Torokka! Pontosan ilyen dolgok miatt nem multizok-más játékkal /Blitzkrieg/csináltam, de szerintem elvette a játék "ízét". Igen, be kell vallanom, hogy szívesen értekeznék például magáról az irányitás, manöverezés végrehajtásáról. Ezek a "bearing" és a hozzátartozó számok mihez viszonyulnak, a saját tengóm írányához, vagy az földrajzi északhoz, s sok más hasonló kérdés ami fölmerül, sehol sincs "elmagyarázva", mi mit jelent. Irányváltásoknál, ellenség írányának feltünésénél a számokat hogyan kell például értelmezni. Lehet hogy én vagyok ilyen tudatlan a navigálásban, de sajnos a civil tevékenységem teljesen más jellegü volt. Mindezt nem szégyelem, viszont nagyon szívesen megtanulnám.
Pontosan a minél realisztikusabb játék a lényeg, úgy mint a lopakodás célzás különbözõ mérések, taktikák a különbözõ mechanikai mûszerek pontos elsajátítása alkalmazása pl: Szonár, Hidrofon
Pontosan jól mondja (Írja) kovajani egyetértek nekem is van pl egy két dolog amit nem igazán értek pl azt hogy hogyan lehetséges az hogy a sonáros mondja hangforrás ce: 60 pl akkor a ruddert 60 fokra teszem és arra megyek mert volt ilyen a mostani sh3 ban hogy arra kormányoztam és nem arra ment, vagyis nem arra volt a mellesleg hadihajó (külsõleg néztem). Van amit tudok és van amit nem segíteni abszolút kezdõknek én is todok de nem vagyok profi de élek halok a tengeralattjárókért és fõleg a Silent Hunter sorozatért.Ha valamit tudok segíteni a fordításban vagy valami szóljatok.
Hello! A korábbi hozzászólásaimhoz kiegészitésként: akik nem csak azért játszák az SH 5-öt, hogy "puff neki, lõdd ki minél hamarabb, taposd a sárba/vízbe/",hanem magáért a játék szépségéért, gondolkodásra, tervezésre, különbözõ megoldások kreálása miatt játszák, azokat bíztosan érdekelné a tapasztaltabb játékosoktól eredõ leírások például a sonár, hidrofon alkalmazásáról /mikor, hogyan lehet használni/, a legénység morál kezelésérõl /mit jelentenek azok a kis kockák + jellel, mit lehet elérni ezekkel/ hogyan lehet /lehet-e/ vízalattról ellenséges tengó elsülyesztése, ha csak a periszkópja, vagy az sem látszik, csak a tengo iránya, stb. Mivel a játék könyve elég szegényes, gyenge anyagot tartalmaz, ennek bõvitése, leírása, közre adása lenne egy szép munka. Rengeteg ilyen hasonló kérdés merül fel szerintem a játékostársaimban, melyek mind megoldásra, leírásra várnak.
Sziasztok!Sajnos igaza van az elõttem szólónak,nincs igazi sh csapat.Hogy miért azt én sem tudom,hiszen még én is új vagyok.De jó lenne egy igazi csapat akikkel múltizni is lehet,nem csak az új 5-öt hanem a 3-at is.Egy csapatnak idõ kell az összekovácsolódásra,és ha minden simán megy akkor ütõs is lehet.Sajna az 5-öt nagyon elcseszték,várom én is a honosítás utolsó 10%-át.Össze kéne fogni nekünk sh-játékosoknak,hisz kevesen vagyunk.Uff szóltam.
Üdv.
No én viszont Kozolovot venném védõszárnyaim alá. Elöször is az SH magyar játékosait fognánk össze, rangokkal és tisztségekkel, hogy viadalra tudjunk hívni külföldi flottillákat stb, és nem pénzt akarunk vele keresni, senem tárhelyet eladni...Nem is értem ez, hogy merült fel bennetek. Másodszor õ semmi sértõt nem írt nektek, hogy kõbunkó tapló módon kelljen válaszolni. Kedves volt erre ti "sülyeszed már el magad", "Húzz már innen a picsába...", "BAN PLZ"... Mondjuk a Karabiner féle arcok régen is ilyenek voltak azért ment szét a "régi gárda" és ezért szûnt meg létezni az "új" magyar sh "csapat"... Mindenkinek túl nagy volt az arca és ez megmutatkozott a multik során is. Mindenki leakarta nyomni a másikat és szósem volt testvériségrõl, arról, hogy 1 játékos=1 hajó. Az új bázis egy pozitiv dolog, azoknak akik ismerik a testvériség és összetartás fogalmakat. A többiek meg nyugodtan kivül maradhatnak.
