Sziasztok... asszem mondhatom azt, hogy imadom a masodik vilaghaborus repulogep szimulatorokat, es most hogy jatszottam a demoval nekem nagyon megtetszett..
korabban jatszottam az IL2-kel de akkor meg pici voltam ahhoz, hogy megertsem es ateljem a dolgokat.
Tudja valaki, hogy dobozos valtozatban megjelenik-e a jatek es ha igen akkor mikor?
Esetleg tudnatok tanacsot adni, milyen jo hasonlo kategorias szimek leteznek meg amit erdemes lenne kiprobalnom?
nekem ami nyon tetszett még az a Crimsos Skies nevû játék volt, bár nem szimulátor, de eszméletlen hangulata van kb a balu kapitány kalandjait képzeld el emberi szereplõkkel, a 30-as években :)
jaja nekem is megvan eredetiben, még az e-bayrõl vettem mert itthon nem lehetett kapni talán idén lesz folytatás is pc-re, de eddig még nagy a hallgatás várom én is nagyon
A legélethûbb az Il-2fb(2. vh.) és a Rise of flight (1. vh.) A legszebb meg ez..csak ez meg nem nagyon szimulátor..max. belépõ szint a kategóriában. De tényleg szép..
na hosszú kísérletezések árán én is el tudtam indítani, ki is próbáltam az összes gépet röviden az én észrevételeim: - a játék erõssége a grafika, de nem mindenhol, néha erõsen a gagyi határát súrolja, inkább az összhatás a jó ami nagyon nem tetszik, hogy pl az összes messzer kabinja ugyanaz, kezdve az f4-tõl a k4-ig ha ennyi energiát belefektetek igazán megcsinálhatták volna normálisra - ami nagyon ott van az a hangok, a lövések, az effektek, bár néha ezek is el vannak túlozva (pl néhány kiskaliberes találattól látványos robbanások) ami nem tetszik , hogy a fegyverzet nem tükrözi a valóságos állapotot, pl a fókában nincs szárnygépágyú, a messzerben alapból van , a spit II-ben is, bár lehet hogy ez csak beállítás kérdése - a repmodell és a damage modell egy vicc, még szimulátor fokozaton is gyakorlag az összes gép ugyanúgy fordul stb mint az il2-ben a zero a fegyvereknél pedig gyakorlatilag a kiskaliber bõven elég mindenhez, elég egy rövid sorozat és felrobban az eltalált gép szal van még mit fejleszteni látszik hogy konzolátirat, nagyon le van egyszerüsítve minden de amúgy nem rossz :)
Tudom.tudom.Csúnya rossz warez ;) de iylet Nektek is csinál a krekk? Az avira állandóan kiabál :(
És te láttál már igazi szimulátort?! De , hogy kérdésedre válaszoljak, nem nem vezettem még 2 vh. vadászrepülõt.
3-4 éve én is találkoztam egy nagyszerû bácsival', egy konkrét ügybõl kifolyólag. Nagyon aranyos, kemény, öreg magyar pilótával, hihetetlen jó volt hallgatni, ahogyan mesélt.
barátnõm huga kinn van londonba, és ugrott már ejtõernyõvel egy helybéli cégnél akik olyan lehetõséget is kinálnak, hogy asszem 300 fontért lehet vezetni 30 perc vagy 1 órát egy második világháborús gépet, persze ül melletted egy pilóta is
azon kivül van még elsõ világháborús gépük és egy picit újabb ceszna ha jól tudom
brossúrájukat láttam csak.. abban irtak, hogy mi mindent lehet csinálni.. most nem tudom biztosan, de ha jól emlékszem valami repülõgép múzeum is van a környéken aztán lehet menni dolgozni, renoválni meg ilyenek.. természetesen pénzbeli fizetség nincs
bar nem mondhatni, hogy van repulogepes nyaklancom, de azert megneztem mar sok hasonszoru jatekot. Arcade modban, tenyleg semmi izgi, gyakorlatilag 1 km rol szinte le lehet loni az ellenseget pillanatok alatt egyhelyben szinte megfordulni egy kis tulzassal :) Ezert at is tettem szimualtorba igen hamar, de valahogy olyan erzesem van, hogy pl a dugohuzoba kerules mas "jelensegek" is, le lenne scriptelve, a leglehetetlenebb helyzetekbe belekerulsz, gyakorlatilag mindig ugyanugy "zuhansz" amibol a mashol mukodo modon /il2/ konnyeden kikerulsz, itt mit sem er. Aztan a vegen lehetetlen pozban esel bele a vizbe. Borzaszto idegesito, de tenyleg ehezik a nep valami ujra, mert azert en is kuzdok vele rendesen :)
Akkor valaki gyorsan próbálja ki és mondja meg melyik a legélethûbb PC játék...!
