van valaki(k) akik most kezdenék el a játékot? akkor belépnék abba a klánba. ezekben a rohadt mmo-kban mindig mindenki már magas szinten van, mikor én elkezdek játszani, így mindig egyedül maradok és hamar elunom:( így együtt küldizhetnénk, instázhatnánk...
na viszont ha jól látom reggel 5kor elvileg fixálták az eu szervereket érintõ esti lagokat. majd ma este kiderül :)
30ig en is sentinel agon voltam, de a purifier jobban tetszik. Amugy Warden mennyire allja meg a helyet instance-ban - probalta valaki?
Gondolom lesz majd pvp trinket, ami leszedi a cc-t, ha meg nem akkor pvp soul elsõ skill. Bár tapasztaltam én is, de jelenleg nem zavar, amíg nem vagyok 50 semmi nem mérvadó.
Causes your Transmogrify, Mass Exhaustion and Disorient effects to break after the enemy receives damage equal to 5% of your maximum Health, plus 0.5% of your maximum Health for each point spent in the Dominator soul. This only occurs with enemies above 70% Health.
buziskodtok itt az fotm clericekkel, chloromancer a nyerõ -.-
bárd kap ilyen abilitit de csak lvl50en. azért mondtam Neked hogy az még odébb van :
Verse of Joy cooldown 2 Minutes Plays a Verse that rejoices party and raid members, restoring 50 Mana per second, 5 Power per second, 5 Energy per second, and 5 Charge per second. Lasts 15 seconds.
gondolom mage-ek között is van vmi hasonló képességgel rendelkezõ .
Tényleg sok manát igényel, viszont nagyon változatos healjei vannak a sentinelnek. Ráadásul olyan extra dolgokat is ki lehet pakolgatni, amivel instant elcastolja a nagy healjét, vagy 5 bármilyen healing spellt 30%-kal gyorsabban, illetve a single target healek egy kis wardot is feltesznek a heal után. Szerintem a sentinelnél nincs erõsebb healer, de az tény, hogy nem árt mellé valami manapumpáló kari. Van ilyen? Ezt a részt nem ismerem.
Én 30ig riftstalker+assasin kombinációval mentem, szerintem teljesen jól lehet questelni vele, csak 2-nél több mobbal nem nagyon boldogul egyszerre, ha egyesével sikerül húzni akkor downtime nincs, legalábbis most nerf elõtt :( Tankolni DD-t tankoltam, és azon a szinten jobban tartottam az aggrot mint egy warrior, két pullnál ment le 50% alá a hp-m, mert azzal kezdõdött, hogy kaptam egy stunt :) de ott is lehetett volna okosabban csinálni, csak elõször voltam lent és nem tudtam. Wipe nélkül végigmentünk, úgy hogy elõször voltam ott, és tankolni is elõször tankoltam, túlszintezve sem volt senki.
purifier/sentinelt probaltad mar? Nekem ugy tunt, hogy a sentinel joval tobb manat igenyel. 30-on atpakoltam a soul-okat purifierre, es mintha konnyebb lenne a mana management, meg valtozatosabb is a heal. Sentinelnel kb 2 gombot spameltem, es a healing spell hangjatol rosszul voltam..:)
a Role-ok valami hihetetlen modon tamogatjak ezt a bring the player not the class elkepzelest! persze ha a player is akarja, azaz elfogadja, hgoy atvalt masik rolera egy ideig a csapat erdekeben. és 4 role nagyon sok mindent lefed.
Lehet hogy kiszedi, de akkor a visszaváltozás folyamata lassú, nem egyszer volt már hogy fél hp alá levertük ketten egy mage-el a targete mire humanoid formát öltött (persze ez nem valami sok idõ ebben a játékban), utána kap egy stunt, mire az elmulik halott.
Mókusból azért nem jössz ki mert arra lehet speccelni, hogy a mana x %-a bemegy sebzésnek mielõtt kijöhetsz. Én mondjuk imádom a mókusokat mert menekülni sem tudnak ahogy rájuk pakolom az 5 chargeom, aztán boomheadshot :D
Sõt, igazából akkor érdemes majd variálni, amikor eléred az 50-et, és meglesz az összes pontod. Nekem most két role van használatban, egy fejlõdõs-szintezõs inquisitor / purifier és egy instance-pvp healer sentinel / purifier. Ha majd 50en leszek, akkor megveszek minden role-t, és nekilátok variálni, addig ez bõven elég. :)
Akkor most jön az örök érvényû wowos vita - kiszedi vagy nem szedi ki- riftes folytatása? Nekem polyból és fearbõl az elsõ sebzés KISZEDI az ellent, még a dot tickek is.