Támadónak az atw-s aldomain miatt jelzi az oldalt. Töröld a cookie-kat és a böngészési elõzményeket majd írd be kézzel a linket és nem fogja támadónak ítélni.
Bár még nincs teljesen kész az oldal, s emiatt korainak tartom a reklámozását de szívesen vesszük a segítséget és közremûködést mindazoktól akik normális hangnemet ütnek meg. A linket nem írom ki. Alul megtalálod vala ha jól van beállítva a böngészõd.
Nem akartam senkit bántani de a Kozolovnak írt tahóságokat nem hagyhattam szó nélkül.
Üdv mindenki, Kovajani bejegyzéseit messzemenõen osztom. Nemcsak azért, mert egy korosztály vagyunk (bár én még nem értem el a 60-at), de nekem sem erõsségem az angol, így a játék feladatait, fõleg, hogy jó ég tudja, mikor és hol találni meg azt a célpontot, ill. mit is kell csinálni (lásd Afrika Hadtest ellátása), azt én is hiányolom. Tehát nem lenne rossz, ha elérhetõ lenne egy olyan "végigjátszás"-szerûség az adott feladatokról. Igaz, ez viszont lehet, hogy elveszi a kutatás varázsát... a fene tudja mi a jó. Egy biztos, én is sutba tettem egy ideje a játékot, mert ugebár ha nem jön a sikerélmény...
Aha, köszi. Thermal layert vágom, csak az elsõ pár küldi "sekély tenger" beállítású, nincs layer.
Periszkópot nem kell használni? Az az egyetlen eszközöm, amivel egyértelmûen tudok azonosítani... :P De azzal is problémám volt, hogy csak hajók vannak az adatbázisban, tengeralattjáró nincs, pedig az is úszkál néhány a felszínen. Antennával (ESM asszem) egy Oriont szoktam találni, a sima rádión meg újabb parancsok meg az aktuális helyzetrõl hírek szoktak jönni a küldetés során. Asszem a parancsban benne van, hogy 6 óránként jelenteni kell.
A szonár autocrew üzemmódban nem azonosít, "csak" tájol, én meg hiába próbálom követni a hajót, baromi ritkán villan be a frekvencia-karakterisztika, és csak olyan rövid idõre, hogy összehasonlítani a vonalakat sem tudom, nemhogy még keresgélni is a típusok közt.
Torpedóvezérlés még távoli cél, az elsõ két kampányküldetés csak felderítés.
2-3 csomó legyen a sebesség? Hm, még az egyharmad(5 csomó) is sok? Mert közben olvasgattam a manualt, és írta, hogy a távolság bemérésére mozgó célnál a legjobb, ha irányt váltok, és úgy hallgatózom tovább, aztán ezek szerint próbáltam kígyózni elõre, ami amúgy is elég lassú haladást enged. Jháh, ugyanez 2-3 csomóval... :P
Ja, azonosítás szempontjából még azt nem értettem, hogy volt, mikor egyszerre bevillant egy rakás kontakt a térképre, a legkülönbözõbb irányokból, úgy, hogy periszkópon semmi nem látszott belõlük, pedig a szonár azt mondta, hogy hajó, és nem is túl messze.
Lehet, hogy érdemes lenne átmenni a topikjába lassan. :)
A megfelelõ sebesség ha Te is hallani akarsz valamit és azt akarod, hogy téged ne halljon senki MAX 2-3kts, néha még 5kts a sebesség! Aztán meg ott van a Thermal Layer, ami alatt nem hallanak fentrõl, viszont te sem hallasz fölé!
Periszkópot és antennát nem kell használni gyakorlatilag soha! Az hogy honnan veszik észre, az az adott egység radar távjától függ!
Ilyen torpedót te is tudsz lõni. Ki kell engedni a megfelelõ célzás után inaktívan, aztán a hajó elõtt aktiválni 50m-re! Addig vezetni kell és irányítani!
