Global mapról tudsz már valamit?Kép vagy bármi?Azt csak a clan leader fogja látni vagy errõl nem olvastál valamit?
Ez az amerikai fa picit érdekes,a sima se került be az EU tesztbe.:P A technikai problémák nemrég jöttek elõ,hogy folyamatos a 3000 feletti játékoslétszám.Mi lesz,ha rászakad az ég.Azt tudjátok,hogy mennyi orosz játékos van???Inkább nem írom le.
Mondjuk nem értem miért nem lehet eleve olyan rendszerben megcsinálni mint a mount and blade-et. Ott is oldalak vannak amit ki tudsz választani, ráadásúl még azt is meg lehet oldani ha a haverod ruszki te meg német. egyszerüen kell egy team 1 és team 2 oldalt csinálni és te választhatod ki hogy melyikbe akarsz bemenni. így az is meg lenne oldva ha teszem azt 4-5 barátoddal akarsz bemenni. Túlbonyolítják.
- Joining battle in small teams. We are testing this option together with the new method of forming waiting list for battle. If we are satisfied, it will be included.
Háhááááááááááááááááááááááááá
Nem tudom néztétek e már a következõ patch changelogját ha nem akkor a hivatalos fórum EU closed beta-notifications Beta -0.5 patch coming soon- alatt az elsõ hsz ben a spoiler gombra kattintva megtaláljátok. Néhány infót még találtam ,hogy min dolgoznak még a developerek (ami ebben a patchben több mint valószínû ,hogy nem lesz benne)
-Most fejezik be az amerikai tank "fát" és kezdik el más nemzetekét -clan war modeon és a global mapen is dolgoznak -technikai problémákon is dolgoznak (game engine,memory video leak) -nemsokára plusz szervereket/clustereket indítanak -open beta és kiadás közben 2 hetente jön 1 új map
A lényeg a mozgásokon van,figyeljétek hogyan kell ezt csapatban csinálni...jóhogy lerendezték az IS7en 130mmes ágyú van.
IS-3ast ugy szétvertem párduccal ahogy kellett. Az egér lassú mint a dög.Az IS-7 kimozogja.Ha elsõnek a lánctalpakra mennének ez nem igy végzõdött volna.
Nekem is a szívemhez nõtt a Pz3/4 jobban gyorsul mint egy Leopard és a sebességet a leg gyakatekertebb manõvereknél sem veszti el. Szerintem jobb mint a pz4 bár igaz arra fel lehet rakni már a kwk42-est, szal valamit valamiért...de én csak ajánlani tudom. Utána vettem egy Vk3001p-t, na az nagy szenvedés a fürge tank után, nem igazán lopta be magát a szívembe. De a Vk3002db az ûber. Mikor belendül repeszt 55-el, csak a párductól meg a t-44 ami felûlmúlja, no meg a heavyk de IS-3al még fel veszi a kesztyût.
A pz III tényleg jól használható, de csak úgy tud érvényesülni, ha leszedik róla a nagyobb tankokat... szerintem csirketartó se gyilkolta volna le a KV-t ha még van a kv mellett bármi más... Nekem eddig a leghasználhatóbb tanknak a Pz 3/4, volt amikor 7tankot sikerült egy meccsben kilõnöm vele, nagyon agilis, jól gyorsul, jól fordul tigrist meg tudja enni reggelire, a nagyobb közepes tankoknak a tigrist már nem csak manõverezéssel kell kiszedni... viva la Pz 3/4
En is sok tankot megtartottam, de ez nem lesz koztuk :)
Szerintem megfelelõ a tûzereje ha az ember jól tudja használni. Pl egyszer volt alkalmam egy 70% lévõ KV-t kigyilkolni 50db 50mm-eres AP-val kaptam is érte jópár xp-t Az egész manõver kérdése csak abba pedig jó a Pz III. Én is most egy Panther-re hajtok egyenlõre csak egy VK 3002P-m van mert elkúrtam a sok pénzt hogy kipróbáljak minden tankot... De szerintem a Pz3-at tartsátok meg kitûnõ tank xp és credit farmolásra.
Versenyezni jó, de gyenge a páncélzat és a tûzerõ is. Örülök, hogy már lassan túl vagyok rajta.
Nem tudom, en elegge csak tul akarok lenni rajta. Ellenszenves egy jarmu. Gyors, de a tuzereje az minimalis. Van egy elit leopardom, az sokkal hasznalhatobb, legalabbis szamomra. Igazabol Panthert szeretnek ,de az meg odebb van :)
A tankot irányító emberek átképzésére van lehetõség? Vagy egy pIII Ausf. A-s örökre olyan marad?
