Ááá ez elfog múlni miután kiadták most azért ilyen mert béta és 15 k ember nyomja ha majd kiadták már nem fogja ennyi :D csak úgy érzem most a készítõk nagyon beindultak a béta teszterek számára aztán elmernek majd kérni 10-12 k t érte ami szerintem nagyon irreális lenne.
Azt a legjobb belépsz játszani :D erre kétszer kinyírnak és elkezdenek neked ugatni mekkora noob köcsög vagy stb na nekem ez volt tegnap night hound kinyírt állandóan aztán egyszer csak oda jött a nagy pofájú gyerek moon queen el és mondta mekkora noob vagyok már megint mit ad isten kellett 10 mp és oda ért a night hound kinyírta pillanat alatt erre ALL ba egybõl FUCKING NOOB HERO stb szóval ennyit a pro gémerekrõl:D
én mindig meg találom a nobokat istenem... mindig velem vannak... 1898ról itt jár a psr-em :S
szánalom.. de le is szarom a psr-t a kd a lényeg hogy minél nagyobb legyen :P mint látszik nem velem van a gond mert nem vagyok egy fasznoob... msot is nyomtam egy socutot 18.5.14 és vesztettünk... igaz szar gémbe mentem mert 2 zeus volt meg 3 defiler... azok meg ha benyomták az ultit mindenki halt... igaz volt vagy 65ös hpregem meg 400at sebeztem és 700-800körül criteltem de egy fecske nem csinál nyarat :P nah mind1 ... ennek örömére ma elkezdtem a banlistemet :D már vannak rajta 4en ^^ de lesz ez még több is :D
én már rájöttem: nem szabad noob game-be játszani, csak ha kibaszott kezdõ vagy. Amióta "semleges" játékokban (se noob, se pro, semmilyen kikötés nincs, viszont KÉK) játszok, azóta kurva jó meccseket tolok, PSR-em is felment 1200-ról 1500-ra, K:D-m is javult picit, bár most ha nyerek, akkor nincs ilyen 20:1:20-as statom, viszont még ígyis 1++ az arány.
#161: kár, h ne voltam ott, Swiftblade nagy favorit :D. Amúgy én ezekkel szoktam menni (kb ilyen sorrendben rakom is ki õket): agis csuka, runed axe, helm, brutalizer, hack, slash. Bár a slashre sosincs elég idõ :D. Kb ha eljutsz a brutalizerig, nincs szükséged frenzyre meg ultira se, olyanokat ütsz és olyan sebességgel, szinte állandó stunban.
Na eljött a pillanat :D abba hagyom ezt a hányadékot tetszik a játék de meg kell várni amíg kiadják ezt így nem lehet játszani, 1290 re süllyedtem(1580 ról) és már a tököm tele van ma is 2 meccsbõl ki van írva auto balance erre 80 % vs 20% persze ,hogy kikapunk másikon ugyan ez csak kicsit arányosabban 70% vs 30 % undorító a sok idióta host belépünk egy hülye már is megy megdögleni siralmas... Remélem hamar kiadják akkor visszatérek rá sajnálom a játékot a sok retardált miatt.
ne írdd le publikus helyre az email címed mert sok lesz a spam :D amúgy külföldi fórumokon próbáltad már?
Nagy dota fan vagyok, szeretném kipróbálni a HoN-t is, de nincsen béta kulcsom. Lenne valaki olyan kedves/aranyos/imádnivaló, hogy küldd nekem egyet? =) Nagyon hálás lennék.
Version 0.1.40 -------------- NOTE: If you have custom interface mods installed, you may need to remove them until the authors can distribute updated versions. Failure to do so may prevent some of your item slots from functioning.
