Érdekes mintavétel. Akkor az az 1% fröcsög errõl világszerte a nyilvános fórumokon és mind Vér Pistike? A subsim fórum SH5 topikjának csak az elsõ oldalán vagyon 12 téma, ami a DRM-rõl szól és nem igazán pozitív kontextusban. Fizetek érte, megveszem, de az UBI ne akarjon már minden alkalommal a -embe lógni, ha én offlány akarok játszani. Értem én, hogy védeni akarják a saját fejlesztésüket és persze kell egy védelmi rendszer, de ehhez miért kell nekem folyamatos UBI kontroll alatt lenni, pláne offline esetén? Miért ne lehetne egy idõsávos log-in kontrollt inkább kialakítani? Hetente, 2 hetente,havonta tökmindegy a játék indításakor bejelentkezni a szerverükre, ott kiderül, hogy legális és lecsatlakozni, majd vígan játszani a következõ kontroll idõpontig, de ne minden alkalommal és ne folyamatosan. Mi lesz a következõ lépés? Kibocsátanak egy UBI-óvszert, amivel nekem is és a csajnak is jobb és minden alkalommal csak szerver kapcsolattal együtt ..ghatom a világhálón? Hát a jó édes Geronazzo Mária csókolgassa õket minden reggel ébredéskor! Ha kitalálnak egy felhasználó barátabb védelmi rendszert, mert kell, persze, hogy kell, akkor megveszem, addig meg kenjék a hajukra a DRMjüket.
http://www.youtube.com/watch?v=UZm47SrmuwM
Egyébként az emberek 99%-a nem is bánja, hogy így van. Aki játszani akar vele annak meg kell vennie a játékot és a Blood Steve szintû emberek inkább kihagyják.Ez mindenképpen jó!
Egyébként pedig a cég ( neoqb ) maximálisan figyelembe veszi a fizetõ felhasználók igényeit ( amennyire lehetséges ), észrevételeit, javaslatait a peccsek készítésénél.Komoylan mondom, hogy példás a kapcsolat a felhasználókkal!
Hasonló már volt a BF2-nél is. Tudnám mi az a RoF... Ott lehetett onlány és offlány accountot is csinálni. Offline accounttal lehetett nyomulni az AI ellen (bár túl sok értelme nem volt). Offline singlep.vel sem lehet akkor otthon játszani jelen esetben megfelelõ sebességû netkapcsolat vagy egyáltalán netkapscolat nélkül?
Akkor akinek nincs internet hozzáférése, vagy akadozik a netkapcsolata az nem játszik. Éljen a XXI. század.
A RoF esetében errõl van szó.Amikor megvásárolod a játékot kapsz egy serialt mint általában.De ezt a serialt nem a telepítésnél kell használni hanem egy account készítésnél.Aztán amikor játszani szeretnél akkor az acc infot kell a játékban megadni ( email, pass ) amit le is ellenõriz a program.Ha stimmel akkor mehetsz játszani de ha csak simán, nem multit játszol és ( mondjuk próbából ) kikapcsolod a netet akkor ez történik :
ÁÁÁÁ mennyenek már a f...ba... ez most mi??? Hülyét kapok ha állandó net kell neki mindig, fõleg nekem jó netem van sokszor megszokott szakadni, de jó lesz.
Amazonon amúgy 41font a gyüjtõi kiadás, bár ha jól tudom ide nem szállítanak.
Most ez mi ez?
Ha a singleplayert akarom vinni offline, akkor is kell server kapcsolat, ami így már tlp online???
Sajnos az kell neki.Karbantartás nem is igen zavart be eddig viszont vihar igen.A master szerver az usa keleti partján van, és amikor 1-2 hónapja nagy viharok voltak arra akkor bizony nem lehetett játszani mert hol az áram ment el arrafelé hol a net, hol meg minden :) Sûrû elnézést kértek meg mondták, hogy hát errõl õk igazán nem tehetnek ( ez így is van ) de ez ugye nem vigasztalja a gémereket.
Csak mertem remélni józan paraszti ésszel hogy valahogy így mûködhet. Nem tanulmányoztam, ha mégis folyamatos kapcsolat kell neki hát.... az akkor tényleg érdekes.
