Rengeteg akciójáték létezik már, amelyben szerepet kapnak ilyen vagy olyan formában a távcsöves fegyverek, olyan azonban nagyon ritka, amely szinte teljes egészében erre a puskatípusra épít. Természetesen akadtak kivételek a múltban, sõt, néhány egészen kiváló darab is készült már - Sniper Elite például -, a City Interactive brigádja azonban most úgy gondolta, hogy ideje összedobni nekik is egy mesterlövészek köré építõ alkotást. Ebbõl az ötletbõl született a Sniper: Ghost Warrior nevû program, amely Xbox 360 konzolra, illetve PC-re készülõdik a háttérben.
A program egy nagyon érdekes történetet tár elénk. A fõhõs természetesen mi leszünk, mint elit mesterlövészek, akiket egy képzeletbeli konfliktus kellõs közepébe dobnak, egy Isla Trueno nevû országba, ahol azt a nem éppen mindennapi feladatot kell elvégeznünk, hogy segítsünk a lázadóknak a katonai puccs megbuktatásában. A programban így folyamatosan kapni fogjuk az újabb és újabb célpontokat, hogy mi magunk, mint a köd és az árnyék, járjunk-keljünk az ország városaiban, és barátnõnkkel - avagy puskánkkal, kinek ahogy tetszik - kilõjük a fontosabb vezetõket.
Izgalmas koncepciónak tûnik, ezt meg kell hagyni! Mindez viszont még nem minden, hiszen az alkotás betöltése után nem csak a "célra tartok és tûz" elvet kell követnünk majd, mindenféle különösebb realizmus nélkül, hanem éppen ellenkezõleg. Rengeteg fontos tényezõt figyelembe kell vennünk majd a kiiktatás elõtt, hiszen általában csak egy lövésünk lesz. Így a szélirány, a gravitáció, illetve különbözõ környezeti hatások elemzése után foghatunk csak a lövöldözésbe.
Mivel a program egy teljesen non-lineáris játékmenetet kínál, ezért lehetõségünk lesz egy adott célpont esetében nekünk eldönteni, hogy hová megyünk, és miképpen hajtjuk végre az akciót. Ha idõnk engedi, több lõállást is kipróbálhatunk, saját taktikát választhatunk, egyszóval óriási szabadságunk lesz a Sniper: Ghost Warrior betöltése után, amely még az idei esztendõben, Amerikában május 25-én, Európában pedig akörüli idõpontban kerül a boltok polcaira. Mivel több, mint figyelemreméltó darab, kiemelt figyelmet érdemel a jövõben is, ha pedig mindezt túlzásnak érzed, csak pillant rá az elsõ képekre.
A Splinter Cell elõrejelzései után megváltás lenne egy új lopakodós játék. A Splinter Cell sem lesz szar, csak másra lesz jó... Arra, mint pl. a Just Cause 2 vagy az Alan Wake.
egyedül a sniper - art of victory van, ami korrekt játék, de sajna az is világháborús
nekem egy olyan játék kéne, ami mai korban játszódik, valósághûen
Marine sharpshooternek is több része volt már. Az is modern korban játszódik. Azt, hogy jó-e már nem tudom mert régen játszottam vele. De én is szeretem az ilyeneket.
2 hónappal a kiadás elõtt illene már valami demo, teaser, gameplay video...bármi. A Rogue Warrior is, vhogy így csinálta és... De ne legyen igazam. :)
#18: Keress rá a Tube-on és döntsd el, hogy jó volt-e vagy...
én játszottam vagy 2 részével is ,de mindkettõ szar !! és az egyik a legújabb része volt
Végre gameplay, és abszolút vállalható. Nem tudom mit rinyál néhány gamepod-os cserépedény Háj Mihály. Szimulátornak ott vannak az ArmA-k. Amit qrvára nem akarnak kiadni konzolra Ez inkább MW1-2-re hajaz + Sniper Elite-es bullet time. Csak jó legyen a végeredmény is.
Remélem azért fegyverváltási lehetõségek lesznek. Pl. egy ilyen is:
Ugyanolyan szar lesz ez mint a Citys játékok 95%-a. ment az a duma eddig hogy távolról kell kilõni õket meg ilyenek, most meg közvetlen közelrõl elõttünk vannak az ellenségek. összedobtak 1 jónak mondható trailert aztán a játék ugyanolyan szar lesz mint társai
Nemtökmindegy?Kb itt a fórumozok közül senki nem fogja megvenni akkor meg felesleges ócsárolni amit "ellopunk".
Hát ez azért van, mert elvileg 2 féle játékmód van, vagy lemész és közelrõl leírtasz mindenkit, vagy a távolból oldod meg a dolgokat, elvileg nagy szabadságot ígérnek, reméljük nem csak ígéret.
Amúgy miért ne csinálhatna a city egy jó játékot, azért mert eddig fõleg az olcsó árkategóriában adtak ki játékokat még csinálhatnak most egy elsõ osztályú mûvet. Én bizakodom.
énis bizakodom, ebben még tényleg látok reményt. csak tapasztalat alapján mondom. általában mindig van egy ütõs trailer + egy borító és a játékmenet mindegyik játékuknál szinte ugyanaz.
Hát ok, csak azért más egy arioznai pusztát megjeleníteni, mint egy dzsungelt, kicsit több az objekt (ennek következtében az árnyékokból is több van) az utóbbiban.
