Meg lehetne oldani ezt a magyarítás dolgot úgy is,hogy maradna a Pack angol nyelven,és lenne egy külön mod,ami csak a fordítást tartalmazza.
Így aki akarja felteszi,aki nem nem.
Bár továbbra sem értem (ne vegyétek kötekedésnek),hogy minek fordítás ahhoz a kb 50-60 szóhoz,amit a játék használatához érteni kell...
Beraktad a torpedók sebzését amirõl beszéltem?Meg lehet parancsot adni a hydrofonosnak,hogy kövesse az ellenséges hajót mint a 3-ban volt?
Amúgy meg te miért tudsz ide nagyobb logót kirakni mint én?
A PECCS már tulajdonképpen nem is kell! Minden le van cserélve benne, nem tudom mit kéne még javítani...
Zorro beletetted a HUNter modba a torpedók realisztikus sebzését is?Sokan panaszkodtak,hogy túl sok torpedót kell kilõne a hajókra,hogy elsüllyedjenek.
Barátom,ez nem a Startreek vagy mi a neve.
Ez a játék a türelemrõl szól...
Sziasztok! Olyan lehetõség nincs, hogy teleportálni lehessen a hajót?
Ne kelljen travel módban, gyorsitva, négy-öt percig utazgatni, hanem
pl. a feladat végrehajtás helyérõl az induló kikötõbe lehessen teleportálni a hajót.
igen én a nagy u-flakra gondoltam. de mintha láttam volna hogy lehet olyan tornyot is felszerelni. És aszitem arra gondolsz.
Lehet, de a játékban a C/41 két 20mm-es és egy 37mm-es gépágyú állással van felszerelve. Az uboat.net szerint a Type VIIC/41-bõl 91 darab épült, akkor ezek szerint ebbõl 89 hagyományos flak fegyverzettel mûködött? Nem kevered véletlenül a négy darab U-Flak hajóval?
a flak tornyos verziobol össz-visz csak két darab épült kísérleti céllal. de nem vált be. vissza is alakították a két hajót késõbb. de dögösen nézki az már tuti.
a magyarosítás csak lassan most már útnak indul, a fordítóm végzet a szakdogájával talán most már lesz ideje fordítani. vagyis ezt az ígéretet kaptam.
Nem tudja valaki hogy lehetséges e a TypeVIIC/41 típus használata single missionoknál? Ez a negyedik és egyben utolsó típus a játékban.
Mélyebbre tud merülni a sima VIIC-nél és nagyon durva, többszintes, három flakos felépítménye van.
Karabiner,honosítással hogy álltok?Várom ezerrel.
Hát 486-oson elég nehéz is lett volna a grafikai hódítás...
Az a szim nem a grafikával hódított, hanem hogy realisztikus volt az irányítás és az egész elektronika, a szenzorok le voltak modellezve!!!
Mondjuk az tetszett,ahogy a különbözõ hangmintákkal tudtad azonosítani a különbözõ zajokat.
Azért egy U-bootnak teljesen más feelingje van!
Bár én amúgy sem nagyon vagyok oda az amcsikért,lehet,hogy azért is nem jött be annyira...
Manuális TDC-vel ez sem olyan egyszerû..
Talán azért nem jött be, mert nem olyan egyszerû, hogy LOCK és LOSS???
Én a 688i-vel próbálkoztam még anno.De annyira nem jött be,mint egy vh.-s tengeralattjáró.Talán még az SH1 is jobban tetszett zx spectrumon.
Tulajdonképpen az ATOM rakéta kilövése a legkisebb dolog a játékban...
Nézz utána Karabiner, hogy milyen is a Dangerous Waters...