Hát azért van amelyik megtörik, de néha túl lassan, pl fear vagy mókus alatt sokszor 2-3-4 ütést is be lehet vinni a targetnek mire kijön belõle,ami alatt ugye elég sok hpt is elveszt.
Ez nagy tévedés sokaknak a RIFTel kapcsolatban. Gyakorlatilag 4 azaz négy class (calling) van. Ebbõl kell választanod az elején ami visszafordíthatatlan. Utána már az adott classnál (callingnál) lvl 10-15 környékére (aminek az elérése kényelemesen is max 4 óra) fel tudod venni az összes válaszható osztályt, és pár aranyért bármikor variálhatod, SÕT egyszerre akár 4 különbözõ soult is csinálhatsz ha van elég pénzed (gyk. quatrotalent) amit váltogathatsz is akár pár mp alatt. Az elején igazából tökmindegy mivel tolod, mert minden variáció életképes késõbb meg már azon veszed észre magad, hogy variálgatsz a játékstílusodnak megfelelõen. AZAZ nem kell már az elején mindenféle theocrafy-kat gyártani, fórumokat bújni, soul buildereket majmolni. Bõven ráérsz majd akkor ha már láttad a világot és átlátod hogy megy itt a harc.
Igen, ezt javítani kell majd. Elég nevetséges, hogy úgy ütik végig az embert, hogy semmit sem tud csinálni és a sebzések sem szakítják meg a cc-ket. (Persze az én altatásomnak akkor is vége, ha kicsit erõsebben fúj a a szél... )
Warhoz képest bug-lag téren sokkal jobban áll, orvr nincs de a trion azt mondta hogy raknak bele rvr területet ha a playerek az akarják, warfrontokból (sc megfelelõi) nincs túl sok, de egész szórakoztatóak bár sajnos arra rá kellett jöjjek hogy a pve mmo közönség 90%ának a ctf már bonyolult....
Viszont pvp szempontból a cc nagyon gáz, ugyan van dimisnishing returns, meg a harmadik után immunis vagy, de mivel ez minden cc fajtára külön van ezért ez kb úgy néz ki hogy mókus->mókus->mókus->fear->fear->fear>stun->stun->stun... aztán van még disram, silence, sleep, meg talán egy-két másik xD
Én PvPt a napi questjei erejéig, illetve az 5 win-es questekig nyomom max. Mire ezek összejönnek bõven bejön annyi favor pont ami elég a cuccokhoz,de aki ezzel akar fejlõdni szerintem élvezetes harcokat tud vívni (sokkal rosszabbra számítottam balanace és egyéb tekintetben, de ha van egy kicsi kis csapatmunka akkor kiegyenlített minden). Mivel jelenleg elég hamar behív minden WF így mellette a PvE nem nagyon mûködik mivel pár lépés és behív újra (btw ez egyébként remek lehetõség ha valaki vesztett helyzetbõl menekül mondjuk gankolók elõl, mivel combatban is azonnal be tudsz menni a warfrontra :o).
A PvE szintezõs rész szerintem kimagasló az eddigi MMOk tekintetében is a WoWot is ideértve. Hihetetlen mennyire jól megoldották ezekkel a random RIFTekkel, inváziókkal, ellenséges frakció npc holdokkal, hogy dinamikus legyen minden. Ahogy questrõl questre haladsz szintre észre sem veszed de része vagy egy public csapatnak akik éppen RIFTeket zárnak be vagy küzdenek a városfoglalók ellen, majd kilépsz és mész tovább a dolgodra de közben szintet is léptél valamint annyi pontot is összeszedtél közben, hogy simán megveszed érte akár a kék cuccokat is. AIONhoz képest viszont a ló túloldala már, hogy még mindig abban a zónában csinálod a questeket ami már -5 szint neked, de még így is találsz új helyeket ahol újabb 3-5 küldetés vár rád. A kraftot kicsit sajnálom, hogy ilyen lett. Igazán betehették volna ide is az EQ-s alapanyag minõséget, illetve kraft skilleket gyártás közben.
