Sziasztok! Nemrég tettem fel az SH5-öt, és már sokat olvastam róla korábban, néztem videókat, de az én életembõl kimaradt a 4, ezért nagtyon új minden. Amit nagyon nem értek, az a dinamikus kampány. Az elején a rövid tutorial után kineveznek kapitánynak, aztán a parancsknok elmagyarázza a feladatokat, aztán el lehet kezdeni a küldetést, és rögtön az elsõ dolog ami zavart, hogy visszakérdezett valami olyasmit, hogy biztos el akarom kezdeni a patrolt? Mert nem választottam küldetést. O.o Ez normális? Nyomjak ok-ot, vagy valahol ki lehet választani valamit? Mert az eligazításon semmi opciót nem láttam. Elkezdtem a patrolt, de sehol semmilyen feladatot, vagy feladat jelzõt nem találtam a térképen sem....ez normális? Mehetek amerre csak akarok, a lényeg hogy kb oda, ahol az eligazításon mondták? És ha igen, akkor mikor térhetek haza? Mikor van teljesítve a küldetés? Hol tudom megnézni, hogy mit kell konkrétan csinálni? Az SH3-ban mindíg konkrét helyek voltak megadva stb.stb. Nagyon el vagyok veszve, és ráadásul semmilyen ablakocska sem segít, hogy "Te paraszt most ide-oda kell kattintani" Legalább amíg meg nem tanulom...Nagyon nem felhasználóbarát. Hálás lennék, ha valaki ezeket a dolgokat felhomályosítaná bennem, mert már játszottam nagyon bonyolult, "jöjjél rá magad ahogy akarsz" játékokkal, deeddig szerintem ez viszi a pálmát, pedig tetszik....
76-os oldalon találtam most meg a képeket.Nekem tetszik a fordítás!Csak így tovább!
Hali. SH5 magyarítás képeket melyeket feltettem /Képfeltöltés.hu/ az 55-64-65 oldalon találtam meg/vagy késõbb ezek környékén/..Ha valakit érdekel az eddig elkészült magyarítás írjon,hogy hová és miként tegyem fel..
Ja, kábé az elsõ két küldetés alatt kell annyi tonnát víz alá küldeni, mint amit a legnagyobb német ászok az egész háború alatt.
Magyarítás amit készítek a fõmenüje 95 százalékban kész van /bõvitett/ -- fegyverrendszer 85 százalékosan --- A betöltõ kép alatti írás kb 85-90 százalékban --- párbeszéddel is elég jól haladok /kb 50 száz/csak az a baj vele hogy játszani kell a játékot úgy adja a következõt.--A pályákat most kezdtem el /TOTAL GERMANY stb. csak itt is jétszani kell a következõ szintért..ha van valakinek mentése szívesen veszem...
Jó lenne egy magyarítás már.Lekezdte valaki de,behalt az egész.Karabínernél megvan a menü majdnem teljesen de,ennyi.
Hali érdeklõdni szeretnék hogy valaki magyarítja e az SH5-öt ..Elkezdtem pár hete ahogy idõm engedi.Feltettem pár képet a magyarításról /Képfeltöltés.hu/nézzétek meg és érdekelne mi a véleményetek /nem vagyok kész vele, és nem vagyok profi/ Nem tudtam feltenni a képek linkjeit a fórumba ha érdekel valakit megadom neki..
Én is használom a MOD packot, azt hittem a küldetéseket csak másolni kell vhova, de menni fog.
Tudna vki linket adni a subsim-en belül, ahonnan küldetéseket tudok letölteni???
Ilyen hülye küldetéseket mint itt vannak!!Nesze neked szimulátor!A második világháborúban ilyen hülye küldetéseket adtak volna még ennyien se térnek haza!
Javítás: észak-nyugat FELÖL érkezve.
