Eddig ha átállítottad egyik játékban, aztán átléptél egy másikba, akkor is az átállított nehézség maradt. Most az adott világban megjegyzi ott milyen nehézséget állítottál. Plussz mostmár be lehet állítani, hogy (menüből) ne lehessen utólag átállítani a nehézséget az adott világban.
Difficulty is per world No more global difficulty option Prevents accidentally changing the difficulty when joining the world Can be locked for each world Prevents the temptation to change to an easier difficulty in difficult situations Locking can not be undone without external editors However, using the /difficulty command will still work Hunger now refills on Peaceful difficulty "
Ezt nem nagyon értem. Területenként eltérő nehézségi szint ? Vagy hogy ? :S
jolnéznek ki (feletted levö link) de a feed the beastet is csináltam sokáig, plusz a modokat annyira nem csipem, viszont lehet hogy kifogok próbálni párat, kezdek kedvet kapni hozá, mondjuk ha játszanék megint akkor tuti hogy hardcore, vagy csak kreativba épitgetnék :D
Kibővíti a lehetőségeket. Olyasféleképp képzeld el, mintha volna egy vödörnyi legód, de csak kockák és kapnál hozzá 1 teherautónyi technic legót, amivel gépeket, robotokat meg mindenféle gyárakat hozhatsz össze, amik működnek. Termelnek, bányásznak, építenek automatikusan. Újfajta itemeket tárgyakat hoznak létre, ha ügyes vagy automatizált módon. Plusz mellé van mágia, amivel idézni tudsz szörnyeket vagy tűzlabdát dobálni vagy akár új dimenziókat létrehozni. Végcél itt sincs, de ha szeretsz legózni, iszonyat jó dolgokat össze lehet hozni benne. Millió új növény, állat, újfajta ércek, blokkok, más világok ahol van bőven felfedezni való.
Kedvet is kaptam a minecrafthoz igy fél év után, de tudom hogy megint annyi lenne h 30 percig fátvágok, kunyhót épitek, és megyek le vasat és 2 stack gyémántot farmolni, és mire meglenne megunnám :( Nagyon szivesen felfedezném a játékot megint ha lehetne, de 76.-jára megint belekezdeni már nincs kedvem sajnos, ez az egyetlen dolog ami a hátulütöje.
" A Minecraft jelenleg "befejezett", sandbox stílusú számítógépes játék, ami a svéd Markus Persson ötlete és egyben ő is fejlesztette. Még sincs minden kész, mert azóta is adnak ki új verziókat, mióta megjelent a végleges változatnak nevezett "dolog".
A játék alapvetően egyfajta 3D túlélőszimulátor, azaz egy lakatlan világ az adott, ahol az egyetlen igaz lakó a játékos maga, aki egy ember. Nem lehet pontosan eldönteni a háttérinformációkat; akár úgy is felfoghatjuk, hogy a Paradicsomban járunk, és az egyetlen embert irányítjuk. A játékos külsőleg - akárcsak minden más teremtménye a világnak - erősen el van stilizálva. Szürkés színű lábast, kék nadrágot (valószínűleg farmert) és világoskék, rövid ujjú pólót hord, haja feketésbarna, arca borostás és körszakállat visel, szemszíne kék. A világ kockákból áll, beleértve az élőlényeket és a karakterünket. A játék teljes szabadságot ad, tehát azt tesz a játékos, amit akar. Bármit megváltoztathat. A változtatásoknak csak a képzelet szab határt. A játék folyamán a számítógép véletlenszerűen létrehoz egy nagyobb szigetet, sziget csoportot. Ezek minegyike rendelkezik egy rendes, erdős oldallal, és egy hóval, és jéggel fedett térséggel is. A játékosnak tanácsos