Olvastam, hogy ki kell robbantani tûzvarázzsal egy palánkot, de az egy ami van nem robban ki IRDEN-el. mi a megoldás?
"Az Xbox 360-as Witcher 2 nem csupán egy szimpla PC-s port, ez egy adaptáció. Legújabb játékunk számos új feture-rel gyarapodott és sok szakértõ szerint ez az egyik leglátványosabb Xbox 360 játék."
DRM-buggal találkozott már valaki, Patch 2.0 és vagy 2.1 felrakása után?
Vagyis kéri a DVD-t. GOG verzión jött elõ, Win 7 x64 alatt egy ismerõsnél. A gog.com forumán is írtak róla. Bár áthidalható volt úgy, hogy a Launcher.exe és a witcher2.exe, Win XP SP3 kompatibilitási módban lett futtatva, igaz elõjött így is, de a Mégse gombra kattintva továbbment és elindult. Retail verziónál volt ilyen bug valakinek? Ott az eredeti lemezzel áthidalva, vagy anélkül ment?
Az tuti én is így voltam vele :D Sok sikert hozzá és kellemes idõtöltést.
Pedig kell én már többször végig toltam bomba nélkül nem fog felrobbanni. Idézem az eredeti Witcher 2 útmutatót: " Az alagút (nekker fészkek) legjobb módja a beomlasztásuk bombák, fõként Méhkas segítségévél. Elkészítéséhez csak két alkímiai összetevõ kell: rebis és caelum"
Méhkas nevezetû bombával lehet berobbantani vagy megveszed a receptet vagy a tündértõl veszel bombát aki a Flotsami város melletti faluban van fent a fán.
Szükségem lenne egy kis segítségre! A falucskában ahol leszálltunk a hajóról, van egy kocsma...ebben a kocsmában szokott lenni Zoltan meg a többiek,meg itt lehet fogadásra boxolni is. Na szóval a boxolók mellett a sarokban van egy titokzatos szerzetes akivel kocka pókerezni lehet. Elkezd valamit össze függéstelenül hadoválni hogy van nála valami amit nem akar oda adni Geraltnak mert...mittomén miért A kérdésem az lenne hogy hogy lehet tõle elnyerni azt a bizonyos valamit??? Ha nyerek akkor sem adta ide, de ha veszítek akkor sem adja!
a megfelelõ helyen Dokumentumok Witcher 2 gamesaves résznél fogod és ami nem kell kitörlöd.
Valaki nem tudja hogyan lehet kitörölni a régebbi mentéseket? Mert közel 100 metésem van már és amikor be akarom tölteni a legfrissebet egyre lassabban tölti be a játékot pedig még csak a második fejezet elején vagyok.
egy küldetés része, asszem az elhagyott kórház vagy ilyesmi nevû , chapter 1 -ben
Hali! Tudja valaki, hogy az "orvosi feljegyzések" küldetéstárgyak mire valók?
Feltettem újra a játékod , de ahogy forgatom a kamerát futás közben Geralt akad .. a játék nem csak a karakter meg a haja is össze vissza mozog. mi a franc van? low beállításon is pedig eddig highon semmi baja sem volt....
Ha neked a komplex dolgok jönnek be, akkor sakkozzál, na AZ egy letisztult játék, de nagyon kell agyalni. Nem ismerem az Anarchy Online-t, de ez az 50-es karakterre 80-as fegyver így leírás alapján kb. "adatbázis-kezelésnek" hangzik. Szerintem meg ez az állandó karakterfejlesztés kezd baromi unalmas lenni. (Ez már inkább fikázás.)
"Egy jó sztoritól a játék még nem lesz komplex" - és? Mondtam egy szóval is? Fõleg, ahogy észrevettem, a "komplex" játékok inkább túlbonyolítottak szoktak lenni.
Egyébként nekem aztán tökmind1, mivel játszol. A Witcher 2 látványban és sztoriban jó, de ha nem akarsz olvasgatni, akkor ez nem neked való.
És még valami: nem kell megvédeni tõlem a Witchert, egyetlen rossz szót nem szóltam rá eddig se.
Nyilván jó játék, nem véletlen került nekem is az étlapra.
Figyu... semmi kifogásom a komplex játékokkal. Toltam/tolok olyat is (Civilization sorozat, ûr stratégiák, EVE Online), de ez nem zárja ki hogy néha rávessem magam valami könnyedebb témára is.
