Kb. este 7-ig tart a trial hétvége, a magyar rajongói honlapok készítõi nem nagyon nézik a dátumot, ezért mindig vasárnap van kiírva tévesen a hétfõ helyett.
Nem ért még véget a trial hétvége? Mert nekem még mindig megy az accom.
eseteleg még 2 chloro ba blight miatt, vmi bosshoz nagyon kelett, talentelhettem hétvégén ezért:D Ám nagyon jó a chloro, gyakorlatilag dirket heal-t csak vészhelyzetben kell használni, a dmgével siman szintentart mindenkit:))
Én ezt használtam expertekre mikor még játszottam a mage-el (1.1 elõtt). A healjeid alapja a dmged, azt pedig a legjobban a lock ágon tudod boostolni. Lehet necrora is rakni life shiftig, de a dmg kiesés miatt szerintem nem éri meg.
Esetleg archont lehet még felvenni chloro mellé expert healre.
Én a necrot raknám be mellé, mert úgy kapnék 2-3 gyógyító skillt még pluszba, ennek valahogy support-dps szaga van, vagy ez abszolut életképes healer az instákban? :)
Csak tartsák is meg ezt a jó szokásukat... mondjuk szerintem nem kevés túlórát tudhatnak maguk mögött... Van itt olyan emberke aki chlormancerrel játszik?
Igen, az jól látszik, hogy maximálisan figyelembe veszik a community feedback-et a fejlesztésekben/változtatásokban. Ebben bízok én is :)
"The above is the bulk of the changes we plan to release with our next patch. However there is no rest for the weary and we’re hard at work on adding some new PVP gameplay into RIFT. We’ll talk about this in more detail once we have things hammered out. That being said people should expect to hear more about things like PvP open world zone events, weekend events with alternate game mode warfronts, and PvP leaderboards & statistics soon!"
Tegnap voltam River of Soulsban: sima elitek 150k+ hp, nagyobbak 450k+, bossok 3,5kk hp. :) Esett sok fincsi wipe és az egyik guildtag egy mobból elõrántott egy epic staffot, ami nem üti meg gs drop szintjét, de jobb mint ami a t2-bõl esik. Viszont megvagyok elégedve a raid kinézetével, felépítésével (most nem nyavajoghatnak hogy ez túl könnyû lett :D), remélem látjuk még más death eventben. :)
Sagespire serveren guardian oldalon Prophecy vagy defiant oldalon keresel engem, vagy Goxint és akkor Shichibukai. Többi pvp serverrõl nem tudok nyilatkozni.
Pvp szerveren akkor van magyar klán vagy nincs? Mert én nem találok senkit.
Szeretem ezt a hozzáállást
When we set out to get this unveil event in front of you, it was all about some serious ambitions.
Great new types of content to unveil a brand new raid zone. Events that really push the edge of what's possible not just in Rift, but in any MMO of its kind. All within an incredibly rapid amount of time following launch.
In this case, while we did get to "what's possible" we didn't get to "solid gameplay for the entire game universe." The later phases of the event were too concentrated and time-compressed, which caused issues on a number of worlds.
Ambition is important -- It's what keeps us improving day to day, week to week, month to month. But, it's equally important to know when you walked too close to the edge and got cut.
Between our previous experience with zone events and now with world events, we have a much better idea of the range we can create "fun" for at a mass scale in the future, and the steps we need to take to continue progressing the more solid gameplay experiences that only happen in RIFT.
As I had posted earlier, our next world events will already be taking everything we learned, as well as all of your comments about the event, into account. Please do keep them coming -- I guarantee we're here reading them all, weekend or not.
As developers, none of us are happy when anyone who chooses to spend their valuable time in our game feels like they got the short end of our aspirations.
To that end, even if something goes great for some, when it doesn't go great for all, we're going to go out of our way to make it up in some way wherever we can.