elsősorban fát beszereznie, ugyanis ebből készíthetők lécek, fáklyák, botok, és megemlítendő, hogy ebből készíthetünk munkapadot, melynek menüjében egy 3x3-as mezőben egy általunk kialakítható sematikus rajz, és rendelkezésünkre álló nyersanyagok alapján készíthetünk a későbbi menedékünkhöz, házunkhoz fontosabb dolgokat, mint például kemence, láda, létra, ajtó, csapóajtó. Ugyanakkor ez a mező adja meg nekünk azt a lehetőséget, hogy az általunk összegyűjtött nyersanyagból(pl.:fa, szikla, fém, gyémánt) szerszámokat(kapa, ásó, csákány), és fegyvereket (íj, vagy kard)építsünk, vagy esetleg ruhákat készítsünk. Nappal javarészt csak efféle munkát tanácsos végezni, valamint a minket körülvevő állatokból(mint sertés, szarvasmarha, juh, és tyúk) kinyerhető fontos dolgok, mint a hús, a tej, a toll vagy az állat bőre. Éjszaka tanácsos egy különösen magas, vagy megközelíthetetlen helyre bújni, vagy egyszerűen építeni egy házat, majd ezt kivilágítani, ugyanis ekkor a szigeten még sosem látott lények bújnak elő. A játékban a leggyakrabban megjelenő ellenfél az élő halott, de gyakran támadhatnak ránk óriási pókok. Veszélyesebb ellenfelek a csontvázak, akik általában íjakat használnak, és a Creeper, mely már-már a játék kabalájának számít. Ez egy négy lábú rendkívül gyors zöld tremtmény, mely ha túlságosan közel kerül hozzánk, felrobban(természetesen robbanás előtt el lehet pusztítani). A játékot lehet egyedül, vagy hálózaton keresztül, más játékosokkal együtt játszani szervereken. Két féle szerver létezik: SMP (survivor multiplayer) és Creative server. Az előbbi olyan, mint az egyjátékos mód, nyersanyagtermelés, küzdelem stb. Az utóbbiban viszont csak építkezni lehet. A játékos itt halhatatlan."
Sziasztok, Mire jó ez a játék? :) Mármint, van valami célja? Vagy csak mászkálni, építeni egy házat, állatokat tartani, stb. és nem meghalni a szörnyektől.
Hogy tudom a térképet bővíteni?(már felvittem 4#-re) de még sokkal nagyobb a terület.
Megtörtént még újratöltés előtt, de azért jobb lett volna valahogy visszahozni, az érdekes az volt hogy "hatókörön" kívül le tudtam rakni, de amint egy körzetbe beértem, azonnal összeomlott, lehet valamelyik mod akadt meg akkor.
Utólag már nem segít rajtad, de érdemes néha a mentéseid átmásolni egy másik mappába. Így, ha valami hülyeséget csinálsz, vagy mondjuk meghalsz, akkor vissza tudsz tölteni egy korábbi állást.
ne felejtsd el, hogy mindemellé kötelezővé teszik a Windows Live-os bejelentkezést is, amihez persze bizonyítani kell, hogy már megvetted egyszer a játékot :D
Én kb erre számítok: Először lelövik a Linux, Mac, Portable és Playstationös verziókat, majd havidíjassá teszik a játékot. Ezután elkezdik készíteni a különféle DLC-ket amik Xbox One eklúzívak lesznek és 30 dollár lesz darabja. Majd kb 1 év mulva bejelentik, hogy jön a Minecraft 2 Xbox One-ra illetve készíteni fognak egy Minecraft filmet is.
Nope ... "Microsoft Minecraft" szerintem alap játék lesz majd a windows9 ben (kíváncsi vagyok mit akarnak a mojangal) Utoljára szerkesztette: LeWyTy, 2014.09.15. 18:25:11
How much money was the company bought for? Microsoft acquired Mojang for a smooth 2.5 BILLION dollars.
az kemény:D Utoljára szerkesztette: Jani Hun, 2014.09.15. 15:10:52
Üdv!