Az endgame content nagy kérdés még hiszen most ér fel a tömeg csak 50re. Vannak ilyen-olyan infok lásd lejjebb de még korai lenne megmondani, hogy megtartja-e ez majd a jelenleg igen népes elõfizetõi tábort.
Nekem sok a kaszt, nem tudom eldönteni ilyenkor mivel játsszak, warban egyszerûbb volt a választás, de ez feature, majd eldöntöm :) Amúgy lvl 8-ig ugyanolyan mint a war, de valamivel komolyabb a hangulata (greenskin voltam). Kivéve a PVP, ami warban egybõl rendelkezésre állt BG formában, itt még nem találtam meg, talán lvl 10-tõl van.
WAR-hoz képest jó, vannak benne PQ-k meg minden finomság ami abba volt, de olyan szintû pvp nincsen. Warfrontok vannak, meg kisebb open pvp megmozdulások(10-10 ember egymás ellen egy riftért pl), én így 30 szint alatt eddig ennyivel találkoztam.
Van köze a wowhoz, elég sok. De jól döntöttél ;) Közbe tegnap MaRee-ka meglépte a 30-at, juhéjj. Ha már itt tartunk, volt egy kis vita tegnap gchaten a szintezésrõl. Van aki a PVP-re esküszik, van aki PVE, én a kettõ keverékét nyomom, kb 1 óra/ 1 szint megvan így. Ti hogy nyomjátok?
Sziasztok!Mára tervezem a játék megvételét!Kérlek erõsítsetek meg abban hogy jól döntöttem és tényleg jó a játék!Nem szeretnék pofára esni mint amikor szembesültem az Aion grind parádéjával.... Ja és hogy köze sincs a wow-hoz
Sziasztok! Most jött meg a játék és az lenne a kérdésem hogy a bonusz dolgokat amik jártak hozzá hogy tudom megkapni? Gondolok itt a nagyobb táskára és a mountra például.
Üdvözlet
Nem tudom, tudtad-e, de ha napi 2 oranal tobbet jatszol, akkor a memorivezerlo is serulhet, ezert 2 orankent mindenkepp iktass be 1 ora szunetet.
Hát én vegyes beállításokat használok, némelyik maxon van, némelyiket meg teljesen levettem. Az elsõ fél óra a játékban nekem azzal telt, hogy megpróbáljam a lehetõ legjobb beállítást megtalálni. Például amit érdemes levenni az a lighting quality és a multipass terrain. Ezek kis minõségromlást okoznak, de drasztikusan megnõ a teljesítmény!
Lehet, hogy nem annak szánták, de a bárd az egyik legjobb szóló karakter. Questelés közben gyakorlatilag lehetetlen meghalni vele bármennyi mob aggrózik rá, egyedül rifteknél lehet probléma, ha 4-5 elit mob üt egyszerre. És még partiban és pvp-ben is jó.
Amennyiben a "single-ben használható" azt jelenti, hogy szóló PvE szintezéskor mûvészet meghalni, akkor a válasz: kurvajó. Elsõsorban támogató karakter egy rahedli Buff-al és elég kemény csapatra ható gyógyítással.
Amikor beléptem, automatán lefojtotta low renderingre, majd beállítottam high-ra és nem erõlködik, Rifteknél nálam is be be szaggat, de nem vészes, max leveszem mediumra. Az ultra nagyon szép, de nem akarom tönkre tenni a video kártyát
ez a bárd jó valamire? valami nem sablon karit szeretnék indítani. single-ben is használható?
Na igen, gyönyörû a játék, bár nekem lejjebb kellett venni egy "kicsit" a grafikát, hogy rendesen menjen. Fõleg a rifteknél, sok játékossal szaggat be, de akkor nagyon.
persze a kódom az istennek sem akarja elfogadni...
ja ha pve-re megyek, attól még tudok majd 50-esen pvp-zni ugye?
na megvettem! a kódot még nem küldték sajna:'( kinek írjak majd klán ügyben? pve szerverre mennék, pvp nem érdekel.
