na mégse clericet alkottam hanem egy bard/riftstalker/bladedancer kombót,de hajlok inkább arra hogy valamilyen tank legyek tehát a warriornak milyen szintezésre is alkalmas buildet ajánlanátok?
OFF Régebben lehet hogy volt gond, fõleg a "spec NV" játékokkal. Viszont mostanra már errõl szó sincs, tény én is ATI-t használok de volt NV-s VGA-m rengeted azért váltottam mert egyszerûen az ATIAMD jobb üzletpolitikát folytat és a HD4xxx széria óra messzemenõleg a legjobb ár/teljesítmény kártyákat dobják piacra. Isten ments nem akarok én itt ATI vs Nvidia párbajt kirobbantani :) mindegyiknek megvannak az elõnyei hátrányai, de arról már rég szó nincs mint pár éve volt. Az infók meg elérhetõek a neten lehet mérlegelni és ki ki eldönti magában mire is költi a pénzét. Személy szerint én ár teljesítményben a 6870-et ajánlom egy átlagos magyar pénztárcához, ha pedig nagyon számít a 10E körüli difi akkor a 6850-is nagyon jó vétel. ON
Jó is az, bár növelik majd elvileg az összes mage skill sebzését is, szóval inkább már 5k helyett 4k lesz :D De amúgy VK-nak elég sok mage elleni cc-je van, csak ugye oda is kell érni a közelébe :)
Nyehehe, ujabb VK nerf. Pactok most gyakorlatilag semmire se jok. Discharge: 260 air dmg, nyilvanvaloan OP. Fusion of flesh: 300 hp heal. IMBA Rift shield: 1100 dmg absorb. Huuu, pyro turret fireballja mar csak 3k-t sebez 4k helyett egyszer minden 30mp-ben.
Az egyetlen jo dolog, hogy kevesebb skillt kell kirakni a skillbarra es a class mechanic window-t is ki lehet kapcsolni.
EZ Nekem jobban tetszik, MM-re még kéne 6 pont a 38-hoz de semmi értelmeset nem látok, amire rakni lehetne. Helyette assa krit damage és poison % és damage.
Most néztem egy 38 mm/ 11 nb és a többi assa. Állítólag egész jó pvere
Én is erre gondoltam, de egy RS-assa meele kombóhoz képest kevésnek tûnik a sebzése, bár nem mértem le. Még valami eszembe jutott: NB +15% sárga sebzés, vagy sabo +15% dex, vagy mind2 együtt egy MM mellé, és NB weapon enchantjai? :) Bár az assa túl jó bónuszokat ad magasabb szinteken :(
Valaki mondjon nekem egy jó rogue ranged buildet t1/t2-re, amihez nem kell ranger pet, és nem saboteur(ez a nerf miatt elõre láthatóan nem igazán lesz jó) :)
Nekem 4850-esem van, és nekem sincs vele gondom. Igaz, hogy nem a maxon, hanem "csak" ultrában játszom, de fullHD és semmi gondja nincs. Ha 50 fõs raid üt egy riftet mobokkal, akkor azért leesik az FPS 13-16-ra, de még az is elfogadható egy ilyen idõs kártyától.
Én nem próbálkoznék ATi-val, elég sok gondja volt itt az ATi-soknak a Rift-el a béta alatt, nem tudom azóta mi a helyzet, de én biztos nem ajánlanék Rift-hez csak nVidiát. Ahoz meg, hogy full HD-ban toljad fullon kelleni fog legalább egy 460 1 gigás szvsz.
Itt kint Angliába a 6950-es 2 gigás Sapphire annyiba kerül mint az 560Ti GB oC. Na akkor érted inkább 6950 viszont nem akarok 200 fontot adni egy kártyáért amit használok 2 évig aztán csere. 0-2 évig egy 6850 6870-es is kiszolgál és a 6870-es sz.tem nem olyan rosz és 170 fontért már van itt kint jó fajta. Viszon amia dilemmám ,hogy a 6850n olcsobb mindegyiknél és a 6870 és 560tihez képest nem nagyon marad el. Ahog nézem ár érték aráényban pl a MSI frozenja OC-be elég szépen ketyeg és jóval olcsobb mint a kettõnél. Majd megnézem a fizum mert ,ha véletlen futná rá azért egy 6950 viszont már szépen veri mindent ott már van teljesítmény kül. egyenlõre a 6870 és a 6850 között töröm a fejem.