Erre a jelentésre tud nekem valaki mondani valamit?? Úgy kezdődött az egész hogy kakaóbabot akartam gyűjteni, de a legközelebbi kb 5000 blokknyira volt, így a kezdőpozíciót arra a helyre állítottam, majd mikor megszereztem a cuccot vissza, és onanntól kezdve mindig összeomlik a játék. Bocs ha nagyon hosszú.
java.lang.NullPointerException: Ticking block entity at buildcraft.silicon.TileLaser.initialize(TileLaser.java:62) at buildcraft.core.TileBuildCraft.func_145845_h(TileBuildCraft.java:65) at buildcraft.silicon.TileLaser.func_145845_h(TileLaser.java:69) at net.minecraft.world.World.func_72939_s(World.java:1888) at net.minecraft.client.Minecraft.func_71407_l(Minecraft.java:1956) at net.minecraft.client.Minecraft.func_71411_J(Minecraft.java:916) at net.minecraft.client.Minecraft.func_99999_d(Minecraft.java:835) at net.minecraft.client.main.Main.main(SourceFile:103) at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke0(Native Method) at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke(Unknown Source) at sun.reflect.DelegatingMethodAccessorImpl.invoke(Unknown Source) at java.lang.reflect.Method.invoke(Unknown Source) at net.minecraft.launchwrapper.Launch.launch(Launch.java:134) at net.minecraft.launchwrapper.Launch.main(Launch.java:28)
A detailed walkthrough of the error, its code path and all known details is as follows: ---------------------------------------------------------------------------------------
-- Head -- Stacktrace: at buildcraft.silicon.TileLaser.initialize(TileLaser.java:62) at buildcraft.core.TileBuildCraft.func_145845_h(TileBuildCraft.java:65) at buildcraft.silicon.TileLaser.func_145845_h(TileLaser.java:69)
-- Block entity being ticked -- Details: Name: net.minecraft.src.buildcraft.factory.TileLaser // buildcraft.silicon.TileLaser Block type: ID #197 (tile.laserBlock // buildcraft.silicon.BlockLaser) Block data value: 0 / 0x0 / 0b0000 Block location: World: (153,63,9), Chunk: (at 9,3,9 in 9,0; contains blocks 144,0,0 to 159,255,15), Region: (0,0; contains chunks 0,0 to 31,31, blocks 0,0,0 to 511,255,511) Actual block type: ID #197 (tile.laserBlock // buildcraft.silicon.BlockLaser) Actual block data value: 0 / 0x0 / 0b0000 Stacktrace: at net.minecraft.world.World.func_72939_s(World.java:1888)
-- Affected level -- Details: Level name: MpServer All players: 1 total; [EntityClientPlayerMP['Amorphis'/1468, l='MpServer', x=164,50, y=65,62, z=-9,50]] Chunk stats: MultiplayerChunkCache: 235, 253 Level seed: 0 Level generator: ID 00 - default, ver 1. Features enabled: false Level generator options: Level spawn location: World: (241,64,144), Chunk: (at 1,4,0 in 15,9; contains blocks 240,0,144 to 255,255,159), Region: (0,0; contains chunks 0,0 to 31,31, blocks 0,0,0 to 511,255,511) Level time: 4230983 game time, 4759290 day time Level dimension: 0 Level storage version: 0x00000 - Unknown? Level weather: Rain time: 0 (now: false), thunder time: 0 (now: false) Level game mode: Game mode: survival (ID 0). Hardcore: false. Cheats: false Forced entities: 5 total; [EntityWaypointContainer['ismeretlen'/1537, l='MpServer', x=0,00, y=0,00, z=0,00], EntityChicken['Csirke'/847, l='MpServer', x=164,47, y=62,50, z=15,59], EntityItem['item.item.reeds'/7008, l='MpServer', x=176,31, y=62,13, z=2,84], EntityClientPlayerMP['Amorphis'/1468, l='MpServer', x=164,50, y=65,62, z=-9,50], EntityClientPlayerMP['Amorphis'/1468, l='MpServer', x=-16,00, y=72,62, z=-332,00]] Retry entities: 0 total; [] Server brand: