alapjában véve ez egy élvezetes játék lesz.sok újdonsággal és egyéb különlegességekkel.ha meg lesz hozzá warmod akkor meg igen hosszú életû játéknak nézünk elébe.
Ezek a pontok amikrõl beszéltek arra jók, hogy megvegyük a különbözõ kiegészítõket a fegyverekre és a festéseket (amik ugyan nem növelnek a fegyón semmit csak látványt), a killstreak-ekhez és még nem tudom mihez?
Mert akkor az elején számít, hogy ki mivel megy, bár lehet rosszul gondolom. Késõbb mikor már mindenki elért egy szintet akkor már nem annyira érdekes. Csalók meg mindig lesznek, abban igazad van, hogy inkább erre csinálják, mint aimbotot vagy wh-t...
Abból a szempontból lényegtelen, de ez a fogadásos rendszer ötletesnek-érdekesnek tûnt/tûnik. De ha becsalják a pontokat amibe fogadni lehet akkor onnan nincs értelme.
Hát mert a fogadás része addig érdekes, amíg a CoD pontnak van "értéke". Attól a pillanattól kezdve hogy bárki bármennyit hackel magának oda az egész. Illetve nem tudod hogy "Józsika" tényleg olyan ügyes hogy nyert már magának ötvenmilliót vagy úgy csalta összes.
egyre nehezebb ölni vele,mert ugye nagyobb szintre lépsz... De amúgy is mit érdekelnek téged a pont hackerek? azért mert vkinek 50.000.000 pontja van attól nem tud játszani. addig örülj mig nem aimbot vagy hasonló dolgokkal állnak elõ.
Itt nem azt mondták "egyre jobb fegyvereket kapsz"? Mert akkor nem tudom az összes automata fegyvernél mitõl jobb a nyílpuska vagy a kilõhetõ kés (anyám...). Na de mindegy, ettõl még ötletes lesz addig a 3 napig amíg a csalók nem tudják a CoD pontjaikat automatikusan ötszázmilliárdra növelni.
hmm, ez tök jó játék, mármint a Gun Game. Már a korábbi videókban is ez keltette fel legjobban az érdeklõdésemet - meg a másik új aminek nem ugrik be a neve. Az elején jó béna, de aztán felszívta magát.
HC-ban legalább nincsen az hogy elkezded lõni 3 méterrõl õ meg lekésel mert commandója van -.- (tom itt nem lesz de akkor is) Mondjuk én HC-t csak SD-ben játszom
Egyébként klános pályafutásom során 3 HC warban volt részem ebbõl 2 döntetlen lett,pontosan úgy ahogy írtad: Támadni esélytelen,védekezõben pedig mi is és az ellen is kihoztuk 10-10re...Mindkét meccsen mindkét pályán. A 3. hc meccsen 1 ponttal vertük az ellent mert a füstbe belõtt random lövedékeik nem nyírták i az egyik klántársam és le tudta rakni a bombát,ha pedig a bomba le van rakva onnantól a támadó oldal átlendül védekezõbe és az ellenfél bukik... Mázli és reflex kérdése az egész HC mód. Publicon kifejezetten nevetséges ahol nincsenek tiltva az automata csipák és az egyéb hasonló szarok... Részemrõl mindigis az arany középutat szerettem,az oldscool hc ha jóltudom 25 életerõre van állítva, a normal hc 45 életerõre...A normal szint a 100...75-80ra belõve a szerót, a megfelelõ korlátozásokkal (egyes perkek és fegyók tiltása) zsír lehet a game...Kóborlövedék nemigazán öl,az ellenbe skuló is kell nemelég 1 találat, a fejlövés 100% hogy megöl (100-as életerõnél sûrû hogy még egy pofánlövés után is továbbfut az illetõ), ésígytovább....
de, kell hozzá tudás, ne halj bele az unalomba ahogy a sarokban ücsörögsz, ha az admin baszogat, akkor legyen stopper a fejedben és eloldalogj jó óvatosan pár méterre mindig 20 secenként.
narancsot pucolni meg kurva nehéz. fröcsög össze vissza, nekem ne mondd hogy te védõsisak nélkül csinálod, úgyse hiszem el.