Mellesleg szerintem a witcher még csak nem is komplex, azért mert van jó sztorija meg valamiféle karakterfejlesztés benne - szóval nem tudom mire verte magát a troll. Ha karakterfejlesztés, akkor próbáljon meg Anarchy Online-ban rárakni egy 50-es szintû karakterre implantozással 80-as fegyvert. Na az már valami, ott számolni meg agyalni kell.
Egy jó sztoritól a játék még nem lesz komplex, és amennyire tudom azért a witcherhez sem kell kvantumfizikai diploma - mert ez is csak egy RPG, némi karakterfejlesztéssel meg egy sztorival. Ami lehet hogy jó, bár ha 25+ éve tolja az ember az RPGket meg olvassa a fantasy könyveket, akkor kötve hiszem hogy óriási meglepetésekre kéne felkészülnöm.
AMIT VISZONT GYÛLÖLÖK: a f*szért kell belekötni a másikba, mert az õ izlése nem olyan mint az enyém. Mit kell fikázni ha valaki FPS-t / WOW-ot / Mariót / Tetriszt szeret?
Én speciel minden porcikáját imádom, legjobban pont a harcrendszerét. 2 hónapja ezért is gyûjtöttem be eredeti verzióban is, mert baromi jó játék és a laptopomon is elfut!
Azért értem mi bassza ennyire az agyát. :) Lassan nem lesz értelme igazi rpg-t csinálni. Nagyon vékony a szegmens aki tudja értékelni, és ez a gondolkodás eredményezi a Skyrim szerû rpg teljesen main vonal lesz. Nekünk meg nem jut semmi majd. De hát ez van. :)
Köszi srácok, megsasolom mindkettõt. Akkor lehet a Witcher megy a levesbe ;)
hát ha normálisan megírják benne a harcot, legalább egy Enclave szerûen, akkor minden idõk egyik legnagyobb dark fantasy kalandjátéka lehetett volna. így is jó még utólag is aki nem játszotta esetleg végig anno.
én a zenéje miatt fogom újra telepíteni, kimentem és beteszem az oblivionba...
Severance Blade of Darkness-t tudom ajánlani. Nincs nagy sztori, de istentelen jót lehet vele csonkolni, igaz ész nélkül nem lehet haladni benne és a grafikája sem mai gyerek. Viszont egy kisebb hack-el fut Win7-en is! És abban még sokat barbizni sem kell.
Õszintén.... ha lenne ilyen kardos/varázslós akciójáték szöveg nélkül, tetszene nagyon.
Most toltam végig a Gothic 4-et meg a kiegészitõt, csak úgy nyomogattam át a szöveget.
Az ilyen RPG-kben nekem a barbizás (páncélok/fegyverek/felszerelések megszerzése), karakterfejlesztés és a harc tetszik. A küldetések szövegem hogy "öld le a gonosz trollt ami terrorizálja a falut" vmi nagyon minimálisat jelentenek.
Hát neked akkor a jó megoldás a szimpla lövöldözös ott nem kell kattintgatni a szövegre. :) Én is sok könyvet elolvastam de ennek ellenére veszek még és van köztük ami hasonlít az elõzõre. :)
Hát, annyi RPG után már nagyon ritka hogy tudnak vmi érdekfeszitõt mutatni :) Öszintén, Witcher 2 sztorija - már amennyit eddig láttam belõle - se tûnik vmi hihetetlen eredetinek. Nem mintha ilyen kardos-varázslós témában lehetne nagyon újat alkotni :)
Persze nem akarok ezzel flémet kelteni - akkor a lényeg hogy a dialógusok nem nagyon tartalmaznak a játékmenethez feltétlenül szükséges tudást....
Dinamikus ip-vel szerintem tudnának mit kezdeni, csak az baromi nagy meló lenne. Rendõrség egyébként kötelezheti rá a szolgáltatót, hogy keresgélje ki. Márpedig egy lopási ügynek minõsül gondolom.
Már csak azért is, mert magyarországon nem divat a statikus ip cím.
Gondolom a T-com meg örömmel fogja végigbogarászni nekik hogy vajon 2011. november 28.-án, 20:55-kor, milyen számitógép csatlakozott hozzájuk a 86.104.23.16 IP címen :)
Nemrég próbáltam ki a játékot, de pár dolog kicsit elvette a kedvem tõle:
- végig ilyen dumálós lesz mint az elején? Jön a sok név, ki kivel mikor feküdt le, ki kinek az ellensége meg egyebek, elég unalmas volt :) Könnyedebb akcióra vágyom, ha regényt akarok könyvet veszek a kezembe. Esetleg át lehet simán kattogni a sok dumát, veszítek vele valamit? (pl tippek elrejtett kincsekhez stb).