Nem lesz itt akkora lényeges különbség. Ami igazán meg tudta fogni eddig is az SH sorozatot, az az idõ gyorsítása. De elvileg ezt a részt, meg a konvojok rendszerét újraírták, és támogatják a többmagos CPU-t. Elvileg nem lehet baj, gyakorlatban lehet majd csak 1-2 patch után de biztos jól fog menni közepes gépen.
Ámítástechnikai szagértõ nem lévén azt mondom: a puding próbája az evés.
Magánvéleményem: Vagy bitang jó lesz, vagy bitang optimalizálatlan.
2009. júliusában jött ki az ArmA II, elég komoly katonai szimuláció. Érdemes megsasolni 1-2 HD gameplay videot belõle. Amúgy STALKER mintára jelenleg olcsóbb, mint a jóval korábbi rész.3/4 évvel késõbb kijön az SH5. A képek és az utóbbi néhány agyonrenderelt video összevetése után - a "mûsorváltozás" jogát fenntartva - egyelõre nem látom indokoltnak a jelenleg elõirányzott gépigényt.
PC Upgrade-re én is költhetnék jelenleg 200 e.-t. De nem teszem meg. 1 éven belül ua. a konfig már 100-ból is megoldható lesz és az SH5 azon kevesek egyike, ami "Only PC". Nálunk van itthon X360, de ez most csak zárójeles. Eddigi SH hagyományokhoz híven, ahogyan már elhangzott egy párszor, úgyis jóval késõbb lesz igazán örömteli játék a különbözõ patch-ek, MOD-ok segítségével.
Zárszóként a kérdésedre: A full beállítás a jelenlegi konfigoddal - ha tartják a megadott R.K.-t - szerintem necces, de majd meglátod. Játszani biztosan fogsz tudni vele.
SH5-rõl összefoglalva: Remélem és bízom benne, hogy nem poénból ekkora a R.K. változás az SH4-hez képest. Könnyen elõfordulhat, hogy az új server-control mizériájuk miatt ekkora a gépigény. Kvázi így tudják biztosítani a lag mentes kapcsolatot a játékosok felé. De ez csak tipp.
-Szerintem ezekben az apró élményekben van az öröm, a sikerélmény.
Akár ki akár mit mond a játékról, én annyira szeretem hogy még mindíg nagyon várom. Nekem se tetszik benne sokminden. Tényleg csak egy félkész játék az elõdeihez képest, ha csak VII van benne és 43-ig tart a háború, mint ahogy azt már elõttem is leírták. Nekem is az tetszik ha van fejlõdés mert az egyfajta kihívás. Van értelme a játéknak ha folyamatosan tudod fejleszteni magad pl az II tipustól egészen az XXI-ig, vagy amikor növelni tudod a legénység számát egy nagyobb tengóban. Szerintem ezeknek az apró élményekvan az öröm, a sikerélmény. A grafika nagyon megfogott kíváncsi vagyok tényleg olyan lesz-e. Viszont kapcsolódva az elõttem szólókhoz, én sem örûlök az új védelmi rendszernek, de egy próbát megér, hátha nem olyan vészes. Viszont igazán gondolhattak volna azokra az emberekre akiknek esetleg nincs netük, de szeretik a játékot. Azzal pedig hogy 43-ig tart a játékban a háború csak annyi bajom van, hogy így kevesebb ideig élvezhetem a karrieremet, ugyanis a háború végén már nem ad új küldetést, hanem ki írja, hogy vége a háborúnak.
ez most TitaniumRR-nek szól! Egyébként ilyen gépem van... Pentium dual core 2Ghz 4GB 800Mhz-es DDR2 ram GeForce 9600GT 512mb-os videokártya (256bites)
Szerinted mekkora esélyem van a full grafikához 1680x1050-es felbontással???
ui.:Én minden képp ki fogom próbálni a játékot és majd meglátjuk hogy akkor milyen vélemény alakul ki bennem a játékról. Mert hiába eggyet értünk sokmindenben, mégsem vagyunk egyformák,ezért van akinek tetszeni fog, és van akinek nem. A 3.rész tetszett nekem is alegjobban, még ma is játszom vele felváltva a 4. résszel.
Javaslom tanulmányozd a RoF hasonló védelmi rendszerét.Ha offline játszok és valami miatt megszakad a kapcsolat a "master" szerverrel, akkor csókolom van.