A HC mód egy mezei reflexjáték,kb bohóckodásra jó,de inkább csak simán nevetséges. Desert Eagle-el 15ös killstreak egy HC szerón? Ahoz tudás kell öcsém (kb annyi mint a narancspucoláshooz)...:D Egyébként HC módnál tartva COD4-ben pontosan ugyan annyi életerõvel induslz hc-ban mint a COD6-ban és pontosan úgy felborulsz egy nagylábújjlövéstõl kispisztollyal mindkettõben mint a húgyosvödör... Hagyjatok már a hc-vel,semmi tudást nem igényel,fõleg nem SD módban. Szerencse kell hozzá és reflex,ennyi. Meg annyi ész hogy ne rohanj be a nyílt térre mert ott még a hülye is eltalál egy skulóval legalább... Egyébiránt a desert az egyik fegyó amiket normális warokon és nomrális szerókon kapásból tiltanak mivel az egyik legopabb norecoil fegyó (csak látványra ugrál,egyébként norecoil) a COD4-ben. Még sima módban is kb zéró tudást igényel elmakkolni vele egy embert...
"az nyer aki hoz egyet támadóban és a warok 99% nullára hozná a támadó oldalt." az nyer aki nem hibázik védõként egyszerûbben, mivel hc módban esélytelen vagy egy közepes ügyességû, közepes taktikai csapat ellen is. sõt, szerintem beállítok 5 embert 5 pontra, akik esetleg lámák is, és még õk is lehozzák.
"HC-én másfajta stílus van, sokkal gyorsabb, fárasztóbb, mint egy sima meccsen. Ha ezt nem tudod megszokni, vagy túl gyenge vagy ehhez, az csak a te problémád. " köszi volt cb.eu 8. ként annyira nem vagyok gyenge, de ahhoz igen hogy kempeléshez asszisztáljak;)
"Tény, hogy vannak túl erõs fegyverek, de kötve hiszem ha pl desert eagle-el eltalállak a valóságban, akkor te tovább fogsz szaladni. (vagy mint sima szerón, ahol abból áll a játék, hogy 2-3 mp-ig lövik egymást LMG-vel, de akkora HP van,, hogy egyik se murdálna meg - pedig egy ilyen golyó leszakítja a fél karodat is.) " már írtam, nem életet akarok szimulálni, embereket ölni, hanem játszani, lehetõleg úgy, hogy a tudás számítson, a tehetség, a gyakorlás. ne az hogy ki tud türelmesebben várni. leírod, hogy ez sokkal fárasztóbb, alá nem támasztod. nem úgy ahogy én.
- mivel kevés hp van, az nyer aki elõbb lõ. ergo aki meglátja hamarabb a másikat. innentõl helyezkedés kérdése az egész, nem taktikáé, mert ahhoz nem sok ész kell, hogy x mapot megtanuljon az ember, és lövésekre figyeljen, merrõl jöhetnek. - célzás nem számít, lehet változik ki hova lõ, de természetesen fokozottan igaz, hogy a "tévesztett" golyók is kárt okoznak, killt, mint ott ahol több a hp. elég bokán, combon sorozni, ahol több hp van, jobban kell figyelni hol találod el - akármikor mentem hc serverre, mindig volt 1-2 ügyesebb játékos aki deserttel szopatta a népet. de annyira jó volt az mw1, hogy ez mág sima módban, waron is elõfordult, olyan faszányos volt a rendszer:) - ha tiltani kell valamit egy szerveren, régen rossz. pláne egy ilyen nehezen megfogalmazható tíltást, hogy kemp. mennyi számít gáznak? 10 sec? mikortól van kick? 12? és ha arrébb megyek 5 métert 10 secenként akkor már jó? - melyik a jobb? ahol egy tárral könnyedén lelövök 3-4 embert is ha háttal vannak nekem, vagy ahol vért izzadsz ha 2 emberrel találkozol? melyik igényel nagyobb ügyességet? kihívást? - no offense, de hc-zni azok jártak/járnak, akik belefáradtak abba, hogy a normál szervereken nem terem számukra babér, mert a, a kempelhet a kedves, de az ügyesebbje így is leobiztatja, b, nem tud célozni, frusztrálja hogy egy tár se elég az ellenbe!!! szöveget mormolja naphosszat, inkább bemegy oda, ahol súrolja a sorozat az ellent és megdöglik
marha nehéz ám hogy nincs célkereszt, meg jaj nincs radar. ez a nagy hc? célkeresztet észre se veszem ha nincs mert valamelyik mod letiltja és úgy marad, radar meg max támpont merre mozog az ellen, de ezt pár hét tdm után is vágom, sõt azt is megmondom hova születik ha x helyen lelövöm. amúgy maga a tmd is egy gógymód, taktikailag sehol nincs egy 5v5höz. hc ben meg az enyhén vicces lenne, az nyer aki hoz egyet támadóban és a warok 99% nullára hozná a támadó oldalt.
