Infók a véleményem a <> jelek uátn irtam. - 100 különbözõ pálya és szakasz az egész világ bejárva <> Lesz millioféle változat egy környéken, vagy valami rövidke 2 perces szakaszok, sajna kizárnám hogy lesz benne legalább 1 szakasz ami több mitn 6-7 perc. - havas, jeges felületek <> cmr1 cmr2benis volt már mikor is volt 1998ban ha jól rémlik - dinamikus idõjárás változás!!!!! <> kiváncsian várom, nemtom mit ért a dinamikuson olyan eddig is volt valamék cmrbe hogy a pálya egyik részén esett a másikon nem. - visszavesznek az amcsi stílusból és európaisabb lesz <> a videó vége ezt támasztotta alá - fesztiválos körítésnek vége <> ugyanazt mondom mint az elõzõre
- részletesebb gépjármûvek <>ezzel eddig se volt gond - újragondolt karrier <> azon van is mit, az eddigi karieres cuccok nem nyerték el a tetszésemet, pedig a codiék a toca race driver 2,3 ba tudtak irni egy elfogadhatót. - youteube támogatás <> felesleges szarság - osztott képernyõ <> jó õtlet habár néhány gépen örülni fognak ha elfut egyáltalán nemhogy ketten tolják rajta. - parti modok <> na ez nemtom mi lesz
"- 100 különbözõ pálya és szakasz az egész világ bejárva" Nekem a fele is elég lenne, ha tényleg mindegyik más lesz. Nem úgy, mint a dirt 2-ben, ahol országonként volt 2, jobb esetben 3 vonalvezetés és legfeljebb variálták azokat.
eddig se azert nem tettek bele, mert nehez megirni...
Sose volt szim a sorozat, de a Dirt 1-2 fizikában is teljesen korrekt lett, annyira hogy azt az elõzõ részek alapján nem lehetett várni, mert azok eléggé viccesek voltak.
Infók - 100 különbözõ pálya és szakasz az egész világ bejárva - havas, jeges felületek - dinamikus idõjárás változás!!!!! - visszavesznek az amcsi stílusból és európaisabb lesz - fesztiválos körítésnek vége
Várós a játék nagyon! Már csak azért is ,mert: - azt ígérték kevésbé lesz "amerikás" - végre hó!!! Már csak valami erõteljesebb törés és több pálya kéne mint az elõzõben.
Amúgy azt elismerem, hiszen vitathatatlan tény, hogy a Dirt2 sokkal szebb az összes rally játéknál. Nekem az lenne a legjobb, ha egy ilyen grafikájú játék alá raknának egy komoly szimulátor fizikát, reális töréssel. Ha létezne ilyen játék, azt hiszem életem végéig a favorit lenne, de így marad RBR meg Cod1 a két kedvenc :)
Inkább arany középútnak nevezném. RBR is csak egy játék, talán jobb fizikával vagyis olyan vezetési modellel ami egy szûkebb réteg igényeit elégíti ki. A Dirt pedig egy jó fizikával, akár még jobb is mint a RBRé, de mindenkép fejlettebb, viszont mindenki számára évezhetõ vezetési modellel. Árkédnak nem nevezném, mert nem az, annál jóval komolyabb.
Nem tudom, hogy írjam, hogy ne sértselek meg és ne legyen ebbõl flame, de ha neked a CMR az igazi rally autó érzet, akkor semmit sem tudsz errõl a sportról. Remélem nem bántottalak meg. A CMR egy igazán élvezetes játék a kikapcsolódni vágyóknak, az RBR pedig egy komoly szimulátor, azoknak, akiket kicsit jobban érdekel a dolog.
Más az ingerküszöbünk. Számomra az RBR mára már csak egy tákolt szemét. Anno jó volt, de azóta sok év telt el.
Amikor a Malajziai dzsungelban csapatom a Dirt2vel egy imprezával valós hagokkal és sebességrézettel, szép látvánnyal, talán egy kicsit könyebb fizikával, de éreztre tényleg rally utóval és nem egy pihe dobozzal mint az RBRben, na akkor érzem úgy hogy ez rally...