A védelem tényleg probléma. De a 1943 vég nem annyira nagy gond. Történelmileg hiteles. Ugyan 1943 az atlanti csatát hivatalosan föl fülfügeszették, a németek a hajókat vissza vonták. Után csak néhány sikertelen kitörési kísérletet hajtottak végre, se az amerikai utak nem mûködtek sokáig, sem a dél amerikai kiruccanás nem tartót sokáig. A monszun meg már készült játék, de az se volt igazán sikeres a fél banda megpusztult oda úton. Logikus hogy 43 vége. Bár tényleg egyeseknek csalódás lehet hogy a fejlettebb teknõkkel nem lehet menni. De reménykedjünk hogy a moderek ügyeskednek.
Mint ismeretes, a DRM egy rendkívûl erõszakos másolásvédelmi eszköz, ami nagyban megnehezíti a Jogtiszta(!) felhasználók életét. Hogy miért ezt mondom? Mert aki másolja és illegálisan használja azokat a játékokat, amik DRM el vannak ellátva, mindenféle nehézség nélkûl használni tudja a lemezeket, ugyanis azok akik ezzel foglalkoznak, hogy ezeket megtörik, a másolt verziókat már eleve DRM nélkül publikálják.
forrás: gameworld.blog.hu
Nics plusz, amiért érdemes küzdeni.
Én is mindig a legszarabb tengóval kezdtem, hogy érezzem a különbségeket, stb. De igy nem tetszik.
Egyébként bocsi, hogy kétszer raktam be az egyik képet. Figyelmetlen voltam.
Nekem meg kell valjam, tetszik a játék. Tehát kezelõfelület ugyan szegényes, de nem mondhatom rá hogy szar, mert nem az. Csak még szokatlan. grafikailag is nagyon tetszik. A víz az nagyon szép! És mondjuk még a lemászós dolog se olyan nagy probléma.
De ez a védelmi rendszer, a VII, meg 1943 ami kiakaszt engem. Tehát esély nem lesz Amerika partjainál "huncutkodni". Illetve nincs miért küzdeni. Úgy értem, hogy én SH3-ban mindig IIB-vel kezdtem, és onnan tornáztam fel magam a IX-ig.
Ilyen összecsapás érzésem volt nekem is, de inkább elhessegettem. Lesz valaha olyan Silent Hunter ami kész is lesz a kiadáskor?
Valószínûleg ez lesz az a rész, amit én sem fogok beszerezni. Elismerem, hogy jó ez a védelem, de én 3 mûszakban dolgozom, így ha otthon vagyok és kedvem szottyanna egyet játszani, de Ubiék szervere túlterhelt, vagy karbantartás van, akkor kicsit úgy érezném, hogy miért is adtam ki 10 lepedõt? Megjegyzem, hogy ha jó lenne ez a "rész", akkor megvenném. A 4. nem tetszett, a 3-ra még nem sikerült rátalálnom, hogy eredetiben is meglegyen, de ahogy abban a topicban olvastam sokaknak berepedt a DVD, így ezen is gondolkodom.
Olyan érzésem van, mintha kissé kapkodva rakták volna össze a játékot. A tengók meg az évek miatt hiányzik a játék fele.A nép csalódott ráadásul a védelem miatt mérges is.Rengeteg vevõt elvesztenek ezekkel. Más.Olyan nehéz lett volna megcsinálni, hogy az emberek lemásznak a toronyból, ill. vészmerülésnél elõrefutnak? Csalódott vagyok.
NBB Bismarck
Class: Bismarck Class Type: Battleship Nation: Germany Appearance: 01/08/1940 Main Guns: 8 × 38 cm (15 in) SK C/34 (4 × 2) Sec Guns: 12 × 15 cm (5.9 in) (6 × 2) Torpedoes: - Armor: N/A Max Speed: 30kts Length: 241.6m Draught: 9.3 m Width (beam): 36 m Tonnage: 41700
NBB Littorio
Class: Littorio Class Type: Battleship Nation: Italy Appearance: 01/04/1940 Main Guns: 3 × 3 381 mm (15.0")/50 Sec Guns: 4 × 3 152 mm (6.0 in)/55 Torpedoes: - "Armor: Vertical: 280 millimetres (11"") Horizontal: 36 millimetres (1.4"") Turrets: 350 millimetres (14"")" Max Speed: 31.50kts Length: 224.5 to 237.8 m Draught: 10.44 m Width (beam): 32.43 to 32.9 m Tonnage: 41177
[IMG][/IMG]
Mondjuk lehet igazad van. Én ezeket a dolgokat mind a hivatalos fórumokon olvastam. De az viszont igaz, hogyha nem mûködik a szerver, akkor te se játszhatsz. Szóval az UBI dönti el, mikor játszhatsz.