fml,forge Server type: Integrated singleplayer server Stacktrace: at net.minecraft.client.multiplayer.WorldClient.func_72914_a(WorldClient.java:368) at net.minecraft.client.Minecraft.func_71396_d(Minecraft.java:2382) at net.minecraft.client.Minecraft.func_99999_d(Minecraft.java:857) at net.minecraft.client.main.Main.main(SourceFile:103) at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke0(Native Method) at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke(Unknown Source) at sun.reflect.DelegatingMethodAccessorImpl.invoke(Unknown Source) at java.lang.reflect.Method.invoke(Unknown Source) at net.minecraft.launchwrapper.Launch.launch(Launch.java:134) at net.minecraft.launchwrapper.Launch.main(Launch.java:28)
-- System Details -- Details: Minecraft Version: 1.7.2 Operating System: Windows 7 (x86) version 6.1 Java Version: 1.8.0_05, Oracle Corporation Java VM Version: Java HotSpot(TM) Client VM (mixed mode), Oracle Corporation Memory: 150394736 bytes (143 MB) / 655056896 bytes (624 MB) up to 1037959168 bytes (989 MB) JVM Flags: 2 total; -XX:HeapDumpPath=MojangTricksIntelDriversForPerformance_javaw.exe_minecraft.exe.heapdump -Xmx1G AABB Pool Size: 8573 (480088 bytes; 0 MB) allocated, 38 (2128 bytes; 0 MB) used IntCache: cache: 0, tcache: 0, allocated: 15, tallocated: 95 FML: MCP v9.03 FML v7.2.209.1112 Minecraft Forge 10.12.1.1112 Optifine OptiFine_1.7.2_HD_U_D1 36 mods loaded, 36 mods active mcp{9.03} [Minecraft Coder Pack] (minecraft.jar) Unloaded->Constructed->Pre-initialized->Initialized->Post-initialized->Available->Available->Available->Available FML{7.2.209.1112} [Forge Mod Loader] (forge-1.7.2-10.12.1.1112.jar) Unloaded->Constructed->Pre-initialized->Initialized->Post-initialized->Available->Available->Available->Available Forge{10.12.1.1112} [Minecraft Forge] (forge-1.7.2-10.12.1.1112.jar) Unloaded->Constructed->Pre-initialized->Initialized->Post-initialized->Available->Available->Available->Available CodeChickenCore{1.0.0} [CodeChicken Core] (minecraft.jar) Unloaded->Constructed->Pre-initialized->Initialized->Post-initialized->Available->Available->Available->Available NotEnoughItems{1.0.1} [Not Enough Items] (NotEnoughItems-1.7.2-1.0.1-universal.jar) Unloaded->Constructed->Pre-initialized->Initialized->Post-initialized->Available->Available->Available->Available bspkrsCore{6.9} [bspkrsCore] ([1.7.2]bspkrsCore-universal-6.9.jar) Unloaded->Constructed->Pre-initialized->Initialized->Post-initialized->Available->Available->Available->Available Treecapitator{1.7.2} [Treecapitator] ([1.7.2]Treecapitator-universal-2.0.3.jar) Unloaded->Constructed->Pre-initialized->Initialized->Post-initialized->Available->Available->Available->Available deconstruction{2.1.2} [The Deconstruction Mod] ([MC1.7.2]deconstruction[v2.1.2].jar) Unloaded->Constructed->Pre-initialized->Initialized->Post-initialized->Available->Available->Available->Available AnimatedPlayer{1.4.1} [Animated Player Mod] (AnimatedPlayer-1.7.2-1.4.1.jar) Unloaded->Constructed->Pre-initialized->Initialized->Post-initialized->Available->Available->Available->Available AnimationAPI{1.2.1} [AnimationAPI] (AnimationAPI-1.7.2-1.2.1.jar) Unloaded->Constructed->Pre-initialized->Initialized->Post-initialized->Available->Available->Available->Available BuildCraft|Core{6.0.16} [BuildCraft] (buildcraft-6.0.16.jar) Unloaded->Constructed->Pre-initialized->Initialized->Post-initialized->Available->Available->Available->Available BuildCraft|Builders{6.0.16} [BC