Vagy fogalmazhatunk úgy is, hogy míg a szöveg és történetírók kidolgozták a belüket is, a többiek csak egy bénácska 12=tucat MMO legyártására voltak képesek. SOKKAL jobban jártunk volna, ha ebből egy tisztes kaland játékot, vagy egyszemélyes RPG-t faragnak.
Csak épp akkor minden exec rá volt függve a World of Warcraft bevételeire. És annak rendje és módja szerint a taknyukon vontatták magukat kiadás után a kukáig. The Old Republic a másik cucc, ami KoTOR folytatásként teljesen jó lett volna, de az EA-nak csak meg kellett próbálni azt a kurva WoW-ot meggyilkolni ezredik próbálkozásra. Azt b@zmeg EA, sikerűt?
Aki a sztori miatt szerette az eredetit (nekem az elite dungeon-ök teljesítése volt a max), annak érdemes most is elővenni - Dél-Afrika miatt egy kis plusz is van ugyebár benne. A legends amúgy nekem sem jött be - de amúgy az eredeti a mai napig játszható (csak tényleg egy maroknyi ember tolja össz..)
Na de pont ez a gond, hogy MMO volt. Fityfaszként bámészkodó aggrózni való mobokkal, számbillentyű gyilkos hotbar zúzással, L4G 4 Necromunda féle mikrotranznemű mutogatós szociál hubokkal.
A legends és az "eredeti" közt mi a szignifikáns különbség?
Szerintem én toltam mindkettőt, de azon kívül hogy a legendsben próbálták némikébb élvezetesebbé tenni a harcot (kevés sikerrel) nem nagyon érzékeltem különbséget.
Az 5x több kontent szerintem kissé túlzó: single player tartalomból néhány side mission hiányzik, plusz az AEGIS rendszer Tokyo-ból (de azt szerintem a játékosok 90%-a utálta mert egy hatalmas plusz grind volt az egész) és a frakció küldetések (ez 3-3 küldetés/frakció).
Akit az MMO rész érdekel elsősorban, annál tényleg vannak érdemi hiányok: a 2 tokyo-i dungeon, 2 raid, és asszem az összes dungeon nightmare verziója hiányzik.
A PvP is kurtább, de az emlékeim szerint Shambalán kívül már az eredetiben is igencsak döglött volt.
Javarészt amúgy end-game tartalomról van szó. Ha valaki "komolyan" tolná a játékot, annak tényleg rohadt nagy grind lett a végjáték, de mindenki másnak szerintem bőven élvezhető, különösen akit a világ és a sztori érdekel, ha a harcrendszert meg tudja szokni.
Jah, Legends-et 1100 item powerig (minden piros, max glyphekkel) grind-oltam anno. Aztán elfáradtam és sosem indítottam el utána. Sima TSW sokkal jobb volt minden téren szerintem. Közösségileg, tartalmilag és üzleti modellként is. Egy sima havi előfizu megmenthette volna, de TSW-nél buták voltak a B2P+kontent modellel, Legendsben meg az idióta mobilos F2P+P2W-el. Ez van, szép volt, jó volt, továbbléptem :D