Azért a Cod: BO 2-nek, Crysis 3-nak, Lost Planet 3-nak megnyitod a témát, mintha azok nem konzolos tucattermékek lennének. Bár biztos ezt is csak trollkodásból tetted
sose mondtam hogy pro lennék, akkor nem is lehetne idõm itt trollkodni. sajnos már nem tud 1 dolog lekötni 10-16 órára egy nap mint régen, fent van a gépen x darab 'pro' játék és azokban bohóckodok a magam szintjén, amilyen mûfajhoz épp kedvem van
csak a konzolos faszlámaság áll a legtávolabb tõlem a JÁTÉKOK világában, írtózom attól hogy ez a generáció mennyire rányomta a bélyegét minden megjelenõ termékre, minden rosszabb lett azért mert az emberek képtelenek gondolkozni és csak állnak a sorban minden évben ugyanazért egyre többet fizetve
az a gáz, hogy te még ezt az átlagot sem éred el. állandóan túljátszod a trollt, a prógémert, mintha attól lennél valaki :) próbálj belegondolni, hogy miért a JÁTÉK szót használjuk rájuk...
ha nem lenne itt a szobámba, mivel játszanék MvC-t pl? vannak pro játékok konzolra is, csak itt az sg-n az átlag konzolos egy codos/ghostreconos fasz, így lehet általánosítani :)
Viszont most már kiderült, hogy csak feleslegesen kelted a feszültséget, közben meg ott hevernek a konzolok a szobában és minden szarral játszol aztán meg adod a progamert.
no shit azon is játszottam végig elõször, csak a vásárlással kivártam mert nem a microsoftot, hanem a fejlesztõt akartam támogatni.
attól hogy azon jelenik meg, még nem konzolos szar egy játék ez nem rendszer függõ, hanem egy kifejezés egy bizonyos minõségre, a teljesen casual célközönségnek lebutított termékekre, ami okot ad arra hogy ha egy 'ember' azt használja, azt lenézzem és leugassam kedvem szerint pl. a windows 8 is egy konzolos szar oprendszer lesz
Akinek az új rész nem tetszik és nem ismeri az elõzõ részeket, az lessen pár pillantást e 2 videóra. Szerintem ezt is lehetett volna FPS-re szabdni és nem ilyen összedobott port-ba kiadni...amivel nem is lenne gond, ha saját interfésze lenne PC-n...
Hát ez a 256x256os textúrából ajtó biztos rettentõ erõforrás igényes, mivel csak 21 fps-t képes magából kicsikarni a vas.
Asszem ezzel ugyanaz lesz a helyzet mint anno a graw1-el..
Gyerekek kinél hogy megy ez az izé? Én szinte bármit állítok a grafikán, konstans 27-29 fps értéket kapok az elején. Cseppet elszartak valamit a srácok asszem.
A Ubisoft megint kimutatta a foga fehérjét PC-n.
Jó játékot a többieknek és mindazoknak, kik nem PC-n játszották az elõzõ részeket.
Az nagyon szép és jó hogy a grafikát ide oda szidod, no de a többi? Még nem próbáltam, de mindig is gyûlöltem ezt a JAJJ FÚJJ GRAFIKA MEG MENÜ TÉMÁT.. nem csak ebbõl áll ez a szájba baszott játék ..
Ez egy förmedvény. 2006-ban ha csinálnak egy ilyet hasonló grafikával, akkor nézek, mitn jani, mert erõsen hiánycikk PC-n a taktikai fõleg TPS-bõl...sõt.
De megkapjuk 2012-ben egy 2008-as színvonalú összegányolt grafikában...már a menü egy hulladék. Nem tudom hova fejlõdünk, de hogy a PC-s játékiparnak leáldozott az szent vagy csak én merültem ki a hobbiágban, de akkor már-már teljesen.
