hd nélkül is kiváló a grafikája annak sztem.... épp most játszogattam vele decemberben
Serious Sam II HD Petíciót kéne indítani. A sorozatban az eddig legjobb.
elõvettem megint,de vhogy nem jött be úgy mint anno. de nosztalgiából lekaptam a 3. részt, meglátjuk az mit tud...
Hali
Nemrég vettem meg ezt a retró játékot :) sajnálattal látom senki nem játszik neten az elsõvel, szal tudna valaki segíteni a deathmatch és coop achievement teljesítésében?
Nálam ez a bug csak warez verziónál volt. Másik crack kellett. Amikor megvettem eredetiben, minden helyesen mûködött.
Egy elképesztõ bug-om van a játékban. Pár perc játék után az irányításom megbolondul , a W-vel hátrafelé megyek és az A-val is ergo nem tudok mozogni hiába állítom át semmit sem ér. A steampowereden van errõl egy fórumtéma: http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=1211449 De itt azt írják, hogy az F-Secure okozza, viszont én nem használok f-securet mégis ugyanez a hiba jön elõ. Ötlet?
holnap (kedd) 19óráig 3 euro a két HD rész 4 euro a két HD rész + a két eredeti régi most érdemes megvenni steamen akinek még nincs
Szerintem vegyétek meg steamen mert most csak akciósan 5 euró vagyis kb 1500 Ft. Úgy gondolom annyi azért simán megér :)
nemtudom, lehet meggondolták és mégse lesz kiadva, de msot elég olcsó steamen én megvenném ott a helyedben ha van rá lehetõség, a dobozost is ha lesz egyáltalán regisztrálni kell ugyis steamen szal ugyanott vagy
Ezeken az oldalakon azt írja november, de a fõoldalon nem ír róla semmit, szóval nem tudom mikor jelenik meg. http://www.cdprojekt.hu/gra.asp?gid=336 http://www.cdprojekt.hu/gra.asp?gid=328
Steamen karácsonyi akció miatt 75%-al olcsóbbak az SS-ek.
és most nézem h steamen csak 5 euró, ez mostmár így is marad, vagy csak karácsonyi akció?
november végéig legalább 2 hetente néztem cd projekt oldalát, hogy mikor jön, de teljesen levették várható megjelenések közül, ez most akkor azt jelenti h mégse lesz?
Nem kell fizetni a multiért, ingyen hétvége azt jelenti, hogy ha van a Steam rendszerben egy fiókod regisztrálva akkor ingyen hétvégén ingyen játszhatsz azzal a játékkal amibõl épp ingyen hétvége van. :D Bocs ha túl szájbarágósan magyaráztam... :)
Na én ma kezdetem el a Serious Sam HD The First Encounterst. Sztem marha jó!!!
Ja lentebb olvastam valamit olyat, hogy volt valami ingyen hétvége? Lehet, hogy nem jól értelemezte, de ezek szerint a multiplayerért fizetni kell vagy mi?
steamen akciós a SS, a gold ami tartalmazza mindkét HD verziót + az eredeti verzióakt is most csak 10euro, de mindegyik SS részre vonatkozik a 75%os leárazás ahogy nézem
Aha thx ez jó hír akkor majd lehet megveszem :P
kicsit visszaolvasol és láthatod nemsokára kiadja a cdprojekt dobozosan 990ftért, annyiért meg illik már megvenni és nem kell fosni warez hibái miatt
Hát én találtam neten különbözõ verziókat a Second Encounter HD-bõl de sajnos egyik sem akar mûködni. Úgy néz ki nincsen jelenleg olyan warez verziója ami mûködne. Sztem Skidrow-ék vagy Reloaded-él elfelejtkeztek róla hogy megjelent,azért nincsen mind a mai napig se tört. Kár érte mert biztos tök jó lehet de 20 euró a steamen az meg baromi sok érte...
jó hír annak aki a dobozosra vár, a cdprojekt kiadja szeptemberben az SE-t 990ft, és a FE+SE pakkot 2490ft, szal akinek nem volt még meg a játék ennyiért kötelezõ vétel :)
nekem is guru miatt volt meg egy, most meg a double-el a 2. is de mint mondtam az egyel ellentétben a 2 csak steames terjesztésben jelent meg szal arra hogy dobozosan legyen SE nem sok értelme van várni
Az SSHD:TFE-ben csak Single van, Cooperatív meg Deathmatch. A Secondban már van Survivaltól kezdve Capture The Flagig minden. Egyébként a PCGuruban lévõ TFE is Steames volt. Meg ahogy elõttem is írták a fegyverek, ellenségek stb. Talán jön majd retail verzió is a Secondhoz, de ez még a jövõ titka.
