képet, mert az aránymetszés tényleg gáz megoldás volt végtére is, jobb lett volna az üres teret jobb oldalt jelölni, meg amiket fentebb írtam. akartam is, de annyit nem ért az egész, amikor az ISI ilyen szarral kiszúrja az ember szemét. és nem elõször teszi ezt. köszi amúgy a "felvilágosítást", értem én és igazad is van, de számomra, mint már írtam azért is van bajom az arányokkal, meg bal oldalt és fennt van egy csomó "semmi", a kép túlságosan lekerült. nah most vagy futtatták volna ki a kocsit úgy hogy esztétikus képet kapjunk és jobban ráközelítettek volna a logóra egy vagányabb festésnél, vagy helyezték volna feljebb."
mondjuk ha belegondolok hány katasztrofális albumborító van a világon, akár világhírû bandáktól is, hát kábé nem meglepõ, viszont az rf2 logoja szvsz tök pofás és modern lett...
OFF Nem, de azért számtalan foshalmaz van, volt egy maiden borító pl amin egy "profi" melózott, végül a zenészeknek egy félkész változta kellett, a srác nem is merte nevét adni a borítóhoz. de tudod hogy van ez, ahogy a mad men-ben is mondták, a megrendelõ mindig csak elbassza reklámot, promot, ez esetben az albumborítót. :P persze ott a zene a lényeg, de én pl szeretem, ha egy igényes szép digipack van a polcomon, szép borítóval, nem pedig egy olyannal amit én is megcsinálok fél sec alatt. ON
nem vagyok angolos, szöveget még nagyjából meg is érteném, ha írnák is amit mond, de szóval új tire model? most lehet jönni, hogy az rfactor 2 nem hoz semmi újat szimuláció terén, csak feltuningolják a grafot, aztán kész.
Ez elég komolynak néz ki. A vonalak jelképezik a tapadó felületet, a színe pedig a hõmérsékletét. Az új gumifizika nem egy gumihõmérséklettel számol, hanem a gumi képes lokálisan felmelegedni. Ezt mutatta a végén, hogy blokkolta a kerekeket, és csak a csúszó részen forrósodott fel. Emiatt a gumi tapadása nem lesz egyenletes, hanem a forróbb részein kisebb lesz. Nálam ez lesz 2011 "játéka", ha idén kijön.
Mondjuk hiába lesz jó a gumi fizika, ha azt nem érezni majd a kormányon. Mint pl az rFacotrban, G25 el a legjobb beállítással is olyan érzésem van, mintha evezõk lennének a gumik helyén, és takonyban navigálnék, nem betonon, szemben egy LFS,NetKar,iRacing futómû modellel.
nah most azért, várjunk csak. az iracingben mit érzel a kormányon fizikálisan? effektet. ennyi. a kormány közvetíti. az, hogy mit, és mibõl már más kérdés, de mindkettõ effekt, amit egy eszköz ad át. Abba most nem megyek, és tudok/akarok belemenni, hogy az rFactor 2-nél fizikai alapú lesz-e a cucc, bár meglepõdnék ha nem így lenne, lévén az rF2 néz ki a legösszetettebb és modernebb szimulátornak jelenleg. (Ebben lesz és van a legtöbb dinamizmus, ez néz ki a legszebben, élethûbben a szimek közt, gumik, + AI is van, régi pályák, meg mindenféle jóság) És egyébként sem hinném, hogy 2011-ben beérnék valami fossal. Az, hogy mi volt az rF1-ben, oké, de azt azért nem szabad elfelejteni, hogy nem ma adták ki. :)
de mindegy, a lényeg, hogy egyre tetszetõsebb a cucc... :)
azzal nincs semmi gond szerintem hogy "csak" effekt, nem igazi autoba ulsz, csak effekt lehet :D csak valosagos legyen az az effekt es erzodjon az auto
Azért itt az effekt az valóban csak effekt volt, köze nem volt ahhoz, hogy éppen milyen helyzetben van az autó, vagy épp milyen felület van alatta :)Cserébe viszont marha élvezetesre lehetett állítgatni :)
A gumi cucc jónak tûnik, tetszik, végre valami !
Azért nem kéne a két fogalmat egybemosni. A számolt erõhatások kivezetése egyáltalán nem ugyanaz, mint egy eseményhez definiált script lejátszása.