"Szebb nyarat és felemelkedést a játékiparnak...:)"
max payne 3, binding of isaac kieg., limbo ezeket vettem az elmúlt hónapban nem túl hardcore felhozatal. csak nem annyira konzolos szar felhozatal :)
Amint Evin rábolint hogy lehet a pc-se verziót magyarítani (a konzoloshoz már csinálja elvileg) akkor talán a magyar nyelvûség végett végiggörcsölöm újra.
tudja esetleg valaki h lehet-e bal hátulról is nézni, vagy csak jobbról? pl. egy fedezék mögül (nem fedezékbe húzódva), balra kinézve, a test már kinn van, de te még nem látsz semmit
Hagyd már ezeket a szaroknak a linkelését baszod...
az a baj, h amit mutattak az inkább James Bond-os, mint SC-s full-LOL az egész, nappal közlekedik FEKETE ruhában, éjjellátó szemüveggel.. erõltetik ezt a gyorsaságot, de egy gyors játékhoz képest AZ lassú, SC Chaos T-hoz képest pedig végtelenül primkó (3 gombbal játszol) és teli van elõre scriptelt quick-time elemmel
az enemy AI-ról annyit, h a lövéseik élethûsége 9/10 - 150 m-rõl felbukkanva nem rögtön kapnak homlokon, hanem 2-3 lövés, mire megvannak pontos lövéseik. ettõl kezdve, ha nem fedezékbõl lõsz game over csapatmozgásuk: 5/10 - mozognak, rád közelítenek, de nem viszik túlzásba. komolyabb taktikai rész itt nincs. MW3 survival mission enemy AI - na, az csont nélkül 10/10 reakcióidõ: 3/10 - ez valóban gyenge. ha hirtelen felbukkansz elõtte 2-3 sec is eltelik, mire célratartásból tüzelni kezd. ez egy picit gázos
saját csapat AI: 8/10 csinálják amit kell konkrétan sok olyan pálya van, amit 1 lövés nélkül is végig tudsz vinni azzal, h a teamnek célt megjelölsz és õk gond nélkül leszedik utasítani ezen kívül nem tudod õket másra, de ez nem Op. Flashp. itt nincs is rá szükség
sose'felejtem el hülye Bulletstormban voltak kb feleslegesek a csapattársak tiszta erõbõl szórták a golyókat az ellenségre de sosem találtak el senkit..
Nem ide tartozik, de a Splinter Cell, már nem Splinter Cell sajna, A Double Agent jó ötlet volt, de azután mintha kihalt volna a sorozat és akkor msot itt a Blacklist...hentnek biztos jó lesz, akik várják, de azt a stílust sajna nem fogja telesíteni, mint pl. a Chaos Theory-ban vagy a Double Agentben...mondjuk szabadabb világot akartak biztos, de akkor is, kár volt kilépni a Third Echelonból. Errõl ennyit is részemrõl. Nem hiába Chaos Theory az egyetlen legjobb lopakodós stílusban, amit írtak is itt az sg-n valamelyik cikkben.
Igen a GRAW-ban se volt annyira színtelített, ez hozza a "kilátástalanság érzést" a játékosnak, persze egyrészt...
Azok a részek a túszmentõsek singleben könnyûek mert 1 lövés 1 halál az ellenre.Ami vicces mert ha nincs túsz akkor meg kell beléjük azért több mint 1 golyó!
teljesen rendben van a graf akik sírnak, azért csinálják, mert ugyan élesek a textúrák (X360-on 1ébként nem divat az élsimítás) viszont, nem agyonszíntelített rikító színekkel dolgoztak (lsd halo, CoD, Diablo stb.) próbálták a valóságot leképezni, pont emiatt nem kell bóklászni a pályán Intel-eket keresve (mint pl a CoD-ban), hanem van a küldetés és kész. konkrétan Gallant Thief pályának nagyobb a hangulata, mint az egész Splinter Cell conviction-nek (ha lopakodva mész)
Ez jónak hangzik, mikor a GRAW-ban felrobbant az épület az nagyon faxa volt az elsõ küldetéseknél...és jól is nézett ki. Akkor valami maradt meg szerencsére...na várom a PC-st :P
Van a focistaenemikonténerbõltúszkiszabadítós rész, amikor sünben kell védeni a vip-t, és ott coop-ban vért izzadtunk elite-en! Sajnos ott apróbb változással de kb ugyanott jöttek elõ a célpontok, és ha nemjó sorrendben szeded le õket, akkor valaki meghal a csapatból, és ujrakezdés... Mindenki más irányba fedezi a tagot, és bizonyos szögben tudsz lõni...valaki meghagy 1 ellent, akkor valaki megszivja elég hamar a társaid közül!
Aha, mondjuk az elõzõben inkább olyan volt az AI, mint a Vegasban (hamar meg is haltál meg jól el tudott bújni), de nem keresett holttestet, persze ez értendõ 2012-ben így már :)