Olvasom,hogy nemsokára itt az Open Beta...Nem találtam meg még,de remélem nem veszítem el azt amit eddig összekapartam...
Elvileg végleges. Az E 50 nem néztem de tulajdonképpen most is játszhatsz a panther 2-vel, ugyanis ha kimaxolod a panthert akkor megkapod a panther 2-t.
Üdv mindenkinek! Még új vagyok a forumon, lehet már volt kérdés de a tankcsaládfa véglegesnek tekinthetõ a WoT fõoldalán mert a németnél van egy-két hülyeség: pl.: a Panther II és a E.50 az a valóságban egy és ugyanaz volt! Itt meg külön ágra írja... A másik, hogy van valami TS ip amin esténként többen fenn szoktatok lenni mert ez így elég unalas...
pz 38nál nekem is volt ilyen , más tanknál még nem. bár ez legyen a legnagyobb hiba :D
Hétvégén beszereztem a tigrincs mellé a vadászpárducot is.Az valami brutális.Minden golyó lepattan és nagyon pontosan lõ.Az biztos,hogy ha kijön a játék a párducokat fejlesztem ki.
A Tigris nagyon sérülékeny és a sebzése se valami nagy szám.Aki nem akar szenvedni vele az menjen a párducokra.Akinek kell az egér az szenvedje gyorsan át a KirályTigrisre.
Elmondom neked,ilyen nekem sose volt.Szerintem ez csak ezzel a tankal van.Jelezni kell a fórumon és kijavítják.
Ma láttam Maus-t:D De undorítóan brutálisan néz ki:)
Pimp my Tank:D
srácok itt valami még nagyon béta cipõben jár:)
Az mmohut nevu siteon meg van elvileg beta giveaway, ha valakit erdekel.
Hát mindenesetre ha amcsikat kezdéskor így rakják bele ott kitör a népharag...mert kb csak egy oszlop az egész... inkább ha teljes akkor tegyék bele...
A megjelenéskor körülbelül annyi tank lesz, mint most, a többit késõbb rakják bele, akár az amerikaiakat. A hivatalos oldalon van egy megjelenési, és egy teljes tank-családfa.
A játék ingyenes lesz de lesznek elõfizetõi csomagok is ill. gondolom aranyat is lehet majd venni
szóval aszt akarod mondani hogy tesztelés után a teljes verzió elérhetõ lesz kivéve néhány extra kiegészítõ? mert akkor ez egy jó játéknak ígérkezik:)
Azt mondja már meg valaki, a Panzer III-asra a 75-ös ágyút miért nem lehet feltenni? Kifejlesztettem, de nem lehet. Ügye, van két fajta torony, akár melyiket állítom be, akkor se lehet.
Valami olyasmit ír ki, hogy : Requiers more load capacity, a fordító szerint valami nagyobb terhelés.
Mit kéne akkor fejleszteni? Másik motort?
Lehet, hogy ha klántag vagy akkor automatikusan a neved elé kerül a klán nickje...
Annyiban elrontanám az örömödet ,hogy az egyik fejlesztõ írta ,hogy az EU betához más lesz a patch. Már pár napja fent kering a zárt részen ez a patch note sött képek is vannak a két új mapról (3. is lehet lesz) ill. az újdonságokról (repair kit,medkit ,csoki,cola stb.). Két új maptól nem vagyok elragadtatva legalábbis képek alapján de meglátjuk mi lesz csak jönne már.
Ezt tudom. Én csak arra hívtam fel a figyelmet ,hogy milyen érdekes dolgok vannak ami a Náci ideológiához köthetõek az átlag ember számára ,viszont a valóságban nem sok köze van hozzá. Mindenesetre annyiban van köze hozzá ,hogy nem véletlenül integetett az a bácsi ki a hírhedt Lazios ultráknak. A hasonlóság miatt az ilyen "elemek" könnyen megtalálják a csapatot.
Ami még érdekes ,hogy a Lazio szurkolóinak van egy dala „Avanti Ragazzi di Budapest” ami a magyarországi 1956-os forradalom emlékére íródott és a mai napig éneklik.
Major changes: - A new turn formation fighting. - Introduced consumables - used while in combat units. Purchase and installation through 3 slots in the hangar to the right of the slot of additional equipment. - Adapted from additional equipment: some equipment will no longer be removed after installation, some equipment is now divided into classes, introduced different value for different types of equipment. - Enter the settings sight. While a test version with a few settings. - Added 2 new maps: Erlenberg and Pagorki. - Back markers "attack" and "Need help". While the test version. - Removed the possibility of transferring the experience with non-elite tank free experience. - Added a message when you try to sell the tank with a crew or a set dopoborudovaniem. - Removed the mortar trajectory from ACS.
Content: - Improved the design of the card "Ensk. - Fixed the minimap on some maps. - Probably fixed a bug with the brakes on the map "Murovanka. - Added more to the destruction of some objects. - Added new effects for different types of destructible objects. - Reassigned hitpointy have destructible objects. - Fixed the excessive gloss trunks of some trees. - Refined and added some sounds. - Fixed the damage model for many tanks. - Fixed some model tanks. - Fixed rotation of the wheels of tanks Pz IV and T-28.
