elõzõ játékom: én randomoltam moon queen-t, azzal miden ownoltam hellbringert. Bottomon volt egy faszláma swiftblade aki creepekre ultizott szinte, succubusunk kilépett, és ennyi. Az már csak hab volt a tortán, hogy mikor az ellen midet pusholta, valaki kivitte a succu-t a tömegbe.
élljenek a retardált faszlámák, sír hogy legyen miden, másik fasz nem engdei neki, erre befut az ellen bázisára.... 8x megcsinálja, felfeedeli a midest 10szintel erre kilép....
Kaptam megint béta kulcsot akinek kell oda adom írjon privet egy e mail címmel.
Nah megint buktam két meccset :) mind a kettõbe nálunk a leaver meg ezek az ott hagyós srácok elindultok gankolni azt vissza mennek... 5 v 2 be
írj egy emailt nekik, hogy te egy újságíró vagy, és szeretnél írni a játékról egy rövid kis bemutatót. Aztán a cikket küldd el a pc guru-nak, hátha megtetszik nekik. Ha meg nem írsz, az se baj :D
You are about to play a stand alone DotA based game. We have asked IceFrog if he had any objections to this and he did not, he is ok with it. Heroes of Newerth contains both content very similiar to DOTA and brand new content of S2 Games' creation.
Kaptam beta key-t yuppijájééé. Bár arra sem emlékszem mikor kérvényeztem egyáltalán
Hú, késõn találtam rá erre a a jó kis gamere. Már sehol se találok betakeyt, nincs valakinek 1 fölös?
hát ez hõs függõ amúgy, az nh pont olyan ami üres laneken farmolgat az elején inkább. Mondjuk az jó érv hogy a feederek miatt defelni kellett. :) De amúgy mondom, nem kötöszködés volt, látom én hogy van elég itemed, és killbõl volt a pénz. :) Ma este valami ?
hülye vagy lvl 6 után haverral mentünk és gankeltünk hogy esélyünk legyen... ha leállok farmolgatni addig 5x beverik a bázist, hidd el azért ígyis voltak jó pushok ellennél, mivel 3v5 volt miután a 2 koki bement ingyenfragnek :D Lehet neked jobban fekszik az erdõzés meg a farmolgatás üres laneken, de én inkább killbõl szedem a pénzt :P
Én is ismét zuhanó repülésbe kezdtem :D 1260 an on járok de már nem tud érdekelni most is állandóan egyedül hagynak a társak stb megint kezdem kifogni a szar meccseket... legjobb amikor scout és a plague rider van ellenünk kb semmi esély a gyõzelemre , hihetetlenül imba lett az egész játék.
Ilyen se volt még hogy volt velünk 2 feeder,(egyik ráadásul sztem direkt is csinálta mert írtuk neki hogy mennek felé meg villogtunk de ottmaradt) és így is nyertünk jee
nah 4en voltunk :D kikaptunk mint a szar.. :D :(
nah ittvagyok énis
ingame: [HUN]Hegi
Valaki akkor nem jönne ? ingame nevek?
Fent vagyok most is donatus néven szívesen játszanék.
én ha fenn vagyok, akkor játszhatunk, nem tudom így elõre... nudazz néven elértek
ma este egy party? jó lenne magyarokkal nyomni a lófasz külföldiek ellen.. egy értelmes pick és egy jó teamwork nagyon jó lenne.. én 21.30ra fent leszek.
Ja, de azt vágod, hogy ez egy closed béta állapotban lévõ játék, aminek még bejelentett megjelenési idõpontja sincs? Majd a véglegesben ott lesz minden hero és rendben lesz a balance is.
nem szervezünk majd valamelyik este egy közös meccset? :P
lehetne akár 3v3 is, ha megvagyunk 6-an.
Hát ez már nálam is minden napos :D scouttal voltam elõbb rám ír blacsmith mekkora noob vagyok erre õ volt a csapatba a legkisebb lvl 16 al többi már 18+ én meg 21 voltam kegyetlen imba az új scout:D
de engem ez úgy felkúr, olyan játékokban veszítünk, amikben szinte lehetetlen elveszíteni, õk folyamatosan 4-en mozognak, mindenki elmegy farmolni, kiveszek egy support herot, de nincs kurva csapat akinek kéne a support.
amúgy meg balance, hihetetlenül ráférne a játékra, kraken ulti, axe taunt, esélyed nincs, de tényleg, esélyed sincs.