* You can now set how many quests to track on-screen at once (up to 10) by changing the setting in the Interface -> Display category.
Navégre
* Updated a bunch of Soul ability sounds.
Nagyon remélem, hogy normálisak lesznek, mert megfájdul a fejem 10 perc után, amikor rugóval játszom, annyira idegesítõek a hangok.
Az alpha patcherbõl, ha már szóba került :)
GENERAL GAMEPLAY * You can now link locations in chat! Just like other links, shift-right-click your map or minimap while entering chat text. Clicking someone's location link in chat will place a waypoint on your own map. * You can now swim up using the jump key while also in mouselook mode (default: right mouse button to look around). * Added a custom error if you cannot use a questgiving item. * Raid groups roaming across the lands to destroy non-Rift/Invasion content will see lowered experience rewards.
RIFTS AND INVASIONS * Fixed a bug during Major Rifts where low ranking contributors wouldn't get Planarite. All contributors should receive at least some Planarite. * Reduced the amount of zone event participation required to earn the rare Sourceshards. * Experience for appropriately sized groups relative to the difficulty of Rift, Invasion, and Foothold content has been returned to higher amounts as seen previously in Beta. * Experience for Rift, Invasion, and Foothold content now scales down from these increased levels when very oversized groups are participating – with the net result being that very large groups should see experience values similar to the amounts granted prior to this update. Smaller groups will see increased experience reward. * Added additional fail-safes to ensure Colossi bosses appear at the end of events.
CULT SAGA * Links in the pages of the book 'Clever Kehmeh' have been fixed so all seven pages are readable. * Anthousa Mona and Kaspar Massi have updated character models. Kaspar also has a new voice! * The necklace rewards for the Epic Cult Saga have had their power increased.
ANCIENT WARDSTONES * Quests for Ancient Wardstones are now labeled as such in your quest journal. * After turning in quests at some Ancient Wardstones, a Rare Planar Goods Merchant might appear so you can purchase sweet gear with the currency you just earned.
COMBAT * Abilities and other effects that increase the duration of other effects now do so before that duration calculation is modified by diminishing returns. * You can no longer cycle between ranged and melee weapons while casting an ability.
SOULS * Clerics: Fixed a bug causing some procced heals to consume effects that modify next heal.
ARCHON * Ashen Defense: Corrected the debuff tooltip to match the ability description.
ASSASSIN * Expose Weakness: Fixed a bug so that the charges of this ability are only consumed by physical damage effects. Also fixed so this correctly adds extra damage. * Poison Malice: Removed from global cooldown. Now costs 25 Energy to activate.
BARD * Deafening Music: This ability now updates the tooltip damage numbers for Coda of Fury and Coda of Wrath. * Virtuoso: Removed from global cooldown. Now costs 25 Energy to activate. * Coda of Cowardice: Debuff should now be in the same stacking group as the Archon's Ashen Defense and the Shaman's Vengeance of the Piercing Cold.
BLADEDANCER * Dancing Steel: Fixed so that it includes immunity to knockback when active. * Blade Tempo, Blade and Soul Parity, Dualism, Double Coup: Removed from global cooldown. These now cost 25 Energy to activate.
CHLOROMANCER * Entropic Veil: Will no longer be overwritten by less effective buffs.
DRUID * Satyr: Reduced size of the model; it's now approximate in size to a Bahmi.
ELEMENTALIST * Icy Carapace: Fixed an issue with the ability description and debuff tooltip. They now correctly show damage values.
INFILTRATOR [PvP] * Fixed a number of ability tooltip issues.
INQUISITOR * Soul Drain: No longer applies Clinging Spirit without the caster having spent any points on that ability. Changed tooltip to better indicate that this is a player-based area of effect ability. * Bolt of Judgment: Fixed the Spell Power contribution on ranks 1-9. * Clinging Spirit: Fixed the tooltip to reflect that this only increases magical damage taken. * Life and Death Concord: Description now properly indicates that the effect may not occur again for 6 seconds, rather than 8.
JUSTICAR * Righteous Mandate: No longer blocks itself from being recast on the same target. * Doctrine of Loyalty: Rank 5 now properly removes a Conviction.