Cod5: ha ráviszed az ellenfélre a célkeresztet, és mondjuk befut a fal mögé, te továbbra is látod a nevét - ergo tudod hol áll... A 10 gigányi patch-csel se tudták ezt kijavítani.
Ahova én járok fel cod4 hc szeró, ott tiltva van a kemp.
"hcben erre esélyed nincs, az nyer, aki elõbb látja meg az ellent, plusz a hc sebzés miatt a célzás is kevésbé fontos, mivel elég ha bokán sorozod, nem úgy mint sima módban, ahol esetleg még mellmagasságban kellene osztani az áldást hogy meg is haljon" Ez is baromság. Ezek szerint te nem sok idõt toltad a cod4-et hc-én. Mivel itt csökkentett HP van, így mindenki veszélyes tud lenni, azonban itt is ugyanúgy megvan szabva, hol mennyit sebez egy fegyver. Tény, hogy vannak túl erõs fegyverek, de kötve hiszem ha pl desert eagle-el eltalállak a valóságban, akkor te tovább fogsz szaladni. (vagy mint sima szerón, ahol abból áll a játék, hogy 2-3 mp-ig lövik egymást LMG-vel, de akkora HP van,, hogy egyik se murdálna meg - pedig egy ilyen golyó leszakítja a fél karodat is.)
HC-én másfajta stílus van, sokkal gyorsabb, fárasztóbb, mint egy sima meccsen. Ha ezt nem tudod megszokni, vagy túl gyenge vagy ehhez, az csak a te problémád.
Egyébként meglepõdnél, de nagyon kevesen használnak only desertet. Az, hogy te le tudsz lõni két embert egymást után, akkor grat. Erre bárki képes. Viszont azt megnézném, hogyan szalonozol végig vele egy 30 fõs szerveren és csinálsz egy 15-ös killstreaket - én megcsinálom akármikor, de eddig magamon kívül nem találkoztam olyannal akinek ez sikerült volna.
MW2 meg egy rakás szar, fõleg a HC mód, amiben az ellenfelet akárhol is találod el és akármivel, egybõl meghal. Még killcam sincs, admin sincs és fingod nincs hogy ki csal. Na ez szar.
Normálisan konfigolható szerón simán megoldható hogy se célkereszt se térkép se semmi ne legyen a sebzés viszont ne süllyedjen a hc színvonaltalanságába,hanem normal legyen vagy amennyit beállít az ember...
:) 1. most is épp vodot csinálok szivi:) 2. el se jöttem, imádlak Téged és az sc-ét is. 3. ott 100% hogy semmi olyan nem történik, ami a közösséget kiakasztaná, ami a játék szintjét levinné hülyegyerek szintre, és 2-3 hetente patch-elnek. bár odaadnák blizznek a kurva cod sorozatot. :) 4. az esport marad, ez sajnos sose lesz. bár tévednék;)
erre valók a modok, de a hc-vel alapjaiban van baj, mert az a sebzés nem, hardcore hanem hardcamp. míg amiket Te említettél azért nem a játék alapjait befolyásolják. amúgy falon át hitelés az egyik warmodban sincs.
Véleményem szerint az is irreális hogy normál módban minden "nem hangtompítós" lövés után pixel pontosan megjelensz a radaron. Hogy valahogy az irányt bejelöli merre lõnek, azt még azt mondom, de hogy milliméter pontos helyzetjelentés ad a pozícióról, az enyhén túlzás. Na meg amit régebben írtam hogy falon át lõsz valakit és a program a célkeresztnél folyamatosan x-eli ha eltalálod. Tehát te nem látod hogy ott van valaki, de tudod hogy oda kell lõni ahol jönnek az x-ek.
ja és az nem taktika, hogy hcben kempelnek, és próbálják elõbb meglátni az ellenfelet. a taktika az csapatmunkában rejlik, sdben vagy más csapatmódban, fõleg klánwarokon mielõtt valaki a hc nagy észkövetelményével jönne.