Builders] (buildcraft-6.0.16.jar) Unloaded->Constructed->Pre-initialized->Initialized->Post-initialized->Available->Available->Available->Available BuildCraft|Energy{6.0.16} [BC Energy] (buildcraft-6.0.16.jar) Unloaded->Constructed->Pre-initialized->Initialized->Post-initialized->Available->Available->Available->Available BuildCraft|Factory{6.0.16} [BC Factory] (buildcraft-6.0.16.jar) Unloaded->Constructed->Pre-initialized->Initialized->Post-initialized->Available->Available->Available->Available BuildCraft|Transport{6.0.16} [BC Transport] (buildcraft-6.0.16.jar) Unloaded->Constructed->Pre-initialized->Initialized->Post-initialized->Available->Available->Available->Available BuildCraft|Silicon{6.0.16} [BC Silicon] (buildcraft-6.0.16.jar) Unloaded->Constructed->Pre-initialized->Initialized->Post-initialized->Available->Available->Available->Available CustomSpawner{3.2.0.dev.R3} [DrZhark's CustomSpawner] (CustomMobSpawner 3.2.0-DEV-R3.zip) Unloaded->Constructed->Pre-initialized->Initialized->Post-initialized->Available->Available->Available->Available ImmibisCore{58.1.1} [Immibis Core] (immibis-core-58.1.1.jar) Unloaded->Constructed->Pre-initialized->Initialized->Post-initialized->Available->Available->Available->Available DimensionalAnchors{58.1.3} [Dimensional Anchors] (dimensional-anchor-58.1.3.jar) Unloaded->Constructed->Pre-initialized->Initialized->Post-initialized->Available->Available->Available->Available MoCreatures{6.2.0.dev.R3} [DrZhark's Mo'Creatures Mod] (DrZharks MoCreatures Mod v6.2.0-DEV-R3.zip) Unloaded->Constructed->Pre-initialized->Initialized->Post-initialized->Available->Available->Available->Available Forestry{2.4.1.27} [Forestry for Minecraft] (forestry_1.7.2-2.4.1.27.jar) Unloaded->Constructed->Pre-initialized->Initialized->Post-initialized->Available->Available->Available->Available ForgeMultipart{1.1.0.282} [Forge Multipart] (ForgeMultipart-1.7.2-1.1.0.282-universal.jar) Unloaded->Constructed->Pre-initialized->Initialized->Post-initialized->Available->Available->Available->Available McMultipart{1.1.0.282} [Minecraft Multipart Plugin] (ForgeMultipart-1.7.2-1.1.0.282-universal.jar) Unloaded->Constructed->Pre-initialized->Initialized->Post-initialized->Available->Available->Available->Available wuppy29_harderpeaceful{1.7.2} [Harder Peaceful] (Harder Peaceful 1.7.2.zip) Unloaded->Constructed->Pre-initialized->Initialized->Post-initialized->Available->Available->Available->Available radixcore{1.3.1} [RadixCore] (RadixCore-1.3.1 MC-1.7.x.zip) Unloaded->Constructed->Pre-initialized->Initialized->Post-initialized->Available->Available->Available->Available mca{4.1.2} [Minecraft Comes Alive] (MCA-4.1.2 MC-1.7.2.zip) Unloaded->Constructed->Pre-initialized->Initialized->Post-initialized->Available->Available->Available->Available MoreFurnaces{1.3.7} [More Furnaces] (MoreFurnaces-1.3.7-MC1.7.2.jar.zip) Unloaded->Constructed->Pre-initialized->Initialized->Post-initialized->Available->Available->Available->Available movillages{1.2.0} [Mo' Villages] (MoVillages-1.2.0.jar.zip) Unloaded->Constructed->Pre-initialized->Initialized->Post-initialized->Available->Available->Available->Available NEIAddons{1.11.0.4} [NEI Addons] (neiaddons-mc172-1.11.0.4.jar) Unloaded->Constructed->Pre-initialized->Initialized->Post-initialized->Available->Available->Available->Available NEIAddons|ExtraBees{1.11.0.4} [NEI Addons: Extra