Ja, látsz mindenkit a pályán. Én ezt felfogtam úgy, hogy pl. egy távcsöves megfigyelõ pásztázza a terepet. Te meg felfogtad végzetes hibának, és innentõl kezdve nem ér semmit...
Amúgy minek ennyire leegyszerûsíteni valamit, hogy (a,b,c) pontból elindul egy pont (x,y,z) pontba, közben figyelünk pár adatot, ha eltérés van korrigálnuk, ha enemy jön lelõjük, ha a célt elértük akkor end-of-mission... Számomra ezt jelenti a repszim :P :D
Az elég angy hypeot kapott, fõleg hogy akkor ment a matrix is nem beszélve a 3d mark 2000 akárhány egyik lövöldözõs jelenetére amelyet a készítõk csináltak ha jól tudom. Meg hogy van benn bulett time stb.
a folyamat respawnoló ellenre gondol sztem, az nagyon zavaró volt, a vasútállomásnál már 2 kamionnyi hulla volt mert akárhányszor arra mentem el azok valahogyan mindíg jöttek
Bármelyiket? Pl. egy repszimet is. Várom a módszert, hogy hogyan.
A Commandos gyakorlatilag egy olyan pixel játékkel lenne helyettesíthetõ, ahol pixel pontok mozognak adott látószöggel és látótávolsággal,egyes objektumok kitakarnak. Lenne pár lehetesõség, arra, hogy lövöldözön a pixel, mint régi lövöldözõs játékban és adott távolság felett nem hallanak meg.
Ennél alig több. Lehet, hogy lezsibbasztotta az agyad, pedig az egész játék errõl szó.
Jól emlkészem, hogy te mindenkit látsz az egész pályán, a holttérben levõ embereket is?
Csak az elsõ pár õr legyilkolása volt mindig nehéz. Utána atom könnyû volt. A C2 még ennél is lazább volt, mert ha a búvárnak odaadtad a zöld sapkás kését, akkor két embert tudott kinyírni messzirõl és csendesen.
A GTA sikere igazából a Driver címû játéknak is köszönhetõ volt a +D-s megjelenítést onnan lopták el a többi már történelem.....
mellesleg a beyond the call of duty-t a mai napig nem sikerült végigcsinálnom :) igaz itt a melóhelyen nem játszom vele non-stop :)))))
Így van. Épp ettõl volt jó, hogy gondolkodni is kellett benne. Sokszor több lépést kellett elõre kiagyalni, és azt a lehetõ legpontosabban, a legjobb idõzítéssel végrehajtani. És baromi nehéz volt, de a hangulat és az izgalmas akciók piszok élvezetessé tették.
Úristen... A Commandos fejtegetésed teljesen lezsibbasztotta az agyam, nem is tudom mit mondjak erre... Ennyi erõvel bármelyik játékot leegyszerûsíthetjük logikai játékká, vagy csinálhatunk belõlük egy pár soros folyamatábrát, amiben van egy iteráció meg vagy három elágazás, oszt' csá... Semmi több.
Amúgy meg zseniális játék volt, ahogy a maga nemében a Half-Life is az, mindkettõ kedvencem. Más kérdés, hogy kinek mi jön be. Én pl a repülõszimulátorok iránt nem tudok hangyafasznyi lelkesedést sem mutatni, mert baromira nem érdekelnek a repülõs játékok.
A Baldur's Gatet én már egy évvel a megjelenés elõtt láttam, egyáltalán nem volt ismeretlen, mindenki az rpg megmentõjének várta. Az összes pc újság tele volt vele.
stalkert ott töröltem le még egészen az elején mikor kitakarítottam egy házat. majd az egyik sarokban táraztam, és hopp a szemem láttára jelent meg újra az egész ellenséges osztag... :/ pedig én aztán tényleg vártam mint a messiást :(
Egy ilyen listából miért hiányzik a Max Payne?
ezt a teleportálós-eltûnõs dolgot egyáltalán nem értem. ha meg csak a bugtenger a bajod... igaz, én eleve az utolsó peccsekkel kezdtem neki mindkét eddigi résznek, de a legcsekélyebb mértékben sem zavarta meg a játékélményemet semmi, de te tudod.
a cserjén meg ÁTMEGY a lövedék...ha téged is eltalálnak egy bokor mögött, akkor te is eltalálhatod az ellenfeledet. az már más kérdés, hogy nem érdemes egy olyan ellenfélre lõni, akit nem látsz jól, csak golyópazarlás...
ez azért nagyon-nagyon kötözködõs kritika a commandoshoz. persze, logikai játék, de pont ez adta a szépségét, kisakkozni, majd pontosan idõzítve végrehajtani, hogy lehet az õröket egyesével, minimális és korlátozott eszközökkel kiiktatni. mellesleg határozottan a legnehezebb játék, amivel életemben játszottam, nehezebb mint a OFP, amit szintén minden kiegészítõjével szintén végigjátszottam.
szerintem a half life az alap.
ami számomra valóban emlékezetes meglepetés volt, az a riddick, ami számomra is teljesen ismeretlenként jött, és egy nagyon egyedi játékmenetû fps-t kaptunk, ilyen szempontból a korát jócskán megelõzte.
Értem tehát egy játék attól lesz jó hogy 86 darab patch utám alig lesz benne bug...(nem)
Ez még talán meg is bocsájtható lett volna ha a kiegészítõk,folytatás szerüségek nem lettek volna hasonlóan szánalmas szar bugtengerek.