MARKSMAN * Hit and Run, Controlled Fire, Close Quarters Combat, and Fire and Forget: Removed from global cooldown. Now cost 25 Energy to activate. * Quick Reload: Removed from global cooldown. * Retreat: Should now put you 20 meters back from your current location at use. * Lightning Fury: Fixed a tooltip error so it properly indicates that this reduces armor by a fixed value, instead of a percentage. Tooltip also now updates when spending points in Collateral Damage. * Fan Out: Tooltip now updates when you add points into Collateral Damage. * On the Double, Gateway: The additional effect making you immune to Snares and Roots (when you've purchased Gateway) is now displayed on On the Double.
NECROMANCER * Skeletal Zealot: Fixed ranks 1, 2, 4, and 5 to properly respawn if it was alive when the owner died in a Warfront.
NIGHTBLADE * Fell Blades: Healing debuff should now be in the same stacking group as the Druid's Spiteful Spirit. * Ebon Fury: Taken off of global cooldown. Now costs 25 energy to activate.
PALADIN * Balance of Power, Tip the Balance: Fixed an issue where these were being additionally affected by Attack Power, making the heal amount greater than it should have been.
PURIFIER * Searing Transfusion: Will no longer consume effects that don't actually modify it, such as Flashover, Enflamed Rejuvenation, or Greater Empowerment. * Life of the Era: Fixed the tooltip to clear up confusion with the radius appearing to be the buff value. * Fiery Blessing: No longer triggers the global cooldown, as the tooltip already claimed it did.
PYROMANCER * Heat Wave, Internalize Charge: Will no longer be overwritten by less effective buffs. * Withering Flames: Increased damage.
RANGER * Fleeting Instinct: Fixed so that it doesn't cause stealth to break when active. * Master Huntsman: Fixed a spelling error in ability description. * Track Beasts, Track Humanoids: Updated the tooltips to indicate that only one tracking ability can be active at a time.
REAVER * Crest of the Abyss: Now properly applies its armor buff.
RIFTSTALKER * Boosted Recovery: The incoming healing bonus has been reduced to 2-6%, down from 10-30%, to be in line with the Warlord ability Figurehead. * Ruthless Stalker, Rift Barrier, Freedom of Movement, Hasted Time: No longer causes Stealth to break when using Shadow Shift, Shadow Stalk, Shadow Warp, and Flashback. * Stalker Phase: No longer causes Stealth to break when using Shadow Stalk. * Track Air Rifts: Updated the tooltip to indicate that only one tracking ability can be active at a time.
SABOTEUR * Carpet Bombing: Taken off of global cooldown. Now costs 25 Energy to activate. * Rapid Setup: Removed from global cooldown. * Annihilation Bomb: Should now deal damage if the enemy is immune to stuns instead of failing both damage and stun components. * Track Constructs: Updated the tooltip to indicate that only one tracking ability can be active at a time.
SHAMAN * Frozen Earth: No longer stacks with other snares. * Courage of the Bear: Fixed the tooltip to include restriction of only maintaining one Courage at a time. * Bitter Wind: Tooltip now explains that this ability does not trigger a global cooldown. * Lightning Hammer: Fixed Rank 7's tooltip. * Endless Winter: Will now show the icon with Show Ability Icons option enabled. * Brutalize: Updated the icon to actually look like a bleed effect instead of using the same icon as Massive Blow.
STORMCALLER * Arctic Blast: Now has a 20 second cooldown. * Improved Electrocute: Now properly affects the cooldown of Electrocute.
TEMPLAR [PvP] * Echoes of Ascension: Now also restores 20% mana. * Blessing of the Stone, Creeping Remedy, Little Off the Top: All of these will now correctly appear with Show Ability Icons setting enabled.
VOID KNIGHT * Discharge: To better fit with desired usage, Discharge has a few new changes. Cooldown has been changed to 8 seconds. Damage reduced to come in line with other large-hit abilities. The Damage effect is now increased by Attack Power, to scale better with characters and gear. * Singularity: Tooltip now displays the correct durations for each Attack Point. * Rift Summon: Fixed tooltip. * Quality Care: Clarified the tooltip on this ability to help explain it better.