Hogy nagyjából mitõl függ, hogy észrevesznek-e? Mikor hallatszik a hajóm, meg mikor nem?
Az már feltûnt, hogy 2/3 sebességnél kanyarodni vagy emelkedni/süllyedni nem célszerû, kavitációt okoz, és azt mindenki meghallja azonnal. De van amikor egyenes vonalban 1/3 sebességgel megyek, és mégis felfedeznek. Máskor meg ott flangálok köztük, és semmi.
Vagy pl a periszkópot, antennákat milyen távról veszik észre?
Volt olyan is, hogy fel sem fedeztek (olyankor szól, hogy gémóver), hanem csak szimplán feltûnt egy torpedó a vízben. Felém jött. Elsüllyesztett. :P
Szóval egyelõre ilyen alap navigációs problémáim vannak. :)
Dangerous Waters témában tud valaki segíteni? Tudom, ez SH5, de a saját topikja döglött, ti meg vágjátok a tengókat...
http://www.freeforum.hu/ De még kb. 3 millió ilyen van.Gugli a barátod...
Jó hát Zorro olyan amilyen Tény valamikori fénykorunkba a sh3 korszakban alapvetõen mi a multira voltunk rá állva. Voltak akik a missiokat egyáltalán nem csinálták. Én azért missios voltam próbáltam becsülttel végig vinni. Mint ahogy most is. Csak az idõm nem mindig engedi. Igazából jó lenne akkor most már, valami építõ jelegût is tehetnénk. Kovajani szerint van azért egy kisebb társaság akik azért a misios részt jobban tolják. És igény lenne arra hogy jobb segítség bázis legyen hozzá. Tény ez a fórum erre majd nem hogy alkalmatlan mert nem lehet tematikára bontani. az SH oldalon viszont ott van a régi fórum igaz hogy kis nevetséges, de lehet külön témákat nyitni. Ott megvalósíthatónak látom a dolgot, hogy megfelelõ leírások fölkerüljenek a különbözõ témákban. Jobb ötletem most nincsen.
Kedves Don Zorro! Hogy ki játszik igazán és komolyan, ezt nem hiszem hogy Neked kell meghatározni, eldönteni. Látod, az ilyen kiszólások, ilyen jellegû hozzáállás miatt írtam, hogy ez nem igazi forum, hanem egy bizonyos játékos réteg találkozóhelye. Azok az idõsebb játékosok, akik több ezer forintot áldoznak egy ilyen játékra,esetleg teljesen más aspektusból játszanak single player formában. Az, hogy a rugalmasabb "harcra kész" fiatalabb korosztály a multi-lan játékot részesiti elõnyben, érthetõ. Valóban a single missiok "unalmasabbak" másfajta játékmódra, gondolkozásra késztetik a játékosokat, s ugy látom ezek a beszélgetések után, hogy azok, akik "osztják az észt", netán még az elsõ küldetést sem tudták befejezni, netán a játékot annak eredeti rendje-módja szerint haladva játszani./ amit persze nem kötelezõ követni, betartani./ Igen, mindkét fajta játékmódnak meg van a maga fillingje, de még véletlenül sem merném kijelenteni, hogy az, amit én és gondolom sok más társunk játszik, az egyedüli üdvözitõ dolog.
Meg ugyebár, aki igazán és komolyan játszik vele, az csakis ONLINE vagy LAN-ban tolja sztem...
Amúgy iszonyat unalmas!!!
de aki eljutott ha van ilyen az sem segit. hogy miert nem tudom.jo lenne egy jatek leiras. tenyleg van olyan elo jatekos aki bejutott az operation drumbeat-ba vagy abba a kuldetesbe aminek meg a cimet sem tudom? a drumbeat utan kovetkezo a kozepso sorban? vagy aki hibatlanul vegig jatszotta a western approachest? abattle of the mediterant? ha van ilyen csucs jatekos jo lenne vele konzultalni. jelenkezz ha letezel!!!!!!!
Mondjuk miért egymással vitatjuk meg a dolgot mikor, mikor én Kozolov, akcióját nem értem. Azt nem tudom miért nincs nagyobb segítõ mozgolódás. Valószínûleg a játék tragikus fogattatása miatt sokan feladták. Sajnos nekem sincs túlsók idõm foglalkozni vele. Bevallom a mediterrán részig el se jutottam még. Én se tudok sok hasznosat mondani.