Most nézem az amazonon 29-et írnak és 30 dolcsis árat, ami ugye egybõl azt jelenti ,hogy nem A kategóriás játék lesz, vagyis majd ehhez mérten kell vizsgálni és értékelni.
Vagy inkább azt, h a sniper téma (pláne, ha a fizika is jó lesz) nem mainstream. Legalábbis ebben bízom, hogy ez az ár oka. :-) Nagyon sok a John Rambo stílusú nemmi nõsít emmilyen :) FPS felhasználó. Ez a játék meg talán inkább valósághû lesz. Remélem.
Az a hír, h nincs hír.:-) Pedig csak 1 videót kéne összedobniuk és felküldeni a tube-ra. Ez nem kerül pénzbe és kürtölnék világba mindenhol. De nem. 1 hónappal a megjelenés elõtt nuku közelebbi info.
Egy demot én is várok már nagyon...
Nemhogy demo, de teljes hírzárlat.
Sziasztok,
Mivel mi adjuk ki a játékot én már próbáltam egy 2 pályából álló demó verziót most csütörtökön. Részleteket nem árulhatok el, de hamarosan megosztom veletek saját tapasztalatomat.
- A fizika valósághû, arcade, vagy valahol a kettõ között? - Mennyi a várható játékidõ? - Mi idézi elõ a "Bullet-time" lövéseket? Csak fejlövések vagy más is? - A június vége kiadási dátumot tartja CI? - Megoldották-e az egy lövéssel több gyilok kérdést? Kaliberfüggõ, találati pont függõ vagy egyik sem? - Miért döntöttek az AS50, MSG90, SR25 és SVD Dragunov fegyverek mellett? - Letölthetõ tartalomként M82, M95, M99 várható-e a jövõben?
Részleteken tényleg ne mondhatok, de a demóról kialakult véleményemet leírom:
2 pályából áll, egy nappali és egy éjszakai, melyek összese 30 perc alatt abszolválhatók. A Chrome Engine 4-es motor szépen muzsikál, szerintem jól néz ki, szóval ez már nem az a gagyi City-s anno használt technológia. Sajnos azonban hiába húztam fel fullra a grafikát az árnyékok olyanok voltak, mintha fûrésszel vágták volna. A grafikába az õ szintjükön azt hiszem csak igazán szõrszálhasogatása lehet belekötni, bár pár buggal találkoztam, de ezeket már a videóban is láthattátok (átmegy a karakteren a fû stb.)
A mesterséges intelligencia: a katonák végre reagálnak ha lelövik a mellettük álló másik katonát (City-nél ennek is kell örülni). De ennél többet nem tudtam leszûrni belõlük. Hogy miért? Mert sajnos a demó nem adott többre lehetõséget. Arra azért kíváncsi lennék, hogy egy jó kis dzsungel harcben, hogyan próbálnak becserkészni.
Mind két pályát a mesterlövésszel kell megoldanunk. Ha túl nagy zajt csapunk azt egy csík felfelé kúszva jelzi. Távcsõbe nézve a szokásos lélegzett visszatartást és bulett time effekt látható, ami a fejlövéseknél kifejezetten tetszetõs.
Röviden a kérdésekre válaszolva: magyar feliratos lesz, 4990 lesz a Fogy. ár
Aki ismer tudja, mennyire nem szerettem tesztelni a City-s játékokat és nagyon rossz véleményem volt róluk mindig. Ez a demó nem tükrözi, mennyire lesz igazi mesterlövészes játék, de ettõl függetlenül, mai hasonlattal élve látszik az a bizonyos fény az alagút végén. Nekem elsõre tetszett, 2x végig is vittem.
és még valami: biztos sokan tudjátok (tõletek elnézést kérek), de aki nem tudja annak elárulom. A City-nek semmi köze ahhoz a "Mesterlövész" játékhoz. Sokan összemossák, de az egy Mirage nevû cég játéka volt és a Cenenga adta ki.
A megjelenés dátumát nem tudjuk, de, amint lesz valami jelzem.
OS: Windows XP/Vista Processor: 1.6 GHz CPU RAM: 512MB or more Disc Drive: DVD-ROM drive Hard Drive: 2GB or more free space Video Card: ATI Radeon 8500 or GeForce3 class gfx card (or better recommended Sound Card: 16-bit DirectX 9 compatible sound card Input Device: Keyboard, mouse, joystick and/or game pad
Ez totál badarság. Biztos MEGINT elírták a rendszerkövetelményt.
"Részleteket nem árulhatok el, de hamarosan megosztom veletek saját tapasztalatomat."..Na ne dumálj....wazze....most má mehet a szöveg.....NE HIgyJETEK NEKI KAMUZIK AZ ARC......nekem van egy haver a sevenM-nél és azt mondta teljes hirzárlat van.......Fake a csakó...... És lehet k..... is.... hehe.......................................................................
Örülök, hogy ennyire képben vagy arról a cégrõl, ahol már 6. éve dolgozom. Nagyon kíváncsi lennek kirõl van szó :) Azt tanácsolom nézd meg az eddigi bejegyzéseimet a fórumok között, hátha átérték amit írtál. Megnyugtatásként küldök egy fotót a saját profilomról:
Hagyd. Nem tudja szegény fiú, mit beszél. :) A #72-re viszont amennyire csak lehet válaszolhatnál. + még annyi: a demo pályákból mennyire jön át sniper hangulat: "rejtõzködsz - a legmegfelelõbb pillanatban lõsz - ha felfedeznek pucolsz, különben meghalsz"-feeling?