Jó lehetett volna,de a bugok miatt csak hypehalmaz fos. A csodás hangulatot az adta amikor egy mezei cserje lefogta az AK lövéseit,vagy amikor végre nem teleportált a pofámba 86 ellenfél,és nem tünt el mindenki amikor egy missziót akartam megcsinálni...:)
Akkor nagy baj lehet a fejemmel, mert még késztetést sem érzetem arra, hogy egyáltalán kipróbáljam. Videón láttam, más is tolta elõttam. Számomra egy FPS semmit sem tud nyújtani, leszámítva az reálisabb ember szimultorokat - OFP, ArmA2 - de azokra meg nincs idõm.
A BG-t tényleg be kellene most már szereznem és végig tolni.
A Commandosban volt multiplayer? Mit takart az? A Commandos nagy hibája az, hogy az ember egy idõ után rájön, hogy csak egy 2 Vh-s köntösbe bújtatott logikai játék. MI gyakorlatilag nem létezik benne. Szinte mindig ki kellett irani egy bázist, és a többi embernek fel sem tûnt, hogy a bázis felét kiirtod. Fix útvonalon járõrzõ õrök, stb. Ez csak egy érdekes logikai játék, II.Vh-s hangulattal. Olyan problémák megoldása, hogy milyen ütemben mozogjál, hogy ne vegyen észre az ellen és milyen sorrendben kell ezt megtenni. Semmi több. Nem volt rossz, de azért a valóságtól fényévekre van. Lehetett volna sokkal jobbra csinálni szerintem minimális erõfeszítéssel. Kevesebb õr, de félig random útvonalon, több fedezék és elrejtõzési lehetõség, hogy valóban lopakodós / behatolós játék legyen.
"HALF LIFE egy fos"????? mi a F*SZ van..... az egyik legjobb játék volt,nekem beütött,de nagyon... (mondjuk én még C+4,ZXspektrum,C-64,amiga600hd) vel is játszottam anno kedvencem pc-re (blood,quake1,duke duken)
A Sins Of Solar Empire szerintem hihetetlen élvezetes, az imperium galaktika óta a legjobb ûrstratégia ami elsõsorban multira van kihegyezve ( megjegyzem, single modba az MI kenterbe veri az összes stratégiát) bár igaz, hogy a költségek miatt kissé rajzfilmesre sikeredetett és hagyományos single mode sincs benne) Nagyon szimpatikus az Iroclad csapata nekem.
én kedvelem és értékelem a half-life-ot (inkább a motor és a modok miatt), de az azt körülvevõ kultuszt már nem. az, hogy randa volt, nekem nem számít, de a-valami-rosszul-sül-el-a-laborban-jönnek-a-szörnyek sztori, a nulldimenziós fõhõs, a viszonylag egysíkú pályák - engem nem nyûgöztek le. ha 1998 akkor nekem blood2.
..........na azé a Sins of S igenis hype val ment el, aztán gondolom mindenki szidta is rendesen, hogy valami félkész fost sóztak rá, még szép hogy millió alatt volt mikor félbehagyták bakker........
Half Life és a Thief. Amúgy a Riddicket kihagytam volna, olyan "kilóg a lóláb" a többi cím között
A helyzet az, hogy egy WarCraft 2 után minden BLizzard játékot sasszemmel figyeltek a sajtó munkatársai és a játékosok is. Lásd a StarCraft Ghost, mely még mindig nem jelent meg, ennek ellenére továbbra is több ezres olvasottságú híreket lehet a nevével eladni.
És hogy emnnyire nem nagy ezen játékok körül a felhajtás, azt jól példázza, hogy a Sins of a Solar Empire-ról még csak most hallok elõször. A Tomb Raider 1-rõl se hallottam, hanem egy BSA-bemutatón láttam - már a megjelenése után.
Nekem semmi bug gondom nem volt a stalkerrel, viszont azon kevés játékok egyiket amit végigtoltam vagy háromszor, és még tervezem.
bugosnak lehet bugos lett a stalker (1.00-ás verzióban, csakhogy már kijött "pár patch"), de fosnak annyira nem volt fos, hogy hatalmas játékélményt ad, nagyon durván eltalált hangulattal. Nálam a top3 hangulatban bennevan, a másik 2 az ofp, és a gta vice city.
igen fel lehetne még sorolni az összes befutott játékot, de a cikk csak azokról a sikersztorikról szól, amik nem kaptak hype-ot. Éppen ezért azt gondolom, hogy a StarCraft és a Diablo is annó eléggé be volt hype-olva :)
A half-life az egy fos. :)Engem legalábbis egyáltalán nem nyügõzött le...
Öhm... Starcraft? Diablo I? Vagy azoknak ben volt nagy hype-ja? :D Nem emlékszem, még kicsi voltam mikor kijött... :-DD Vagy nem lettek ilyen sikeresek?
Half-Life köszönjük a világ leges legjobb játéka bárki is bármit mond. Nem lehet vele betelni:D Ez az én véleményem =D
Ez tök jó cikk volt, szép emlékek, fõleg BG hüpp hüpp :')
Értem én ,hogy 2010 -et írunk, meg minden, de most már elég lesz a sok ilyen - olyan top 10 legjobb top 100 legjobb top nincsreklám top nemszerettük top izé cikkekbõl na .)
Inkább arról a jópár címrõl kéne beszélni ami irdatlan hype-ot kapott (egyesek még ma is hypeolják),holott egy rettenetes méretû bugos nagy rakás fos lett....Elsõre a Stalker jut így eszembe.:)