én már csak röhögök ilyeneken, vágod megyek tankolni elõre stun meg miden ulti, ezek meg szaladnak vissza ful hp-val mondom anyátok :D elõbb csináltam egy 0.8as statot xD
én is ne aggódj.
befjeeztem bazmeg
ennyi faszlámát mint csapattárs, mindig kifogom ezeket a szerencsétleneket...
pls akinek maradt béta key az privibe küldjön légyszi
A legtöbb bolond scout ellen nem vesz semmit , Predator + bound eye vagy blood hunter + bound eye scout itt már le is van zárva.
ja, és nagy tragédia, hogy omninak nem lassító aurája van, hanem lassító ütése, ami azért nem mindegy...
azért rengeteg dolog van, amiben gyengébb... a hõsök nagyrésze nincs itt, az összes szemétszar herot áthozták... az, hogy valaki láthatatlan pl egy nagy csatában esélytelen hogy észrevedd ebben a fene nagy részletességben és 10 fps-ben (legalábbis nálam). balance gyakorlatilag sehol, psr úgy szar ahogy van (utálom mikor kirúgnak, oké, nem a legjobb a statsom, 1.1 kd ratio (assist death ratio vagy 3), játékaim 45%-át nyerem, de egy-két társaim miatt elbaszott játék miatt máris 1300-on állok (most 1420), és nem játszhatok sehol, csak noob játékban, ahol aztán sok esélyem van, amikor az ellenfél 1200%-ig szervezett csapat.
rengeteg finomhangolás vár még erre a játékra... és el tudnám viselni ha megjelenne geomancer, nagy kedvenc.
Hali! Tegnap kaptam kulcsot a Games Radar-tól. Lehet még te is találsz ott.
Jónak tûnik a játék de a gyengécske notim nem viszi normálisan úgyhogy majd otthon meglátjuk :) De az mindenképp látszik hogy komolyan odafigyeltek minden apró részletre, és amit csak lehetett tökéletesítettek a dotán!
PLS Akinek maradtmég béta key az légyszi küldjön plspls
imba scout volt velünk :D látszik a staton. de az én hammeremet se állította meg semmi
hát, jah, nem tudom mit akartak a scouttal így... ez lenen a nagy balance? :D ha vesz slasht, a 70attackspedet adó healsteelt, meg megveszi a crites cuccot (piros kard, nevet nem tudok :D) akkor benyomja a vannisht és ha mind a 4találat crites nagy valószínû hogy halott vagy XD :S
midgamenél volt 14-3 statom :( scout kibaszott imba lett. puppet meg olyan lifestealt össeszedett, hogy szinte 0 hp-ról fel leechelte magát maxra a nagyobbik ütésével.
stat alatt arra a táblázatra gondolsz? :D akkor már kiléptem mert hívtak msnre
itemjeimet meg így szeretem. :D Endgame-kor szinte csak akkor ultizok, ha sokan jönnek rám egyszerre. furyzni meg kész pazarlás. valkyrie pl 4-5 ütés, és meg se bír mozdulni szinte :D
Sziaszok ha valakinek van fölös béta key vagy meghívója pls privibe küldjön megköszönném :)
Játszottam, aztán egyszer csak lefagyott, majd kilépett. a másodiknál nekem is akarta küldeni a crash riportot, de az elsõnél nem. lehet, hogy túl hamar nyomtam ctrl+alt+del-t :D ja, és az elsõ után nem is jelezte, hgoy elhagytam egy játékot, csak szimplán belogoltam, a másodiknál megkérdezte, hogy vissza akarok-e menni, de miután betöltött a map, nem csinált semmit.
