Egy kis ihlet a tube-ról: Próbálta-e már vki az AS50-et fejlövésre? Az ellenség "csak" meghal, vagy...?
Megnéztem én is és egész korrekt, de az amitõl féltem az sajnos bekövetkezett, mégpedig a túlságosan kötött játékmenet. Azt hiányoltam ,hogy a pályavégi statban nincs, hogy milyen távolról sikerült célt találnom.
A végleges FULL verzióban Hard szinten jutalmazza a fejlövéseket (gravitáció, szél, távolság) ezzel számol a gép. Elvileg.
Ha beépítik a napszak, tengerszintfeletti magasság, hõmérséklet, páratartalom, föld mozgása, coriolis-effektet is, mint találat befolyásoló tényezõt, akkor senki nem játszana vele. :)
Kipróbáltam a demót. Tetszik. Ahhoz képest, hogy City-s... A videokártyám azért rendesen felpörgött a játék alatt... tényleg elég szép a látvány, de reccenés mentes, akárcsak a Call of Juarez 2 esetében.
*CoJ 2-t is ez az engine hajtja. Lehet, hogy ez lesz a City áttörése? Hogy nem saját engine-nel nyomulnak? :D
eddig se volt saját motorjuk.chrome régebbi verziói voltak aztán a fear motor és most ez.
Na, én most fejeztem be a demót. Hát meg kell mondjam, nagyon kellemeset csalódtam a játékban. nekem tetszett, a demó alapján biztos jól el fogok szórakozni a teljes verzióval is. :)
Grat City, a sok ótvar után végre egy jó kis alkotás.
Nem-nem. Ahhoz képest hogy City Interactive-os játék, LE A KALAPPAL! Hozzájuk képest ez minõségi fejlõdés! Már látom is: Gamespot: 7/10 IGN: 6/10
:DD:D:D:D
Végigjátszottam én is. Szerintem nagyon jól sikerült, elõször lelövöldöztem szinte mindenkit. Utána megpróbáltam, a dangerous grounds-ot stealth-be végigjátszani és mûködik! Kis keresgélés után meglehet találni a helyes útvonalat, el lehet lopakodni az ellenség mellett. A végén muszáj 3 embert lelõni, 1et a lighthouse-nál ledobtam késsel. Játékélmény nálam 5/5. A grafikai "hiányosságok" nincs lábnyom stb. hülyeségek nem izgatnak a játék szép ill. a lényeges dolgok rendben vannak. Bejárhatóság szempontjából pedig valamennyire kell a korlátozás. Az egyetlen dolog ami zavart a rengeteg lõszer amit adtak így nem kellett gondolkodni, hogy kit érdemes leszedni és kit nem. Ha lebuksz beriasztanak és vége a játéknak vagy jön az erõsítés + statisztika a pálya végén is egy jó dolog.
Használta-e már valaki az AS50-et a játékban?
Én két részes gamepla yvideo mixet készítek most, az elsõ rész kész, a második holnap jön (az is kész van már, de csak holnap töltöm fel. :P)
Nálam amúgy max grafón végig szinte 60 fps feletti a sebesség, de ezt a Chrome 4 enginetõl megszokhattuk...
Hát nekem ezt sikerült összehozni a demóból. Határozottan jobb mint az eddigi JW játékok, de ez valószínûleg nagy részt köszönhetõ a nem saját gyártású motornak is. A játékmenet elég jónak mondható, el lehet bíbelõdni a lopakodással is ez eléggé rendben is van. Az idõnként a fejlövéseknél megjelenõ "death cam" ami "bullet time" -ban követi a lövedék útját igazi telitalálat lett viszont! Szerintem az eddigi egyik legjobb megoldás amit láthattunk játékban. Viszont a lépcsõk, létrák kiakasztottak. A létrákról iszonyat könnyû leesni hihetetlen idegesítõ hiba pláne úgy, hogy ezt már régen megoldották más FPS játékokban. A lépcsõkrõl pedig vissza csúszik szerencsétlen ami egyrészt komikus másrészt szintén nagyon idegesítõ. Leesni pedig nem szabad még egészen kis magasságból sem mert úgy néz ki szegény mesterlövész nem túl rugalmas. Azért összességében elég jó kis játék lesz ez, de szerintem pár otromba hiba megakadályozza, hogy igazi sikerjáték legyen belõle.
Ilyenkor annyira jó, hogy nem lehet szerkeszteni... Nem tudom miért nem jelennek meg a videók mindent pontosan úgy csináltam ahogy a segítségben le van írva. Inkább itt vannak a linkek az talán tuti.
Franc a pofájukba. :) Csak nem merték megcsinálni. A 2. videoban AS50 a valóságban a jobb szélsõ méretû lövedéket lövi ki. Csak viszonyításként egy AK-47 pedig balról másodikat... Az AS50-nek tehát ugyanazt a lõszere, mint a jóval ismertebb és brutálisabb külsejû M82-é. Hogy mit mûvel egy olyan találat emberen a valóságban? Ajánlom a CoD4 One shot one kill pályán Imran Zakhaev-et. IW legalább meg merte csinálni.