Elnézést, nem Torokka, hanem Karabiner üzenetére voltak az alábbi írásaim. Torokka ne haragudj a mellékattért.
Még az elõzõhöz. Például, szeretnék tanácsot kérni attól a játékostól, aki már játszotta ezt a Battle of Meditteranean fõküldit, s annak az alküldijét,Rommel's Supplies-t hogyan oldotta meg. Mert az, hogy érje el a támogatás Afrikát, egy dolog. Hiába írtom az ellenséges tengokat, kisérem a saját konvojaimat végig, semmi értékelhetõ eredményt nem mutat. Lehet, hogy még korai az idõ- május vége- a küldi ezen részéhez, nem adja be a megfelelõ célt, mivel szeptember 1-vel jár le a küldi ideje? Akkor én rohangászhatok-mint pók a falon-például augusztusig? Vagy például a jobbra mellette lévõ küldi, ahol 10 cirkálót kell elsülyeszteni. 8-at már kivégeztem, de másfél hónapja semmi ellenséges konvojjal nem találkozok, pedig csak abban a körzetben mozgok. Nos, Karabiner, az ilyen problémák megtárgyalására gondolok, hogy valaki azt mondja /írja/, hogy pajtás, ne törd magad, mert az a bizonyos cél például csak a küldi vége felé fog megjelenni, mondjuk augusztus közepén, s netám ebben és ebben a négyzetben. Több játszótárssal vagyok skype kapcsolatban, s õk is azt mondják, hogy ilyenkor legszívesebben abba hagynák az egészet. Nem tudom, hogy aki netán már játszotta például ezt a küldit, az ne vegye a fáradságot, hogy pár sorban segitsen. Vagy senki nem jutott még el eddig, ezt nem hiszem. Akkor meg az jön elõ, hogy ízzadj meg vele pajtás, majd rájössz, vagy megunod az egészet. Hát-szerintem- ez nem a forumba tartozó mentalitást tükröz. Ezeknek a megbeszélésére lenne való az igazi forum, s ehhez nem kell ugymond saját forum.
Sajnos, én az általad emlitett átlag életkor /30-35 év/ duplájánál tartok /68 év/. Az én korosztályomnak- sajnos- nem erõssége az informatika, ezen belõl a forum épitése, szervezése. Én is amellett vagyok, hogyha már nincs egy igazi saját forum-szakember, idõ hiánya miatt- ezt a meglévõt -s csak EZT,"erõinket", összegyüjtött játék- tapasztalatunkat, tudásunkat itt jelentesük meg, de IGENIS JELENTESSÜK meg, adjuk közre, ezzel segitve a nálunk tapasztalatlanabb, kérdésekkel teli kezdõket. Ezek lehetnek egész apró dolgok-mi miért nem müködik, talán rossz helyre kattintottamtól egészen a komoly kérdésekig, mint például a forditás. Például, igen nagy segitség volna egy játék végigjátszás- akár folytatásokbani- megszerkesztése, közreadása, melyet az itt forumozók tapasztalataiból lehetne összeállitani.Az egyes küldetések megoldásához tanács, stb. Ezzel lehetõvé válna, hogy aki egy küldit nem tud megoldani -hosszu keresés, vergõdés után- az ne adja fel a játszást, hanem ebbõl merithetne segitséget a továbbjutáshoz.Nekünk, idõsebb korosztálynak más a reagálása, reakciója, feladat megoldó képessége mint az informatikában felnõtt, mai 15-20 éveseknek. Nos, valami ilyesmire gondoltam, amikor az elõzõ hozzászólásomat leírtam.
Schnorchel éljen nagyon jó találmány volt akkoriban de a dízelfüst jött rendesen nem
Köszönöm Karabiner! a segítséget még egy olyan lenne a kérdésem hogy a HUNter Pack 6.0 a Silent Hunter 5-ben open tube nincs nem látom hogy nyilna ez nincs meg snorkel igaz mert radarmélység van akkor az mi még kezdõ vagyok.
Sh3 fogsz tudni. Megy win7, sajna a telepítõjével itt gondok vannak. Ha tudsz egy xp telepített példányt egyszerûen csak indítsd el win7 az úgy meg. Ha nincs akkor próbálj kompatibilitást állítani és rendszergazdai jogot adni a telepítõ exe-nek.
