Nem biztos.. holnap reggel 6 kor indulok siófokra és csak jöv.hét vasárnap jövök vissza. A bokrokat meg azért szeretem mert mint a t-44,mint az ISemben a legénységet rejtözködésre fejlesztettem. Azért mert mi mást válasszak? Ha tûzoltást? Ha már ég a tankom akkor már régen rossz. Javítást? Háát az a pár másodperc nem oszt nem szoroz. Viszont mindez elkerülhetõ ha pl a mellettem lévõ bajtársamnál jobban rejtõzködök akkor õt szedik :) szal nem akarok elsõ "piros pont" lenni az ellenségnél.
Az igazság az hogy nem volt más választásom :p nem feláldozni akartam magam mert ígyis úgyis kinnyifant, ui. ketten rámentünk (LS-Leoniddal) és megse tudtuk karcolni, Leót kinyirta, és tudtam most én jövök :). Szal nekem semmi hasznom nem lett volna, max a pálya érdektelen részén fog rohadni ha kiszed. Ha nem szed ki az már érdekesebb story.. mert ahogy észrevettem felesleges rálõni 85ös csõvel szal énse löttem volna de ha kiengedem kinyírja a fél csapatot.. tehát nincs értelme semmi alkúnak a jövõbeni hasonló szituknál már látom.
Hát IS-4esnél már csak a játékos lehet balfasz egyedül akkor van esélyed ha nincs egy nálánál nagyobb szintû tank a csapatodba.Tegnap velem egy csapatba osztottak egy IS-4est nem kell mondani õ maradt egyedül de akkora sügér volt a gyerek,hogy megállt a mezõ közepén és onnan lövöldözte a körülötte lévõ tankokat ami ugye megoldható lévén a legnagyobb tank is ami szembejött egy VK3601 volt,viszont az ellenfélnél volt az a böhöm orosz önjárólöveg asszem SU-14 az meg vígan bemérhette és sorozhatta.Hiába írtuk annak az idiótának,hogy mozogjon õ csak állt és lõtte a tankokat amik feltûntek.Végül a SU 3-4 lövésbõl kiszedte.Vannak érdekes gondolkodású playerek:D
"IS3,IS4 eket is úgy figyelem (t44,vagy sima IS-el) hogy hova tudnám beszorítani "
Azt mi van ha beszoritod? Forog a tornya :)
Hát komolyan, ez az IS4... Tegnap 2x futottam össze egymás után egy IS4-essel (ugyanazzal a csávóval). Szart az bele hogy hátulról lövik VK-k is, úgy pattant le minden róla.... a végén õ maradt, meg mi 5-en (PZIV, VK3600-as vagy 2, egy Arty meg tán egy PZII), manõverezgettük ki, õ nem is mozgott csak a tornyát forgatta utánunk, azt igy is kicsinált mindenkit kb 2 perc alatt, az Arty meg kifogyott a lõszerbõl :) 17%-on maradt a csávó, és a végén 10 killje volt összesen :)
Brutál.
Hát az azért túlzás,hogy jók voltak a csapattársak...jól otthagytak egyedül.Csodáltam,hogy nem robbantam fel az elsõ Pz IV-essel való ütközetben...
Valaki gimp mester tudna neki segíteni!! ezt kéne be rakni nekem a jelzésekhez a nagy V helyére de lehetõleg ,hogy átlátszó legyen a fehér részen ! Meg oldható?
Lol megint a "Terminator" nevezetû srác az :D Párszor összefutottam vele,de még soha nem tudott kinyírni :)
Én már IS3,IS4 eket is úgy figyelem (t44,vagy sima IS-el) hogy hova tudnám beszorítani :) A multkor sikerült úgy ahogy te írtad, rááltam szembõl, a butuska meg nem vette észre hogy már nincs kiút máshol. Írni akartam neki hogy ne lõjjön mert itt ragad :) de már késõ volt. :D
Eljátszadoztunk egyet egy Maus-al a Himmelsdorfi pályán. Hát elmondhatom hogy használhatatlan azon a pályán az a nagy dög. Kezdéskor egy Tiger I-et sorolt be neki egyszintûnek a listán kicsit megmosolyogtató volt. Engem másodiknak a Párduccal. Egyszer gyorsan el tudtam mellette húzni hogy nem tudta rámfordítani a csövet. Kapott egy He-t szembõl meg két Ap-t seggbe közvetlen közelrõl. Mondanom se kell mind lepattant. Ami elég vicces ugyanis Kwk 43 papíron 203 milit ver át annak meg csak 160 as függõleges a segge...na mind1. A hülye elkezdett tolatni és nekitolatott egy kiálló népcsõnek ami megakasztotta, elé ált egy T-34es azt kilõtte így sekerült mozgásképtelenné tenni. Na akkor körbeáltuk aztán osztás. 10db 88milis He-t kapott pontosan a toronyra és a löveg környékére, nem sebeztem sokat talán 5-6%ot de határozattan hatott rá. Talán ha másfél percenként tudott egyet lõni!