Pebbles: - Fixed Enlarge modifying attack speed as a percentage rather than just subtracting attack speed - Added additional information to Enlarge's tool tip
Bug fixes: - Fixed Remake vote passing with one vote - Fixed stats drop down in CC Panel not displaying level properly - Fix Succubus tool tip for Heartache referencing Magic damage instead of True damage * Note that the ability was actually dealing True damage as it was intended, this was simply a typo in the tool tip itself - Fixed Wretched Hag and Succubus showing up as teapots on lower detail model settings
General: - Added PSR and clan information to the in-game player stats screen - Changed requirements for Remake vote to pass * It now requires the total number of players minus 2 to vote yes. If less than 4 people are voting, it requires * If more than 4 people are voting, (total players - 2) votes are required to pass. If more than 2 people are voting, (total players - 1) votes required. Otherwise, 100% required to pass. - Restricted game data not relevant to a players' team * This will prevent map hacks from working in HoN - Fixed several effects showing up through the fog of war - Updated Portuguese translation
New heroes: - Wretched Hag, based on DOTA's Akasha, the Queen of Pain - Succubus, based on DOTA's Bane Elemental
General Gameplay: - Added team-based skills, Demonic Fortification for Hellbourne and Fortification of Sol for Legion * These skills are accessed by clicking on any team structure then clicking on the corresponding button in the info pane in the lower right of the screen * These skills share a global cool down time. Anyone on the team may activate them, but then they go into cool down for everyone * When used, these skills apply +9999 armor to all allied structures
Arachna: - Slightly increased visual size of the Spiderling - Fixed a bug causing Spider Sting to not hit stealth units if they go stealth before the projectile hits them
Behemoth: - Fixed some issues with fissure not impacting properly on higher level terrain or impacting units standing near the behemoth
Magmus: - Added more detailed cast effects to Eruption and modified the animation. It should now be clearer when Magmus starts this skill
Pebbles: - Reworked Chuck, it should now deal its damage consistently - Units affected by Chuck will now take double the damage from Stalagmites - Chuck will no longer be greyed out when no valid units are nearby to throw - Reworked Stalagmites to properly delay based on distance - Stalagmites now has a 600 base cast range, to match its DOTA counter-part * Enlarge still increases the range of this skill by 50/100/150, making the maximum range now 750, from 700
Pestilence: - Fixed a bug causing Swarm to not hit stealth units if they go stealth before the projectile hits them
Swiftblade: - Swift Slashes will no longer hit siege units or gadgets
Bug fixes: - Fixed a missing icon for Kongor's Cheese
Mindig noobs allowedre állítom. másra nem is tudom
"You are not allowed play this tier" Azt jelenti, hogy nem játszhatsz ebben a kategóriában. Ergo zöldet vagy pirosat kreáltál véletlenül
A játék maga nagyon jó csak sok ember nagyon hülye, totál tönkre teszik a másik játékát, de maga a játék sem ér ennyit ,hogy pay to play es legyen vagy micros annyi nincs benne ,hogy ilyenné tegyék, én úgy gondolom 7-8 ezer forint a reális érte de akkor már nagyon jó indulattal mert semmi nincs benne ami nagyon sok pénzt érne... hõsbõl dotaban jóval több van.Pályákból is jó lenne még pár szerintem balance ról meg ne is beszéljünk.Van hova fejlõdnie a játéknak bõven.
Ezzel én is így vagyok , remélem hamar kiadják aztán csinálok új accountot és ezek az idioták eltûnnek már nagyon unom ezt az egészet ez a játék így egy kalap szar.Meg állandóan create elni akarok You are not allowed play this tier vagy valami ilyesmit ír ki kb 10 perc mire le create eli a játékot baromira unom már...
inkább leaveljen valaki minthogy bentmaradjon feedelni... egyébként nemtom mien kokkáradat van de most végeztem, luna egész gaqme alatt semmi itemet nem vett, 0-10-0. Kurvára unom hogy így szopunk le egyfolytában, de persze az ellen végig tolta hogy õk mekkora prok. Kezdek igen kiábrándulni ebbõl a játékból...
hogy nyaljon sót az összes f*szláma kok geci.... ma nem játszottam olyan gamet amit 5v5be tudtam volna befejezni... kb 15öt gémeltem.. jah és éljen a 5v3.. hurrá -.-
új patch: Version 0.1.38 -------------- - Fix client stall when reconnecting to the chat server ingame - Full Games filter on the game list - Fix games getting stuck in the lobby phase with 0 players and no host - Misc interface improvements
azt hiszem hamarosan vég a bétának :(
jah, tegnap még nem mutatta, de ma már megvan a gyõzelem. Már befostam :c
micsoda? szerintem beszámítja azt is gyõzelemnek, csak ha rögtön utána nézed, akkor még lehet páran benntvannak és még nem adta hozzá. legalábbis nekem ez az elképzelésem :C
Amúgy a játékbéli nevem vzajcev ! de látom nem nagyon van reakció biztos mindenki már jáccik :D
Ma jön valaki játszani? Az írjon már privibe aztán megbeszéljük vagy összejöhetne estére egy magyar csapat is! vagy ide is írhatja aki jönne gamelni felveszem friendsbe
vágod, killenként megy fölfele, és úgy ad + hp és manareget :) aztán ha meghalsz akkor levon 1et és a hullád helyén egy ilyen kis piros kristály lesz 1percig kb :)
Egy kérdés: a sacri stone-nak most mit érnek a charge-ai?? Mert leírásban nem találok hozzá semmit oO
EPIC ugyanaz a felállás mint tegnap :D
Eddigi legjobb játékom :D 2v3, az arachunk már az elején lelépett, csak még elõtte feedelte õket egy picit -.-
És az elsõ meccsem ezen a mapon :D