Nya nem félek én a balance-ról a klánok harcában.Rengeteg a francia,angol klán.Ezeket nem tudom elképzelni,hogy német oldalon kezdjék. Persze sok a német klán,furcsa nekem,hogy nem egy spanyol és tengerentúli lesz.Nem beszélve az oroszokról,akik ugye most még más szerveren vannak.
Lesz itt csata kérem szépen! Mostmár tényleg kellene egy magyart csinálni.
az új pályáról gameplay video.
Sérülészónákról tud valaki valamit? Ilyen pl egy adott tankon hol található a lõszerrekesz vagy a motor hol a legsebezhetõbb. Mert volt ma egy lövésem egy IS-3on 80% élete volt és egybõl felrobbant, nem is gyullad ki...
Azert closed beta, mert tudjak, hogy a szervereik milyen maximalis terhelest birnak ki, ennek megfeleloen adtak ki kulcsokat. Ha siman mindenki letoltheti, akkor a mostani jatekosszam tizszerese lenne.
skacok bezárt a béta teszt hogyan tudok tovább játszani ezzel a szupi játékkal ötlete valakinek?
Én a 7,5-t ajánlanám, mert ha talál átviszi a páncélt, míg a másik inkább csak sebzi a tankokat, nagyobb ellenfelek, (ferdi) ellen hasznosabb de a 7,5-ös tûzgyorsasága, átütõképessége jobb, nekem is olyanom van a pz3/4-emen, az utána következõ tankomra is 8,8-ast raktam, a 10,5-ös nekem túl mázli kérdés, mert ha szerencséd van piszkosul nagyot sebez...
A 105milis ágyú használhatatlan, illetve jó ha panzer3-ra meg könnyû tankokra akarsz vadászni. Mást nem igen lõ ki, ha a személyzeted alacsony szintû akkor lejátszhatsz egy sakk mecset két újratöltés között... igaz én nem próbáltam az ágyút de rám sokszor lõttek inkább kevesebb sikerrel.
Én is jobban szeretem a mindenki fizet havidijat MMO-kat annál, hogy free de aki fizet az übertáposállat tankokat kap :)
Egyrészt kevesebb az idióta a játékban, másrészt a fejlesztõk nem szállnak el úgy a prémium cuccok kiegyensúlyozásánál arra hajtva, hogy minél többen legyenek prémiumok :)
Lehet igazad van, de pl. a World of Tanksnál nem azért fognak fizetni, hogy játszhassanak, hanem, hogy aranyért prémium tankokat tudj szerezni, és ebbõl a szempontból jó a rendszer...
"Hát inkább ne is legyen wow... nem szeretem az mmo-kat, mert fizess hogy játssz"
En inkabb kifizetem a havi 10-15 dollart, de legyen rendes CS, legyen fejlesztve a jatek, stb. Az olyan jatekok, amiknel kifizeted az elejen a vetelarat, nagy szazalekban szarnak utana mar rad. Lasd Bf2, bfbc2, stb.
Hát inkább ne is legyen wow... nem szeretem az mmo-kat, mert fizess hogy játssz, meg fõleg a többség rpg az egyedi rpg élmény azzal, hogy közösségivé tették elvették, míg a WoT szerintem az amúgy is közösségi tankcsatákat tette közösségivé:) vivát, az ötletem úgy kellett volna értelmezni, hogy kéne egy olyan játék ami olyan mintha az ARMA 2 találkozott volna a Battlefielddel... tehát a harctér minden szegmensében igazi emberek vannak, de nemolyan bonyolult mint az arma, pl te mész a tankkal, mások meg gyalogossal rohangálnak körülötted...ezt ilyen mmo formában... mind1 ennyire nem szerettem volna elszakadni a témától:D
ez mondjuk nagy hülyeség lenne. Legyen mondjuk egy fix idõ.Este 7 CET és egy 8 CET.15 perces csata,annyi ideig félre tudja tenni bárki bármit. Vagy mondjuk meg kell adni a klánnak milyen idõzónában van,mikor lenne neki jó és azokat összeválogatva lenne a csaták. Igy az amcsik csatáznak délelött éjszaka az európaiak meg normál délután.Meg lehet ezt oldani.
Amit én olvastam az a csomagok árazása. Alap csomag 10$ amihez jár 1 hónap prémium account (ami azt jelenti ,hogy +50%XP és credit) meg 250 gold. Lesznek drágább csomagok is amihez bonusz tank jár ill. ha minden igaz lesz lifetime is komolyabb összegért de erre nem mernék megesküdni.