We're going to assume that if you are an active subscriber you were intending to participate in the final stages.
1) Operating on that assumption, later this week everyone will be receiving an in-game mail with the River of Souls Event Reward Pack containing:
Symbol of Purity – This item starts a quest you can complete to obtain 250 Otherworldly Sourcestone 1x - Purified Treasure Cache – Contains a random chance of obtaining one of the special world drop event rewards from the day of the event Common – Grave Goods Bag -Unique 20 Slot Bag (NEW ITEM) Uncommon - Shroud of Anti-Life – Lorn non combat Polymorph Rare – Nimble Spectral Horse – 90% Speed Mount Ultra Rare – Swift Spectral Warhorse – 110% Speed Mount Shadetouched Weapon Cache – The starter item for the Rare Death weapon quests. You can choose whichever level appropriate one you'd like. The following two Achievements, since not everyone who was (or wanted to be) present was able to obtain them. Grim Hero Grim Protector
2) The achievement for kneeling to Alsbeth will remain available in her incarnation inside the River of Souls.
3) Additionally, we're also going to continue the Otherworldly Sourcestone drops for the next few days, for those who haven't yet finished off their collections and would care to.
4) And since the question has come up quite a few times -- the ability to complete the quests from the Shadetouched Weapon Cache will continue, such that you're always able to finish them.
We do thank you for your patience with us during this first ever World Event. We know that patience isn't infinite. We do respect that fact greatly, and you have our word that we're listening and reacting smartly for the next round.
- Scott
Az Ascended tagfelvételt hirdet és várja minden komolyabb közösségbe illõ játékos jelentkezését! Ehhez nem kell az ötvenes szint! Minden fejlõdõ játékost szeretettel várunk! A guild azért jött létre, hogy olyan magyar játékosokat fogjon össze, akik kellemes, jó hangulatú közegben, progress orientált programszervezés mellett szeretnék eltölteni estéiket a Rift világában. A han Ha úgy gondolod hogy te a bele illenél a társaságba jelentkezz a forumon!gsúlyt a jól szervezett, jó hangulatban lezajló, minõségi raidekre helyezzük.
Minden téren ószom változtatások. Mm/ assa buff, cc változtatások, expertek végre a meleeknek se lesz rémálom. Trion <3
hopp ez el is kerülte a figyelmem. Hamarosan nagy Patch megint rakat soul balanceval meg rugó lávval! :d
Na mondom én :)
Hey, everyone! After running the EU event earlier today, we wanted to share some preview info for the US on the world event occurring this afternoon.
Here are some things you can do to help make things go smoothly:
1) The event will begin at slightly different times on different servers. (Over the span of 1p-3p pacific - Stay tuned here for potential updates to this time.) Please don't be surprised if it doesn't begin on all servers precisely at noon, or if it begins a little later.
2) Once the event begins, there are event bosses up in all zones at the same time!
3) If you find yourself as part of a zerg that's insanely big to where you're only seeing your tiny area of people on a colossus, move on to a new one or a different zone!
4) You should get credit for the event as long as you participate in anything that's going on, anywhere in the world. You don't need to all be on the same colossus in the same zone at once to win.
Given the popularity of the event and the focus on a specific time, we do expect to see queueing.
Since we are very likely to end up in a situation where we have people queued who could not participate, and people who could not make the finale at all, we're already making sure we have a way to reward people appropriately after the fact. (For both US and EU region players, of course.) Stay tuned here to the forums over the next couple days for specifics there.
In general:
Our servers are good at handling mass events with tons of people in the same zone -- But thousands of people attacking the very same creature does get more than a little hairy. (Though the events will progress.)
We're already taking what we've learned over the last week and today into account as we work on the next set of world events, and will be designing them such that full-server-population flashmobs aren't quite as likely to occur - Both for fun factor and performance.
Equally importantly for the future, we'll be ensuring there are more phases that each last longer , and a more clear progression, to maximize everyone's chance of participating.