Segitség a WESTERN APPROACHES fõküldetéshez: Meg kell oldani elõször a British Supplies-t, a Gibraltar Supply Route az Escorted Britich Suppliest és a Mid Ocean Escort Force elsõ részét melynél 5 rombolót kell elsülyeszteni.Ezeket-sajnos- a hagyományos kereséses módszerrel lehet elsülyeszteni. Mikor ezek megvannak-természetesen idõben beleférve- teljesen feltöltöd a torpedókészletet, majd irány a következõ koordinata, a mellékelt idõpontra odaérve: junius 20. /este/ 1o óra-hogy legyen idõd "beállni" a megfelelõ helyre. 1 fok 31 perc E, 13 fok 01 perc S. a találkozás este 11 óra 15-20 körül várható. Ilyen találkozásnál nagyon fontos, hogy a térkép léptéke 1-9, vagy 1-18 km legyen, mert különben nem látható a konvoj közeledése, a sebességed természetesen nulla, az idõgyorsitás is szinte a minimum, mert különben "elszaladnak" melletted./ A koordináták pontos olvasása nagyon fontos!!!! / A mellékelt képen jeleztem a Troop Transport Shipeket pirossal, a szállitókat zölddel,s a warshipeket fekete karikával. Csak a Troop Transportok az érdekesek!!!! Ha meglátod a konvojt észak kelet felõl érkezve, okvetlen csinálj mentést, mert biztosan elsõre nem tudod mind az öt Troop Transportot kilõni, s lényegében ez a cél. Összesen 11 db orr és 3 far torpedó áll rendelkezésedre, az ágyu számitásba sem jöhet, mert hosszabb idejû felszini tartozkodásnál szétlõnek.Nagyon érzékenyek a Troopok, ne kapkodd el a torpedózást, takarékoskodj velük, van olyan-ha jól célzol, a troop közepét találod el- akkor netán egy is elég, esetleg kettõ. Én azért álltam be a képen látható módon, mert elõszö a bal oldalon jövõ elsõt a far torpedókkal intéztem el. Ha kifogy a torpedód, reszkirozva a kisebb sérülést, egy pillanatra feljössz, betöltöd a tartalék torpedókaat-elõl-hátul- majd gyorsan lemerülsz ismét. Sajnos a teljes müvelet nekem csak többszöri kisérletezésre, esetleg a már -kevés torpedóval elsülyesztett troop utáni azonnali mentéssel, hogy ne kelljen elölrõl kezdeni-sikerült, de megérte vergödni, mivel a sikeres 5 Troop elsülyesztésével "jóváírodott" a South Atlantic Convoy's és a Winston's Special alküldetés, sõt az egész küldit sikeresen befejezettnek tekintette, s engedett a következõ küldetésbe/vagy az Operation Drumbeatba, vagy az Arctic Convoy's-ba/. Ha esetleg szoktad törölni a mentéseket, ezt a befejezõ helyzetet okvetlen hagyd meg, mert ha az Op. Drumbeat "soron" mégy végig,/legalább is nekem/ a Black May után nem adja vissza az Arctic Convoy's küldetés sort, tehát a mentésrõl tudod ezt a sort kezdeni. Különben vissza kell menni a legelejére, a Total Germany-hoz. A koordináták pontos olvasása nagyon fontos!!!! Hangsulyozom, nálam ez a "formula" vált be, valószinüleg van más megoldás is a küldetés teljesitéséhez!
Hail
Valaki,tudna segíteni abban,vagy eltudná magyarázni,pontosan hogy lehet célozni úgy hogy tutira el is találjam a célpontot?
Sõt még az azelõtti részben is jó volt.
Ja, én is megnéztem, tényleg ugyanaz. Nemértem miért, az elõzõ két részben normális volt. Na mindegy.
Na csak neked, kikapcsoltam a az összes modot és meghalgattam a motor alaphangot. Teljesen ugyan olyan moddal mint mod nélkül. Ettõl függetlenül lehet hallani a hajókat. Mondjuk tényleg hangosabbnak kellene lenni ha 180%ra halgatózol.
Nagyon vicces vagy. Az eredeti játékban, ahogy az elõzõ két részben is, csak akkor hallatszott a motorhang ha 180 fokos irányba állítottad a hidrofónt.
A realiasztikusságról inkább nem nyitnék vitát, ha te tényleg azt hiszed hogy a valódi tengeralattjárók minden egyes alkalommal megálltak amikor hidrofónt kellett használni, nagyot tévedsz. (A hidrofón amúgy is az egyetlen érzékelõje egy víz alatt haladó második világháborús tengeralattjárónak, amivel a szonáros fickó állandóan monitorozza a környéket, tehát használhatónak kellett lennie bármilyen motorfordulatszám mellett. )
Mindenesetre egy biztos: nem tudom ki találta ki ezt a marhaságot, de a hidrofón használhatóságát tönkretette vele.
Szóval, hol tudom kijavítani ezt a marhaságot, és visszaállítani az eredetit?
nagyon egyszereû ha nem akarsz saját motor hangot a szonárban add ki az ALL STOP parrancsot :) Szerintem az alapban is van saját motor hang, nem hiszem vogy (sokat) változtattak volna. Vagy igen? De gondolj bele ez a realisztikus. A motorzaj elhallatszik 20kmre akkor nehogy már 20m-re ne hallatszódjon el.