ez aztán a hozzáállás, menjek hc-ézni, a jugger miatt? most írjam le a hc móddal mi a baj? abban se sok skill van, az nem ügyesség, hanem türelem kérdése, és only kurva nagy campppppp. a sima módban, ha szembetalálkozol egy nálad gyengébb játékossal, hiába van esetleg helyzeti elõnyben a türelme, a kempelése miatt, lehozod ügyességbõl. ha kempel a drága, az sem számít, megtöröd a bénábbakat. hcben erre esélyed nincs, az nyer, aki elõbb látja meg az ellent, plusz a hc sebzés miatt a célzás is kevésbé fontos, mivel elég ha bokán sorozod, nem úgy mint sima módban, ahol esetleg még mellmagasságban kellene osztani az áldást hogy meg is haljon. a fincsi hc sebzés másik okossága, hogy mw1ben aki tudott lõni deserttel rohangált? az a fasza:) ez gondolom mw2re is igaz, elég rálehelni az ellenfélre és fekszik. ez nem a tudást preferálja hanem a kempet. de ha ez nem lenne, akkor is menjek át másik módba egy kibaszott perk miatt?
Ja igen: az uav jammer miatt meg a 3 perkbõl egy, egybõl kiesik.
A juggernaut-tal nem tudom miért problémáznak ennyien. Max normál szerveren ad némi plusz elõnyt, HC-én úgy bedarálnak vele, hogy öröm nézni.
Nekem a legnagyobb problémám, hogy miért csak 3 killstreak kell az UAV-hoz, mert így szinte kötelezõ lesz az UAV jammer, hisz állandóan megy a radar. 4 killstreaknél már a játékosok 50 %-ka lemorzsolódna errõl.
Én úgy tudom hogy, alapból ez a 2 perk, nem is lesz: juggernaut,martyrdom. De én ettõl most többet várok mint a mw2-tõl multi téren.
Ezen a Wager match-en elgondolkozva. Ennek csak akkor lesz értelme ha valami módon megakadályozzák a full kempelést. Mert ez gyakorlatilag egy DM versenyszerûen. De ha igy nézzük, itt senki sem fog mozogni, hisz célra vezetõbb ha bebújik egy sarokba várni. Szerintem az kéne hogy a radaron egy bizonyos idõközönként villanjon fel mindenki pozíciója, vagy én nem tudom...
Olvastam valahol, hogy a nagypapi csak wager match-be érhetõ el és care package-bõl esik.
"kérdem én: Melyik fegyver az amelyiket majd egyáltalán engedélyezni lehet ha mindegyik a gusztustalan norecoil hatásban szenved??? :)"
Oké hogy dedkó szerók,amiket egyébként ha ranked szinten pubolni akarsz alig lehet konfigolni, de mi lesz az amit majd lehet engedélyezni,ha még a nagypapi is csõegyenesen lõ nem szór,nem rángat?:)
Az MW2 az iwnet nélkül egy igazán jó multifps lehetett volna? :D Igen...Ha a fegyverek háromnegyedét kitiltják,a perkekbõl maximum 1-2t engedélyeznek, és megszüntetik a rettenetesen ostoba falonátlövõ rendszert ami a Cod4-ben még elment, a COD5-ben már itt ott furcsa volt a COD6-ban pedig ott tart hogy egy szaros 9mm-essel is átlövök a 40-50 centis bunkerfalon és a homokzsákokon.... A GL-rõl meg csak annyit hogy háborúban lehet hogy minden ilyen gl-es dióta kétszer elgondolkodna azon hogy gl-el rohanjon-e be egy 4 négyzetméteres szobába,mert ha ott elsüti akkor kampec....Márpedig a legtöbb gl fattyú ennyit tud,plökkentgetni aztán halál.Örök töltény sincs,valóban,de SD-ben nem éppen kellemes amikor egy ilyen balfasz gl-es rádront és megöli magát is,téged is és bukod a kört miatta,szánalmasnak inkább nevezhetõ. Totálisan felesleges ekkora mapokra az RPG és a GL is egyaránt,autistáknak való szemét, ami a normális játékosok játékát rombolja.
Nagyon kíváncsian várom ezt a játékot,de félek is,mert Treyarch eddig csak az IW-t prübálta mindig koppintani,és mindig elvérzett. A COD5 is számomra fõként a gyenge pályákon,és a hatalmas textúrahibák adta láthatatlan helyekrõl történõ csipázóktól dõlt meg,nem hiába szarták le a modderek. És most itt az új COD,érdekes módon a videókon mintha a COD6-ot látnám új pályákkal....Annyi a különbség hogy mégtöbb és több norecoil fegyver került be...Gyakorlatilag a 10 perces multivideó alatt nem láttam olyan fegyvert ami egy minimális recoillal rendelkezett volna,de a legszánalmasabb a 6csövû nagypapi volt....