A cél nemes és egyet is értek. De nem értem hogy miért kell versenyt csinálni belõle? Ha azzal jöttél volna hogy de jó lenne javítani a fórum minõségén, és de nagyon szeretnél valamit tenni. Azonnal mondtuk volna hogy nosza rajta építs egy jól mûködõ fórumot. Mert hogy évek óta terveb van véve. Volt is egy nagyon remek kis fórumunk, amíg a kis csihád harcos barátunk tönkre nem vágta szervert. Hónapokig szenvedtünk hogy valahol az oldalt újra tudjuk indítani. Sajnos nincs idõnk mindenre ezért a fórum újra építése elmaradt. Itt az átlag életkor valahol 30-35 év közt van, sajnos nem áll egy hajónyi 16-17 éves programozó gyerek aki nyári szûntben összerak egy fórumot. Nekünk már sajnos nincs nyári szünetünk. Mi értelme össze-vissza fórumokat ts-szerverek csinálni mikor úgy is olyan kevesen vagyunk inkább a meglévõ erõforrásokat kéne fölhasználni ésszerûen. Látod én is azon vagyok hogy egyszerûbb legyen a program megértése, próbálom a fordítást intézni. De természetesen mindenki csinálhat szép új dolgokat, legyen rá sok idõd, és energiád.
Sziasztok az lenne a kérdésem hogy melyik részben lehet a snorkelt bíztosan használni és mûdésre bírni és a másik kérdésem Win7-en megy a silent hunter 3 valakinek mert nekem kidoja.
Hello! A vitátokról -hova tartozás nélkül- annyit: mindenkinek joga van "ugymond" szervezkedni. Szerintem az döntse el, hogy ki milyen céllal, a forumozás lényegét tekintõ dolgokat csinál-e, ír-e, közvetit-e. Ki, hol lesz a "jobb", annak lesz majd több követõje. Igazán ez a forum sem felel meg-szerintem-a klasszikus fórum követelményeknek, mert rengeteg olyan dologról folyik a vita, jelenik meg közlés, ami a játék szempontjából érdektelen. Az igazi forumnak véleményem szerint az volna a célja, hogy az adott játékkal kapcsolatban -jelen esetben az SH 5-vel-segitséget, tájékoztatást, problémák felvetését, megbeszélését, megoldását, elért eredmények bemutatását tûzze ki céljának. Erre nagyon kevés példa van, mivel azt látom, hogy a segitséget kérõk ritkán , vagy egyáltalán nem kapnak választ problémájuk megoldásához. Sajnos az ilyen jellegû játékok nagyon sok talányt, problémát hoznak elõ, mivel uj játék, sok dolgot a fejlesztõk nem a hagyományos módon csináltak, stb. Például arra gondolok, hogy azok akik már eljutottak egy bizonyos pontig,tájékoztassák, segitsék a játékostársaikat leírásokkal, képekkel. Nem látom sehol a forumban, hogy egyáltalán-netán képernyõfotokkal alátámasztva- ki meddig jutott el, közben milyen buktatókon kellett átmennie. Bevallom, én most a Battle of Meditteranean fõküldetést csinálom, s ott a Fortress Gibraltar alküldiben egy anyahajót kell elsülyeszteni, heteket, hónapokat kerestem a gépi idõ gyorsitás szerint, nem találtam, már a kedvem is elment az egésztõl, amikor a SUBSIMen egy srác képekkel, dátummal illusztrálva leirta, hogy 1942. ápr.16-án a képeken látható helyen jelenik meg. Igaza volt, nekem is ott, akkor sikerült elsülyesztenem. Tehát az ilyennél felvetõdik a kérdés, hogy a játék vajon milyen módszerrel generálhatja a feladatokat. Más. Szintén ebben a küldiben lévõ Rommel'Supplies küldiben mit jelen, mit kell csinálni, hogy a támogatás elérjen Afrikába. Konvojt kisérni, ellenséges tengokat elsülyeszteni? Szerintem egyik sem a jó megoldás, mert a "csík" nem érzékel semmit, a sülyesztás illetve célbakisérés után, de amikor véletlen rákattintottam a vaskeresztre, 50 % teljesitést mutatott. Vagy, miért dob ki a játék néha, nálam például a hidrofonra kattintva néha egyszerüen kidob. Vagy máskor a rádiós de a hidrofonos is azt mondja, nem tudom teljesiteni a parancsot. Miért nem? Nos szerintem az ilyen kérdéseket, problémákat kellene bemutatni, elmondani, megbeszélni egy FORUMON. Természetesen ezek az én problémáim, de gondolom más játékosoknak is vannak megválaszolatlan hasonló dolgaik. Egy forumon ezeket kellene a témában menõ játékosoknak- mint Don Zorro, Karabiner és mások- megtárgyalni, a kezdõknek segitséget adni. S itt térek vissza a hozzászólásom elejére, hogy ki a francot fog érdekelni, hogy párhuzamosan ki akar "szervezkedni", ide fognak jönni kérdéseikkel, problémáikkal a játékostársak, mert látják, hogy ez a fórum segiti õket a játékkal kapcsolatos dolgokban.