Millió dolog változott. Mármint többnyire a pályák, de az a lényege - a másodikban sokkal több ötlet van, több fegyver, ellenfél, talán még játékmód is. Egyébként majdnem 2 hónapon (Máj. 20 - Jul. 4) át ugrált 1200 és 2200Ft között az SE ára Steamen.
helyesbítek:maximum új pályák vannak a SS:TSE-ben,annyira nem különbözhet az elsõtõl.
Hát,akkor megveszem az SS:TFE HD-t,azzal is el fogok szórakozni,nem változhatott olyan sokat a SS:TSE HD-hoz képest,maximum új pályák vannak benne :)
nem fog mert sehol sem jelent meg tudomásom szerint retail verzióban csak steamen lehet kapni, most a nyári akcióban megvettem mind2 game együtt 7.5euro volt korábban már megvolt az elsõ rész de nem adott bonusz példányt, nem baj annyira imádom ezt a játékot ennyit nekem bõven megért :)
Jó volt ez az ingyen hétvége,fõleg a Co-Op Survival tettszett,tegnap 1-2 óráig csak Co-Op Survival módban játszottam,nagyon jó hangulata van a játéknak.Ha megjelenik Magyarországon a SS:TSE HD,akkor biztos,hogy megveszem,csak ne legyen olyan drága.
Marha nagy volt a hétvége. Az achievementek felét bezsebeltem. A játékot azért csinálták, hogy az emberek kipróbálják az új enginet, aztán ha van hiba kijavítják. A Serious Sam 3 elõfutára ez a játék. Bár lehet, hogy csak kezdett elfogyni a pénzük és muszáj volt lépniük valamit. Mindenesetre a multiplayer része a játéknak eléggé kihalt volt. Nem azért, mert senki sem játszott vele, hanem mert aki meglátta a 0/16-ot a szervernél, be se lépett. Az ingyen hétvége fõ célja, hogy kicsit felkavarja az álló vizet. Egyébként lehetséges, hogy hamarosan összerakják a két játékot.
sztem a konzolos kiadás volt a fõ cél, ott meg aztán minél több darabban annál jobb a zsebüknek
Viszont szerintem hiba volt két külön részként kiadni a first és a second encountert újra, így kettéesik az az amúgy se túl nagy community. Amúgy el is gondolkodnék a játékon, nagyon szép emlékeket ébreszt, régen kötelezõ program volt az egy hetes lanpartik vége felé hajnalban nekiesni valamelyik résznek és reggelig co-opban végignyomni. De ha most, ingyenhétvégén van 10-15 coop szerver akkor van egy sejtésem, hogy jövõ hétvégén mennyi lesz. Akárhogy is nézzük, ez a játék semmi más, mint a régi verzió szebb grafikával, ráadásul ha minden igaz elsõsorban azért jött létre, hogy kampányoljon az új engine-nek, amit értékesítenének a srácok. Még a szörnyek is ugyan onnan jönnek, a multi pályák is ugyan azok. Ezt egy részben illett volna kiadni.
Nincs mit. Amúgy maximális respect a CroTeamnek. Õk ingyenes multiplayer hétvégét akartak. Valve véletlenül hibásan hírezte ki, azt írták, hogy az egész játék ingyenes. Persze a nerdrage azonnal beindult, mindenki telebõgte a fórumot, hogy amúgy megvenné a játékot, de csak emiatt nem fogja, jujj, jujj. A Croteam pedig ahelyett, hogy elküldte volna a p*csába a rinyagépeket és helyesbítette volna a hírt, megírta, hogy elnézést a félreértésért, õk nem így akarták, de ha már így alakult azonnal nekiállnak átírni a klienst, hogy az egész játék elérhetõ legyen és pár órán belül elérhetõ volt az egész játék.