Bees] (neiaddons-mc172-1.11.0.4.jar) Unloaded->Constructed->Pre-initialized->Initialized->Post-initialized->Available->Available->Available->Available NEIAddons|Forestry{1.11.0.4} [NEI Addons: Forestry] (neiaddons-mc172-1.11.0.4.jar) Unloaded->Constructed->Pre-initialized->Initialized->Post-initialized->Available->Available->Available->Available NEIAddons|CraftingTables{1.11.0.4} [NEI Addons: Crafting Tables] (neiaddons-mc172-1.11.0.4.jar) Unloaded->Constructed->Pre-initialized->Initialized->Post-initialized->Available->Available->Available->Available NEIAddons|ExNihilo{1.11.0.4} [NEI Addons: Ex Nihilo] (neiaddons-mc172-1.11.0.4.jar) Unloaded->Constructed->Pre-initialized->Initialized->Post-initialized->Available->Available->Available->Available ShowDurability1{f_2.0} [ShowDurability1] (ShowDurability1-f_2.0.jar) Unloaded->Constructed->Pre-initialized->Initialized->Post-initialized->Available->Available->Available->Available voxelmap{1.7.2} [VoxelMap] (voxelmap-1.7.2-1.0.jar.zip) Unloaded->Constructed->Pre-initialized->Initialized->Post-initialized->Available->Available->Available->Available ForgeMicroblock{1.1.0.282} [Forge Microblocks] (ForgeMultipart-1.7.2-1.1.0.282-universal.jar) Unloaded->Constructed->Pre-initialized->Initialized->Post-initialized->Available->Available->Available->Available Forestry : [Forestry] Warning: You have mods that change the behavior of Minecraft, ForgeModLoader, and/or Minecraft Forge to your client: Optifine These may have caused this error, and may not be supported. Try reproducing the crash WITHOUT these mods, and report it then. Launched Version: 1.7.2-Forge10.12.1.1112 LWJGL: 2.9.0 OpenGL: GeForce 8600 GT/PCIe/SSE2/3DNOW! GL version 3.3.0, NVIDIA Corporation Is Modded: Definitely; Client brand changed to 'fml,forge' Type: Client (map_client.txt) Resource Packs: [] Current Language: Magyar (HU) Profiler Position: N/A (disabled) Vec3 Pool Size: 3330 (186480 bytes; 0 MB) allocated, 25 (1400 bytes; 0 MB) used Anisotropic Filtering: Off (1)
Hali! Egy olyan problémám van, hogy véletlenül 1.7.9-cel léptem be egy 1.8-as játékomba. Erre az történt, hogy MINDEN létező tárgyam eltűnt, ami nem volt lerakva valahova (a vicc, h egyedül a képkeretek maradtak meg, azok leestek a falról). Direkt nem normál módon léptem ki, hanem a jóöreg ctrl+alt+del kombóval, de az sem segített. Visszalépve 1.8-cal is ugyanúgy eltünk minden. Ilyenkor még tehetek vmit, vagy már minden elveszett örökre? Köszi
Akkor nemtudom. Nálam előfordul, hogy craftolásnál nyomom akkor is, ha nem muszáj :D
"The output will be a zoomed-out version of the input map. Please note, shift-clicking to retrieve a zoomed-out map will cause the eight extra sheets of paper to be consumed, but the map will be unchanged. The data from the old map will not be carried over to the new one. This is Minecraft Bug MC-87."
Igen, bug. Ne nyomd a shiftet, mikor craftolod, akkor elvileg jó lesz! :)
Hali! Kreáltam térképet és próbáltam nagyítani úgy, hogy körberaktam papírokkal a kreáló dobozon, de ahogy kivettem az újat a méret ugyanaz maradt, nem nagyobbította ki az ábrázolandó részt. Mit csináltam rosszul ? :(
Hali! Szerón (bukkit) használjuk a citizen+sentry pluginokat.
Egy dolgot kérdeznék,ami sajnos nekünk nem működik. A lovas őr mászkálása. Mount sentry path. Elolvastam végig amit írnak. Ha csak a katonára adom be, úgy hogy mount-olva van azaz lovon ül, akkor körbe-körbe pörög. Ha a már lovon ülőre, tehát a pl Huszár_mount-ra adom, akkor meg teleportál-va megy, ergo nem szépen megy a ló . :( Ötlet?