és mi a retket csinálnál benne? Atom rakétákat indítanál, meg határozott célpontokra. Meg nyomod a gombot és örülhetsz, még nem is láthatod hogy mit lõttél. Nem tudom képzelni egy modern tegó játékkal mi a fenét lehetne csinálni
Csak aztán nehogy igazad legyen. Az ubi gondolkodhat úgy is hogy nem kíván több javítást kiadni most ami belefér azt bele teszi. Utána beveszi a felejtõ tablettát, hogy valaha volt sh5. És a románokat rá állítja valami más projektre.
Majd lesz abból augusztus is. Amúgy meg minek már? Minden ki van javítva a MODDEREK által...
Az 1.2 patch megjelenését május második hetére tolta az ubisoft!
Subsim fórumok is ezzel foglalkoznak most.
Ezt majd jó pénzért a kiegészítõben. De egyébként 1.2 pach-ben a moderneknek elrejtetek egy hajó migrációs lehetõséget. Lehet hogy majd kapunk egy két sh4 hajót az 5-be
Én azt sem értem hogy hogyan kell majd az Operation Drumbeat-ben(Dobpergés hadmûvelet, járõrözés észak-amerika partjai mellett) részt venni VII-es tengóval. Azokat a küldiket a IX-esek csinálták, amiket viszont a lökött fejlesztõk kihagytak a játékból. A VII-esnek nincs is elég üzemanyaga, hatótávolsága hozzá.
Mellesleg ha belegondoltok, a fejlesztõknek volt kész(és friss) type IX modelljük az SH4 kiegjébõl, kidolgozott conning towerrel, radio és command roomal. Annyi lett volna a dolguk hogy kidolgozzák a maradék helyiségeket, és már bele is lehetett volna tenni a játékba. Lusta disznók.
az sh 3-al jol ment a jatek. az 5 vegig scinaltam de sok kuldetest kihagyott. minnel jobban sikerul ido aranyosan a kuldetes annal jobban noveli a feladatok szamat. de hogyan legyel dakarnal es az eszaki atlanti oceanon? en a szemelyzetet sem tudom kezelni. valaki adjon tanacsot. koszi
Ha valakit érdekel a technika : link
Bár nem német,hanem amerikai,de vannak benne érdekes dolgok..
hali. ez a tárcsás dolog engem is érdekelne. Mit kéne átírni hogy eljökerüljön ? Természetesen feltettem a HP 3.0 modot. Szép és élvezem, egy két mókás dologtól eltekintve.
1. zászlók a kikötõkben (dokkban)is lobognak.
2. a buborék effect a hajótesten a szerelõ dokkban is buborog :) és asszem a felszínen való dízelmenetben is.
Lenne még pár kérdésem :)
Ha fedélzeti ágyúval lövök egy hajót akkor nem nagyon vagy csak ennyire kicsit csobban a lövedék helye a vízben ? Alig látni valamit és ahoz viszonyítva célozni elég nehéz. Tegnap jó sok lövedéket elnyomtam egy sima 10k tonnás szállító hajóra mire megadta magát.
Ha periszkópokon (obszerv, attack) keresztül célzok és próbáltam megcélozni-torpedózni egy hajót, valahogy nem került elõ a "lock" gomb, a célpont rögzítésére. Valami billentyût kihagytam vagy gombot nem vettem észre a panelen, vagy csak nálam nem müködik?
Karrier módban, miután elöször megyünk be a dokkba, eligazítás után az elsõ küldetésre kihajózva Kielbõl, nem találtam a hajó írásos parancsai közt hova, meddig kell menni a küldetés céljához. A térképen sincs jelölés. Az ismertetõbõl annyi kiderült, hogy hajózzak el anglia partjaihoz, találkozzak hajókkal és amit találok süllyesszem el .. ennyi ? Ennél konkrétabban nem adnak az elsõ küldire utasítást ? Vagy késõbb rádión adnak pontos koordinátákat merre kell járörözni ?