új rekod ;) 16811gémer :D
új patch magint:
Version 0.1.37 -------------- General: - Some tweaks to Taunt functionality (this will still be disabled for most testers for now) * Taunt can be bound in the options menu under the section Game Controls
Items: - Added a 0.25 second cool down on Health Potions, preventing their use if the user has an effect on them that deals constant damage (such as most DoTs) - Lowered recipe cost of Daemonic Breastplate from 2000 to 1500 - The aura from Daemonic Breastplate now applies to structures as well as units - Increased passive damage over time of Mock of Brilliance to 40 per second, from 35. Increased AOE from 550 to 650. Removed the 8% Evasion. - Mana Regen on Restoration Stone increased to +200%, from +150% (now equal to the sum of its parts) - Removed recipe from Hack and Slash. It will now automatically assemble after obtaining the component items. - Symbol of Rage now grants +20 damage. When activated, instead of granting +15% life steal and +30 damage for 20 seconds, it will grant +150% life steal for 3.5 seconds. - Helm of the Black Legion now has a 70% chance to block its damage (increased from 65%) and the passive health regeneration has been increased from +5 to +6 - Assassin's Shroud's stealth state now offers 125 bonus damage on attack - Reduced cool down of Assassin's Shroud by 2 seconds (from 20 to 18). It also now requires a Bastard Sword instead of a Warhammer - Brutalizer now requires a Bolstering Armband, rather than Crushing Claws. Reduced recipe cost by 300 to compensate (total cost remains unchanged). - Reworked Thunderclaw components and stats * Thunderclaw now requires Warhammer and Gloves of the Swift instead of Fleetfeet and Bastard Sword. * Recipe cost reduced from 1400 to 900. Total cost is now 3000, from 3250 * Thunderclaw now provides +24 damage and +15 attack speed, instead of 25 damage and 6 agility * Chain Lightning on attack mechanic remains unchanged - Reduced Iron Buckler cost to 250 (from 300). Chance to block damage increased to 60% from 40%. Damage blocked is now 20 for melee heroes, or 10 for ranged (from 30). - Lowered recipe cost of Frostwolf's Skull from 1250 to 750 - Lowered recipe cost of Refreshing Ornament from 225 to 200 - Lowered recipe cost of Bound Eye from 750 to 700 - Lowered recipe cost of Mystic Vestments from 650 to 400 - Lowered recipe cost of Trinket of Restoration from 375 to 350 - Lowered recipe cost of Mock of Brilliance to 1350 - Lowered recipe cost of Elder Parasite from 1050 to 1000 - Lowered item cost of Warhammer from 1610 to 1600
Behemoth: - Fixed an issue causing his Fissure to sometimes impact units far beyond its intended range
- Fixed remade games not showing up in the game list
General: - Updated some sounds on Magmus and Legionnaire
Items: - Portal Key's cool down on damage will not trigger from self-inflicted damage (such as Insanitarius)
Behemoth: - Updated tool tip for Shockwave to more clearly reflect the fact that enemy corpses are included in the damage calculation
Jereziah: - Fixed an error in Protective Charm's tool tip, it was displaying the wrong durations for the buff
Magmus: - Magmus now takes 0.5 seconds to recover from Lava Surge (matches Sand King's functionality) - Eruption will no longer slow units that have magic immunity - Updated Volcanic Touch tool tip to explain that it is an exclusive attack modifier - Updated Eruption tool tip to mention the movement speed slow that is applied to enemy units
Shaman: - Arcane Hide cool down changed to 10 seconds (from 12), and the duration of the buff changed to 30 seconds (from 20)
Tempest: - Elemental Void now uses a Push effect type. Units immune to Push (including gadgets, such as pollywog's wards) will no longer be affected by it
Bug Fixes: - Fixed a bug that could cause mega creeps to spawn for a team when they had only destroyed one baracks in each lane of the enemy team - Fixed being unable to vote kick players from games - Fixed random draft rounds not being reset on a remake - Fixed remade games not showing up in the game list
húú legjobb gamem :D 5perctõl 5v4 (mi voltunk 4en)
végén kongort egymagam öltem le de nem volt hely az itemnek, aztán vettem volna meg a behemot szivet erre hellbounre win :D
lvl 7esen egyedül megöli roshit a gõzfürdõvel ^^
Magmus szerintem is imba nálunk is ugyan ez ahol magmus az nyer:D bár ilyen akkor is szokott lenni ha jereziah meg glacius egy csapatban :D jereziahnak pumpálják a manát és akkor egyszerûen nem lehet megölni.
tényleg imba, probléma nélkül bedarája az egész csapatot.
hát igen azt tudom :D de akkro sem 0sec az utltiját benyomni :D
most balancolták le :D mit csináljanak vele még? :D nem is értem mi a bajod XD ulti nélkül meg van lõve... amikor készülne benyomni az ultit le kell stunnolni azt hello :D
Asszem én hanyagolom ezt ajátékot amíg nem javítják meg normálisan a magmust. Vicc, hogy egy egész csapatot képes szétszopatni. Eddig amelyik oldalon volt a Magmus, az nyert. (kivéve azt a 2v5-t, dehát azis nevetséges volt...)
nem tudom nem sokat voltam eddig bh-val én azon csodálkozok hogy pupet-et nem javították :S az elsõ spelljének a teteje néha ottmarad a térképen és tök jó felderítõ xD
még ígyis elég durva tank. Amúgy a blood sense-nek volt egy kis bugja, mert van hogy egy csomó kis pötty van, néha ilyen lehetettlen helyeken, mintha lenne ott valaki. Ez a magmus patch-el jött elõ. Ez is ki lett javítva?
Újabb patch. Állítólag kijavították a magmus nerfeket. Nekem még mindig durvának tûnik :D. A játék végére 2v5 volt, az a kettõ ellenfelem volt: scout és magmus. Igaz nyertünk, de kurvára szétszopattak bennünket.