- irányításnál a lootolás macerás volt (sok helyen nagyon pontosan kellett pozícionálni a karaktert hogy fel tudjam venni a tárgyakat, egy pixellel odébb állva már nem lehetett). Van erre valami mod esetleg beállítás?
Mivel Ip alapján nyomoznak, ezért megy a csekk. Erre te vagy az a valaki, akit érint küldi vissza a számlamásolatot egy fotó keretében a játékról és kérésre a serialról.
Egyébként a cikkben is írják, hogy valószínûleg Magyarország olyan kis piac, hogy minket békén is hagynak.
Companions feature lehetett volna kreatívabb ez tény.
Speach-en belül, azért ott van az intimidation és ha jól emlékszem a charm (lehet más a neve) is, szóval nem csak eladásról szól a dolog.
Egyébként nekem meg a witcher 2 volt csalódás, Skyrim szintén, de pozitív.
Ez a kinek mi tetszik mint megannyi más dolog szubjektív. Játékújságírók és VGA Listások se tudnak, csak szubjektíven ítélni. Szórakoztató ipari terméket ellentétben az elektronikus cikkekkel nem lehet objektíven megítélni. Itt nem lehet egyértelmûen meghatározni, hogy valami jól mûködik, vagy sem (van, akinek az a rendszer úgy jó, ahogy van, másnak meg nem tetszik).
Ui.: Oblivion is unalmas lesz egy idõ után. Én például a 3. Oblivion gate után hányingert kaptam ha be kellett egy újabba menni. Egyébként is baromi ingerszegények voltak azok a helyszínek.
Nekem is tetszik mint game. De három dolog aminõl érzem nem nekünk készült mint rpg. 1. Companions 2. Végtelenül lebutított "karakter" rész, különösen a Falloutban jól használt charisma hiányzik, ami plussz élményt ad, gyakorlatilag rengeteg mindent gyilkolás nélkül is meg tudsz oldani, itt meg van egy speech ami csak az eladást segíti jórészt. 3. Amit te is írsz de nem tudom megmagyarázni valami nem klapol vele és unalmas lesz de nem tudom miért.
Az a gond, hogy rövidek a questek benne meg a képi világa nagyon zavaró.Én nagyon nagyon szeretem az elder scrollsokat, de szerintem a skyrim nem a legjobb.Oké, hozza az Oblivion rugalmasabb játékmenetét, meg a Morrowindbõl is merít de valami kurvára nem klappol.Viszont jól van megírva, sokkal izgalmasabb[Guildekrõl, mellékküldetésekrõl beszélek] mint az elõzõ részek...Companion dolog meg hát...lopakodok, nem használom õket. :D Viszont a FNV tényleg követendõ példa, de azt az eredeti csapat fele hozta össze...remélem lesz még obsidian féle Fallout. Mondjuk nekem a Witcher 2 jobban tetszett, de biztos vagyok benne, hogy ezt a sorozatot folytatni fogják. :)
Nos egy kicsit csalódott vagyok inkább ebbõl ered, arra számítottam egy kicsit, a megjelenés elõtt olvasva az egyszerûsítések listáját, talán most majd a történettel meg a körítéssel foglalkoznak. És reméltem valami a Fallout new vegas felépítésébõl is bent lesz. Lett is de csak a felszín. Az egész egy tökéletesen megcsinált hollywoodi filmecske lett, felszínes, könnyû, nem igen kell gondolkodni, tervezni mit akarok ilyen karaktert mint az FNV-be, csak megyek elõre a csili vili világban. Ok a master level már legalább nem sétagalopp. De a companionok azok aztán tényleg tökéletesen jelentik mit is jelent ez nem véletlen tettem be a Veronika videot. De mindent leírtam Sehol az írmagja sem akkár a Witcher élõ lélegzõ karaktereinek. Persze mindemellett elismerésem sok szempontból mint játék. De itt is mint az Oblivionnál majd a rajongóknak kell rpg-t csinálni belõle. Persze lehet mindez azért van mert idõközben játszottam már egy Dragon Age originsel, Witcher 2-vel és igen az FNv tökéletesen bebizonyította meg lehet csinálni rpgnek is egy sandbox típusú játékot. És ez elég magasra tette a mércét. A Skyrimról meg sajna ordít amit vártam, mindent elsöprõ bevételhez csinálták. Bár ügyesen a Morrowind feeling behozatalával sok régi rajongót megfogtak az biztos. Csak az a baj amit Wedge írt valahol mintha leragadtak volna azon a szinten.