Én azt szeretném kérdezni, Donzorrol vagy akárkitõl aki ért a modokhoz, hogy a hidrofónban hallatszódó saját motorhangot hogyan lehet kikapcsolni. Ezt valamiért minden modder szükségét érzi beletenni a modjába, nem törõdnek vele hogy ezáltal használhatatlen lesz a hidrofón. Lehet hogy én vagyok a válogatós, de én nem kizárólag álló motorok mellett szoktam használni a hidrofónt. Emellett arról se vagyok meggyõzõdve, hogy ez így olyan marha relaisztikus lenne, mert nem értem hogy a hajó orrán kétoldalt és a torony elején lévõ hidrofónérzékelõket mégis hogyan zavarja a hátul lévõ hajócsavar zaja.
Mindenesetre valamilyen modot muszály vagyok használni, tekintve hogy a gyári 1.2-es UI használhatatlan. Szóval hol, melyik fileban tudom átírogatni ezt a motorzajos hidrofonos marhaságot vissza az eredeti állapotra?
Sziasztok!Van egy problémám,újratelepítettem az sh 3-at.De nem indul,ezt írja ki movietex.act újratelepítésével problémát megoldhatja.Mi ez és hova másoljam hogy induljon?
És mi történik akkor,ha nem teljesítem határidõre a feladatot?
metalica. hordozo csak lent a csatorna kijaratanal lesz.sajnos datumot elfelejtettem, de ha plymouth-ra ra nyomsz es bent van az ark royal akkor jaroroz acsatorna kijaratanal es jonni fog. ments elotte mert nem ad masik lehetoseget a jatek. ez vonatkozik az elkovetkezo kuldetesekre is.pl loj ket orias hajot. lesz olyan amikor egy task fors-ban lesz a hordozo es a csatahajo is. ha nem lovod ki valamelyiket mas alkalmad nem lesz mert nem fogsz talalni olyan tipust
Segítséget kérnék!
Mondjatok már infót hogy az emberek felet lévõ sárga négyzet mit takar? Milyen gyakran kell számolni vele és mit kell rá válaszolni? Mikor lehet elõléptetni valakit ? -példával ha lehet hogy kell eszt lépésrõl lépésre végre hajtani?(levezetve ha lehet) Ezekrõl többet mondjatok már mert eszt a részét még nem nagyon értem!
Még nem rég játszok vele! Ha lehet a képrõl jobban megérteném!
Elõre is köszönöm a segítséget!
Pont ezzel a Blockade of Germany-vel szívok.Teljesen átkutatom az anyahajók útvonalát,de eddig eggyel találkoztam csak,azt meg nem tudtam beérni.
Nmeutjda vki mi az oka, hogy MOD-al játszok és kilép játék magától
"L" betû...
Felraktam a Donz féle packot, mükszik rendesen, csak az üzenet ablakot nem tudom elõhozni ahol kiirja a dolgokat, mivel lehet elõhozni???
Ja igaz, igazad van.
Nem így gondoltam, hanem csak 1-2szóban tényleg amit ír magáról angolul a küldetés.
üdv.:kisk
Kiskapitánynak! Sajnos, a küldetések minden "mozdulatát", olyan igazi végigjátszás szerüen -szerintem- lehetetlen lenne leírni. Célzok itt olyanra, mint más FPS játékokban leírják pl., hogy "itt-meg itt húzodj jobbra, mert a domb mögött géppuska vár s elszállsz." Én két felé osztanám a "feladatot", ugymint 1., amirõl nem lehet igazán leírást adni, mint pl. sülyessz el 100.000 to-t, vagy sülyessz el 5 tankert. Ezeket sajnos meg kell keresni, s nem mindig a kijelölt utvonalon vagy körzetben, hanem azoktól esetleg távolabb is. Hogy a játék elfogadja e, azt javaslom ugy kivédeni- sajnos többlet munkával-hogy a vitás cél elsülyesztése elõtt mentést kell csinálni, majd megnézni, hogy elfogadta-e, s ha nem akkor a mentésrõl tudom folytatni. Ha meg elfogadta, akkor rajta, tovább. Ezekbõl a célokból rengeteg van, ki itt, ki ott találkozik vele, tehát ezt nem lehet-érdemes-regisztrálni. 