"hogy pl a dugohuzoba kerules mas "jelensegek" is, le lenne scriptelve, "
ez szerintem is 100% így van, kicsit elõvettem az 1946-ot és ... ezután randa, de milliószor élvezetesebb vele repkedni (sok sikerélményem így küldetések teljesítésében nincs is, de ez megjelenés óta mit sem változott :/ a cyborg3d nagy ugrás volt a régi pontatlan gravis után, lelkes is voltam, de sajnos túl türelmetlen vagyok)
forumukon azt irtak, ha jol emlekszem, 1x-en visszajonnek a szabibol aztan megint neki esnek patchelni a jatekot. pl nem artana forcefeadback, amit igertek is, na meg sok-sok minden, ha tenyleg belehuznak, akkor megveszem tamogatva az ukran gazdasagot :)
Meg tudna valaki mondani, ha megvennem Steamen akkor milyen multira szamithatok. Hogy kell elkepzelni egy ilyet? Mennyi player? Milyen csatak?
Felszall egy szakasz A pontbol van egy feladat, a masikoldalon meg az ellenkezoje... szeretnem meggyozni magam, hogy jo vetel lenne :)
Megkérdezhetem,hogy lessz ebbõl bolti verzió? mert nem lenne rossz:d
erre en is rakerdeztem a jatek foruman, ott az egyik moderator azt mondta hogy nem tudnak datumot... de mashol olvastam hogy egyebkent terveznek, fokent azokban a regiokban ahol kissebb az internet sebbessege
de en annyit nem akarok varni ugyhogy megvettem steamrol :)
nem akarja megrendelni nekem valaki? utalnám egybõl vissza:D400 ft híjján:D
sziasztok! Megvettem a játékot a steam-en. Kurva hangulatos, csak egy kérdésem lenne: nem lehet véletlenül a német oldalon repülni single playerben?? én nem jöttem rá hogy kéne...
multiban lehet:D az tuti:D
ha single-ben nem akkor elsírom amgam hogy kiadtam rá 8ezret... nem akarok tetves oroszokkal lenni XXD
A hivatalos fórumon van egy to-do list amiben azt írják a fejlesztõk miket fognak még megcsinálni ...
Mivel az "eredeti" verzió csak kvarcjátékokra jelent meg, ezért olyan dolgok mint a mission editor és a dedicated server nem készültek el ... (Mert oda minek ...) Ezek folyamatban vannak ... Van suggestion list is, ahol elsõ helyen állnak olyan dolgok mint a Flight Model, Damage model fejlesztése, személyreszabható nehézségi fokozat mint IL-2-ben ...
Valamint készül a Luftwaffe kampány is :)
Az hogy ezek mikor jönnek, vagy tényleg kijönnek-e az jó kérdés, de igéret az van xD
A plusz gépek lesznek fizetõsek, úgy tudom ...
Hát az angliai csatában(ami a bannerban is szerepel) nehezen fogsz tudni oroszokkal lenni. :D
First of all - thank you guys for your work and feedback. We have made 12 updates for 25 days, which included more then 300 uodates (bugfix, new features and so on). Work is not finished, of course. But we'll make only one update this year, and then will have vacations. So next update won't be earlier then 18th of January.