Szia igen tisztába. csak most akarok venni egy i5 2500 SAndy Bridges gépet és ebbe keresem a legjobb ár érték arányú VGA-t FULL HD.ra és nem akarok a végletekig sokat kiadni érte.... ár érték FULL HD-ra..
ilyen nincs. vagyis biztos van, de szintezni shaman/druid/justicarral szeretnel, mert az inquisitor es caster baratai sokkal downtimeosabbak alacsony szinten (kesobb valthatsz) instaba meg ugyis healelni akarsz, ugyhoyg oda meg puri/szenti kell : ) de az masodik role megvasarlasa eszrevehetetlenul olcso oO
Egy kis könnyítés a castereknek, nem kell ezen kiakadni. Más MMO-ban is volt/van ilyen, és szerintem ott se volt ebbõl semmi gond.
Elég sok erõforrást emészt fel, egyszer feldobták warban teszt serverre hogy kikapcsolják a friendly collisont (tehát aki veled van azon át tudtál menni, aki ellened azon továbbra sem) , elég sokat dobott a teljesítményen de sosem került live severekre mert már a ptsen megcsinálták hogy beállt egy emberbe egy egész bomb warband :D
A "javitás"nak pedig abból a szempontból van értelme hogy a jelenlegi szitu könnyen kihasználható a közelharcosok által, de én veled értek egyet, aki leáll 3 secre castolni amikor egy warrior belevág egy rohadtnagy kétkezes bárdot az meg is érdemli. Sajnos a többség viszont nem, a trion pedig beadta a derakát az idióták tömegeinek.
WAR tényleg jó volt ilyen szempontból(bár ki tuja mennyi erõforrás lehet az ütközéseket számolni és továbbítani minden player felé ilyen mennyiségû játékosnál egyszerre), de az is megoldás lehetne, hogy mondjuk minden egyes bekapott ütés kasztolás közben 10% eséllyel megszakítja a spellt, vagy 0,1-0,2sec-et ad a cast time-hoz(ez nem tudom, lehet így van most is) és akkor mondjuk autoface mint chanelles spelleknél. Gondolom menne is a sírás :) De belegondolva elég zavaró lehet ha varázslás közben gyomron vágnak egy 20 kilós kalapáccsal :D
Mondjuk én wow-ban játszottam mage-el. Pvp-ben ha 5 méteren belül került bárki melee, akkor vagy cc vagy instantok... Nem értem, hogy merül fel bárkiben is riftben, hogy kasztolni akar melee range-ben. Ez ilyen szempontból egy nagyon felesleges "javítás".
Még ami eszembe jutott, le veszik akkor a íjászok minimum lõtávolságát is? Mert nekik is cc-t kell használni ha közel jönnek hozzájuk? :D Vagy a spellekre raknak min 3 métert?
Nem pvp-zek amúgy sokat, csak a logikát nem értem ebben a változtatásban. Magyarázzátok el :D
így van a WAR-ban volt a tutti megoldás, csak pvp-ben volt szilárd test...így városban dungeonben egyéb helyeken nem volt gond belõle.
A legjobban szerintem WAR-ban volt: pvp=nem mész át a tankon, pve=simán átjutsz rajta. Persze nem tudom, most hogy van, az elejérõl maradt emlékek alapján:) AOC-ban engem néha zavart, hogy Dezsõke 1,2,3-tól nem fértem a vendor NPC-hez, mert úgy parkoltak be a hátasaikkal, hogy kommandózni kellett, hogy elcsípd az npc kislábujját, amire már tudsz kattintani.. Ennél jobban csak a full ráállok az npc-re idegesített, nehogy a "gyökérnek" jó legyen..
Toltam AOC-ot és nekem kifejezetten tetszett a test fizikája. Amugy meg anti gank-nek is jó, legalább nem 50 ember üt 1-et:)
Lehet, hogy "realisztikusabb" lenne de... ...milyen hangulatos lenne egy rift eventnél mikor ottvan 50+ player és meg se tudsz mozdulni, vagy nem férsz hozzá az npc-hez mert épp vagy 20-an álnak körülötte...
Több lenne belõle a probléma, mint amennyit javítana. AOC-ban így volt, szerintem nem véletlenül nem vették át.
Látom megkezdõdött a a "ballance" :P meele-el eddig se volt túl sok értelme pvp-re menni, (kivéve titan strike-os champ+void-al) de ezután lehet kukázni is, föleg a rouge meele buildokat.
A másikon átfutásról meg annyit, ne lehessen már átfutni a másikon, engem piszkosul idegesít, ahelyett hogy össze-vissza ballanceolnak, inkább adjanak fizikát a testeknek és meg van oldva a probléma.
Szerintem sem nagy cucc, ha tud castolni úgy, hogy melee rangen belül van akkor ott én csinálok valamit rosszul... De ha nem fog szakadni akkor, amikor 15 méterrõl a háta mögé teleportálok, akkor viszont enrage-elni fogok :D Mert elvileg ugye targetet veszt, ha én phase shiftelek, azaz elvileg szakad a cast.