Észrevétel :
Az elsõ örjáratkor nem is láttam hajókat csak felderítõ repülõket. Átmentem egy másik kikötõbe. Ott megkaptam ugyan ezt az eligazítást mint Kielben, kihajóztam a második "elsõ" örjáratra de már összefutottam 1db Merchant hajóval pedig már negyedik napja mentem fel-s alá Anglia parjainál. Az SH5 ennyire lassan nehezedik vagy csak én nem csinálok jól valamit ?
Az SH4ben legalább a térképen láttam merre és kb meddig kell hajózni hogy a küldetés meglegyen. Itt még nem találtam ilyen jelzéseket a térképen. Valami nálam nem kerek vagy minden klaffol csak legyek türelemmel mert kialakul ?
A game viszont rendben van. A grafikája messze a legjobb az eddigi részeknél szerintem. A bejárható hajó a párbeszéd lehetõségek a legénység "fejlesztése" is prímára sikeredett.
A kikötõkben késõbb is a dokkban a fal mellett kapunk eligazítást vagy lesz esetleg saját iroda vagy eligazító szoba is mint az SH4ben ? Vagy az csak az amcsi kapitányoknak dukált az SH4-ben ? :))))
Szerintem te erõsen benéztél valamit.
Én angolul telepítettem a játékot, eddig a matrózok is angolul beszéltek.
A hunterpack 3.0 új feature-je a német nyelvû beszéd. Errõl beszéltük, hogy opcionálissá kéne tenni. Tudom hogy alapból, mod nélkül is belehet német nyelvûre állítani a beszédüket.
Én is hiányolom, már csak a "fíling" miatt is, no meg elférnének jobbra anapló alatt.
Más: azok a lobogók... Igazán csak a kikötõbe érkezéskor/induláskor vannak felhúzva, a nyílt tengeren ki egyik tengeralattjáró sem használta.. És a játék 99%-a a nyílt vízen folyik.
Ezt a cuccot opcionálisan kéne: aki akarja beteszi, aki meg nem, az nem.
bgabornak: Ha nem tetszik a német szövegelés, miért nem az angolt telepítetted? Ezt nem a HUNTERPACK-nak kell megoldania, a játékban lapból választható.
A lényeg hogy az ürge az amerikai haditengerészet Virgina osztályú USS Missouri (SSN780) támadó tengeraltjáróján szolgál mint szonár tiszt.
jaja, olvasatm én is az 1.2 listát elég sokmindent javit amit eddig modokkal javitottak, lehet érdemes megvárni már. de eddig nagyon frankó mega pack. csak a számozást nem értem miért nem 1.2 1.3 stb.. vagy ha tényleg radikálisan változik akkor kellene számot 2.0 váltani. igazából nem befolyásol semmit...
Zorro nem akarlak el keseríteni de szerintem várnod kéne egy kicsit, jövõhetén jön a 1.2 patch, a módok vagy egy negyede értelmetlen lesz vagy hibákat fog okozni. Várjál míg kijön és a moderek a módokat 1.2-höz igazítják a dolgokat.
-A német hangokat meg tudom oldani. A 4.0-ban kapcsolható lesz;
-A periszkóp is megoldható szerintem, utánna fogok nézni mire elkészül a 4.0;
-Lista? Na az nem lesz egyszerü, de megpróbálom összeszedni;
A hangokat ki lehet kapcsolni.
Fõmenü/Options
Más!Zorro!
Küldenél egy listát,hogy milyen modok vannak a 3.0-ban?
Köszi elõre is!
Egy kérdés: Az új zászlókat hogyan lehet bekapcsolni?
Szinte hibátlan lett a cucc, két megjegyzésem lenne csak, ha szabad:
- attack periscope még mindig túl sötét, az igen fontos fokbeosztást egyáltalán nem látni a tetején(sokan a víz alatt arról állapítják meg, merre is néz a periszkóp)
Tudom én hogy ezzel akarod szimulálni az Observetion Periscope nagyobb látószögét, de szerintem játszhatósági szempontok miatt lehetne ugyan olyan az AP mint az OP. Jelenleg én csak az OP-vel támadok, mert annyival jobban lehet látni vele.
