ha már WoP, akkor joystick, ajánlják a honlapjukon a T-16000M típusú joyt, véleménye van valakinek? mióta behalt az X-52m, azóta semmi pénzem nem volt, most van valamennyi, ezzel szemezek éppen, a WoP honlapján is ezt hírdetik a jobb alsó sarokban.
NA amoda akartam írni, de ide írom: Miután nagyon hasonló az engine remélem belehekkelik ebbe a grafikai motorba az Il-2 összes módosítását:) És akkor végre el lehet dobni azt a 10 éves grafikai motort amíg megjön a BOB.
Nagyon ott van ez a grafikai motor. Az utóbbi pár hónapban csak a Rise Of Flight-al repültem, így azután kissé szokatlan a nagy színkavalkád, az effekthegyek.
Így elsõre rosszabra számítottam. A grafikát gyönyörûen optimalizálták, mestermunka: a gépem (AMD 6000+, 2GB RAM, Ati3850/512) már igencsak legalja kategória, mégis 45-65fps-esl szalad a játék medium/high beállításokkal. Akadások sincsenek, hihetetlen. Legyen az egy He111 kötelék a Dover felhõs egén, vagy dogfight a lángoló, füstölõ Berlin felett, meg sem röccen. Gyönyörû. Millió ojjektum a földön, jó lenne egy free-flight mód, ahol zavartalanul lehetne gyönyörködni a tájban. :))
A töltési idõk is rövidek. (A RoF-nál meg kávézni is van idõ egy-egy missön elõtt.)
A gépek irányíthatósága némileg leegyszerûsített, de egy óra játék után errõl nem nyilatkoznék többet.
Beállítás-meg-nem-jegyzés gáz, és az is, hogy a szimulációs nehézségi szint kikapcsol minden segítséget. Ikonokkal szeretek repülni, különösen ebben az elég intenzív látványvilágú, agyoneffektezett játékban jól jönne egy kis segítség hogy mi hol merre, ki kicsoda.
A grafikát nem tudom eléggé dicsérni: az egy dolog hogy szép, de hogy szar gépen is szépen fut, az már hihetetlen. Az egyre szarabbul optimalizált, egyre hardverigényesebb programok mellett nagyon meglepõdtem a WOP-on, azt hittem slideshow-szerûen fog futni.
a linket máslojátok ki és le lehet tölteni(torrent fálj)
teljesen egyetértek veled RedRiot. Az a baj, hogy nincs lehetõség variálni a nehézséget csak 3 fokozat és kész! DE tuti ezt módositani fogják hogy részletes nehézségbeállitás legyen.
Hátha átveszik az il2-bõl már bevált megoldásokat. Ott mindent a saját igényeinek megfelelõen be lehetett állítani, az ikonok megoldása abban volt a legjobb. (ojjektum neve, + távolság, + stb., és ezek között a konfigurált bill. újbóli megnyomására váltott.)
A nézetek meg a RoF-ban sikerültek a legjobban: egy ilyen szép grafikájú játékban lehetne pl. egy teljesen szabadon elhelyezhetõ/mozgatható kamera, visszajátszásoknál lehetne használni.
Nagy lehetõségek vannak ebben a programban. Attól félek a végén még megveszem.
ez vajon a konzolos Birds of Prey pc-s átirata, más néven? sajnos ott a gamepaddal nagyon bénáztam és szaggatott is, pécén, a cyborgal lehet megpróbálnám ... szedem is a demot :)
Igaz, hogy eléggé "kínai" az X52-es, de -akármilyen hülyén hangzik is- próbáld ki a "lankadt farok" módosítást. Legegyszerûbb, ha kábelkötegelõvel teljesen összehúzod a rugót. (Ha van egy kis kézügyességed, akkor szedd szét, és vedd ki a rugót és a rugótányért) Elsõre hülyeségnek tûnik, de ha megszokod, sokkal pontosabb lesz a joyod, és jelentõsen mérséklõdik a lötyögése is. (Mondjuk én könnyen okoskodok, két garnitúra 52-esem van. Az egyik normál, a másik rugó nélküli)
Lacus, a rugót hogyan kell kivenni? már régóta agyalok vmi ilyesmin, a rugótányér nagyon ótvar megoldás, de középállás mégis kéne valami módon nincs vmi képed róla? a joyt gondolom nagyon szét kell szedni, ha ki akarod venni a rugót kábeleket szétbontani, stb
Arra vigyázz, hogy eléggé idegesítõ megoldások vannak benne, könnyen el lehet szakítani a vezetékeket. Nekem is sikerült vagy 3 helyen, nem gyõztem forrasztgatni...