Interface: - Permission for the selective preservation password. Stored passwords are now encrypted. - Fixed bug with nonconservation settings "notice from the other players." - Fixed desync counters before the battle. - 'Guards' armor renamed "Elite". - Fixed a few typos in the text interfaces. - Fixed the inscription "The Battle Begins" hanging throughout the fight. - Fixed message when buying a tank, which is not enough money. - Rewritten windows personal affairs tankman. - Added a separate setting for widescreen. - Fixed an intermittent blurring messages in a hangar. - "Traffic light" armor penetration now does not work through the obstacles. - Fixed small gaps in the window buying a tank. - Now in a hangar displays basic skill% tank without affecting the commander. - Added some types of icons for premiumnyh roadside bombs. - Remaked icons tank in the hangar. - Returned stop rotation of the tower / gun on the RMB in the strategic mode. - The loading screen returned hint of assistance in the game (F1). - Added display of all operations in the pop-up messages hangar. - Added display of armor penetration and spread of damage in the interface (test version). - Fixed the transition from the login to the password by pressing TAB in the window login. - Improved display player stats. - Bugfix: "list of modules will not fit in the window border in windowed mode. - Fixed a bug with opening infookon 2 modules at a single PTP pressed. - Fixed message when you can not install a tower on weight. - Added a dialog to enable the accelerated flow of the crew.
Misc: - Once again fixed bug with "Black Sky". - Fixed some game crashes. - Fixed game crashes when closing message in a hangar. - Adapted from the influence of skill mehvoda on speed and maneuverability of the tank. - Another possible fix caterpillars completely stop the bomb. - Fixed possibility of the simultaneous launch of two clients. - Correction of a large number of small bugs and flaws.
1900-ban még nem ilyen volt a címerük,vagy rosszul tudom?
Na azért a Lazio nem egy szent csapat ezt mindenki tudja. A SS rövidítés helyett bármi más szlogent kitalálhattak volna,de valamiért ez tetszett nekik.A kitárt szárnyú sas helyett is akármi más lehetett volna,de nekik valamiért ez tetszett. A 2-õ együtt több mint félreérthetõ,de valamiért ragaszkodnak hozzá.:)
Egy kérdés,aki bujja velem együtt a fórumokat.
Tud valaki egy patch notes ot mutatni?Keresem,keresem és vak vagyok nem találom.
utolsó off
A másik,hogy Laziót 1900-ban alapították,amikor még messze sehol nincs szélsõséges politika.
Ahogy az AS.Romában az AS. Associazione Sportiva. Egyébként meg Merda Lazio.:P Nade télleg
on Tegnap befigyelt egy IS 7 dev.Szerintem nem nagy szám.Egyébként meg ronda.
off Lazio címerében szereplõ sasnak semmi köze a németekhez az egész az ókori rómához vezethetõ vissza.. Németek is a rómaiaktól vették át.. ahogy a karlendítést is. Az SS meg (Società Sportiva) a csapat nevében.
"A Lazio csatárát, Paolo Di Caniót 7000 fontnak megfelelõ összegre megbüntették 2006-ban, miután náci karlendítéssel ünnepelte a Roma ellen szerzett gólját. "
Ajánlom mindenki figyelmébe a Lazio címerét amin egy kitárt szárnyú sas fogja a csapat színeit tartalmazó címert. ill. csapatnevét: SS Lazio.
Nem igazán érzem át a problémát.Nácinak a nemzeti szocialista párttagokat hívták.Rengetegen voltak,és nem volt mindegyik hóhér. Ez valami olyasmi mint az Árpádsávos zászló körüli mizéria. Egyik sem tehet róla,hogy némely idióta milyen tartalommal ruházza föl. Egyébként csak az elsõ mondatban,írtam nácit,utánna Németnek neveztem.
Többet nem kívánok sem konkrétan ezzel,sem pedig más hasonló témájú dologgal foglalkozni.A topic a World of Tanks-ról szól.
tegnap láttam egy csókát akinek vmi ilyesmi neve volt : a tankom feltámasztja sztálint ( vagy életben tartja )
ja és a legnagyobb fail csata tegnap : részemrõl leoval 2 kill mindenki más 0. VK-k , jagdhpzIV meg ilyesmi csapattársak voltak.
Az még hagyjám, de valaki tegnap Sieg Heil-el köszönt és akkora perpatvart csináltak belõle :) "i press screenshoots and u will be banned" holott tudtommal ez nem tiltott mint a 88. Mi rendszeresen SH-val köszönünk ha valaki pofázik akkor azt mondjuk hogy SH=Shalom :D
Típusonként változó érdemes megnézni a tank adatlapján ill. ha fejlesztesz újabbat akkor annak mennyi. KV nak ez a nagy gyengesége ha nincs supportja biztosan halott.
kihagytam hogy a végsebességük közel azonos. Én SU-85-tel pengettem már 45-tel is.:)
Én páncélvadász ágat tolom,Ruszkit is meg a Nácit is párhuzamosan,hogy legyen összehasonlítási alapom. Nem gondolom,hogy az orosz rosszabb lenne,bár kétségtelen,hogy a németnek több jó oldala van. Német.:Agilisabb,gyorsabban fordul menetben is és helyben is.A löveg nagyobb szögtartományba mozog ha állóhelyzetben vagyunk.Erõsebb páncélzat.Ez minden kategóriánál igaz. Gyorsabb reload nagyobb kalibernél is és valamivel pontosabb lövések. Orosz.: Igazábol egyetlen pozitívuma van a Német tipusokkal szemben,de az nagyon sokat számít. Mégpedig ha betalálunk,akkor a nagyobb lövegek iszonyat pusztításra képesek!:) Én így látom.Persze lehet vitatkozni.
Attól, hogy milyen torony van a gépeden, ahhoz tartozik egy forgási sebesség, a torony páncélozottságával fordított arányosságban áll a forgási sebesség...jó torony lassú forgás...
Ezt még nem láttam, lehet driver gondok... vagy csak úgy megküldött egy királytigris, hogy megbomlott a tér-idõ kontinuum... nem tudom hirtelen melyik a valószínûbb...
Valaki fe ltudna vilagositani, mitol fugg a turret forgasi sebesseg? Mert ~88%-os crew mellett az enyemmel azonos tank korbetancol, o talal en meg a francba ellovok mellette.