Lehet majd minimálisan konfigolgatni a szerókat, ki lehet majd kickelgetéssel és banolással kényszeríteni normális szerókon a szabályokat de kérdem én: Melyik fegyver az amelyiket majd egyáltalán engedélyezni lehet ha mindegyik a gusztustalan norecoil hatásban szenved??? :)
Bigapó: lehet megállapítottátok hogy konzolon ezmás azmás,de jókorát tévedtetek,az autoaim (vagyis célzásrásegítés)kikapcsolható,onnantól 1/1 mint a pc....Nem véletlenül a COD játékok konzolon azok amik a "konzolos egereket" jól támogatják.
Mindenesetre ha úgy adódik hogy lesz normális fegyver is,és megveszem a játékot a csapatommal együtt akkor lesz szerónk is ahova a normális játékosokat majd várjuk szeretettel. Csak azokat tultjuk amiket kell: Pár dilettáns perket (pl némafutás,juggernaut,martyrdom, commando,stb), a norecoil és op fegyókat az automata csipákat és fõleg a GL-t. De egyenlõre nem sok esélyt látok rá hogy én vagy egyáltalán bármelyik klántársam még1szer életében COD-ra áldozza a pénzét....
"Nem tudom amit ti vártok azt még melyik játék készítõje fogja bevállalni, de hogy a CoD által beindított pénzgyár üzemeltetõje nem az szinte biztos. " ---> "még a pénz sem magyarázat erre, megértem hogy félnek a wareztõl, akkor tegyenek be, csináljanak egy normális warmodot. aki hülyegyerek pubol a gl-el re vágyik nyomja azt, aki értelmesebben warozna, szeretne skill alapján megmérettetni, az hadd tolja warmodban."
ráadásul így 2 piaci szegmenst fednének le. a sok milliós balfasz tábort, és a warmodbuzikat. az se kevés, lásd cs máig tartó sikere. esport és a pro klánokban igenis van pénz, lásd a blizz wcg játékai, a rajongótábora, és hogy a pro gamerek hogyan csábítják a bénábbakat az esport felé, így nem kevés pénzt generálva. és mivel az fps piac jelenleg az ilyen skillesebb játékokban enyhén szólva (0) hiányt szenved évek óta - cirka 4 éve nem adtak ki ilyen fps-t, van némi piaci rés:)
ha lesz war mod, ha nem, akkor is el lehet játszani vele egy fél évet.warmoddal persze sokkal élvezetesebb és hosszan tartóbb lesz.
Nem tudom amit ti vártok azt még melyik játék készítõje fogja bevállalni, de hogy a CoD által beindított pénzgyár üzemeltetõje nem az szinte biztos. Most hogy látták BC2 példáján hogy a szerver file-ok "nem kiadása" egész jó módszer a warez ellen egy multiplayer játék esetén, nem tudom ki lesz aki ezt felvállalja még egyszer. Én MW2-nél azt hittem megvárják menjen el a java (~fél év) aztán csak lesz szerver, mert pc-n ez az IWnet baromság nem tartható. Hát hülye vagyok én úgy tûnik...
moddal nagyon kis skilles játék volt, szerintem skill-esebb mint a 2. de mod nélkül se volt olyan vészes, mint a két mw. 4 is de szar volt warmodok nélkül te jó ég.
még a pénz sem magyarázat erre, megértem hogy félnek a wareztõl, akkor tegyenek be, csináljanak egy normális warmodot. aki hülyegyerek pubol a gl-el re vágyik nyomja azt, aki értelmesebben warozna, szeretne skill alapján megmérettetni, az hadd tolja warmodban. min. esélyt látok, az mw1 óta a cod5 volt hivatalos moddal a legközelebb a pam-hoz, promod-hoz. az iwtõl fikarcnyi esélyt sem látnék, trey akármennyire antihájpolták az 5-öt, közelebb állt alapból a jóhoz, mint a 4. mod nélkül...