Kaptam egy csókot tõle a tornyra
http://kephost.hu/image-182B_4C651C60.jpg
Nezegettem az uj TD vidit, de azok a kepek mintha egy teljesen mas jatek lenne, a texturak, a fenyefektek, tud ez a jatek dx10et is? mert nalam maxra huzva sehogy se hasonlit
Sajna nekik mar ott van a pz4G, ami nekunk meg nincs, masik meg hogy mekkora lenne ha a skin befolyasolna a visibility-t, nem lenne mindegy milyen skinel hova alsz be bujkalni. Nem tudom, nekem tetszene az otlet, ja es ha valaki kiprobalta mar a camo consumabilist meg a repair boxot az meselhetne hogy mukodnek ezek, mennyire eri meg, tankhoz kotodik vagy atrakhato stb.
Talán még jó is, hogy a ruszkik elõbb kapják meg. Ha esetleg eltúloztak valamit akkor az hamar kiderül. Bár szerintem még sokáig fogják foltozgatni még mindenkinek tetszeni fog...
Hat lehet newbie dolog, de mindig meg akartam kerdezni hogy hol a feneben vannak a patch notes-ok, valahogy nem igazodok el a hivatalos oldalon, mert amugy szeretek bongeszni
Ha nem tévedek a ruszkik már élesbe nyomják íme a patch note amit eddig kaptak.
Beta 0.5.2 - Changed price of expendables (30 gold for premium and 3000 credits for regular).
- Added an option to change crew member's name and face.
- Fixed several errors with usage of repair kits
- Fixed driving over the objects on all maps.
- Added description of achievements/medals.
- New algorithm of calculating base capping.
- Improved some effects.
- Fixed several errors in interface text.
- Fixed damaged conditions of KV-3 and VK3001P tanks.
- Fixed ranks of german crew members.
- Fixed display of gold counter after purchase of premium.
- Fixed display of tank cost during the sale.
- Fixed wrong display of tank type in the crew member's personnel file.
- "Lend-Lease petroleum" changed to "Lend-Lease oil".
- Fixed the nation filter in the depot.
- Fixed block of installing modules when there is no crew in the tank.
- Fixed capital and minuscule letters in the tank names.
- Added description of the secondary qualifications.
- Fixed the error when some modules wouldn't be displayed in the depot.
- Fixed silhouette when aiming at TDs.
- Improved re-training of crew members.
- Return of private channels between players.
- Improved SU-100, SU-152, ISU-152 (increased gun rotation by 4 degrees, reduced influence of rotation on the gun)
Beta 0.5.3 General: - Added new german TD 9th level - JagdTiger. - Changed gold price for crew training. Now you can train crew to 100% for 200 gold. - Changed price of premium expandable. Now they cost 100 gold. - Changed price of the following expandables: "Lend-Lease Oil" and "100-octane petroleum". Now they cost 5000 credits each. - Reworked mechanics of memory(RAM) cleanup. Now when the maximum RAM is reaches the game decreases texture resolution. And when it reaches the limit again - the game offers to restart the client. - In the information window added info about weight of the additional equipment. - Fixed game crash when loading the game on PC with disabled audio card. - Fixed bug with counter not working while capping the base. - Reduced weight of anti-HE liner. - Reduced price of HE shell for 105mm gun. - Reworked tracers for HE shells. - Introduced back the information about the splash-radius. - Fxied error when in some cases aid-kit would not treat the crew. - Number of additional equipment that can be installed on a tank increased to 3 modules. - In the wide-screen settings added options for ratios 16:10 and 19:10. - In the system notifications in the personal achievements fixed display of award's degree. - Foxed blinking and "lagging" on the Karelia. - Removed the american tree in the research. - Fixed several errors in the system of visibility and masking.