Én is nagyon szívesen kipróbálnám a játékot , mert a képekrõl és videókról nagyon tetszik (varázslatok látványosan néztek ki). Ha esetleg van még vkinek bétakulcsa és elküldené priviben nagyon szépen megköszönném.
csak nekem szarakszik a játék? nem tudok belogolni, csak percek után, nem találok játékot
Két game crash egymás után
what a carry hero?
its means the hero who will carry your team to victory
also, the carry hero is which the support hero supports
talán azokra a hõsökre használják akik a játék elején nem sokat érnek, ahogy tellik az idõ egyre erõsebbek, és a végjátékban a legdurvábbak :) talán az agis herok tartoznak ide :)
Version 0.1.46 -------------- General: - Fixed a few tooltips - Fixed the towers to not be Easy Mode health in Non-Easy Mode games
Heroes Maliken - Fixed him to actually be playable
Plague Rider - Should no longer be a teapot if you do not play on High settings - Fixed Extinguish so it cannot target Malphas and BooBoo - Fixed Plague Carrier to not do AoE damage on impact - Plague Carrier should now continue to bounce in the fog
Scout - Fixed a bug causing Marksman Shot to deal damage equal to a percentage of current health rather than maximum health - The bonus attacks after coming out of Vanish changed from 2/3/4/5 to 1/2/3/4
Soul Reaper - Fixed Execution so it is properly boosted by Staff of the Master - Added a popup number to Execution displaying the exact amount of damage done
Wild Soul - Fixed so he no longer applies Wild to the entire team
letöltöm tesóm laptopjára a gémet, remélem elfut majd :)
Már jött is a patch az új patch-hez. Pár nagyobb bug volt benne, ezek jórésze kijavítása került (pl. Lich ulti 100% splash damagelt 200 rangebe). Remélem így már játszható lesz.
hm.. kár hogy csak, vasárnap tudom megnézni az újításokat :(
Sziasztok!
Valakinél van még felesleges béta kulcs? Nagyon megköszönném ha tudnátok küldeni egyet, elõre is köszi!
Kiemelek pár fontos dolgot:D
Új hõsök : Plague Rider ez a lich a dotából szerintem jó. Soul Reaper õ necrolyte.
Emelkett scout és Kraken újjá lett csinálva.
Na most volt egy újabb "nagy update" két új hõs van kipróbáltam õket nagyon erõsek.
Version 0.1.45 -------------- General: - Server stability fixes - Buildings now have larger health bars - Toned down several AoE effects to clean up screen clutter: * Thunderbringer's Lightning Rod * Jeraziah's Sol's Blessing * Behemoth's Shockwave * Shaman's Storm Cloud * Valkyrie's Call of the Valkyrie * Pebble's Stalagmites * Nymphora's Volatile Pod - Brighten a couple of Succubus' effects - Tweaked turning significantly - Fixed movement speed and magic immunity on Predasaurs - Tweaked the height of health bars - Fixed Enhanced Marchers effect on a few heroes - Streak window from kills upped to 18 seconds - FPS limit of 125 implemented (host_maxFPS to change) - SD random algorithm tweaked - ModNote: g_maxCameraDistance is no longer a cvar - Collision box of heroes should now move with them when leaping or channeling
Items: - Added Mana Battery to the Outpost - Removed the Blessed Orb from the Outpost - Changed Maliken's Sword Modes and Devourer's Decay to not give charges to Mana Battery or Power Supply - Fixed Iron Shield to not block damage from Pollywog's Wards or Defiler's Ultimate - Fixed Barrier Idol tooltip - Barrier Idol sound is no longer deafening - Fixed Frostwolf Skull to slow magic immune units - Supplies shop is now at the top of the shop window - Shieldbreaker now applies its state before damage is dealt (so the first attack deals full damage) - Helm of the Black Legion no longer blocks damage from Spirit Ward - Post Haste speed increased to 95 - Codex manacost reduced to 180/160/140/120/100 - Tablet of Command manacost reduced to 25 and cooldown decreased to 25 - Power Supply cost increased by 50 - Hellflower manacost reduced from 200 to 100 - Sustainer is now 125% Mana Regen - Mana Potion is now usable on allies - Charged Hammer no longer takes a Dancing Blade. Uses Warpcleft instead. * Goes from 35 Damage/Agility to 24 Damage and 70 Attack speed - Elder Parasite attack speed increased from 75 to 100, move speed increased from 15 to 20, and amplified damage increased from 20 to 30 - Barrier Idol lost its armor and gained 2 Health Regen. * Barrier Idol can only affect a hero once every 50 seconds - Stormspirit movement bonus increased to 25 * Now takes a Scarab instead of an Apprentice's Robe - Sacrifical Stone Reworked * +1 charge when a hero dies within 1000 units of you * 1 Mana Regen per charge * Loses half charges on death * Heals allies around you for 400+25xCharges and decreases gold loss by 25xCharges when you die * Respawn time is reduced by 3 seconds per charge when you die - Behemoth's Heart reworked * 2% Health Regen while out of combat. Out of combat is 10 seconds after taking enemy hero damage * DoT damage does not count as combat damage - Enhanced Marchers reworked * Now takes a Gloves of the Swift instead of a Ringmail * Goes from 16 damage, 70 movement, 5 armor to 12 damage, 60 movement, 30 attack speed - Steamboots reworked * Now takes a Ringmail instead of a Gloves of the Swift * Recipe cost removed * Goes from 65 movement, 10 str/agi/int, 30 attack speed to 75 movement, 10 str/13 agi/16 int, 5 armor - Added Recommended item shop at the top of the shop window * Lists recommended items that work well on the current hero
New Heroes - Plague Rider, Hellbourne Intelligence hero based off of Lich from DotA
- Soul Reaper, Hellbourne Intelligence hero based off of Necrolyte from DotA
Heroes Accursed - Cauterize range reduced from 600 to 300
Andromeda - Fixed Andromeda stun projectile speed
Arachna - Arachna's spiderling is now easier to target and select - Web Shot will no longer trigger charges on Power Supply or Mana Battery - Movement speed reduced by 10
Armadon - Fixed story - Restless attack speed changed to bonus damage * 10/20/30 damage with 4/8/12 per charge
Behemoth - Shockwave now deals half damage from corpses
Blood Hunter - Base armor reduced by 2
Chronos - Time Freeze cooldown reduced to 1.5
Demented Shaman - Changed Demented Shaman's ultimate to set charges back to 0 if refreshed on the target
Devourer - Fixed hook to disable the target while they are traveling back to him
Electrician - Static Grip now breaks Sleep
Glacius - Fixed story
Hammerstorm - Improved Hammer Throw speed - Fixed Hammer Throw to have a 14 second cooldown - Base Agility increased from 16 to 21 - Renamed Battle Command - > Galvanize * Buffed the awesome-factor of this description by 200%
Kraken Remake - Drench * Removed - Tsunami Charge * Manacost lowered to 90/100/110/120 * Damage increased to 100/150/200/250 - Splash * Moved to ability slot 1 (Q) * Now an Attack Ability that has a 6/5/4/3 second cooldown * Damage and splash range the same - Whirlpool * Changed the delay on casting Whirlpool from 6/5/4 to 4/5/6 seconds * The whirlpool may be manually triggered to teleport early. Cannot be triggered within 2 seconds of having cast whirlpool. * Damage dealt to enemy units increased from 150/225/300 to 150/300/450 * Enemy units caught in the whirlpool at time of teleport will have a debuff applied to them for 4 seconds that reduces movement speed by 20/30/40% and armor by 2/4/6 * Cool down is now 150/135/120 (increased from 120 at all levels) - New Ability: Tidal Pull * Ability slot 3 (E) * Decreases the movement speed of all enemies in a 300 radius by 7/14/21/28%
Legionnaire - Terrify duration reduced from 10/15/20/25 to 10/13/16/19. Total damage unchanged.