Sziasztok! Valaki nem tudja esetleg megmondani, hogy mikor jelenik már meg (?), mert már mindenhol olvasom, hogy 2010 végén a készítõk azt nyilatkozták, hogy már a végsõ pálya tesztek folynak, de mégsem akar megjelenni!
nono. 2010 végére elkészültek a pályák teljesen. de a többi része nem. olvasd el a lent linkelt Q and A-t. a végsõ kiadásba úgy néz ki még nem kerül be a teljes, animált boxszemélyzet (majd késõbb rakják bele), de ezek alapján szerintem már nem sok van hátra. 3-6 hónapot tippelek még, így hogy pár dolgot kihagynak és majd késõbb integrálják. de örvendetes, hogy utóag is bele kerül majd ez-az (pálya meg etc), az animált boxszemélyzet a járgányok és a személyzet "sokfélesége" miatt nem kerül bele asszem, de lehet szarul értelmeztem.
OFF amúgy a SHIFT 2-rõl egyre több a pozitív visszajelzés, szerintem egy próbát mindenkinek megér majd, én elõrendeltem. szerintem szimet kapunk, az eddigiek hallatán, láttán. lehet nem a legjobb, de fizikára szerintem adható lesz a 7 vagy 8/10, grafikára simán mehet a 9/10, a cockpit view szerintem zseniális. nincs jobb jelenleg a piacon, az elmosódásért kár, de szerintem pofás úgy is bõven. iracing motion cockpit view-ja amúgy is "kamufless", tényleg ez az eddigi legjobb look to apex. hangok szintén zseniálisak, pályák nagyon jól kidolgozottak persze, az FFB meg gondolom nem 10/10-es, de azért szerintem bõven hozza azt amit kell. autolog, jobb AI, autófejlesztés (életben is csinálják, csinálod, csinálnád :p), szóval jó lesz ez. :)
amíg kijön az rF2 elleszek vele. sõt még lehet utána is.
a SHIFT 3-ra még kíváncsibb leszek, óriási potenciál van a gmotor3-ban. remélem a SHIFT tovább komolyodik majd, és szabályok, real futamok, idõmérõk, minden más is bekerül jövõre. ON
Ne éld bele magad, a Shift fizikából olyan 10/2, a második rész, ha 10/3 lesz, az már a kész csodával lesz határos. A grafika, az el is várható, ha már másban gyenge.
Szerintem meg a Shift 2-nek elég jó fizikája lett, és szépen ellehet különíteni az arcade vonaltól.Persze sose lesz egy rfactor 2, de jobban tetszett mint egy forza 3...
Hogy folyamatosan fejleszthessük az online élményt.
Szóval a játékból nem lehet hostolni, és csak dedicated serverek lesznek?!
Shift2 Hát látvány maszlag lesz :D de egy letöltést megér :-)
kíváncsi leszek az rFactor2-re mikén fog mûködni, fölég a pálya felgumizása. A grafika látottak alapján nem lesz valami nagy cucc, kb rF1 + dinamikus árnyékok, önárnyék. Nekem az iRacing grafja jön be :D szép és letisztult, a F1 2010 meg az NFS cuccok már túl sok nekem
azért az a 2/10 szerintem erõs... A legtöbbször 5-6-7 pontokat adtak erre az emberek a fórumokon. Egy Simbin féle Race 07 vagy GTR EVO mennyi nálad? :) nah mindegy, holnap este itt a game, holnap késõ este jön rövid vélemény, utána meg egy-két nappal egy bõvebb. kurva kiv leszek.
amúgy a 2/10 azért is nagyon kevés, mert akkor az F1 2010 meg A GRID mi? -3/10? :D
nem értékeltem, tudtommal feltételes módban fogalmaztam elõször, ha mégsem akkor bocs, de a SHIFT 2 fizikájáról eddig csak pozitívabban nyilatkozott mindenki (!), olyat még nem olvastam, hogy a SHIFT 1 fizikája jobb lenne... Szóval nyilvánvaló a javulás, meg van elõlegezve a magasabb pontszám... aztán majd elválik, de kötve hiszem (annak tudatában, hogy a nagytöbbség sokkal jobbnak tartja majd a SHIFT 1-nél), hogy majd én fogom lehúzni...