Egyébként a hivatalos fórumon mindenki fikázza a játékot. petíciót gyûjtenek, hogy ne legyen benne ez a védelmi rendszer, szavaztak már arról is, hogy adják ki késõbb a játékoz, de akkor legeyn benne több hajó, meg +2év játék.
Na azért ne fessük az ördögöt a falra. Semmi értelme folyamatosan a játéknak az internet összeköttetés egyszemélyes módban. Nem folyamatos mentesrõl van szó. Max a mentésnél, meg amikor indítod a játékot és hitelesít. Bár tény és való nem valami szívderítõ megoldás.
Kettõ tanker elsûlyesztése, és félórás idegfeszitõ de sikeres rejtõzködés után ha kilépne a játék, mennyire lennétek idegroncsok? Ráadásul ha ezt naponta többször is eljátsza....
Eddig mindet megvettem, de lehet, hogy ezek miatt ezt a szép hagyományt megszakitom.Maximum ha lemegy az ára... Nekem ne lépkedjen ki csata közben, ha nem akarom, hogy kilépkedjen vazzzeeeee
Pfffffffffffffff hát ha ez így lesz, akkor énis csak warez, és leszarom a multit, áááá ezek megörültek.
Úgy tudom, ha megszakad az Interneted, akkor azonnal kilép a játék. Szóval nagyon, de nagyon nem tetszik ez nekem se.
Szóval én szerintem maradok a Wareznál. Pedig ha nem lett volna ez a védelem. szülinapomra megleptem volna magam egy ilyennel.
Köszi Douglas az infókat. Hát szerintem zsír lesz, de 1-2dolog nem tetszik. Ha már szóba lehet állni a legénységgel megcsinálhatták volna, hogy merülésnél másznak le az emberek a létrán, gondolom akkor vészmerülésnél se lesz elõrerohanás. Ez meg nagyon fuck, hogy ha már megvesszük eredetibe ami 10körül lesz, és csak VII van benne, gondolom kijönnek majd a kiegészítõk a többi U típussal kemény pénzekért persze, ez buziság lesz sztem, meg ha a kieg.et majd letöltöd az eredetire biztos nem fog vmi 100%-an mûködni.
Amúgy amazon-on már elõrendelhetõ 49.99$-ért.
Meg ez sem jó sztem hogy a mentéseket fel kell tölteni, és akinél nincs net állandóan, vagy valami???
Nagyon várom, de 1-2dolog rossz...
Sziasztok!
Elmodnok én is mindent amit tudok a játékról:
-A játék március 4.-én jön ki. -A játék (nem a gyûjtõi) várhatóan 10.000Ft körül lesz. -A játékot az új védelmi rendszerrel látják el. Aminek az az alapelve, hogy játék elõtt be kell jelentekzni vhova, és minden mentéed feltölti a netre. Ezáltla a játékot több gépre is felrakhatod, de az a játék csak a te accountoddal mûködik. És ezáltla hogy a neten lesznek a mentéseid, akor melyik gépen akár hol is játszol, mindig meglesznek a metnéseid. Ezzel csak az a probléma, hogyha valami baja van az UBI szervernek (karbantartás stb..) akkor te nem tudsz játszani.(állítólag nagyon gyakran van valami probléma, ezért is ellenzik ezt a rendszert) - A játékban lesznek Német hangok, ugyan úgy mint a Silent Hunter 3-ban - A vízbetörés meg lesz csinálva. - Az adott "állomások" közötti mozgást nem lehet lerövidíteni. Mindenhova oda kell menni FPS nézetbe. - Ha a hídon vagy, és kiadod a merülés parancsot, akkor az ott lévõ emberek egyszerûen csak eltünnek, és nem lesz meganimálva ahogyan lemásznak a létrán. - Ameddig te le nem mászol a létrán, addig nem merülnek - A legénység morálját sokminden fogja befolyásolni. A Sikereid, az út hossza stb... (ezzel akarják szabályozni a tengeren töltött idõt) - Lehetõséged lesz szövetséges egységek segítségét kérni (mint az U-BOAT Mission-be), de a történelmi korlátokat nem fogja átlépni. - Lehetõséged lesz utánpótló hajót kérni, ha esetleg leragadsz az Óceán közepén. - Faraksfalka lesz benne, de ez az idejüktõl függ a készítõknek. Ha meg tudják oldani kiadás elõtt, akkor lesz, ha nincs idejük, akkor nem - A játék folyamán találkozhatsz szövetséges tengókkal - A játék folyamán találkozhastz sérült hajókkal, amelyet esetleg egy szövetséges hajó/tengó/repülõ sebzett meg. - A torepdószobába látni fogod a torppedók töltését, azonban a tartalék torpedók betöltése nem lesz meganimálva
Ezek a legfontosabbak szerintem.