Those are our goals -- Fun, rewarding events you can look forward to, and don't have to reorder your life around in order to attend. With your continued help and feedback, we'll definitely get there.
Thanks very much for helping us learn more, as we make it through the end of our first ever crack at an event of this size. It is appreciated greatly.
- Scott
Note: Edited by Ama to update the event times; 1-3pm PDT.
Legközelebb azért nem úgy kéne kinéznie az eventnek, hogy 2 hétig phase1, aztán a phase2-3 lemegy 2 óra alatt, és ha épp nem vagy akkor gép elõtt, lemaradsz róla.
Eventrõl pár kép. River of Souls elég keményre sikeredett azért :D
Nem volt olyan rossz ez az event, bár tény, hogy van hova fejlõdni még. Instát talán kicsit jobban elérhetõvé tehették volna nagyobb réteg számára is, illetve a rewardokon is lett volna még mit finomítani. Mindegy elsõ eventnek 1 hónappal indulás után nem volt olyan rossz.
Az esetleg feltûnt, hogy egy képességnek, így egy idézésnek is több szintjét lehet megtanulni a trainernél? Mert ha nem, akkor irány vissza ovi középsõ csoport, ahol megtanítanak figyelni az apróságokra.
Valami nem világos a necromancer talenteknél. Mi az hogy a summoned pet maximum level 18 meg 36 a másiknál? Nem nõnek velem együtt 50-ig? vagy egy 50-es necronak lesz egy 36-os petje?
"Hi all,This bug is purely COSMETIC and only affects the tool-tips for abilities. The abilities themselves are unaffected, wanted to let you know as soon as we did and appreciate all of your feedback regarding this issue.We have now sent out broadcasts and updated the MOTD to inform players of this un-intended display error.Thanks,"
Csak gondoltam azt is kiemelem :p, hogy abban sem szarok, single target dps meg hasonló ott se hiszem, hogy le lenne bárki is maradva egy mage-tõl, sõt :/ mage ami alatt mindenki pyromancert gondol pedig nem csak az van mindenkinek az jut eszébe, hogy jaj kaptam egy 5-10k-s ütést, az viszont mindenkinek leszarós, hogy ez hogy jön össze :/
Lehet, hogy egy MM vagy sabo aoe-ja durva trashen, de az kit érdekel?!
Valaki tudna értékeket mondani azzal kapcsolatban, hogy instákban/teszt bábukon rugóval vagy warriorral (lehetõleg foként single target dps speccel) miket tud tolni? Az oké, hogy rugók nerfelve voltak meg minden :s de én pve-n nem vettem észre, hogy ott is mindent a magek vinnének. Sõt, nemtom melyik class de rugó ismerõs csinált simán 3/4 aoe dps-em még RD expertbe mobokon mikor én pyromancerként spammeltem az aoe-m (sok mana de jobb sebzés) ami azért szerintem nem rossz, tekintve, hogy mage inkább aoe class mint rugó(bár lehet ez csak az én fejemben van így :D) Single targetrõl meg hasonlókat láttam én eddig :( Már arra gondolok, hogy nem voltak mögöttem mérföldekkel.
Én se értem, már eddig is szívesebben vittek bármi mást expertre, nem véletlenül. Mindenesetre most már minden rogue soult (tank kivételével) nerfeltek. Várom az újabb mage buffot.
Mondjuk érthetõek ezek a bõdületes "balance" próbálkozások, hiszen mind jól ismerjük azt az embert aki ezért felelõs. Warban csupán ~2 év kellett hozzá, mire nerfelték azt a bizonyos classt. Szerinte "fine" volt :d
Azt nem értem miért az egyik legfosabb dpshez kell így hozzányúlni. Nem mondom, hogy pyro szintû EZ módot akarok, de könyörgöm ez egy dps class lenne és még a warriorok is jobbak ebbe -.-
Én csak azért se kezdek más karit. Minden mmoba csináltam altokat és egyszerre 2-3 karit toltam. Itt meg akarok már állapodni egy mellett még ha fos is :d Tetszik az MM meg az assa is és ez nekem elég.
