Az arhitektúrából látszik, hogy ez nem grafikára lett kifejlesztve, inkább Larabee ellenfél lesz mint Radeon-gyilkos. DX9-ben valószinûleg igy is brutális teljesitménye lesz, DX10-DX11-et még meglátjuk.
Még ha nem is GPU, hanem inkább cGPU, várjuk szeretettel, hogy legyen egy kis verseny.
readswift: flameelést be lehet fejezni
De szétprogramoznám XD
"Természetesen képes támogatni a legújabb OpenGL és DirectX API-kat, de számos funkciót nem támogat hardveresen, így azokat emulálni kell. A legszembetûnõbb dolog, hogy a rendszer nem rendelkezik fix funkciós tesszellátorral, ami a DirectX 11 legnagyobb újítása. A teljes tesszellációs folyamatot a CUDA magok segítségével kivitelezik. A Microsoftot megkérdeztük a megoldással kapcsolatban. A redmondi óriáscég szóvivõje elmondta, hogy nem beszélhetnek egy még meg nem jelent termék DirectX 11-es támogatásáról, de az API nem követeli meg a fix funkciós egységek jelenlétét, azaz a feldolgozó futószalag bármely részét lehet emulálni. Persze a sebesség szempontjából az emuláció viszonylag lassú megoldás, így nem optimális azt használni."
Ettõl még a (feltételezett) brutális ereje miatt könnyen lehet, hogy így is gyorsabb lesz az Ati kártyájánál.
Véleményem szerint tavasznál elõbb nem lesz kárty belõle, csak az esetleges ATI felé mutató vásárlási szándékot próbálják ezzel a bejelentéssel elodázni kicsit, de várjuk tisztelettel a megjelenését! Én mindig abban reménykedem, hogy 1x az egyik 1x a másik készít jobb/elõremutatóbb kártyát, így megmarad a fejlõdés!
Gyereke, ez nem a hétvégi UTE-Fradi meccs! ez csak két HW gyártó, ne legyetek már ennyire szánalmasak.... :) Még a végén azt is beírja valaki, hogy "stipi-stopi én láttam meg elõbb!" Gondolkodjatok már egy kicsit! (akire ez nem vonatkozik, az úgyis érti...)
nagyon nagy hibát követ el az AMD hogy bevette a DX11-et a FUSION-be, egy hirdetési felület, egy maszlag lett a FUSION.
AMD HAS BEGUN a campaign to step up the adoption of a new physics engine. The company is working with software developer Pixelux Entertainment to sell developers on a combination of the Bullet Physics engine and OpenCL processing.
ezt forditgasd le magadnak , aztán találd ki hogy labdába fog e rúgni :D
Azért szánj rá öt percet az életedbõl, hogy ezen kicsit eltöprengesz. Addig tedd félre kicsit az indulataidat. Ha ezután még mindíg tartod ezt a kijelentést, akkor lelked rajta.
a szabvány dp fp miatt erre fognak elkészülni az egyetemeken a legújabb legelõremutatóbb dolgok, (ahogy eddig is) ennyi elég :))
A Másik kedvenceim azok akik a larabit szellõztették hogy bekerül a playstation4-be. Szegény hülyék . Akárcsak a theinquirer charlie , az fényképes IDF beszámolójával, direktben az nvidia térdrekényszeritésérõl
Ezzel Kb. agyonverte az ATI-t az nV, az ATi egy microsoft bérenc fog maradni és ...Vége a királyságnak ...
Azért az alant emlitett hülyegyerekeknek még sok kártyát elad majd az ATi
neked is, meg imremagdinak is, ha ennyi eszetek van amennyit bevallotok itt, hát ne irigylem a környezeteket _D Lássuk be , nektek már a shader model3 is sok volt, abszolút tök fölösleges magyarázni a többirõl :DD
az architektúrájának rugalmasságából adódóan a dx11-en is túlmutat. különben nem a dx gyors futtatására helyezték a hangsúlyt, hanem az általános nagy teljesítményre.