Egyébként véleményem szerint, a készítõk nagyon de nagyon ki akarják adni idõbe a játékot. Szerintem épp ezért csak 43-ig játszhatunk, és csak a VII-vel. Mert minden mást kiegészítõkkel szeretnének pótolni. Sokszor megemlítik, hogy ez meg ez nincs, de, majd tervezik az elkészítését.
Van 1-2 lehangoló hír, de a videók alapján nekem tetszik. Szóval várom!
Csak Type VII?? Na a Gray Wolf-os fiuknak lesz mit modolniuk.
Utóbbi esetén 2010-ben 18 éves kor felett vérciki, ha legalább társalgási szinten nem beszél a magyar ember angolul. Millióegy a nyelviskola + az English EVO módszer anno meg nálunk bizonyított.
Utóbbi esetén 2010-ben 18 éves kor felett vérciki, ha legalább társalgási szinten nem beszél a magyar ember angolul. Millióegy a nyelviskola + az English EVO módszer anno meg nálunk bizonyított.
Szóval az interjú lényege magyarul a további találgatások elkerülése érdekében #159:
- A fejlesztõk látták az U96 Das Boot c. filmet - Szerepjáték elemek beépítése: Hiteles történelmi események egymásból következése (dinamikus küldetéssorozat). Cselekedeteink meghatározzák, hogy milyen lesz a rákövetkezõ ránk zúduló eseménysorozat. Hasonló (nem ugyanez) állítólag már volt az SH4 U-boot missions kiegészítõben. SH5-ben a történelem is kismértékben befolyásolható lesz. - Az U96 alapján személyesebb kapcsolat lesz kapitányként a legénységgel (FPS nézet). - Teljesen (?) bejárható tengeralattjáró beltér és kültér. - SH4 alapmotor, igen jelentõs mértékben fejlesztve, emiatt sokkal több hajót tudnak megjeleníteni a dinamikus küldetéssorozatban, sokkal szebb grafikával. - Játszható Sub típusok: Csak (!) Type VII - ezen belül VIIB, VIIC, VIIC/41 és VIIA (az utóbbi korábbi SH-ban nem volt elérhetõ). Teljes lemodellezés. - Realitásérzést elõsegítõ effektek az egyik helyrõl a másikra való közlekedés során a tengó fedélzetén. - Az oktatópálya egyben küldetés is. - Idõsáv: 1939 szept. 1 - 1943 Május (indok: itt vett lényeges fordulatot a tengó hadviselés a nácik kárára). - Nagyon jó MOD alap, az idõbeli folytatást kivéve. - Korlátozott farkasfalka-taktika lehetõségek. - Lesz benne állig felfegyverzett kereskedõ hajó (de nem kapott Q-hajó nevet). - SH3-hoz hasonló co-operative multiplayer funkció.
1280x1024 minden a maxon beállítás esetén:
CPU dual core 3 GHz (quad core az optimális, de nem létszükséglet) RAM: 2 GB VGA: nVidia 8800 GT 512mb (ATi 4850 512mb)
512mb VGA a minimum, ha a beállítás max. + Win7 alatt is játszható lesz.
Az SH4-hez képest a CPU és VGA igény brutálisan megnõtt
Megnéztem én is mire lehet számítani, háát...az az életerõ-csík meg mana-csík elég zúzós, azt remélem lehet nem akarni :) A többi úgy néz ki be- és lecsukhatós, tehát eltûntethetõ...