Aki egy 0-24-es pluginoktól mentes 100% túlélő szervert keres az látogasson el a http://lavstud.enjin.com oldalra, hátha ez lesz az amit keres. Jelenleg az 1.7.9 és 1.7.10 verzió müködik. Eredeti és tört verióval is lehet csatlakozni. Utoljára szerkesztette: aru, 2014.08.18. 20:00:23
Eheti snapshot tartalma, ha valakit esetleg érdekel:
Ja, a méretek nagyon hasonlóra vannak belőve, emiatt is. Jól néz ki, ha tök ugyanaz mint az MC, akkor kérdés tud-e majd elég embert szerezni, aki mondjuk nem egy bejáratott MC szervert választana, hanem hajlandó áttérni erre. Na meg a játékmenet se mindegy, mennyire akar mást, mondjuk én nem néztem utána, ez a videó meg csak a grafikát mutatja.
Szerintem ezt előre elkönyvelhetjük a minecraft utódjának :D Oort Online Utoljára szerkesztette: LeWyTy, 2014.08.06. 16:08:07
Minecraft Fan art - Sirius & Slowmo2
Ismét elkészült egy újabb rajzom, mégpedig annak örömére hogy Sirius és "csapata" újra együtt Minecraftozik! :)
Egypontnyóc mikorjömmá?
lassan de biztosan emelik az árát, én még 10 fontér vettem meg, olcsóbban mint 20 euro egyértelmüen, nemhiszem h sokkal tovább emelnék de még 5 eurót tuti ráraknak valamikor, a játék sikeréért és a vel töltött szórakozásért nekem megérte támogatni öket(persze van pirét verzió is szal kinek mi..)
Hali! Szokott akciós áron lenni a minecraft, vagy ez a 20 euró be van betonozva? Ja és a PE is jár vele vagy az külön történet?
Sziasztok.
Valaki tud jó magyar videósorozatot (elsősorban vanilla érdekelne, ha modolt akkor DW20 ) ami valami frissebb verzióból van (1.7.x)? Keresgéltem YT-n de nem nagyon találtam, vagy elvesztek a gagyibb videók között a jobbak és nem találtam rájuk.
Előre is köszi.
Neeem, creative-ban vagyok, azért kérdezem mert videókon meg ilyesmiken előrébb van az item a kézben például, meg az item tároló :D De lehet csak azért ilyen, mert kicsi(1280x1024) felbontásban játszom? Sajnos csak ekkora a monitorom
Nemrég kezdtünk egy új világot az Attack of the B Team modpackkal (amirõl nem mellesleg nem sokat tudunk). Legfõbb célunk, hogy jól érezzük magunkat, és szórakoztassunk, tehát egy könnyed hangvételû sorozatról van szó. Ha van kedvetek itt megtekinthetitek: Attack of the B Team - 1. rész Jó szórakozást és jó minecraftozást!
Itt egy gameplay csatorna nyereményjáték :
Nyeremények elég jók . Billentyûzet Egér Fejhallgató
És ismét sikerült tovább menni (bocsi a sok posztért). Konzolban ki is írja, hogy enabling ExtraHardMode, de nem mûködik.. Pedig 1.7.2 van fent..
Közben sikerült megcsinálni egy bukkit-es szervert 1.7.2 alatt (mert ugye ez kell ehhez az Extra Hard Mod-hoz), de nem vágom, hogy a módot hogyan kell mûködésre bírni. :( Tudnátok segíteni?
Ezt csak multiban lehet nyomni? Szóval SSP-hez nincs? Mert hülye vagyok egy bukkit szerver felállításához (+ a módok beüzemeléséhez is). :(
Jónak néz ki köszi :) Én még a TerraFirmaCraft-ot találtam, bár az nincs újabb verzióhoz ha jól láttam. Majd a srácokkal megbeszélem melyiket toljuk. :)