Ha szimulációs szintre állítod a nehézséget akkor eltûnnek a konzolos/árkádos okosságok.
Az a baj hogy valami minimális ikonokra azért szükség volna a legnehezebb szintnél is. Nem ilyen böszme valamikra, 20 pontos betûkkel, de baromi nehéz néha megtalálni az ellent: -nagyon színes, mozgalmas háttéren nehéz kiszúrni egy mozgó pixelt -különösen ha te is manõverezel -az elsötétedés effekt is elég hamar bekapcsol ha kicsit élesebben fordulsz, így szinte lehetetlen folyamatosan szemmel tartani az ellenséget -ha elveszted alig lehet újra megtalálni
Én nem merek kockáztatni ... Viszont ma szórakoztam vele és meg kell valljam, egyre jobban tetszik :)
IL-2-höz nem tudom viszonyítani, ugyanis azzal érdemben sosem repültem ... Nem tudom mennyire "árkád" de nekem nagyon bejön ... Félek mégsem a Black Shark lesz megvéve hanem ez ...
Jobb lenne, ha a nehézségi fokozatok mellett lehetne ki-be kapcsolgatni is a dolgokat, de ki fogom próbálni Sim módban is, mennyi minden változik ...
Nekem eddig nagyon bejött a demo :)
Amilyen tenpóban frissítik a játékot, szerintem kötelezõ lenne a nehézségi szint finomhangolása, mert a realistik egyszerû, pl: autómata flapsek, meg felszáll magától szinte, a sim fokozatban meg nincs külsõ nézet és semmi ikon. pont a kettõ között kellene egy újabb fokozat vagy részletes beállítás úgy mint az il2 ben. Amugy én is tervezem a megvételét, de dobozos formában, kb még 1 hónap szerintem.
Wings of Prey - update from 1.0.2.1, 1.0.2.2 and 1.0.2.3 to 1.0.2.4 - respawn fixed - pause (sreenshot mode) in singleplayer added - added hotkey to reset all trimmers - added possibility to switch in TPS in simulator (single player modes only) - fixed visual models of some planes - fixed render for NVIDIA - mouse cursor in spectator mode - more smoothy network movements (can be seen is a 'lag' or 'teleport') - superhigh texture quality for network planes returned (for 1.0.2.2 only) - Ju-87 DM updated
Na ugy nézem van sim módban ezzel a patchel külsõ nézet már:)
viszont most azt nem értem, hogyan kell a pecset feltenni? az iso-t letölt9ttem, de amikor bemountolom, a game egybõl játszható, nem kell semmit telepíteni namost a peccset akkor hova rakjam ? ti hogyan csináltátok?
Mondjuk amit bemountoltál át másolod egy könyvtárba?
Én félek tõle, mert ha ilyen üzemben kalapálgatják, akkor ebbõl vásárlás lesz ...
Igaz, hogy még nem sikerült az elsõ Demo missziót halál nélkül megcsinálni, de az elsõ Bf109-es lelövése olyan sikerélmény volt mint anno a Camellel leszedni az Ace DR1-est vagy mondjuk egy Alba DIII-al a SeVa-t vagy Camel-t :)
@Wanted: Én csak az 1.0.2.1-est , mert mikor kijött az 1.0.2.2 akkor kipróbáltam és megszûnt a Demo mod ...