Other fixes: - Fixed error: in the AA option there is option #menu:settings/multisampling. - Some objects were removed of maps to improve general performance. - Добавились отсутствующие описания для некоторых модулей. - Fixed duplication of crew members last names. - Fixed misspelled last names. - Removed the confirmation window when exiting the pre-battle waiting room. - Fixed error with re-scaling of the tank with each refresh of the hangar. - Fixed tracks without texture on the crash-model of Pz35t. - Added hints for the icons of gold, credits and experience. - Fixed error: Platoon. After the server disconnect, reconnect to the hangar and not pre-battle waiting room. - Added message at the dissolution of the platoon. - When tank is destroyed, the chassis icon is lit up as destroyed. - Fixed error: Training battles. When player exits from the battle using the menu, the error comes up "Can't connect to the battle, tank is not ready". - Fixed error: Training battles. When accepting invite to the training battle while being in the pre-battle room the error comes up "Can't connect to the battle, tank is not ready". - Fixed display of "%s" in the window of sale confirmation. - Fixed error with inability to leave the training room if the player received and accepted invite into another training battle. - Fixed display of the player's status as "offiline" when the player is in the training room. - From the cross-hair settings removed text "traffic-light for noobs". - Fixed several occasions when HE shells couldn't destroy the tank's tracks. - Fixed game crash while being in a platoon. - Fixed error with non-changing rank of a crew member's even though his % increased. - Fixed error with installing 100-105 octane petroleum on diesel engine. - Fixed receiving the Abram's medal. - Fixed refresh of the award list in the stats when switching between the tanks. - Fixed several errors with changing last name and picture of the crew member. - Fixed tech. name in the players status in the training battles - Fixed notification "player is (not) ready to fight in a platoon" in the training battle. - Fixed display of "T-34" in the account stats, which did not participated in the battles. - Added confirmation window when trying to dismiss a crew member. - Removed expandable "Coca-Cola" until the introduction of american tanks.
Ahogy 1281-es hozzászólásában már Jeffjohnson írta:
"3) Fixing "warping/teleportation" issue (game engine one, likely that it will be fixed by the next update after beta 0.5.1)"
Tehát hiba, elvileg a következõ patchben javítják (talán a ruszkiban már meg is történt?)
Akkor a hiba nem az én készülékemben van.Akkor ez lehetett a tank teleportálos warpolos probléma amit javítanak a következõ peccsben.
ruszkik megkapták a Jagdtigert
Hat, kozvetlen kozelben nekem soha senki nem teleportalt, de a tavolban mindig. Ahogy elottem irta a kollega, az engine hibaja ez, nincs koze a network laghoz.
Nem lehet,hogy azért mert laggol az ellenfél?Én erre tippelnék.
Szerintem az azért van mivel a rádió hatótávodon kívül van viszont egy társad hatótávján belül és emiatt látod így. (Megjegyzem , hogy szerintem ez nem garantált info).
Játék!! 15 megás nettel és jó gépen is ezt csinálja legalábbis nálam !
Azt mi okozhatja hogy az ellen tankjai teleportálnak nálam és csak x-méteren belül látom a folyamatos mozgást?Internet vagy hardwer gyengeség?Messzire így elég nehéz célozni hogy becélzom és egyszer csak ugrik egyet és máshol van.
Szerintem most van nagyobb gondjuk is mint hogy a magyar harckocsikkal foglalkozzanak. Bár egy Tas-t én is kipróbálnék...
elsõ ránézésre nekem is ! :) Starwars 4ever! :) --- Irni kell a fejlesztõknek, hogy a magyar tankokat is pakolják be külön ágra!
Már vártam hogy valaki bedobja ezt a klippet, ugyanis van már a wot-ban egy Hoth Páncélosai magyar klánkezdeményezés, úgylátszik nem olvassák az sg-ét. Egyébként mi is szeretjük ezt a dalt, még volt ilyen nevü 2v2-es csapatunk is a tavalyi tankladderen.
Csak 1 lányom van! Vagy valamirõl lemaradtam!:O Ha van ott fekete hajú is,az az asszony lesz. Ja meg 2 fiam is van!:)
Marmint, a belinkelt kepek a picasa oldaladra visznek, ahol a tankos albumba bekerult ket kep, amin valoszinuleg a lanyaid vannak. Csak szolni akartam, hogy ne mbiztos, hogy meg akartad osztani oket :)
(rar ba van csomagolva, nincs kód csak kikel tömöríteni!)
Kellemes Olvasást
Meglett "végre" a Jagdpanzer IV. Hát a Stug után egy rakás ..... :D Hiába a nagyobb löveg mintha vonzanám az ellenséget, úgy lõnek ki ahogy nem szégyelnek. Jajj de sóvárgok a JagdPanther után :)
Bár lehet hozzá kell szoknom ehhez ha tényleg lesznek japán harckocsik is egyszer :D:D