Serious Sam HD: The Second Encounter Update Released Product Update - Valve 20 Máj 2010 Updates to Serious Sam HD: The Second Encounter have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The major changes include:
Graphics * To improve performance near water, dynamic water rippling is disabled on multi-GPU systems. This is a temporary workaround while waiting for driver fixes from ATI and NV. * Adjusted rendering LOD distance on water rippler distance. * When rendering in-game wide-screen cameras, max allowed mega-pixels is reduced in order to match rendering size of 4:3 original screen. That way reallocation of rendering buffers is avoided. * Fixed some models being influenced by fog when they shouldn't be. * Updated resolution auto-selection to skip the last good resolution for a fallback candidate if it's the same as the current resolution. * Fixed the inability to start a game in window mode when the .ini file contains the gfx_bFullScreen cvar but without accompanying resolution cvars. * Added cvar prj_fMinFlameFastLightDistance which specifies the minimum distance between flame fast lights on a single entity. This makes sense only on materials which don't allow flame propagation (most static geometry), as there is already a limit for applying flame hit points on materials on which flames propagate (puppets and trees). * Cvar 'efx_bStreaksHQ' now defaults to 0, as there's no need for high-quality streaks, as in most cases, "lower" quality is more than enough, while HQ tends to affect frame-rate noticeably.
Sound: * Upgraded DirectX libraries to the "February 2010" version. * Fixed possible loopholes that can provoke XAudio2 to crash. * On the last level, a music started in a secret would wear out without reverting to normal music, thus leaving just silence. * Fixed problem with weapon sounds sometimes being interrupted in large fights. * Sound wrapper's report for Xaudio2 now states HW voices (i.e. "mixer voices") correctly. (Mixer HW voices is actually number of output channels in this case.) * Added 'xad_bInstantUpdates' cvar for controlling whether the changes to XAudio2 API should be commited right away (on a per-function basis) or just once per frame (=0, default).
Menus: * Fixed problem with particle bias being reset to 1.0, after setting it from GPU custom quality sub-menu. * Updated difficulty customization menu to display customized settings with a different color from the default settings. * Text in Game Details and Session Info menus no longer blinks and glows during scrolling. * Focus changing wasn't working correctly when player uses gamepad to navigate menus with multiple scrollbars. * Game modes now have more space for the rules in the game mode overlay. * Enlarged the game overlay buttons for longer strings in non-enu locales. * Enlarged the area for Netricsa message title and made it wrappable. * Upon starting new level, user was allowed to exit netricsa before auto-saved game was stored onto disk, which caused application to be blocked for a few seconds. * Enlarged the area for game rules in game details menu. * Changed paragraph padding in game details menu to minimize text wrapping. * Fixed the erroneous level name in session info menu screen. * Netricsa image was not handled properly for the game modes that use single player levels. * In game overlay menu, spectators are now flagged with icons, instead of a text label. * Fixed garbled button names in the game overlay menu before player starts interacting with the menu. * Fixed problem with "Render LOD Bias" slider being reversed (min setting was infact max and max was min). * "PlayerCard" (i.e. SteamID) button was not visible on session info menu screen when using only mouse input. * Added auto jump, fixed crosshair, player list visibility and its size scaler as options in the game options menu.(Previously those were accessible via cvars.) * Changed sniper rifle and cannon binding to key 7 and serious bomb to key 8.
Levels and gameplay: * Several pre-recorded demo files are now installed with the game, for easier benchmarking. * Palenque Demo now has its leaderboards for "SinglePlayer", "Cooperative" and "CooperativeCoinOp" modes. * Fixed "disco" music on Palenque level not playing on clients. * Fixed some triggers on Palenque Demo that would not be started in game modes that use warmup. * Fixed a door on Palenque Demo that wouldn't open in coop. * Enabled BeastHunt and TeamBeastHunt on Palenque Demo. * Adjusted visibility distances for Armor and Health items. * Adjusted melee range for the largest Highlanders to fit their size. * In some situations puppets would not be deleted after they are dead. This was when they died during the contact with moving brush or bouncer. * Added sound and particles to destucting floor on Palenque Demo. * Fixed wrong color on some stones at the start of first level. * Patched Zumbul spawner on the Palenque Demo level that ended up inside mountains and would fall down into infinity. * Fixed the huge Highlander Bride in Land of the Damned, so it doesn't walk around and stomp on players. * Took new screenshots for all levels in resolution 512x512. * Fixed the flying Kleers secret. * Cannons on We Got Skulls'N'Bones Too can now be reused. * Fixed stretch on particles used for tree destructions. * Added Step sounds for Ughzan player character. * Adjusted kamikaze and bull spawning on Icelander. * Disabled destruction on big head statue on Jump Over. It's important that the head stays intact because players use that model to jump on it in order to get to the Health item. * Changed position of My Burden item on Hole. * Changed positions of Serious Damage, MyBurden item and on some jumpers on We Got Skul'N'Bones Too. * Added more spawn markers on several Versus levels that had too few. * Fixed multiple collision problems on several Versus levels. * Fixed being able to get out of the arena on Greenfield. * Fixed enemies getting stuck when descending the hill on Bear City. * Added various delays on initial item spawning on Kleer Base to avoid spawning all at the same time that makes one big noisy spawning sound. * Lowered bump map height on the frozen lake. * Fixed situation on Hole level where player could jump through grid floor if jumping from below water. * Fixed control time on bouncer on The Lost Tomb level. * Adjusted Zorg's skeleton and mesh LOD switching distances. * Added barrier fields on Yodeller because players could reach blind areas of map with rocket jump. * Inserted new spawn markers on Yodeller. * Fixed geometry on windmill wing on Yodeller, so players can now walk on it. * Serious bomb item will not be picked if player cannot cary any more serious bombs. * Destroying both Exotech Larva arms now triggers quotes. * Fixed Mental difficulty not getting unlocked. * Fixed missing war music on the Exotech Larva boss. * Fixed "MyBurdenBeginner" achievement not being awarded. * When fixed crosshair is used, crosshair will always be fixed to the center of the screen with fixed size. * Fixed Kleer sometimes damaging player even after its attack has finished.