Az hogy egy retardált ötlet, az alap probléma ugye hogy lehet szakítani a castot úgy hogy egyszerûen átfutsz az emberkén, ezzel tényleg kéne kezdeni valamit, de ez a "megoldás" csak a játék tovább butítása...
De legalább a BW, bocsánat a pyro kap egy szép kis buffot...
"PvP Souls: The cooldown for Break Free has been reduced to 2 minutes. Improved Break Free now reduces the cooldown by 10 seconds per point spent."
Én inkább ezt tartom oltári nagy baromságnak, innentõl kezdve mi értelme van egy cc buildnek (dominator) pvpben. Ne menjünk már el buzeráns wow 1v1 pvp felé könyörgöm...
Hm, ezt nem is láttam, szerintem úgy lett volna jobb, ahogy eddig volt, ne legyen már ennyire cél követõ a tûzlabda, vagy akkor ha be futok fal mögé amikor már ki lett lõve, akkor ne sebezzen :P Meg alapból, ha valaki meele-k közt el kezd cast time-os spellt nyomni azzal van valami gond :D Másik szemszögbõl(riftstalker): elkezdi kasztolni a tûzlabdát deadeye shotot, én meg beportolok a háta mögé, akkor nehogy már ellõje a spellt. Ehhez egy kérdés is: targetet vesztenek riftstalkernél ha az teleportál? Ha igen, akkor az elõtte lévõt vegyétek semmisnek :D Mert gondolom akkor meg szakad bármilyen spell amit nyomnak éppen rám...
PvP combat: Abilities now only check for caster facing their target at the start of a cast - they will still land if a target moves behind you while the casting is in progress.
...
Nem, csak másképp értelmezzük a kérdést. Õ egy olyan kártyát keresett elsõsorban, amin fullHDban megy maxon. És ebbõl keresi a relatíve olcsót. Ha pedig már kiad rá pénzt, akkor érdemes olyat venni, amivel két év múlva is tud fullHDben játszani. És ehhez képest az 50k nem sok. :)
The River of Souls reeks with the foul stench of Death. Alsbeth the Discordant, bride of Regulos, sows her evil will into the soulstream that binds Telara with the afterlife. Dark magic corrupts the spirits within, transforming them into lifeless husks eager to serve the Devourer.
Alsbeth is determined to crush Telara under the tread of the Endless Court, and tear down the Ward to make way for a massive invasion. It now falls to you, Ascended, to beat back the darkness before the world is snuffed out!
Update 1.1 brings a host of changes and new features, and to prepare for its worldwide debut, we are calling on everyone willing to assist in testing the River of Souls World Event. This event introduces the next phase in RIFT’s saga, and will rage across all Telara, culminating in an unforgettable battle with Alsbeth’s forces in Stillmoor... should you survive that long.
Join us tonight (while you still draw breath), Wednesday, March 23, 2011, for a special sneak peek of the event at 5:00PM PST. You will witness the grand finale of the world event and see what’s in store when 1.1 is unleashed. Leveling merchants will be available in Merdian and Sanctum to help you take part in all the action.
Be sure you don’t miss out by grabbing the Alpha client early. Simply follow these instructions and you’ll be ready to go. Remember: any previous characters you had on Alpha will still be available to play, but no live-to-Alpha character copies will be available for this event.
We look forward to welcoming you all to RIFT’s first massive world event. We can’t wait for your feedback, and we’ll see you on Alpha!
Sziasztok. Ajánlanátok egy olyan VGA-t az i5 2500 sandy procim mellé amivel FULL HD-ban jól megy ULTRAn vagy esetleg full highon a Rift játék? legolcsobb vagy közepes megoldás érdekelne full maxot nem akarok költeni a VGA-ra
Nem kell naponta 10-szer belogolni, ha megerõltetõ kimásolni a levelezõbõl a kódot.
Nekem pl napi egy coin lock jött amikor ugye változott az ip-m , néhány embernek állítólag minden loginnél, de én nem találtam túl nagy megerõltetésnek megnyitni az email fiókomat majd beírni egy ötjegyû számot....
sok sirast hallottam rola a napokban - mivel en nem tapasztalom kellemetlen mivoltat nem tudom annyira aterezni, de ez pozitivan hangzik: "CLIENT * Coin Lock: Improvements to better detect logins from the same network location when using a large ISP or proxy service. "
na megint felvitték 24 gbp-re ahhoz képest hogy azt írták márc. 30-ig tart az akcio
en pl félretettem a DA2-t, annyira elvezem a riftet! sietni én sem siettem, de amúgy poén, hogy az utolsó szintek is gyorsan megvoltak semmi szenvedés ilyesmi és rengeteg questet megcsináltam, de még így is maradt egy csomó. szinte gyorsabb volt a 40-50 mint a 30-40 oO