Meglátjuk...megszimatoljuk, azt vagy kidobjuk és vissza a 3-ba, 4-be...vagy megtartjuk.
Az biztos, hogy lesz vele extrameló...igaz a vége eddig mindig jól sült el.
Néhány gondolat:
Erõsen bízom benne, hogy ez a "Fradi-periszkóp"-nézet személyre szabható lesz. Gondolkodtam, hogy vajon biztos megéri-e az Ubisoftnak ez az átlagjátékos felé való közelítési kísérlet. Ha kapcsolható a "mindentbelekényelemafelsõfokon"-nézet szimulátor közelibbé, akkor talán igen. Más kérdés, hogy milyen kutatási eredményekre alapozzák azt, hogy a többségben lévõ hack-and-slash kedvelõknél is népszerûségre tehetnek szert. Eszembe jut errõl a 2008-as Subaru Impreza. A gyár ekkor úgy gondolta, nyit a szélesebb vásárlói réteg felé és csinált egy Daew...bocs újkori a Chevrolet kasznis Subit. A régi fanoknak így már nem kell :), a lehetséges újaknak pedig ilyen külsõvel nem ér annyit, amennyiért adják.
Sh5-re visszatérve. A grafika szép lesz, bár a periszkóp képeknél sh3 grafika érzésem van.
Megveszem, mert megveszem. :) A legjobb azonban az lenne (lett volna), ha az sh3 gwx 3.0-t egy az egyben áttették volna egy erõs grafikai tuninggal és teljesen bejárható hajótesttel. Így a GWX MOD srácok lesznek kénytelenek megcsinálni valamivel késõbb. :)
A téma igazi régi és új rajongóinak egy SH3-at nem árt tartalékban elhelyezni. :)
De (továbbra is) meglátjuk márciusban.
Interior
Már a negyedik résznél is tettek egy nagy lépést az átlaggémer réteg irányában, például ezért lett a csendes óceán a hadszíntér és az amerikai tengeralattjárók a téma. De ugyanúgy be lehetett lõni a nehézséget, mint a harmadik részben, a skálázhatóság megvolt. Mivel ezek ugyanazok a fejlesztõk, nem hiszem hogy itt ne lehetne majd állítgatni a dolgokat.
"csak akkor még a fordulás mértékét adtad meg billel meg a tempót.
Na bummm..."
Látod ettõl jó egy igazi szimulátor játék. Az apró kis dolgoktól. Egyébként meg nem hinném, hogy finghámozás lenne. Tudod én teljesen elégedett lennék, ha hoznák azt a színtet amit a 3. részben hoztak. De ez a videó alapján messze jár tõle. De tudod mit? Kívánom, hogy ne legyen igazam (erõsen kétlem)!
Én megvettem mindet.De ettõl jobbra számitottam.Mindenképpen megveszem, mert kell!Kissé csalódott vagyok, de meglátjuk ha kijön. Nekem minimum SH3 hangulat kell.Azért kiváncsi leszek, hogy vészmerülésnél rohannak-e az emberek az orrba.Ha igen akkor nagy pirospont a fejlesztõknek.Szivesen megnézném azt is, ahogy betöltik a torpedót.Nemsokára kiderül minden.
SH 3 megvan eredetiben.
"Azért nem hinném, hogy egy prezentációs videóban lebutított változatot mutogatnának."
Pedig a hard-core simmer közönség már nem fõ közönség. Pont a casualoknak mutogatják segítséggel.
SH2 óta tudsz a térképen nyíllal közlekedni... csak akkor még a fordulás mértékét adtad meg billel meg a tempót.
Na bummm...
Komolyan Amíg vissza lehet állni a régire, nem tök mindegy, hogy mit mutogatnak? Kb finghámozás amit csináltok.
Én se estem hasra ettõl. Ok legyen egy egyszerûbb legyen kompaktabb ami akár jó is mert nem kell ugrálnod mindenféle állásokba hogy beállítsuk dolgokat. De a kinézet tényleg szörnyû, a SH3-4 legalább autentikus hatása volt a dolognak, valódi kapcsolok (vagy nagyon hasonló), kockás kis papiros jegyzet füzet, zseb óra. Így tényleg azt az érzeted kelti az emberbe hogy ott ül a periszkóp elõtt, ettõl szimulátor egy szimulátor. De így ez tényleg csak nyomjuk a gomb aztán ujjongjunk ha valamit eltaláltunk.