A Skyrim jó játék, nincs vele különösebb gond, nekem a Witcher 2 jobban tetszett, az egyik kedvenc játékom - de azt hozzátenném, hogy sarkítasz, "ölj meg x-et " küldivel 80 óra alatt nem találkoztam, szerintem te valami radiant story szarságra gondolsz.Az meg amúgy is szar, nem érdemes róla beszélni. Azt viszont megértem, hogyha nem értesz egyet ezzel a listával, meg ha tököd televan a Bethesdával és a Skyrimmel - nekem is elegem van belõlük.Szerencse, hogy a Spike VGA kb annyira rangos mint az MTW Awards. (Mondjuk szerintem a Skyrim a kisebbik rossz, sokkal igényesebb mint az újabb bioware játékok (ToR kivételével) - inkább ezt hallgatom, ahelyett, hogy JAJ, MASS EFFECT MILYEN KOMPLEX SZEREPJÁTÉK.Persze az Obsidian csodákhoz nem érnek fel, az Alpha Protocolnak nagyon erõs sztorija van, az FNV megragadta a régi Fallout szelemet - és jó története is van, elõször a szériában.)
kicsit offtopic legyen. De pl. ez egy companion a Fallout new vegasból.. Lehet mondani ha valaki már ismeri kicsit rövid, de basztus alig 2 év alat rakta össze ezt a nagyszerû rpg-t az Obsidian. A Bethesda 3 év alatt egy ilyet sme tudott összerakni, basztus ez nagyon gáz. Persze nyilván nem nekünk csinálták ennyi. Csak az a röhej most a sok shootemup rajongó rakja majd össze a legjobb rpg listát :D Veronica
Nem mondom hogy rossz, az év játéka megilleti mindenképp. De valahogy nem tudom mint rpg, nos most épp a Fallout new vegast nyomom ezt egy év alatt sem untam meg kicsit nyomasztó persze mint minden fallout de ott van, vannak minor meg major factionok,etc, él az egész. A skyrim szép, szép tele jó újdonságokkal de valahol a lényeg elveszett. A társak full halottak, a questek szimpla gyilkolásról szólnak. Hiányzik belõle valami. Arról nem beszélve sajna fullosan igazam lett a perk rendszerrel kapcsolatban. Még egy DA2 szintet sem tudtak összehozni változatossággal. Csak nyomkodod de érzed teljesen mindegy az egész. A witcher karinak van legalább három ága ami ad némi variálási lehetõséget. Teljesen elég és tökéletesen hozza a könyvet. Szóval fullosan nem értem, ennyire hülyék az emberek hogy ezt a VGA listát így le lehet adni?
Nem rossz játék a Skyrim, de a Witcher 2 sokkal jobban sikerült a fix fõhõsével és pályáival. :) Mindenestre hülyeség az egész, az RPG kategóriában Dragon Age 2 benne volt, Witcher meg nem.
Most néztem ezt a VGA listát. Hát szerintem ez tisztán a pénzrõl szól. A kis lengyel csapat nagyszerû rpg-je bele se került az elsõ háromban. A végtelenségig lebutított Skyrim mindent visz, persze .
Bocs, nem Loredo-nál van a ládika. Csak körülírni tudom: Flotsamban, ahol az akasztás történt szemben megállsz a bitóval és elnézel jobbra. Ott van egy ház (ha balra néznél a sarokban ott van egy kereskedõ boltja).
Abba a házba menj be, ami jobbra van (bazi nagy ház a többihez képest, de nem a katonák barakjára gondolok, hanem mellette van).
Bemész a házba és fel az elsõ emeletre, ahol a lépcsõ utolsó lépcsõfokának megtétele után szemben látsz egy asztalt és napközben a hivatalnokot. Vele kell beszélned és az asztalon lesz a levelesláda (kis ékszeresládának tûnik).
srácok, égre földre keresem a királyi postaládát flotsam-ban, a küldetésnapló azt írja, hogy a király hivatalát gyakorló embert keressem, bernard loredo kapitány az, gondolom, vele pedig erre irányuló párbeszédet nem tudok kezdeni..vagy rossz embert keresek ?
megköszönöm
Amit még javaslok mindenképp használj egy beállítást a jelek fel le változtatására. És magold be melyik mi. Hogy gyorsan tudj váltani a pajzs mód és a csapda mód között. Ez fontos szerintem a kritikus pillanat a pajzs jel visszarakása. Ezt én úgy oldotta meg hogy mozgásban maradtam amíg le nem csapott, utána gyorsan felraktam. persze itt mindig lesz, valószínûleg neked is, pár visszatöltés. A másik kritikus rész az a ragadós mocsár de abból gyorsan ki lehet vágni magadat. Nagyjából ennyi jut eszembe.