Networking: * Dedicated server can now run without the Steam client. * Added prj_bExitOnSessionEnd which makes dedserver exit after all players leave, in order to keep memory usage under control. * Added timeout that disconnects client for the situation when client was forever waiting in the menu netricsa loop and typing "Waiting for server to start" due to the high packet-loss rates. * Improved connection robustness to prevent spurious disconnects that happened at high packet loss rates. * Dedicated server enumeration is now much faster.
Multiplayer * Player now resets its score when changes team and gets respawned when it changes team during gameplay phase. * Player is not able to respawn when is dead and round is played in last team standing mode. * In my burden mode, frag count is not important any more for sorting players. * Dead players don't show direction arrow any more in small players table of the team survival game. * Auto cycle maps didn't work for survival game modes. * Cooperative coinop mode now allows users to turn on auto map cycling. * Beast hunt, team beast hunt and cooperative coinop modes now display rules while loading and wait for the player to press "Continue". * Playing time in game mode which uses timer for goals (i.e. survival) is now predicted on client, so it counts smoothly. * Removed erroneous newline character from the "player joined" notification message. * Added safeguards against problems which caused achievements not to be awarded sometimes on client machines. * Fixed "Deathmatch Beginner" achievement which required player to win instead of just awarding it to player which participated with at least one kill. * Added safeguards against spectating players from the opposing team. * Updated game modes descriptions. * Winner would not be printed in team modes if there would be only one player in any team. * Cooperative and coinop now use Netricsa and don't show game rules during load time.
Crashes and malfunctions: * Fixed application crashes that happened when loading saved games, if thegame was corrupted on the disk. * Fixed problems caused by intrusive programs (like F-Secure with DeepGuard enabled) that caused the game to misbehave. * Fixed inability to start the game if Windows installation is damaged so that the certificate checking APIs malfunction. It will now report error to the console, but still carry on. * Fixed occasional application crashes when game ends up in netricsa level when trying to load invalid save game. * Fixed memory corruption that happened at high packet-loss rates, and caused crashes later in the game (usually on exit or level change). * Fixed cases where force field would teleport player into infinity. * Fixed a crash that happened when client joined a paused game. * Fixed wrong fatal error when being unable to load ATI's ADL DLL.
Localizations: * Knife and colt Netricsa messages were sometimes untranslated (in English), even for other locales. * Localized text for "Wave #" counting in Survival. * Fixed various errors in localization. * Fixed "The Second Encounter" label in French locale.
Azért a Steam a fos, mert egy megvett játékkal akartok ketten két gépen egymással játszani?! Ez egy eredeti játékkal sem megoldható rendesen, még azokkal sem amelyikük nem igénylik a Steam rendszerét!
Megvettük a Serious Sam HD-t és apámmal szeretném tolni lanba, de nemlehet mind a két gépre feltenni mert a kód csak egyszer jó. Most akkor megkell venni kétszer, hogy én is játszhassak vele, vagy mi?
Megvettem, remélem nem fogok csalódni.. :P Ahogy nézem rendesen patchelgették...