Azért nem hinném, hogy egy prezentációs videóban lebutított változatot mutogatnának.. Ha játszottál az sh3-al akkor tudod, hogy mennyivel több kezelõ panel van a játékban itt meg már alapból egybe rakták a térkép és a periszkóp egységet. mi a fenének? Ez is butítás, hogy minél "egyszerûbb" legyen a rendszer. Azon kívül meg az a mód ahogy a térképen irányítod egy nyíl segítségével a hajót.... Mintha egy konzolos joy-al csinálnád. Aztán mi a fene az a hajók felett megjelenõ két csík amikor torpedóval eltalálod a hajót (életerõ+pajzs mutató)?? Az irányító felület jellege meg totál primitív csúnya és igénytelen ezzel a fekete háttérrel, össze-vissza van az egész. A sebesség beállítás ott bal alul az mi a farnc? Ráadásul semmi autentikus kinézete nincs. Össze van gányolva az egész. Csicsa grafika meg nem kell.
Az SH3 és SH4-et is le lehetett butítani hülyebiztosra. nyílván ezt is úgy prezentálták. ha van szimulációs mód mikor az összes csicsa leszedhetõ az már jó.
Azért az sem egy kategória az SH5-el :) Ha jó lehetõségeket biztosítanak az alapjátékkal a modoláshoz akkor már elégedettek lehetünk végülis. Meg nem ártana nekik talán ehhez is egy kiegészítõt összedobniuk még év vége felé, amivel majd pár, biztosan jelentkezõ hiányosságot orvosol.
Még annyit, hogy legalább adták volna ki januárban.Akkor szinte semmi sem jön ki.Akinek van spórolt pénze február végén ill. márciusban inkább az AVP3-at veszi meg.
Én nagyon vártam, de miután megnéztem a videót elszomorodtam.Lesz mit csinálni a subsim-os modkészitõ fiúknak.Ezt csinálták a románok az SH4-bõl több mint kettõ évig? Ráadásul realizmus nulla!Azt mondta a román fejlesztõ srác, gondoltak azokra is akik nem akarnak tényleges szimulátorral játszani.Marhaság, mert vérpistikék nem fogják megvenni, csak letöltik, és kettõ nap múlva letörlik.Gondoltak volna azokra akik eddig is megvették.Egyre jobban félek, hogy nem fogja visszahozni az SH3 élményét.Azért bizakodom, de már nem várom annyira.
Minthogy a SH4 motorjára épül az 5-is biztosan hogy lehet módolni. Hát ez a kezelõ felület igen érdekes. Elég hangulattalan, mit ne mondjak, mesze van a realizmustól. Reméljük a móderek át hegesztik az egészet. Bár ha ezeket a képeket meglátják a subsim fórumon leszedik a fejüket románoknak.
Vki tudna írni pár sort az elõzõ részek multijáról? Nekem sajna nem megy. Küldetések vannak, vagy csak menni kell és lehet együtt konvojokat támadni?
Vagy vegyük a legkézenfekvõbb megoldást, hogy a játék beállításaival is eltûnik az életerõcsík.
Ha olyan lesz a játék könyvtára mint az elõzõ részeké, akkor pár fájl módosításával, vagy törlésével élvezhetõbbé lehet majd tenni a játékot. Mint pl a 3-ban ki lehetett törölni a víz felszínén a tengó fölött úszó narancs nyilat, biztos itt is ki lehet törölni a hajók életerõ csíkjait, csak meg kell keresni a megfelelõ fájlt a (data) mappában. Idõvel jó lesz ez!
Tudna vki mondani pár szót a 3 vagy 4. rész multijáról??? Sajna nálam nem mükszik. Küldetések vannak, vagy csak menni kell és ha van vmi torpedo los:D?
Gondoltam, csak egy istentelenül szar poént sütöttem el xd Egyébként nem lesz ez rossz, nehézséget feljebb húzva tuti nem lesz ilyen.
Legyezõõõk...LOL Hát nemtom, remélem nem csak igy lehet majd játszani, meg hogy a hajó élete egy csíkon, háát érdekes:D Meg nehogy már ilyen km óra számlálón lehessen belõni a mélységet, meg a sebesség szabályzó is nagyon búcsús.
Szerintem a legyezõkben mûködik a rombolók ASDIC-ja.