Minimale Systemanforderungen: Dirt 3 - OS: Microsoft Windows XP, Vista oder Windows 7 - CPU: AMD Athlon 64 X2 2,8 GHz, Intel Pentium D 2.8 GHz - RAM: 2 GiB - HDD: 15 GByte - Grafikkarte: AMD Radeon HD 2000 256 MiB, Geforce 8000 Serie 256 MiB
Empfohlene Systemanforderungen: Dirt 3 - DirectX 11 - Betriebssystem: Windows Vista oder Windows 7 - CPU: AMD Phenom II oder Intel Core i7 - RAM: 3 GiB - Grafikkarte: AMD Radeon HD 6000 Serie
Én kocajátékos vagyok, így billentyûzettel siklok a pályákon. Ebbõl a szempontból a DIRT 1 számomra kínlódás volt, kevés élménnyel, míg a 2. részt imádom. A 3. grafikai szempontból nem sok újdonságot hoz a videók alapján. (Nekem a havas pályák eddig sem hiányoztak.) Várhatóan a gépigényt megdobja a 2-höz képest.
nem. de ha egy olyan tesztelõtõl látnék valamit, aki ismeri a dirt szériát, voltak kritikus megjegyzései is a korábbi részekkel kapcsolatban, na tõle egy "leborulás" biztoitaná, hogy ez a 3. rész k. jó :)
Hát nekem is jobban bejön a 2. rész így ez alapján a menü is gagyibb még képen kell kiválasztani az autót. Érdekes a 2 be meg meg lehetett fajinul nézni. Meg ahogy az autó bele megy a vízbe az is furi. Remélem csak butítás és PC-n nem lesz ilyen.
Én is ugyanezt mondom. Bár az elején az a háromszöges értékelés vagy mi az tetszik.
Hasonló ez a gépigény a 2-ik részhez. Bár szvsz a dirt 2-õt is túlértékelték, már mint gépigény szempontjából. Nem szükséges alá az az i7-es CPU, az én konfigurációmon 50-60fps közti értékkel röccenés mentesen fut. Persze lehet alá rakni i7-est lehet vele nyerni néhány plusz fps-t...
Tényleg nem lesz Több Dirt. Sõt Colin McRae Rally sem. Módosul ha minden igaz Ken Blokk Rally-ra de Colin neve benne marad a játékban autókon lesz látható.
Grid 2 már szinte biztos hogy jövõre érkezik ép ezért nem lesz Colin McRae-vagy bármi is lesz a neve. Ha minden igaz váltakozni fog a két játék évente. Grid2-már kb 1 éve készül.
Tripla post a semmire...törlést pliz! Szori, szoval kit érdekel, hogy fogják hivni a következõt? Talán topiknyitásra akartok pályázni? "dört4 nemmekrével nemis kolin néven bibííí" Vagy forditva?:P:D
Miért ne lehetne? amúgy azért mert sokan használják, és igény van rá. Mikor jelenet meg olyan autós ahol ezeket nem lehetett ki be kapcsolni? nem mindenki highpro és pl ( igaz ebbe nincs ), de azért nem biztos hogy 10bõl 8 ember fejbõl vágja a Nordot ez elején.
Azért kell, mert a 20km széles pályán már nem tudod hol van kanyar olyan baromi szélesek a pályák ebben a RALLY játékban. és nem azért, mert ez most rallycross volt, mert a sima rally szakaszokon is ilyen iszonyú széles. Ebben a dirt 2-t is sikerült alúlmúlni, pedig ott is irdatlan helyek voltak minden isten háta mögötti helyen.
Azért meg lehet figyelni, hogy fõleg a konzolos játékokban erõltetik ezt nagyon, PC-n nem annyira elterjedt. Bár az alapján, hogy a gameplay videókban milyen szarul irányítják az autókat kontrollerrel meg tudom érteni.
Így van mondjuk a hülyeséget és akkor a végén még el is hisszük.
GT Legends ( aminek semmi köze a konzolhoz ) : Dynamic Racing Line ON/OFF. GTR, WTCC detto.
Mit jelent az hogy erõltetik? mit, mikor, miért? rFactorba több segítség kapcsolható be és sínautósabb lehet mint a Forzába. Mi köze van ennek ehhez? Ugyan olyan srgítség mint az autómata váltó, vagy az ABS, vagy a TC. Ha kell segít, ha nem kikapcsolod.
Most elõvetted a legundergroundabb játékokat amikkel max pár 100k ember játszik. Populárisabb autós címekben, tehát nem szimulátorokban sehol nem látsz ilyet, mert nincs értelme beletenni.