Azért kicsit több a grafikánál..:) Érdemes megvenni, jó a közössége, jókat lehet ökörködni a 6 multi módban:)
SINGLE PLAYER
Various Environments and Secrets - Unleash mayhem on 3 different spectacular worlds: South America, ancient Mesopotamia and medieval Europe. Discover over 130 secrets including over 15 brand new ones hidden in the fray. Unique Enemies and Bosses - Fight with 27 nightmarish warriors in Mental's army, including old favorites from The First Encounter like Beheaded Kamikaze, Syrian Werebull and Kleer Skeleton. Go head to head against 5 new enemies and 3 new Bosses. Special Weapons and Power-Ups - Wreak havoc with a huge arsenal of weapons including 3 new toys: the Sniper Rifle, Flamethrower and Chainsaw. Use Power-Ups to additionally increase your fighting and agility skills. MULTIPLAYER
Co-Op Mode - Plunge into chaos with up to 16 players in campaign cooperative mode. Deathmatch Mode - Watch all hell break loose in over 8 classic and brand new deathmatch maps with up to 16 players. NEW! Survival Mode - Try to stay alive as long as you can against continued enemies’ attacks in specially designed survival maps! NEW! Co-Op Modes - Play even more along your friends in new co-op modes including Co-Op Survival. NEW! Versus Modes - Fight against your friends in more versus modes including Beast Hunt and My Burden. NEW! Team Modes - Compete against other teams in team matches including Team Deathmatch, Capture the Flag and Last Team Standing. STEAM FEATURES
Steam Achievements - Earn 50 amazingly attractive achievements to boost your social standing. Steam Leaderboards - See your score recorded in both single player and cooperative leaderboards.
Hát elég érdekes hogy nincs még mindig warez verzió belõle.(mivel lassan egy hónapja már hogy megjelent - steamen legalábbis kapható) Viszont elég drága kb 5 rugó körül van ami egy ilyen játék esetében nagyon sok.(hiszen gyakorlatilag ugyanaz mint az elõdje csak jobb lett a graf meg raktak bele egy-két új dolgot oszt annyi)
hmmmm.. steamen április 28-án jön a second encounter.
ja hát én életem elsõ GS-ját a GoW miatt vettem. :D Gurut meg nagyon régóta veszem. :)
Valamivel el kell adni az újságot, ma már nem az újság mellé kapsz játékot hanem a játék mellé egy újságot. Sose értettem, hogy tudnak még mindig profitot termelni a pc-s újságok mikor pl. tömkelegével vannak játék és hardver tesztek, és igen van köztük minõségi is.
Hát sajnos a válság elérte a PC Gurut is. Kevesebb mint egy éve még vastagabb volt az újság, most vékonyabb is, és egy 100 Ft-tal drágább is... Én minden hónapban veszem, mert ismerem a szerkesztõket is, és kedvelem õket. :) A GS-t is vettem, kemény 3-4 számat asszem tavaly a Gears of War + UT3 akciójukkor, dee... nem jött be, több újságukat elolvastam, annyira nem jó... így maradtam a Gurunál. Most a teljes játékaik is ütnek. :) Karira Mass Effect, elõtte Jericho, Call of Juarez, elõzõ melléklet a 2 Watchmen, most meg a SS HD... szóval sztem jó cuccosokat adnak, és szurkolok h csak igy tovább. :)
Én megvettem és nagyon bejött (mint ahogy a többi ss játék is). De jön majd a Second Encounter is HD-ban hamarosan, és az még ütõsebb lesz! Remélem az is bekerül majd a PC Guru-ba teljes játékként, és megint olcsóbban tudom megvenni, mint a bolti dobozos verziót.
Gondolkozom, hogy megvegyem-e a PC Gurut, a játék miatt... Az is szimpatikus benne, hogy Steam-es :)
most jól értem a dolgot, annyi hogy megveszem a magazint, felrakom róla az sshd-t, meg csinálok accountot steamen és ennyi? már egybõl lehet is deathmatchelni?
a bacna be
én spec sose veszek gurut, most hogy steames játék volt pláne SS HD megvettem ha minden hónapban valami steamre regelhetõ játék lesz a teljes játék elõ is fizetek
azzal a sisinstall cuccal nem lehet felrakni amelyikkal anno a Arthur lehetett?
az nem baj nálam már úgyis sok van a rovásukon mindig azt mondom hogy a köv számot már meg se veszem aztán mégis DE HOGY MINEK?!?!?
a játék alapból steames, errõl nem tehet a pc guru