Ha mondjuk Berlinért folyik a harc akkor a csatára kijelölt idõpont berlini idõ szerint lesz asszem valamikor estefelé egy kb. 16-19 ig terjedõ idõ amibõl választani lehet majd a védekezõ csapatnak és akkor lesz a csata.
Lehetne mondjuk még pet is a játékban, egy szakasz gyalogos a tankon:) vagy rohannak utána...nagyon fless lenne velük akciózni...
Sajna eljárt felette az idõ,a grafikájáról beszélek,a realisztikus dolgokról beszélhetünk.Játszottam vele.Open world amikor csak egy bizonyos területeken megy a harc.1 szerver, laggol mint a kutyafene.
De ami jó azt át lehet venni.A klánháború pont ilyen lenne itt,a felosztása és a statégiai elemei nagyon jó a wwII online-nak.
Meg 1000 éves, a grafikájáról beszélek,a realisztikus dolgokról beszélhetünk.Játszottam vele.Open world amikor csak egy bizonyos területeken megy a harc.1 szerver, laggol mint a kutyafene.
De ami jó azt át lehet venni.A klánháború pont ilyen lenne,a felosztása és a statégiai elemei nagyon jó a wwII online-nak.
Plö itt van a mai napi frissitése annak a játéknak.Folyamatos a csata 1 védekezõ egy támadó csata és aki nyer az ugrik arra a területre.Ott mondjuk van gyalogos is.De ez nagyon kemény lenne ha igy mûködne. Reménykedem benne,hogy ez a csaták ideje nem délelött vagy hajnali órákban lesznek.
Ezért írtam a wwII onlie játékot,mert pont ezt szûrtem le a fórumról és amit most leírtál 1:1ben az a játék.
Nagyon epic lesz igy gyerekek!Na ez lesz az igazi mmo. Ez az oldal besorolás tényleg furcsa lesz,talán nem lesz gond ha a sok európai nem fog német oldalra beszállni ha végre bekerül a játékba az angol-amerikai tankok is.
S ha ez mind igaz akkor LF hungarian speaking clan. :)
Ja ingen az anti tank anti tank ellen gáz ez a nagy különbség hiába lövöm oldalba 3x meg se kottyan neki az meg rám fordul és már szét is lapított mint 1 bogarat!
Ez ügyben nekem sem világos minden hiába kérdeztem fejlesztõi válasz ez ügyben nem érkezett ,hogy szét lesz e ilyen téren választva a 2-3 nemzet.
Ami kb. lesz az egyenlõre Európa térképe provinciákra osztva ezekért lehet harcolni városok többet érnek majd lehet gyárakat építeni termelni sõt ha minden igaz aranyat is kapsz majd a fontosabb területekért. Egy klánnak minimum 15 fõvel max 100al kell/lehet rendelkeznie a klántársakat asszem a leader mozgatja majd a stratégiai mapon (vagy õk mennek) egy területért napi 1 védekezõ/támadó csata lesz helyi idõ szerint pár órányi idõ lesz megadva amibõl a védekezõ fél választ aki nyer értelem szerûen azé a terület. Új klánok a part mentén szállnak majd be a csatába különbözõ landing zoneokban és onnan terjeszkednek (gondolom le kell gyõzni a terület tulajdonosát. Értelem szerûen minél nagyobb egy klán annál nagyobb hadereje lesz annál több csatát tud megvívni stb.
Ebböl nekem az derül ki ,hogy nem lesz kettéválasztva a két oldal (német,orosz) márcsak azért is így gondolom mert az egyik fejlesztõ azt mondta ,hogy azért van jelenleg ilyen vegyes csata (német orosz keverten) ,hogy a ballancet jobban be tudják állítani. Meg logikusan is ez az egyszerübb akik játszottak Warhammert azok tudják mire gondolok. Ha túl sokan indítanak német oldali karit akkor nagyon egyoldalú lenne az egész. A fejlesztõk azt várják ettõl a klánwar tól ,hogy sok alliance lesz meg "hátbaszúrás" meg kettõsügynökök meg ilyenek ,ez is arra enged következtetni ,hogy nem lesznek szembenálló "nemzetek" csak klánok,allianceok.
Ja meg lesz offmap artillery ill. airstrike is amit majd a klánleader tud majd kérni 1csatában 1x egy bizonyos gridre.
a tigris perpill annyira sérülékeny, hogy szerintem bugos, vagy vmit nagyon elnéztek a sérülésmodellben. a panther megeszi reggelire, mindenben ugyanazt tudja, csak pluszban fürge is. ma végre eladhatom ezt a foshalmazt, bár attól tartok, a királytigris se lesz sokkal jobb...