Nekem a pályák miatt tetszik inkább a RBR, mert én pl alapból így tudok elképzelni egy rally-t, pl TV-ben is ehhez hasonlóan látom. Másrészt meg, hogy ezek a vidékies tájak közelebb is állnak hozzám (fölrajzilag is ugye :)), jobban bele tudom magam élni a környezetbe.
Nem pedig pl ilyen, a Föld minden táján játszódó rally-k, mint amiket a Codemasters kínál, ezek számomra picit mesésebbek.
Más kérdés, hogy egyáltalán Dirt esetében beszélhetünk-e egyáltalán még "rally"-ról, mert akkor viszont szavam sincs. :)
ez rallyszim, olyan hangulata mint egy szimulátornak :)
nem csak multiba lehet zúzni, rallyzni akarok nem roncsderbizni. Nem azzal van a bajom, hogy multiba kell kilöknöm valakit, ha nyerni akarok, mert külömben õ csinálja, hanem azért singlebe is küzdeni kell ellenel, nem azt mondom néha okés, de rbr sokkal élvezetesebb tud leni hosszútávon
hát az hogy fékezni is kell :D + rendes etapok, rendes fizikával ez nem az a játék hogy tömegnyomor van és az nyer aki a legjobban lezúzza a másikat, nem ilyen vérpistikéknek való
De ilyen hangulatot akkor sem fognak tudni bele soha a büdös életbe se alkotni.
Nagyon szeretnék már egy kormányt és akkor abban a percben törlök is minden Codemasters játékot és csak a RBR-ért fogok élni...de mivel kormányom valószínû nem lesz még egy ideig, így még sokáig érdekelt leszek a Dirt témában. :)
a colin 2005 árkádosabb volt, mint a 4, kevésbé tört rommá a kocsi és a graf motor addigra nagyon durván elavultnak számított
(mondjuk mind a colin3-4-5 elég ócska volt)
Akkoriban újdonsággal hathatott igaz, bár halványan emlékszem a Colin 3-ra is, mintha az is nagyon hasonlóan nézett volna ki, persze alap szinten. A 3. résszel amúgy olyan emlékek maradtak meg leginkább, hogy akárhogy is erõlködtem, soha sem bírtam elõnyt szerezni másodpercekben semmilyen szakaszon sem. :D Nem tudom már, hogy csak ennyire béna lehettem-e vagy csak játékhiba miatt volt az egész, de az biztos, hogy a késõbbi részekben már simán tudtam nyerni bármilyen nehézségi szinten, szóval én játékhibára tippelek.
2005-ben is benne van az Ausztrál pálya. Szerintem minden ország szerepel abban is, amik az elõzõ Colin-okban szerepeltek.
Ez viszont most felkeltette az érdeklõdésemet, hogy írod, hogy mintha a 4.-nek az irányítása másabb lett volna, lehet csak kipróbálom majd még azt is.
Az viszont már szerintem biztos, hogy nem igen fogjuk már visszakapni a régi Rally-s érzést, Codemasters rájött, hogy nem abban van a nyereség, hanem ezekben a "bulisabb" játékstílusokban, mint pl a Dirt 2.
Emlékszem, hogy anno a Colin 4 grafikáján mennyit ámultam, fõleg az Ausztrál pályákon volt gyönyörû. Na a 2005-nél ez valahogy elmaradt(lehet azért mert nem volt Ausztrál pálya?). Mintha még az irányítás lett volna kissé fura, alig bírtam az úton tartani az autót. A menüs bug engem állandóan kivágott az asztalra úgyhogy kb. tucat próbálkozás után szomorúan töröltem :(
Azért az érdekes lenne, ha rosszabb lenne a grafikája, de végülis tényleg nem igazán emlékszem már rá. Az viszont biztos, hogy nagyon hasonlóak.
Az is igaz tényleg, hogy túlzottan is hasonlóak, mert valóban nem sok újjat mutatott a 2005. :) Most így felrémlett, hogy pl egyes pályák egy az egybe át lettek helyezve.
A menübe meg nálam is volt egy bug, de szerencsére nem volt zavaró.
Évekkel ezelõtt játszottam vele, de azért még rémlik 1-2 dolog. A grafikája mintha gyengébb lett volna mint a 4-nek(vagy legalábbis nem jobb), és igazából semmi újdonság nem volt benne. A menüjében pedig volt egy bug, de ezt lehet, hogy más okozta...