Magebane - Mana Rift AoE increased from 275 to 325 - Strength changed from 16 to 20 - Strength gain changed from 1.5 to 1.2
Maliken - Fixed textures when under the effect of Possession - Sword throw's Maim now scales with level, slowing by 20/30/40/50% (reduced from a flat 50% at all levels) - Life Essence no longer drains mana when attacking - Possession's cool down is now 100/80/60 seconds, changed from 90 seconds at all levels. - The splash damage granted by possession now scales with level: * 50/75/100% Splashed in a 75 AOE * 35/50/65% Splashed in a 200 AOE * 20/25/30% Splashed in a 350 AOE - Maliken's flame sword modes can now be toggled without breaking channeling (such as home coming stones)
Magmus - Added a 250ms cast time to Magmus's Eruption - Steam Bath cooldown reduced from 40/35/30/25 to 40/30/20/10
Moon Queen - Moon Beam now has a .6 stun at all levels
Nymphora - Fixed Nymphora's Call tooltip to update to the proper channeling time - Fixed Grace of the Nymph effect to play on the target
Pebbles - Chuck cooldown reduced from 15 to 10
Pharaoh - Fixed Pharaoh' stats, attack time, and casting point. - Tormented Soul vision reduced to 10 seconds at all levels - Hellfire damage reduced from 20/40/60/80 to 10/30/50/70 - Wrath of the Pharaoh is now upgraded by Staff of the Master
Pollywog Priest - Voodoo Wards cooldown changed to 110 across all levels - Magical Bindings now break sleep
Predator - Attack impact point is now .39 (lowered) - Stone Hide is now instant and cannot be purged
Pyromancer - Base int increased by 5, base damage reduced by 5 (thus is unchanged)
Scout Remake - Attack impact point is now .43 (lowered) - Increased base strength from 17 to 20 - Lowered strength gain per level from 1.9 to 1.7 - Vanish * Now a toggle skill, with an upkeep cost of 3 mana per second * Toggling off Vanish will initiate a 24/18/12/6 second cool down * Attacking from Vanish will toggle it off and apply a +300 attack speed buff that lasts for 4 seconds or until 2/3/4/5 attacks are performed - Electric Eye * The scout may now have 2/3/4/5 Electric Eyes active. Added a counter to the skill to keep track of how many eyes are active. * Electric Eyes now have a detonate skill, which causes them to silence targets in a 450 radius for 3/4/5/6 seconds * Silence from Electric Eyes goes through Magic Immunity * Added a sub- skill to Scout after learning Electric Eyes which allows him to detonate the closest Electric Eye without having to manually select it. This skill can be used while silenced and disabled. * Cool down of Electric Eyes reduced to 30 seconds at all levels, cool down of the new detonate skill set to 10s. Detonate has a global cool down on all electric eyes. * Vision granted by Electric Eyes reduced to 800 - Improved Dexterity * Removed - Marksman Shot * Channel time reduced from 3.0/2.25/1.5 to 2.25/1.75/1.25 * Cool down increased by 10 seconds at all levels (to 50/40/30 seconds) * The damage dealt is now equal to 250 plus 10/20/30% of the target's maximum hit points * The Wounded slow debuff now scales, from 40% at all levels to 20/30/40% movement speed slow - New Ability: Disarm * Ability slot 3 (E) * Grants a 10/15/20/25% chance on attack to disarm your target for 3 seconds, preventing it from attacking * Deals +25/50/75/100% bonus damage with the disarming attack
Succubus - Succubus' Hold mana cost increased from 100/175/250 to 200/300/400
Thunderbringer - Base Agility decreased from 15 to 11 - Base Agility gain decreased from 1.7 to 1.2
Valkyrie - Call of the Valkyrie random chance to hit removed
Voodoo Jester: - Acid Cocktail manacost changed to 110/120/130/140 - Increased the speed of the initial projectile on Acid Cocktail from 600 to 650 - Decreased the speed of the bouncing projectile on Acid Cocktail from 600 to 450 - Reworked Mojo 1. Applies Good Mojo to an allied unit, Bad Mojo to an enemy unit * Good Mojo now heals allied units in a 340 radius around the main target for 10/20/30/40 Health per second * Bad Mojo now damages enemy units in a 340 radius around the main target for 10/20/30/40 Magic damage per second 2. Increased mana cost of Mojo from 90,110,130,150 to 110,135,160,185 3. Mojo's cool down changed from 24 seconds to 24/21/18/15 seconds
War Beast - War Beast's Ultimate now has no cast time
Wild Soul - Changed significantly * Bear now has an inventory from level 1 * Wild now affects both Wildsoul and BooBoo at the same time * Bear form now grants Battle Cry at all levels of Bear Form * Bear's root damage increased to 60 damage per second
Wretched Hag - Haunt cooldown decreased to 20/17/14/11 - Sonar Scream cooldown decreased from 10 to 7
Zephyr - Switched primary attribute to Agility * Intelligence gain per level reduced from 3.0 to 1.9 * Agility gain per level increased from 1.8 to 2.7 - Lowered mana cost of Wind Control by 50 at all levels
Most mondta imserõsöm ezt a gammát, nagyon kiváncsi lennék, ugyanis 4 éve dátozom kb, az egyetlen játék ami még a mai napig leköt. Próbáltam béta kulcsot szerezne, de sajna nem tudtam sehol:( Valaki esetleg nem tudna megdobni egyel?:) Nagyon hálás lennék^^
Van esetleg vkinek feleslges béta kulcsa még? priviben tudna küldeni?