Istenem nem hiszem el hogy azon megy a vita,hogy van ajánlott pályavonal.... Ez kb az a szint,ami a visszapörgetés volt anno,azon is ment a sírás ezerrel,hogy minek meg hogy ez is a konzolosok miatt került bele. Egy kérdésem van csak:ki kényszerít bárkit is hogy használja az ajánlott pályavonalat,vagy a visszapörgetést? "Remélem ki lehet majd kapcsolni." Ezt ugye te se gondoltad komolyan?
ezt a zöld csik dolgot én se értem.nekem tisztára pro street es, amihez megtudtam érteni hogy kell, de ide?!,ráadásul pilota nézetet még nem naon láttunk soha pedig az lenne az igazi. ...ráadsul mindenki felvan má spanolva, azt 1szer csak kijöna játék és csak nézünk hogy demo sehol, ha kiakarod probálni a játékot akkor vedd meg cimszóval lesz:S, minta nfsundercover anno, bár az kicsit se összehasonlithato a dirt trilogiával, azért vár(om)juk a legjobakata game töl.......
A topic miért lett átnevezve? A játék címe szimplán Dirt 3, Colin nélkül. Érdemes megnézni a Codemasters honlapján. A Dirt 1, Dirt 2 még valóban CM volt, de ez már nem.
Az hogy nem adnak ki róla demót az egy trend újabban a kiadóknál/fejlesztõknél. Pár éve már mondogatták, hogy túl sok idõ, energia egy demót összedobni, ráadásul -állításuk szerint - nem tükrözte a végleges állapotot (szerintem meg igen). Egy idõ után már csak a kisebb csapatok fognak demót kiadni, egyébként szépen el fog elhalni az egész. Az ajánlott nyomvonal (zöld csík) meg igenis hasznos funkció. Az F1 Challenge-ben például nincs, és nagyon sok kört kellett megtennem, hogy kitapasztaljam hol érdemes fékezni, mekkora ívben érdemes bevenni a kanyart, és még most is azt mondom, több száz körrel a hátam mögött, hogy nem tudom mindegyik pályát maradéktalanul fejbõl. Igenis neki kell ülni és tanulni kell. A nyomvonal pedig ebben a tanulásban segít. Amúgy jó látni, hogy egyesek már kezdik fikázni, szarozni a játékot, mikor még se jelent.
Other new feature, and this one more than welcome: The weather. As incredible as it may seem, we had to wait for 6 years to get the weather conditions any Rally game should have right from the start. The ever nice weather isn't your only companion anymore on the road since now rain, ice and snow are there. And of course the effect isn't just pretty, it also drastically changes the behavior of the cars. Add to this the return of the night events, and I'll let you imagine the result. A landrush event on ice in the dark is some of the best (or worse?) chaos I ever got to experience in a racing game yet.
Last point, and without a doubt the most important one for racing fans: The gameplay. Codemasters keeps tweaking the behavior of the cars with each new game, with this time a focus on the weight of the car, and how it changes the way you drift around corners. The cars feel much heavier than before, and will go into oversteer much easier than before: The back of the car will tend to go to the outside of the corner faster than the inside if the entry speed is too fast. So the first few minutes will be a bit disconcerting for previous DiRT players, with lots of crashes or at least huge loss of speed. But in the end it's all for the best, as it makes the game feel a bit more realistic, and it also helps with the Gymkhana.
Jól hangzik.
A játék elõrendelve és 24. elõtt pár nappal már meg is lesz:)
így van és egyik sincs ebben a formában közte sajnos :) lesz viszont ilyen:
Az eddig is nyilvánvaló volt hogy nem a vezetési tehetsége maitt van ott Simracingnél, de könyörgöm ha már bemutató videókat csinálnak, akkor legalább elõtte gyakoroljon 1-2 kört.
am, ez most irónia és kritika volt?....:Amúgy jó látni, hogy egyesek már kezdik fikázni, szarozni a játékot, mikor még se jelent.
én s emondtam hogy értelmetlen az ideális ív, én is használtam sokat, mondjuk én a pro streetbe és jóó, csak ez 1 ujdonság és most ,-személy szerint,-azt látom hogy még tartogatják azt az igazi, komoly pilota fülke nézetes részt, és ehelyett azt mutatják hogy jéééé van ideális iv...... ...melleslegsemmi bajom sincs vele eza demos dolog elkeseritõ sztem
remélem lesz olyan beállítás is, amikor a törés a mûszaki állapotra is kihatással van 551: tud vezetni a csávó, csak imo demonstrálni akarta, hogy lehet lapon menni a dirt 3-ban ;)
Egy ilyen kariberû játékban miért nem lehet kidolgozni normálisan az autó alját?
Mert alulról fogod nézni sem a játék, sem a visszajátszásnál! Én is belekötök akkor a kinemjött játékba: Megint befigyelnek a tükörre akasztható baromságok!:D Soha nemraktam a 2-ben sem, meg ilyen "nyereményeket" még élõben is lehet, hogy kinevetnék!:P