- német hangokat ki/bekapcsolhatóvá kéne tenni, nem mindenki van oda érte, megaztán sokan nem értenek németül, pedig szeretnék érteni, mirõl hadovál a legénység. :D
Üdv!
Komolyan mondom a készítõk direkt törekedtek,SÕT pénzt,idõt,energiát fektetek bele abba ,hogy SH5 a lehetõ leg élvezhetelenebb SH rész legyen.
Ha nem lennének a mod-erek eltûnne a süllyesztõbe.
Így már egyre jobb a game!
Köszi DonZorro és a többiek!!Így tovább.Legyen még ÉRTELMES játék PC-n!
Mert már nem sok van a piacon
Köszi. Elvileg a commands.cfg ben kell átírni, és már megy is.
Van benne egy
[Cmd308]
Name=Open_torpedo_tube
nevû rész, oda kéne beírni valamit hogy mûködjön, csak nem tudom mit.
Bocs ha nem te vetted ki, csak nem tudok hozzászokni hogy az ubisoft a legalapvetõbb billentyûparancsokat is deaktiválta a játékban. Nemtudom mi járhatott a fejükben.
Ha ennyire számít a vetõcsõ nyitás ideje, akkor miért nem célzol manuálisan???
Amúgy nem én vettem ki, hanem nem is volt! A modderek meg még nem csinálták meg eddig...
Lenne egy másik kérdésem is, de ez már mindenkihez:
Hogyan kell torpedóval célozni?
Csak mert a régi verzuókban annyi volt hogy belockolod a targetet, és amikor zöldre vált a kis háromszög, kilövöd a torpedót.
Itt azonban csak megjelölni lehet a célt, nem követi a periszkóp a lockolt hajót, és hiába lövök amikor zöld a háromszög, mindig mellémennek a torpedók.
Vagy ez csak a DRM és a warez verzió miatt van így nálam, és bolti játéknál ugyanúgy meg az easy (manual targeting nélküli) célzás mint a korábbi részekben? Követi a periszkóp a hajót meg minden?
Hát pedig nagyon kellene, másodperceket lehet spórolni a kiválasztott vetõcsõ ajtajának hamarabbi kinyitásával.
Szerintem tedd vissza a "vetõcsõ nyitása" gombot a 'Q' billenytûre, ahogy az alapjátékban volt, elvégre amúgy sincs semmi a mododban a 'Q'-ra rakva, és ez egy elég fontos funkció.
3.0-ába betehetnéd, úgyis csak néhány órája került fel,még nem töltötték le sokan. Vagy csinálja belõle egy 3.1 verziót, ha ez gond.
SPACE lett a régi LOCK gomb...
Vetõcsõ gomb az nincs... :(
Még egy kérdés:
Láttam hogy átrendezted a billentyûzetkiosztást is.
Hová lett elsuvasztva a Lock target gomb(régen 'L' billentyû) és a vetõcsõajtó-nyitó gomb (régen 'Q')? Merthogy egyiket se találtam.
Azért közel se mindenki játszik manual targetingel. Lock target gomb nélkül meg nem tudok hajóra lõni.
Este felkerül a 3.0 verzió, amiben már lesz teleport is!!! Tessék szépen nézegetni az oldalt!!!
Kéne egy teleport gomb, amivel a hídra lehet teleportálni, és szerintem a sima távcsõbõl ki kellene szedni a fokbeosztásokat. Elvégre az csak egy sima távcsõ.
És továbbra is azt javaslom, hogy a hidrofónba csak annyira hallatszon be a saját hajó hangja, mint az alapjátékban, azaz ha 180 fokra tekered, akkor hallod a saját propeller zaját. De a motorzajt nem.
Már csak azért is indokolt lenne ez, mert ugye a szonáros fickón a valóségban is fejhallgató volt, hogy kiszûrje a külsõ zajokat, és jobban figyelhesse más hajók zajait.