Amúgy eddig 1 Colin-t se vittem végig. A Dirt 1-nél elég közel voltam, csak vagy a Windows adta meg magát, vagy sikerült elbarmolni a mentéseket.
Korábban is olvastam már ezt valahol (lehet itt), hogy 2005-ös Colin rosszabb a 4.-nél (az is lehet, hogy te írtad azt is).
Csak kíváncsiságból érdekelne, hogy szerinted miért? Nem gúnyolódából írom ezt, komolyan érdekel, mert mindkettõhöz volt már szerencsém, viszont a 4.-el olyan rég játszottam már, hogy még a játék menüjére sem emlékszem.
Viszont épp a napokban játszottam ki újra a 2005-öt és mivel számomra úgy maradt meg, hogy ez is nagyon hasonló a 4.-hez (legalábbis grafikára, autók viselkedésére), így már a 4.-el nem akarok foglalkozni, egy idõre elég ezekbõk az elõzõ generációs Colin-okból (nem mintha nem szeretném õket, épp ellenkezõleg).
Annyi maradt meg a 4. részbõl, hogy ott végigjátszás után kaptunk egy Expert nehézségi szintet, amiben játék közben a Nehéz nehézségi szinthez képest kb annyi különbség volt, hogy semmi HUD sem volt, meg csupán belsõ nézetbõl mehettünk csak.
Autó levegõben? :D No mind1, szerintem Dirt2 jó kis móka ha el akarsz ütni pár délutánt de én nem látok benne semmi fejlõdést, lehet túl sok volt az RBR és csak azután furcsa egy picit :P
én látom benne a szimulátorok "jelét". ha egy játék nem rfactor/iracing/lfs/tedd_ide_amit_gondolsz, attól még nem lesz full-árkád, ez nem digitálisan vagy-vagy alapon mûködik, igenis van különbség outrun és dirt2 közt
rengeteg dolog elnagyolt benne, naés? ettõl még egész türhetõen, autónak érezni a modellt, amit irányítasz :) (szemben mondjuk a fél másodperc alatt lelassuló elsõ résztõl, az irreálisan könnyen driftelhetõ World Racingel vagy épp a már emlegetett sinauto outrunnal)
vagy cibáljuk elõ _bármelyik_ pc szimet, mennyire szánalom modon viselkedik benne az auto a levegõben? és akkor kimondjuk, hogy azok is vérárkádok?
Attól teljesen árkád, hogy szimulátornak jelét sem látni benne. Lehetne még fokozni ezt, pl 500-al mész kanyarba murván, attól nem lesz árkádabb, mert a valósághoz épp annyi köze lesz mint most :)
A játék jó alapja megvan a DIRT2-ben, csak pályák kellenek még és pár autó, jó lesz ez legalább lesz választék, Dirt3, WRC2010
sohaj.
ybox/ps karral légyszi irányítsál már egy autót realisztikus,minden segítség nélkül...pc-n,kormánnyal,manuál váltóval,segítség nélkül ütõs lesz!! am meg ezek eléggé alpha képek/videõk,szal szvsz teljesen eltérõ lesz a fizikai motor a most látottaktól
azért csak élethûbb egy "majdnem szim F1" mint egy fullárkád rallys gém,mert én ha már legnehezebb fokozaton,manuális váltóval,kormánnyal betudok venni múrván egy nehéz,rázós kanyart 150-el,akkor uninstall...és ez megvolt a dirt-ben...a shift kábé 10 percet töltött a vinyón
hát két totál árkád játékról beszélünk, a szimhez egyiknek sincs köze, vagy max annyi mint a koccintós bornak a szõlõhöz :) , más kérdés, hogy a két árkád közül melyik a kevésbé árkádabb :)
Az f1-ük se lesz más, kb annyira lesz szimulátor mint az NFS Shift, a mai napig azt hiszi a játékosok nagy része, hogy olyan egy versenyautót vezetni...
:D:D Az elõzõ meg lehetett volna Ken Block rally :) . Azt nem értem, hogy miért az amcsi rally van szajkózva, mikor nem egy erõs bajnokság van ott, sõt, kifejezetten gyenge. Ha ebbõl visszavesznek, még jó is lehet, csak kár, hogy árkád :( , egy jól felépített szimnek jobban örülnék :P