Szevasztok, kipróbáltam a wing of prey demót felpatchelve 1.0.2.1-re és nem tudom beállítani a joystickot. Logitech Force 3D Pro-m van és olyan mintha agombokat nem észlelni tüzelést meg ilyeneket képtelen vagyok beállítani. A ruddert throttlet stb egy kis bohóckodással megtudtam oldani de a többinél elakadtam,xbox kontrollerrel mûködött a játék de nem volt valami nagy élmény,valaki tud segíteni? Elõre is köszi
(Poén hogy az IL-2 jóval régebbi játék és ott semmit nem kellett beállítani egybõl mûködött minden)
az is angol verzió lehet 3 nyelv közül választani...XD
Emberek, felejtsétek el az ikonokat! Itt könnyû gépekrõl beszélünk, nagyban játszik a turbulencia, a ballisztika, a légcsavar miatti dõlés, stb... Tehát ne felejtsük el, hogy szimulátorról beszélünk és nem valami CoD stílusú játékról!
Köszi szépen. Lent van, este megnézem, fut-e a vasamon.
De te sem felejtsd el, hogy vannak itt olyan lámák is mint én :)
Nekem jól jönnek az ikonok ... majd ha már gólerõs leszek, kikapcsolom õket ... ROF-ban is ez volt ... lényegesen meg tudja dobni a dogfight nehézségét az ha nincs ikon ami jelzi hogy enemy-t vagy friendly-t kergetek éppen :)
Én örülök neki, hogy a WOP nem lett "COD az égben", de hiába szimezek 10+ éve, minimális ikonok néha jól jönnek. Bár, már kezdem megszokni hogy nincsenek.
Rég Il2-õztem, ahhoz képest a blackout szerintetek milyen? Nem feketedik túl hamar szerintetek?
sztem ez így jobb valamivel le kell szorítani az agyatlan "húzom a botot amíg jólesik" szindrómát, ami pl a il2-ben nagyon elharapózott, (spitek pl)sztem jobb ha korán "esteledik" így rá vagy kényszerítve hogy óvatosann legyél, és így ezzel az egész játék realisztikusabb lesz, mégha a sötétedés nem is az
A törés modellrõl mondhatnátok valamit. És arról ,hogy ez most szimulátor , vagy valami hibrid?! Köszi.
hát a törésmodell a demó alapján, nem rosz, de azért egyszerûsített..azaz 4-5 fõ részre van felosztva a gép és az kb 3 fokozatban romolhat,ezt egy repülõgép ikon jelzi hogy hol és milyen mértékben károsodott minél pirosabb annál sérülteb, ez perzse szim fokozaton nincs, de amugy egy nagyobb sorozattól azzonal hullik a gép.
amugy egy szimhez közeli repjáték. de nem vérszim:)
Köszi.
áááá felraktam a legujjap PATCHet és MEGSZÛNT a DEMO mode. ugyhogy amig nincs meg eredetibe ne rakjátok fel!
Az ellenséges gépek törése viszonylag egyszerû, de nem rossz. Megfigyeltem hogy a He-111 farokrésze néha ugyanazzal az animációval válik le a géprõl, szóval nem teljesen dinamikus a sérülésmodell.
Volt hogy 300+ méterrõl szedtem le rövid gépágyú-sorozattal gépet, de nem ez a jellemzõ, ha rossz helyen találja el õket az ember sokáig bírják.
Igen csak oroszul nálam :| Pár dolgot azért meg lehet érteni, pl. map választásnál ki tudom nézni hogy melyik Berlin, aztán a nehézséget is könnyen meg lehetett találni (árkád, realisztikus, ugyanúgy vannak beleírva csak cirillel) meg az hogy da meg nyet a kilépésnél. A gépek nevét is ki lehet még nézni. Nem is ez a baj hanem hogy a joystickomat nem nagyon tolerálja egyelõre. Meg nincs benne snap-view sem, bár gondolom ezeket azért igyekeznek majd megcsinálni újabb patchekben. Amúgy azt figyeltem meg, hogy a messerben nem változik a hõmérséklet mutatója, de mégis meg lehet fõzni a motort. Aki más géppel ismerõs megnézhetné, hogy azoknál is így van-e.