jah hát ellen hõsök, nem de creepek igen, skill próbálásra tökéletes :D #337 jah értem, kedvencem az volt amikor moon qeen ultiját elnyomta creepekre xD #338 persze, ha a végén bejön az animáció, és visszaszámol akkor már nyugodtan kiléphetsz.
Csak mert gyanus, ugyanis most 3 szor egymás után gyõztes csapatban voltam és keveslem az összgyõzelmek számát, de lehet akkor csak tényleg ilyen kevésszer gyõztem eddig :)
Lenne egy noob kérdésem, amikor vége a csatának és nyerünk, akkor ha disconnectálok mig viszaszámlál, akkor is megkapom a gyõzelmet?
aki ennyire nem tud vele játszani, az totál kezdõ, én a noob-ot (lehet hogy rosszul) arra használom, aki megtanul pár hõst osztjóvan... ráadásul a leglámábbakat, igazából nem érti a játékot, nem érzi mikor hogy hova kell menni, de azt az egy szaros ultit be tudja nyomni
de ellenfelek is lesznek? dotában úgy csináltam, hogy az új hõst cheateléssel feltoltam kicsit, de ugye ai map sosincs az új mappal, úgyhogy hõsök ellen nem tudtam kipróbálni.
amúgy valkyr (mirana) szerintem pl sentinelként alul nagyon alázós, az erdõbõl könnyû stunolni, miden azért elég feltûnõ ha eltûnsz...
Én meg most látom hülységet írtam, tehát a normál mód helyett preferálom a single draft módot (sõt csak ezen játszok).
"a legbalfaszabb noob is tud velük alázni, mert igazából nem lehet elkúrni, mert egy kibaszott gombot kell megnyomni."
ezek szerint nem láttál totálfaszláma noobot :D, én sajnos egyre többet látok, sokan kihozznak egy kurva jó hõst, de nem tudnak vele.. ez a legidegesítõbb.. pl kihozza valkyrt midre, erre azzal nem képes kinyirni miden 1 ranged herot, szánalom a köbön, vagy kihozza socutot aztán nem képes használni a kibaszott wardot...
amugy teszt módra nincs idõd? :D látszik nem próbáltad :D 5sec még lvl25vagy másik 5sec még 63k goldod lesz... vagy olyat is lehet hogy 0gért megveszed az adott itemet.
1.nincs nekem idõm arra, hogy teszt módban kipróbálgassam az összes hõst, annyira azért vagyok tapasztalt dotában, hogy rájövök, hogy hogy is kéne használni, élesben élvezetesebb kitapasztalni.
2.én valami 1,2-ben, de ez se számít sokat, sajnálatos dolog ez az egész statisztika, pl tegnap, abaddonnal voltam, sok idióta barom ellenfél folyamatosan rámutazott, de volt hogy 5-en jöttek rám, mert idegesítette nyilván õket, hogy loladdonnal voltam. de érted, ekkora balfaszokat, még a csatában is mindenki rögtön a tankot kezdte el ütni. a statom szar volt, mert gyakorlatilag arra voltam ott, hogy minél tovább kihúzzam, természetesen nyertünk, csak a statom romlott.
3.nem az a gond, hogy nincs ellenszer, nyilván 5v1-ben mindenkit le lehet ölni, minden hõst meg lehet ölni, az az irritáló azokban a darab szarokban, hogy aránytalanul sok hõsnek nincs esélye ellenük, az, hogy igazából a legbalfaszabb noob is tud velük alázni, mert igazából nem lehet elkúrni, mert egy kibaszott gombot kell megnyomni.