2., Amirõl viszont érdemes szót ejteni, azok a "komolyabb", egyedi célok, melyekre általában egy bizonyos idõ intervallumban és bizonyos körzetben lehet rátalálni. Ezzel azért érdemes foglalkozni, mert ha nem akkor és ott keresed, soha nem fogod megtalálni, azaz a küldi nem lesz komplett. Ilyen célok pl. az aircraft carrier-/anyahajók/, vagy a különbözõ battleshipek, melyek egyediek a játékban. Természetesen ezeket pontos idõponttal koordináta illetve irány meghatározással lehet megtalálni. Én próbálok ennek szellemében leírásokat-képekkel- adatokkal közreadni, mert tudom magamról, hogy ha két hónap keresés után nem találom a célt, hát bizony "lelkileg összetörök". Zárójelben: ehhez természetesen tudni kell a koordináta meghatározás értelmezését, hogy pontosan ki lehessen jelölni a helyet!/ nagyon szívesen leírom, ha valakit érdekel./ S végül egy trükkös javaslat, ha már minden kötél szakad. Én sem vettem- eddig- komolyan a kapitány lapján érkezõ rádióüzeneteket. De! Ha az adott küldinél egy idõ után semmi, akkor vissza szoktam menni egy korábbi mentéshez,-hogy ne veszitsek idõt, és ne menjek arra amerre már jártam, s semmit nem találtam- mielõtt kilépnék-a játékból vissza az elözõ mentésre, megnézem a kapitány rádióüzeneteit, s gyakorlatilag "kipuskázom" azokat a konvojokról szóló üzeneteket, mellyek az én feladatom körzetében vannak, minden adattal. Természetesen itt össze kell egyeztetni az idõpontokat, távolságokat, fegyverkészletet, stb. S miután ezeket "kipuskáztam", akkor megyek vissza a korábbi mentéshez, már egy cél-konvojok helyzetének birtokában. Tudom, hogy ez nem szép dolog, de felfogom ugy, mint a "felderités idõbeni jelentését".
Lenne egy ötletem a kiöregedett tengeri medvékhez...
Aki kijátszotta már a játékot, és van rá ideje, meg kedve hozzá...
Nem írná le 1-2szóban a küldetések lényegét magyarul???
Nagy segítség lenne szerintem jó pár társunknak köztünk nekem is...
Nemrég szereztem be a játékot, és nagyon megtetszett, mind hangulatilag mind grafikailag oda*asz. Lenne egy kérdésem hogy ugye németországból visszahívta az ubi a játékot a horogkeresztek miatt, na már most szerintem meg épp azzal lenne korhû a játék és az lenne a kérdésem hogy nem e tudnám valahogyan/valahonnan beszerválni a játékba a "tiltott jelképes" Zászlókat meg egyebeket. Elõre is köszönöm!
Total Germany küldetés German Blokade:/aircraft carrier elsülyesztése/ 1939.11.25. 15 óra. Koordináták: 4 fok 13 perc W/ 49 fok 48 perc N. NNW irányban a két rám támadó kisérõt elsülyesztem:
Szasz Karabiner!
Nem válaszoltál az üzimre, pedig azt hittem írsz majd vmit! Valami pozitívat!
Egyébként az sem mindegy,hogy milyen alaplaphoz és milyen procihoz milyen vga-t használsz. Az ati inkább intel,az nvidia meg az amd procikat "szereti" jobban. De ha mindenféle kukás asrock,meg msi alaplapokba bakolják bele,nem kell csodálkozni,ha a legtutibb vga is elkezdi csinálni a hülyeségeket..
Ez már a 4. gépem,amiben ati van és soha semmi problémám nem volt velük. Az sh5-nél is csak az enviroment mod miatt szarakodik..
Nekem anno sok ATI kártyám volt, de eljutottam odáig hogy veszek többé ATI-t, mert hiba jobb/olcsóbb sokszor mint az NVIDIA, egyszerûen a játékfejlesztõk nvidiával dolgoznak és kész, az atit durván leszarják. Miután jónéhány játékkal szívtam az ATI kártya miatt(olyan noname címekkel mint az NSF:Shift és a Resident Evil5), azóta nem veszek többet ATI kártyát.
Egyébként örömmel látom hogy, hogy fel lendült itt az élet. Kellenek az új lelkes emberek, mi már megfáradt vén tengeri medvék vagyunk. Te hát részben nem volt igazam, bocsánat. Csak én a meglévõvel gondoltam. De lehet hogy a vadonatúj, hozzá állás eredményesebb.
Nekem az 1.3-ig a irányítóközpont mod mentesen is szaggatott. De termesztésen mod is bele kavarhat.
Amikor a warezt próbáltam egy barátomnál ugyan ilyet csinált túlzás gépnél, meg az egész hajó belese szétszállt csak csíkok voltak mindenfele. Eredetinél nem láttam még én ilyet.