Háborúzunk csak a tengeren,egy jó társaságot a barátság köti össze.És azt nem lehet megvenni.Karabiner jó a magyarosítás remélem hamarosan meglesz a hiányzó 10%is.Addig az SH3-at játszom.
Csak nem értem a lényeget. Be robbantod magad ide, és elkezdesz szervezkedni. Mikor még egy métert se játszottál. Csezdmeg eböl itt nem lehet pénzt csinálni. Nem tudsz szervert meg tárhelyet eladni. Látod hogy van itt egy társaság, és te mindenáron akarsz szervezni egy másikat. Mi a cél, mi az értelme??
Megnyitotta kapuit az elsõ Haditengerészeti Bázis és szeretettel várunk minden kedves érdeklõdõt! A Silent Hunter III-IV-V részeit találjátok meg nálunk + alakulóban van egy saját server amin lehet majd hajózni! Ehhez a serverhez lesz majd TS3 és egy saját FTP tárhely! VirtualNavyBase Gyertek minél többen és kellemes idõtöltést kívánunk!
A Bázis Vezetõsége!
http://www.virtualnavybase.atw.hu/
Ezt nézzétek meg! Gyertek minél többen
Hát nem. A többség a játék megjelenése után ennyi nappal (hónappal) azon már túl van. Az ördög a részletekben rejlik (ahogy itt többször is segítségért fordultak hozzánk), hogy mi is a feladat... Mert ugyebár hiába süllyesztesz, ha nem azt süllyeszted...
A kampány elején tartok, '39 novembere van. British Coastal Waters a küldetésem(az van a bal felsõ sarokban). Most akkor lesz csak vége ennek a küldetésnek, ha elég hajót süllyesztek el ott? Mert a rádióparancs szerint, vadásszak ahol akarom, meg akkor fejezzem be amikor akarom. Én a holland beltengeren találtam egy elég jó vadászterületet. Az nem jó a küldetés szempontjából? Ha sokáig húzom, a Weserübüng se fog bekövetkezni?
Igen köszönöm akkor marad a silent hunter 4 Ubout mission ott van igaz csak modal. Nem tud valaki hozzá egy igen jó modot
Az 5-ben valszeg semikor. 43-ban vége a kampánynak.
Szerintem majdnem az összes és az alap nálam tengeralattjárós filmet láttam.
Nagyon jók a tengeralattjárós szimulátorok
DAS BOOT elnézést
Könyörögve kérem valaki segítsen ebben nekem egy das bout fan vagyok ennyi.
igen, lehet ékezett használni, vannak különleges írás jelek azt ott kel hagyni békén. egyeztessünk melyik rész szeretnéd, ne csináljunk meg valamit kétszer.
Sziasztok az lenne a kérdésem lehet hogy én nem értem de a levegözõ snorkel az miért nem mûködik az ikon ott van de nem él tudna valaki valami távpontot adni a hunter pack 6.0 van telepítve nagyon gondos precíz mod gratula.
Tanulmányozásra az angol teljes szövegálomány pedig itt
No itt van a kb 90%-ban fordítót menu.txt Letöltés
Told már föl valahova a lefordítandó részéket, hadd lássuk már mekkora és milyen bonyolultságú szöveggel van dolgunk.
Nem eredeti, jelenleg csak kipróbálom, de eddig tetszik. Az SH4-el szívtam nagyot, megvettem látatlanban és hobbija volt a kifagyás a legkülönbözõbb idõpontokban.