Én leszarom az esportot õszintén, én csak jól akarok szórakozni benne. Mert annyi idõm amúgy-sincs játszani. Az életet meg egy alternatív példának hoztam fel, amúgy meg nem tudom miért kapod fel a vizet,és káromkodsz, én-se beszéltem veled provokálóan, és bunkón. ^^
Én ismerek embereket akik szoktak warozni BC2-ben, és BC2-õt azért hoztam fel mert azért most hú de nagyon oda vannak az emberek... ^^
#1219,1218 : Igen, én is remélem most hogy lesznek dedikált szerverek, sokkal jobb lesz a helyzet. Mert MW2-õt részben én is az iwnet és a laggok miatt hagytam abba. Én kíváncsian várom milyen lesz a Black ops, és nem szarozom le addig amíg nem játszottam vele. :)
ki a faszomat érdekli az élet? ennyi erõvel legyen benne kanyarlövõ puska, hõkövetõ rakéta, nem szimulátor ez, nagyon nem. plusz nem az életet akarom szimulálni, nincsenek gyilkos ösztöneim, köszi. csak játszani szeretnék, és úgy, hogy a tudás legyen a mérvadó, nem az hogy ki mennyire gátlástalan/gyökér és használja a készítõ hülyerekbiztos agyrémeit. a játék és a sport/esport lényege, hogy a tehetség, a gyakorlás meghozza a gyümölcsét, megmérettess egy közösségen belül, learasd a babérjaid, nem gl-el rohangálva osztod az áldást és beownolsz boldog boldogtalant. ez nem csak a gl-re, hanem az mw2 és mw1 jó pár fegyverére igaz. big, nagyon is idevág, mert 99%ra veszem, itt ugyanez lesz. és ha nem lesz warmod, ez is egy hülyegyerek játék lesz, megy a lecsóba az mw2 után. és ahogy írtam: "mw2 nagyon jó játék lehetett volna, csak éppen mégis szar lett." ez is jó úton jár efelé, a kurva jó játék lehetett volna, ha csak min. blizz féle megkérdezzük a pro klánokat, jó játékosokat féle mentalitás legalább csiráját mutatná, nem így lenne. és ezeken a serverek sem segítenek, ha nem engedik hogy a nyomorult hülyeségeiket ahogy eddig az összes codban korrigálja egy modder csapat.
Bc2-bõl is lehetett volna egy nagyon jó játék, de ott sem lehetett állítani semmit. Egyszerûen pistikééknek pubra csinálták, nem voltak hajlandóak semmit fejleszteni rajta.
Remélem itt máshogy lesz.
Baszki tényleg nem adták ki a BC2 szerver file-okat. Nézd meg verseny szinten hányan játszanak vele? Sehányan? Jaaaaa...
igen, szerintem is egy szar az mw2, mégis ott figyel a steam accomon, ez meg már kényszerít arra hogy ha jön most egy kicsit is jobb akkor az is oda kerüljön :/
Az egy dolog... de ha nem lett volna az iwnet egy igazán jó kis multi fps is lehetett volna, de attól függetlenül jól szórakoztam amíg játszottam vele. A GL-rõl meg csak annyit hogy, a háborúban sem állhatsz oda az ellenfél elé, hogy haver ne ezzel lõj már le, vegyél elõ mást... Aki nem csak GL-t használ azzal szerintem nincsen gond, amúgy meg miért ne lehessen használni? Úgyse örök töltényed van belõle. Mellesleg BC2-ben sem adták ki a szerver fájlokat tudtommal.. Nem tudom miért sírnak az emberek..
Az mw2 a cod meggyalázása, tenyésztett amerikai hülyegyerekeknek kitalálva. Hogy miért: Iwnet rendszer, ezért lag, nincs admin, ezért tökig van csalóval, lehetetlenné teszi a versenyjátékot, nem alakul ki közösség egy szerveren mert nincs, mivel nem tudod kiszedni a tudást nem igénylõ fegyvereket, ezért gránátvetõ párharcból áll az egész, stb...
Ez is csak akkor lesz játszható a normál játéksok számára(aki nem gránátvetõn nõtt fel, hanem célozni is tud), ha lesz valamilyen versenymod pl.PAM vagy promod. A gond már most látszik persze, hogy ha nem adják ki a szerver file-okat, akkor vagy a fejlesztõ csinál ilyent, vagy nem lesz. Na akkor ez is meghal.
Ha megnézed Clanbasen, hogy melyik coddal játszanak, hát az nem az MW2 lesz, hanem még mindig a cod2 és a cod4.
Õszintén nem értelek, és még rajtatok kívül jó pár embert. Annyira nem rossz szerintem a videók alapján amiket ki adtak, sõt nekem legalább annyira bejön mint az MW2 fõképp hogy lesznek dedikált szerverek. Amíg nem próbáltad ki amúgyse tudsz levonni semmi konkrétumot.