Egyáltalán nem erõs, olyan kategóriában szerepeltetni amit nem tud. A Sims-et is lehetne indítani fizikában, persze az nulla pontot kapna. Grid meg az F1-2010 az 10/1. Race07 meg EVO az rfactor szintjén van kb, az olyan 10/4.
"OFF amúgy a SHIFT 2-rõl egyre több a pozitív visszajelzés," Naja, a mosópor is intelligens... Majd ha a szimes réteg visszajelzése lesz ilyen, nem azé, aki fizut kap érte.
#367: "Szerintem meg a Shift 2-nek elég jó fizikája lett, és szépen ellehet különíteni az arcade vonaltól."
Ezt te látatlanban el akarod hitetni magaddal, vagy csak tippelgetsz? Netán a fejlesztõgárdában vagy?
De ha 6ot adok neki, akkor nem marad pontszám az netkarnak, az iracingnak, lfsnek, meg a vgp3 nak :D Meg reméljük az rfactor2 nek :D 10/10-et pedig nem adunk semmire :D
eleve túrában a simbin jobb mint az rf.. F1C--->RF vonalból ha kiindulsz..persze, hogy az ow a jó rfactorban. viszont GTR2-re konvertált champcar mod az rfactorból :DD nem voltak elsõ kerekek az autónak :p szóval simbin meg nagy 0 ow esetében.
a modok nagy többsége is F1 cuccra van építve rf-ben.
mondjuk nálam lfs, meg netkar se több 10/6-nál, iracingel meg még nem mentem annyit, hogy pontozzam,de maga a lebonyolítása a versenyeknek és az egész rendszer katasztrófális európai szemmel nézve. Netkar fizikában nagyon ott van, de a többi része az nagyon paraszt, LFS meg olyan amilyen.
hát race on-ban benne van ugye race 07, stcc, ha akarod megeszi az evo-t is, gtr2-t nem tudod beleépíteni, de az stcc 2-vel gyakorlatilag az összes friss simbin játék egy helyrõl indítható vele :)
Nálam csak 10 és 0 pont van, vagy jó vagy nem jó ! :)))
Az nfs shift 2 tényleg jó! Én kipróbáltam.
Valami vagy szimulátor vagy nem. Szvsz olyan nincs hogy egy kicsit szimulátor :D Olyan van hogy az ebéd kicsit sós, vagy a zene kicsit hangos, de kicsit szimulátor nincs :D Shift 2 lehet szimulátor, kérdés mit szimulál :P
Annyira nem tág, hogy egy NFS beleférjen :) Az NFS a legjobb árkád autós játékok egyike, ha nem a legjobb sorozat. Tartsuk ezt tiszteletben és hívjuk a dolgokat annak, amik... Ez pont ugyanaz mint amikor egy DJ közli, hogy zenész...
Ne ilyen videókat dobálj be :D Próbáld ki elõször elég közel áll a szimulátorhoz.Imádom mikor olyanok mondják meg mi a szar és mi nem akik ki se próbálnak dolgokat -.-
Én meg azt imádom amikor egy pr gépezet beszippantja az embereket. Nekem elég megnéznem ezt a két videót és tudom, hogy a Shift 2 is egy remek árkád játék, pont úgy ahogy a Shift 1. Amikor az kijött akkor ugyanígy magyarázta minden csóka, hogy mekkora szimulátor, F12010-nél szintén, aztán szépen lassan rájött mindenki mekkora baromságot írt (ha rájött).
Tudod az NFS nyitott az árkád és szimulátor oldalra, ha még nem hallottad volna :D Az hogy mivel kezdet és hogy mivel azonosítják az NFS nevet az egy dolog, de próbál új vonalra evezni és lássuk be egyre jobban sikerül neki.
Engem nem szippantott be semmi, a Shift 1-el jó ha 20 percet játszottam, Rfactor, LFS ami inkább bejön, de ez kajak hasonlít rájuk irányítás ügyileg. Ja és én kipróbáltam a Shift 2-t :)
Most üzenem az összes NFS Shift 2 szimulátor lett embernek, hogy azt hisz amit akar, nem kell elfogadni a valóságot. Tényleg megtanultok egy perc alatt többszáz lóerõs bika gépeket vezetni igazi versenypályán. Egyszer majd én is eljutok ide remélem.