Akkor továbbra is maradok szabotõr ágon. (kecsegek)
Marksman: Swift Shot 70-72 live = 98-102 Rapid Fire Shot 294 live = 414 Empowered Shot 139-144 live = 195-202 Hasted Shot 339 live = 477 Deadeye Shot 442 live = 622
Assassin: Savage Strike 76-79 live = 92-96 Paralyzing Strike 79-83 live = 100-105 Final Blow 396 live = 480 Backstab 95-99 Baneful Touch 217 live = 297 Puncture 43-46 +98 bleed live = 55-58 +124bleed
Ranger: Quick Shot 76-79 Shadow Fire 234-239 Splinter Shot 226 Trick Shot 63-66 Rain of Arrows 1110 Head Shot 350
Nightblade: Fiery Chains 69-72 live = 80-85 Blazing Strike 278 live = 379 Dusk Strike 74-77 live = 107-111 Scourge of Darkness 65 live = 76 Fiery Spike 79 live = 109 Primal Strike 73-76 live = 92-96 Dark Malady 123-127 live = 168-173
Bladedancer: Keen Strike 73-76 live = 100-104 Dauntless Strike 291 live = 399 False Blade 291 live = 399 Compound Attack 366 live = 501 Twin Strike 66-70 live = 91-96 Precision Strike 117-122 live = 161-167 Quick Strike 95-99 live = 131-136 Deadly Strike 380 live = 520
Live az a mai hotfix elõtti állapot a sima meg ami EUn már van. Nem tudom erre mi szükség volt. Ráadásul elbaszták a slip awayt megint. Mondanak itt valamit arról, hogy az AP bugot javították, hát nem majd megnézem.
viszont 5 pont elég a pvp soulba és van detauntod ami alap 1v2 vagy több esetében, 5 seces stun ami téged is stunolna ugyan 2mpig, de kijössz belõle egy flickerrel vagy break freevel, instant root, ami nem jön le sebzésre, disarm, aoe stun, aoe 90% snare + a 44 pontos imba -30%dmg no cc... szóval nem kell oda sok armor, elég sok eszközöd van ahhoz hogy bárkit csúnyán leszopass. hja az meg a másik amit mondtál, hogy dominatorban instant mókus + 5/5 controlled opportunity + cinder burst = instant halál 1v1ben
Valami azzal lehet, hogy a pyro burst dps-e kicsit sok, mikor 2 percenként tudunk olyat, hogy heat wave = sok fireball + mikor van charge egy fulmi meg idõközben, fõleg ha van 10pondot warlockon mint nekem 20% esélyel tuti bejön egy insta cinder :D bárki meghal. Nem beszélve ha pl. egy dominator soul-om van xD De ezek fõként 1vs1-ben vannak így, most ha pl. black gardenben vagy codexben akárhol leáll egy fos 4-5k hp-s (buff függõ) mage még ha gos-ban is, annyira az ért nincs sok armorunk, hogy ne lehessen megölni :D
rogue-okat könnyû kinyírni alapesetben, necrotól féltem csak de rohadt nagy mázlim volt mert fireball után beadta az instant cinder burst-öt és mind2 kritelt, aztán flame bolt+inferno és vége is volt :D
Ez benne a poén, a gos tényleg overpowered mivel nem tudnak se cc-zni, se kimozdítani a helyemrõl és még kevesebb sebzést is kapok, de az emberek 99%-a nem amiatt van kiakadva hanem azon, hogy kap egy 5-10k-s fulminate vagy cinder burst-öt :P
Ha nem erted miert OP a pyro akkor nezd meg egy kicsit kozelebbrol a "ground of skill" kepesseget.