Here are list (and may be not full - we are still sorting your feedback):
Common issues and suggestion: * Adjustable volumes for guns and engine for inside the cockpit * map grid settings and optional markers for map * more views: guncam, following camera * more relaistic weapons deviation depending on plane and construction with vibrations from firing * replay - switching planes * forcefeedback supporr * option for allowed views in MP * option for allowed markers in MP * animation of wing slats * animation of wheels * effect from wheels and engine on surface * support of some joysticks (X-45 for example) * pause button for sreenshots (not in mp of course) in 1.0.2.2 * different visual effects of cannon and machine guns hits * settings for zoom speed * torpedos and skip-bombing * different volume for music in game and in menu * animations for prop pitch in cockpit * suggestion for enhanicng visual of oil on glass * animated pilots in cockpits * different flatter and wep camera vibration * hotkey for reset all trimmers in 1.0.2.2 * more clear view in clear weather (less haze) * sounds for Ju-87 * setting for accleration of camera rotaion and zoom * better effects of burning planes and fire on the surface * "INDIKATOR FLESH" (two mistypes) on spitfire wing * realistic bomb-view
Multiplayer: * option for gun divergence setting in a select plane menu * lots of lags on bad connections * optional markers for match settings * main chat for all gamers * option to change side in MP * push-to-talk * option for take-off\start in air * Option for reloading weapons * score system needs changes
Features requested and planned: * dedicated server * votes * co-op * mission editor * quick mission editor * plane customizations
Suggestion that are not going to be don for different reasons * Bailouts are possible on high altitudes * paratroopers are ghosts * changing head position from joystick * wingemn in training * navigation lights
Bazz amilyen ütemben kalapálják a játékot, nagyon idõtálló játék lesz! tuti vétel dobozos formába!
hááát gyerekek a játék grafikája jó, és a hangok is jók, de ezenk ívül semmi pozitív az IL2-höz képest. Sokkal jobb és élvezhetõbb az elõzõ rész, több repcsivel és több lehetõséggel... megyek is inkább IL-2 1946-ot játszani...
Ráadásul G2 fülkét tesznek mindenhova, nehogy véletlenül kiláss belõle hátra...
jaja, pont ez a gond vele de a spitnél is ugyanez a helyzet (+talán még a fókáknál), érdekes, hogy a többi gépet viszont normálisan megcsinálták azér erre figyelhettek volna a másik ami nekem nem tetszik, hogy ha feltolod a gázt 100%-ra, akkor automatikusan bekapcsol a wep, még azokon a gépeken is amelyeken nem volt:) ezzel együtt a pilótafülke is veszettül elkezd remegni...
Tévedés ... Ez az IL-2 konzolos változtának PC-s átirata ...
Nem IL-2 folytatás ... Az majd a Storm of War lesz ...
Ez a game egy átmenet az árkád és a szimek között ... Nem szimulátor, de nem is árkád. Ezt el kell fogadni ... mint lentebb írtam, lehet hogy egyszer szim lesz, ha mondjuk hagyják a modder közösségnek, hogy belenyúljonak, de addig ez egy nagyon jól sikerült repülõs játék.
Akik kõkemény szimulációt várnak, azoknak természetesen nem való, de én pl: nagyon jókat repülgetek vel, mikor nincs idõm ROF-ozni rendesen ...
Sim módban pl: automatikus a komplex engine management, egész ddig amíg el nem kezded állítgatni ... akkor átáll manuálisra (Mixture - radiator - prop pitch ...)
Szóval ne akarjátok az IL-2-vel hasonlítani, ez nem az. Ez más. Erre is szükség van ...
Természetesen, ha ebbõl a végére kipofoznak egy IL-2 szintû szimulátort, annak (többek között én is ...) sokan örülnének.
De itt azok is megtaláják a számításukat, akiknek az IL-2 bonyolult vagy sok ...
Lássuk be, a szimuláció nem véletlenül rétegjáték ... A sok gyakorlás mellett azért tanulás is kell hozzá ... És akinek erre nincs se kedve, sem ideje, annak pont jó egy ilyen game.
Soha sem volt úgy beharangozva. aki kicsit otthon van a szimulációs világban az eleje óta tudta, hogy ez egy Arcade lövölde lesz amihez az IL-2 készítõinek semmi köze (kivéve motor mögötte).