Ja és fontos használni a másik jelet is azt szinte állandóan ha nem vagy profi azt a pajzs szerût az gyakorlatilag megvéd az ütésektõl ha lement újra felnyomod, ha inaktív akkor lemész a térkép szélére és fel le futsz és megvárod míg visszatöltõdik a jelekre használható három egység. kicsit hosszadalmas de ha nem vagy profi ez mûködik nekem is ment easyn egész biztos nagyon gyorsan mûködik. Két jel van amit a nem vérprofiknak használni kell. :) Ami leszegezi a csápot meg a pajzs módot. És potikkal sem árt ha feltöltöd magad a harc elõtt igazán hangulatos egy játék. Neme nagyon visszaadta a könyv hangulatát és világát. Kár hogy nem egy szabad világ ahol lehet mozogni és élni mint a skyrimbe de így is sokkal érdekesebb mint a bármilyen perket használok szuperûl mûködik skyrim. itt pl az elsõ változatban nem fejlesztettem a jeleket és biza a fõboss a csatában ami százszor keményebb mint a kayran, biza csak easyn ment. Itt olvasva a forumot láttam bizony kell ellene a fejlesztett jeleke. Tehát ez bizony egy szuper kis játék. :)
Tehát rakjad le a jelet a földre elõször, nem jut eszembe a neve, és mozogj balra jobbra rajta megállás nélkül, nem szabad állni mert agyonüt.:) De ha ezt ismételgeted a jel lerakást meg a mozgást akkor egyesével csapdába tudod nyomni a csápjait csak figyeld melyik csápja hova üt le általában és rakj le egy jelet. Ennyi. Nekem így ment elõször a kicsiket intéztem el aztán mentem a nagyokra. A vége pedig egyszerû fel kell rohami a rámpán és bekapcsol a video mod :)
Normálon végigmentem rajta. Pedig nem egy nagy szám vagyok ebben a gameban, mert tény kell ügyesség is nem elég csak a tapasztalati pontok elosztása. A lényeg szerintem oldalazva mozogj hogy ráláss! a kayran csápjaira. És akkor használd a jelet amikor melletted lecsap hogy leszögezd a földre. Utána le tudod vágni. Mondom normálon is megoldható. Lesznek nála keményebb diók is a játékban de szerintem messze az év egyik legjobb gameja a Witcher 2. Én tuti kis karácsonyi szünetben végigmegyek a másik szálon is majd. :) Most hogy a Skyrim túl egyszerû lett és nem köt le sajna, lesz idõm erre is.
A "sipákolás" csak "nem angol" játékosnak lehet probléma. Illetve, aki nem tudja kimondani / nem ismeri a játékbeli jeleket. Lehet szidni az angol nyelvû narrátorokat.
(Én easy-n próbáltam a játékot, és nekem is gond volt! Mert ritkán használtam jeleket, azt se tudtam, melyik mire való. Mégsem mondtam, h "Game over man, game over!". Ott volt a gugli...)
Valóban, nem egyértelmû, hogy hogyan lehet végigvinni ezt egy nekifutásból, ebben igazad van. Nem egy tipikus hentelõs játék. De ha ez az egy gondod van vele, ott lesz a diablo3. (Már ha azt végig tudod vinni egybõl...) Ha meg csak ez az egy gondod van, és máris feladod... Akkor meg se várd a dio3-at, tied a reload opció, ott van minden játékban :)
Mégegyszer (részben) végigjátszva a játékot leszögezem, egy átlagos usernek a Kayran rettenetesen nehéz. A varázslónõ meg csak sipákol, ahelyett, hogy ténylegesen segítene. (Sztem már többszázan feladták a játékot ennél a pontnál.) NAGY "GRATULA" a szerzõknek.
GAME OVER.
Nem találtam semmit,vagy csak elkerülte a figyelmemet.Mindegy nem olyan fontos,majd közelebb húzom a monitort egy kicsit.
Lehet, keress rá Black_ice_Spain nevére guglival. Hátránya annyi, hogy egyes hosszabb szövegek végét nem fogod látni.
Van valakinek olyan tapasztalata, hogy amióta feltette a 2-es (2.1-es) patchet a program állandóan elszáll? Nekem ilyen tapasztalatom van. :((( A korábbi patcheknél ilyen nem volt.