Végigvittem én is a demó. Meg kell hagyni jelntõs szinvonal emelkedést mutat a city. Mondjuk nehéz volt rájönnöm, hogy a mélyguggoláshoz hosszan kell nyomni a guggolás gombot és kicsit fura, hogy éjszaka mindeki lát engem mégha pozíciót váltok is én meg nem látom a gépkarabélyok torkolattüzét a sötét erdõben. Na de nem lehet minden tökéletes és nem vagyunk annyira elárasztva ilyen stílusú játékokkal, hogy ilyen apróságokon fennakadjunk.
Azért az kemény, hogy boxra dupla annyiba fog kerülni.
hamachival megy lan teszteltük haverral, csak nem lehet lefeküdni és nem lehet levegõt venni a csipához , de amúgy elég jó
elszámítva néhány bug-tól
Mind2t meglehet csinálni, csak ti vagytok bénák.
Hasalás: Nyomd folyamatosan a ctrl-t, addig amig le nem hasal Célzás közbe a shifttel bullet time-ot hozhatsz létre, olyan mintha visszafognád a lélegzeted...
Na haverral próbálgatjuk hamachin. eddig minden oké volt.Egyszer csak eltûnt a fegyver textúra.A lábát az embernek lehet látni meg minden normális.Egyedül én nem látom.Azonkívûl elég jól el lehet vele lenni.
Más fórumon 1-2 játékos panaszkodott a
FELFEDEZÉSI RENDSZERRE.
Lopakodásban gyakorlottabbakhoz kérdés (akik játszottak a demoval), h Tényleg van olyan, hogy nyílt terepen nem fedeznek fel, míg elõfordul sûrû növényzetben rejtõzködve mozdulatlanul is azonnal kiszúrnak? vagy csak, akik mondták ezt nem elég gyakorlottak még a lopakodásban?
Lopakodásban gyakorlottabbakhoz kérdés (akik játszottak a demoval), h Tényleg van olyan, hogy nyílt terepen nem fedeznek fel, míg elõfordul sûrû növényzetben rejtõzködve mozdulatlanul is azonnal kiszúrnak?
Nekem a lopakodós gamek a mindenem.És ha feléd néznek,és nincs elõtted semmilyen takaró objektum(fatörzs,házfal) és csak növényzetben van(hiába nagy az aljnövényzet) bizony elkezd felfelé kúszni az index ami az észrevételt mutatja.Sõt az éjszakai mapon,hardon,bárhoyg fekszel bele a fúbe,kiszúrnak.Ezen mág kéne javítani mert olyan mintha láthatósági mellényben próbálnál lopakodni.Semmit nem ér a ruha.
Ez távolság függõ vagy teljesen mindegy milyen távolságban vagy?
A gránát imbalanced.Akkorát robban mint még soha.A pisztollyal meg úgy lehet lõni mint ha minigun lenne.Tehát igazából mi 1 órából 45 percet pisztollyal a kézben töltöttünk és a fragek nagy része is az lett.A késelés meg szörnyû.3-4 hit kell hogy meghaljon valaki.
Tényleg lehetne javítani rajta, de azért nem merném 100%-ra rámondani, hogy az aljnövényzet nem ér semmit.
Én végigvittem a demót,van min javítani.Éjszaka dzsungelban fûben fekve 100-méterrõl kiszúrtak,dúrva.Nem hinném hogy minden katonán éjjellátó lenne,vagy hõkeresõ.Van mit javítani még,amúgy nem lesz olyan rossz játék.
"Azért jól beetettetek.....azthitem tényleg olyan jó.....aztán ,a video alapján ó de erre elbaszni egy lemezt....ha ezt a játékot 2000ben adják ki akkor jó,de most...pff milyen grafika má,r a fegyver egy darab vas, a keze mint ha mûkéz lenne, ak-val 500 méterrõl eltalál nekem meg baszakodni kell a széllel meg mindennel hogy lelõjem egy sniper puskával,játékélmény 0, ennél még az a II vh sniperes is jobb volt.......talán a multi javít rajta plusz 1 pont a system link miatt"
"Nekem egyedül a slowmotion headshot tetszik benne.. de ez nem elég ahhoz h 10percnél tovább játsszak vele :S lemezpazarlás.. (igen, tényleg nemér meg egy 200ftos lemezt a játék fõleg ha pár perc után ráunsz..)"
Aki írta láthatóan iszonyat módon képben van, mirõl is szól a valódi sniper stílus, kõkemény objektív érveket sorakoztat fel, miért gondolja sz.rnak, eddigi játéktapasztalatai sejthetõen a Doom, Quake, Gears of War stb. magas szintû készségeket igénylõ játékok köré csoportosulnak. Mondd neki, hogy tényleg sz.r és megnyugszik. Majd mi játszunk vele helyette is. ;)
Én csak ugyanazt írtam oda is amit ide is írtam korában.Elõzõ játékokhoz képest nagyon jó lett (demó alapján). Írták azt is hogy milyen szar a grafika.Hát én "grafbuzi" vagyok de nekem nincs vele különösebb gondom!