egyetértek maximálisan, ez egy átmenet a szim és az árkád között csak az a gond (szerintem), hogy kb az il2 is ott tart, hogy ha kiveszed belõle a nehezítéseket (torque, gyro, engine management, realistic gunnery, stall, spin, stb), akkor az is egy quake szintü egyszerü lövöldözõs játék lesz sõt, reálisabb beállításokkal is (nincs külsõ nézet stb), pl a grij szerver már egy agyatlan lövöldözõs valami lett, de pont emiatt nagyon élvezetes tud lenni szóval okés, hogy konzolátirat, és ez látszik is, csak nem értem benne azt a "szimulátor" és "realistic" fokozatot én kipróbáltam az összes gépet, játszottam vele 1-2 órát, de meguntam il2-vel viszont mindennap játszom, de csak a szórakozás kedvéért, nem fullreál szervereken de meg kell várni, hogy a fejlesztõk még mit fognak kihozni belõle
"We are not busy with Birds of Prey project. It is third party project under control of 1C. We just gave them full source code and did neccessary consultations. It looks good, but not like BoB engine. BoB engine it is not modification of Il-2 engine. Also I tested periodically BoP and would like to say that the contol of aircraft there and FM isn't like in all arcade sim-games, but control aircraft is more easy than in arcade sims... becasue the guys keeping some original physics from Il-2."
Mert én a grafikai motorra gondoltam, annál tuti nem ugyanaz elég megnézni a WOP-ot és az IL-2-t :) Mert a DCS Black Shark-ban és a Lockon-ban ugyanaz a motor ...
Mellesleg ezt a Game engine-es dolgot a WOP fórumról hoztam, nem saját találmány ...
A forráskódból nagyon sokmindent ki tudnak szedni ... de kétlem (Biztos vagyok benne ...) hogy a grafikai engine ugyanaz lenne ... (Ha erre a motorra gondolsz ...)
Ellenben az tuti hogy a FM és a DM butítva ugyan de az IL-2-bõl származik ...
CSAK tudjátok mit nem értek akkor? HA: ez a grafmotor az il2-é akkor a BOB-ot miért kezdték el teljesen más grafikus motorral? fogták volna õk is a Wings of Prey grafját és megcsinálják vele BOB-ot, nem beszkódtak volna 3 évet csak külön grafmotor kifejlesztésével. na most mi van?
Adott a Gaijin saját grafikai motorja (mert ugye van neki ...) ...
Vesznek hozzá egy repszim forrást (A legjobbat ...) majd a kettõbõl csinálnak egy többplatformos játékot ... egyszerûbb mint a 0-ról újraírni ... nem?
Mellesleg nem kispályás brigád lenne, ha így sikerült volna kipofozniuk az IL-2-t nem? (Gondolkozzatok kicsit ...)
A 2 játék teljesen más ... NEM ugyanaz a motor alatta ...
amugy szerinetm is ez van a il2 repszim forrását vették alapul és ráirtak egy ma kornak megfelelõ modern grafengine-t. VOÁLÁ és lett a WOP! és szerintem emiatt tudják majd sokkal élüthûbbre alakitani köv patchekkel:)
Én meg le..arom milyen engine:) Csak ,hogy hozzászóljak én is:D
"Mellesleg nem kispályás brigád lenne, ha így sikerült volna kipofozniuk az IL-2-t nem? (Gondolkozzatok kicsit ...)"
mikori is az il-2? mivel volt egy kész motorjuk, esetleg modellek és tartalmuk is, szted mivel tölthették az idõt? szvsz nyugodtan polirozhatták a grafot, "ráértek"
várjatok...attól, hogy máshogy néz ki, még lehet a forráskód ugyanaz, ergo sztem úgy van ahogy bucser állítja: az il2 alap engine-bõl miért ne lehetne ezt kihozni? pl a cod mw-nek is a régi quake 3 enginre épül az alapkódja, noha azt a iw teljesen átírta szvsz a forráskód lehet azonos az il2 és a wop között, mégha a látvány teljesen más is ugyanaz a motor nem azt jelenti, hogy ugyanúgy néz ki de én laikus vagyok, ez szigorúan csak az én véleményem
lényeg hogy f@szán és jol opitimalizáltan csináltak egy jó engine-t! már csak a szimuláció részét kell pofozgatni!
én azt nem értemn, hogy miért adták ki tartalmilag félkészen??? sem editor, sem difficult lehetõség sem német kampány, ugyanazt a belsõ teret használja egyes gépeknél... vártak volna az anyjukba míg készvan... én tegnap kicsengettem érte a több mint 8ezer ft-ot és átverve érzem magam!!!!!!
A saját piacuknak (Oroszország) ez kész játék, az IL-2-höz szokott játékosoknak nyilván - még - nem.