"Bár ez nem tartalmazza a küldetések fordítását, csak a menük és feliratok vannak benne..."
Sok embernek ez is elég lenne...
Az én javaslatom az lenne,hogy több szálon kéne megindulni talán így van esély egy teljes fordításra.Karabiner ez is több a semminél,a remény hal meg utoljára.
Látom zorro figyelsz, a menu.txt az az egy dolog ami készen van vagy is majd nem. csak hogy ez a játék szöveg részének a negyede. a mûszaki rész, és a küldetés fájlok, még sehol nincsenek. Hát sajna ezzel én már próbálkoztam, többször is írtam e-malit annak a fordítónak aki az SH3 csinálta. Több levél után se reagált. Annyit tudok föl ajánlani hogy a fordítót menu.txt föltöltöm. a játék menet nagyrésze azért így már magyar.
hát fogjátok a szoveget google translate aztan kész
Nyers fordítás is jó lenne, aztán "magyarítanánk" tengeralattjárós szemmel... Bááár... mire ebbõl lesz valami, tényleg azoknak lesz igazuk, akik azt mondják, hogy felesleges a magyarítás, mert addigra mindenki "kiszótárazza" a lényeget magának.
Valaki varázsolhatna végre egy magyarosítást a játékhoz.Thx.
És ez így is van rendjén szerintem...
Nincs. Szerintem nem is lesz, a cracker csapatok magasról szarnak mindenféle szimulátorra. A DC:Black Sharkhoz angol verziójához sincs crack, pedig több mint egy éve kint van. Ez van sajnos.
Használható crack 1,2 pachez nincs,kerestem én is anno.Igy megvettem az eredeti játékot,most nincs gond vele.
Sziasztok!
Már elõre látom, hogy egyesek elszörnyednek a kérdésemen, de.... van már az 1.2 pachez Skindrow 1.2 crack? És ha igen, akkor honnan tölthetõ le.
Köszi.
hello. nekem is keresem lenne. aki jatszotta mar mare nostrumot es a western approaches-t irja mar le hogyan lehet 100% ban teljesiteni. mert mig nincs teljesitve nem enged be az operation drumbeat-be. az elso ket kuldetest mar tobbszor meg csinaltam 100%-ra. csak igy unalmas. ha nem teljesiti az ember 100%ra az emlitett feladatokat tovab enged de csak az als es felso sori kuldetesekbe. meg egy kerdes. bar eredeti a jatek sokszor kidob hiaba van metes. vajon mitol van ez.valaszokat koszi.
Hello ! Azt szeretném megkérdezni azoktól akik már ezt a pontot elérték, hogyan kell értelmezni az alábbi képen lévõ feladatot, azaz " 500.000 to áru elérjen Rommel támogatásásra Afrikába".
Hello! A probléma az lehet, hjogy ez a játék nagyon érzékeny arra, hogy CSAK az általa "gondolt" hajók elsülyesztését érvényesiti. Javaslom, hogy minden támadás elõtt csinálj egy mentést,-tudom kicsit macerás, de hasznos- majd miután elsülyesztetted a kiválasztott hajót, csinálj pausát, s nézd meg a feladat alatti csíkban jelezve van-e az elsülyesztés-azaz a fehér csík növekszik. Ha nem reagál a csík, akkor az elsülyesztett hajó nem tartozik a " kiválasztottak" közé. Ilyenkor a mentésrõl ujra indulsz, igy nem vesztessz idõt, s tudod, hogy ez a fajta hajó nem OK. Vigyázz, mert konvojban általában van 6-8 kisérõ, s azok védelmében vannak az igazi célok, de elõfordult már, hogy a 3 db "közrefogott" nagy warship-bõl csak egy volt az igazi cél, amit a gép beszámit.
Sziasztok A következõ dolgot szeretném megkérdezni. Csinálom a campaingt lelkesen, szorgalmasan küldözgetem a hajókat a tenger fenekére. Viszont van egy problémám, hogy az elsõ küldetések nem igazán akarnak "complet"-ek lenni. Azaz hiába süllyesztem el a megadott mennyíségû hajóteret, marad incomplet a küldi státusza...... tud valaki megoldást rá? Lehet hogy az a gond, hogy TDK-van a lemezre írva nem pedig UBISOFT?