Vki tudna linket adni ahonnét lehet +küldetéseket leszedni???
Sziasztok!
Találkozott már valaki olyannal, hogy csak és kizárólag az irányítóterem hibás grafikailag? HD5770-es kártyám van friss driverrel és ha barangolok a hajón belül bárhol akkor minden ok viszont ha közeledek az irányitóteremhez akkor belassul és szaggatni kezd illetve bent nincsenek a falakon texturák minden sötét az emberek is furán néznek ki. Ötlet?
hd5770, e6550, 3gb, xp32sp3
A RAOBFal tudja valaki, hogy lehet távolságot mérni? A sonar estimate range to target miért ad minidg közel azonos értéket a manuálisan beállított távolsághoz?
Köszi Zorro!
Tudnál adni egy linket a subsim.com n belül ahol csak módokat esetleg pályákat találok?
Oké meg fogom nekik köszönni,amúgy alapjaiban véve nagyon ott van igy modokkal a játék,csak ez a fránya pálya akaszt ki.De látom sokak végig vitték ezt a rész,és csak nekem gyûlt meg a bajom vele... A segitségeteket még mindig várom
Segítségeteket szeretném kérni....Elolvastam már minden hozzászolást ebben a témában,még az angol oldalakat is de nem jutottam tovább.A problémám a következõ:adott 1940 és az Operation Weserübung küldetés,nos ebben megvan az hogy ki kell iktatni 5 hajót,ez mindeddig oké,na de most a továbbiakkal vannak problémáim,ahol battleshipet kell kilõni ugyanis az istenért sem fogad el semmilyen hajót sem,tudom csatahajót kellene keresnem ami gyorsan mocorog,de olyat még véletlenül sem találok.Olyat is olvastam hogy Scapa flow-ba kell bemenni és kilõni mindent de az sem megy.Másik olvasmányomban pedig olyat hogy csatahajót kell keresni méghozzá 1940 április 9-ke környékén ahol megindul az invázió,nah de az sincs sehol sem.Jah és jut eszembe,hogy április 9-e után semmilyen hajót sem találok,pedig a deadline az június 1! Ebben kérném segítségeteket mit is és merre keressek és persze mikor mert már lassan az összes hajam kihullik ettõl a külditöl,mert e küldi nélkül persze hogy nem jutok tovább!Jah és eredeti a game,mielõtt valaki megkérdezné..
Segitségeteket elõre is köszönöm!!!!
Szia Kovajani!
Küldtem egy Üzenetet Neked, kérlek nézd meg és válaszolj majd rá ha lehet!
umm, talákoztam egy elenséget uboatal :P 2 torpetó eltaláta elsülyedt de nem kaptam meg a killt :(
Most egy olyan problémám van, hogy ha sonarral ellenõrzõm a célpont távolságát akkor teljesem más érteket ad mint ha lemérem a térképen. Meg miért van 2 ikon a méréshez? A második pontosabb? De hiába targetelem be a céppontot a perikopnál a második icont nem lehet használni.
Umm koszi a segítséget mindenkinek mostmár megy.
7.rész. S ezzel gyakorlatilag kész minden, lehet nézni az eredményt, egy mindent bemutató képen./11 . Kép/ Ahhoz, hogy mindent lehessen látni, a lehetõ legnagyobb játékképernyõ bontást használjunk! Ha szeretnénk törölni a feltett módot, a JSGME.exe-ére katt készer, majd a bejövõ ablakban átvisszük a baloldalra a mappákat a balra mutató nyillal, s ezzel inaktiválva van a mód. A másik lehetõség, a py fájlban visszaírjuk a Style-t SH5 Enhanced-re. Sok sikert, s ha nem megy, kérdezzetek, mert EZ A FÓRUM LÉNYEGE!
6.rész. 5., Ezután megnyitod az Ubisoft/Silent Hunter 5/Data/Scripts/Menu/The Dark Wraith User Option py fájlt /két katt /a Jegyzettömbbel, s ezt látod:/9. Kép./ Ennek lényeges része a piros keretben van. Attól függöen, hogy melyik -SH4 vagy SH3- formátumot szeretnéd használni, az utolsó sorban az UIStyle = SH5Enhanced helyett UIStyle = SH3Style vagy SH4Style szövegre kell módositani, PONTOSAN BEÍRVA. Én példaképpen az SH3-at szeretném alkalmazni, így néz ki: /10.kép./ Bezárásakor megkérdi, hogy mented-e a változást, OK. url=http://kephost.hu/share-0C57_4C409751.html]