WARDEN * Healing Cataract: Fixed a bug causing the mana cost to be calculated as a single-target heal rather than a raid heal. * Crushing Wave: Range reduced to 20 meters. * Overflow: Now with more actual heals!
WARLORD * Intercept: Can now be used on allies that are behind the Warlord. * Aspect of the Elements: Power cost changed to match with other Aspects. * Empowered Strike: Threat generation has been increased to match Leader's Mark.
ZONES
DROUGHTLANDS * Podoxavus is no longer quite so spammy on death.
FREEMARCH * There is a new porticulum at Knight's Stand to make travel around Freemarch easier. We also added a path from one side of Smith's Haven to the other. * Washed Away: Reduced Mayor Jerrin's respawn time. * I Heard a Storm Was Coming: Reduced the Fathomlord's respawn time. * No Mercy for the Merciless: Reduced Iriri the Merciless' respawn time. * Burning Down the Hill: Increased the number of tents that can be set on fire, and decreased the respawn of kerosene urns. Decreased general frustration level by 80%.
IRON PINE PEAKS * Fixed a missing quest - Protector of Your Weak - in the Guardian quest flow.
MERIDIAN * Removed the obsolete reagent vendor. These were not the items you were looking for.
MOONSHADE HIGHLANDS * Hammerlord Post has more generally 'interesting' things going on in it. * Polish to loot tables for Rift events.
SCARLET GORGE * The Living and the Dead: Now with voiceover!
SCARWOOD REACH * In the Blighted Pit, characters with pets should no longer aggro Gnarlbone while he is still behind his energy field. * Rift - Eaters of the Dead: The Sable Broodmother should now be killable.
SILVERWOOD * The Uncovered Grave that can occasionally be found in Treant's Grove is now home to some Undead who don't particularly like their crypt being disturbed.
STILLMOOR * Death faction NPCs are now friendly with their buddies, the Death Rift NPCs.
STONEFIELD * Rift - Deepstrike Summons: Skarn in this Rift event no longer have extra health and damage boosts.
DUNGEONS AND RAIDS * Water, Life, Death, and Air Raid Rifts are now available. * Fixed Raid readycheck behavior. Indicators will now clear properly when leaving a group. Failing a readycheck now has a sound effect. * Fixed a bug with parties disbanding and reforming inside an instance not being properly joined to that instance.
ABYSSAL PRECIPICE * Iceclaw Skuttler's Shell Shock no longer crits, and has reduced damage.
FALL OF LANTERN HOOK * Rorf's Infected Wound should now properly remove when the target reaches full health.
KING’S BREACH * Flesheater Autoch’s Wounding Charge now deals less damage.
RUNIC DESCENT * A number if item drops in this zone were set to an incorrect level. These have been corrected and items upgraded to match with their new, proper level requirement. * Eliam the Corrupted: Fixed a bug where Wretched Souls were not casting Wretched Union during this encounter.
PVP/WARFRONTS * Whitefall Steppes: If you manage to get the other team's Sourcestone into your own starting area, it will return to its spawn point. * Rewards from Warfront quests no longer have a required level to use. * Embrace the End: Quest now rewards The Moribund notoriety, instead of Eldritch Seekers. * Quests that require winning 5 matches of a given Warfront no longer give multiple updates for each member of the raid who is on the quest.
CRAFTING * Expert Dungeons now drop recipes for Apothecary and Runecrafting. * Parchment and Vellum recipes are once again available from any Artificer Trainer. * Planar faction merchants now have new Runecrafting recipes. These include Planar resistance runes and, in some cases, unique-flagged Planar runes. * Recipes purchased from Planar faction merchants can no longer be resold for silver. * The Runecrafting Artisan Store now offers some new Master level recipes. Pure stat runes for weapons and three unique Planar runes have recipes for sale. * The Apothecary recipes offered by the Arcane Hand, Dragonslayer Covenant, Order of Mathos, and Icewatch have been changed. Heroic Manasurge Vial, Heroic Fortified Vial, and Heroic Enduring Vials have been removed. New recipes for Heroic Warding Potion, Heroic Philter of Power, Sheepish Concoction, and Exalted Bottle of Tricks have been added in their place. * Removed faction requirement to purchase Runecrafting and Apothecary Artisan recipe scrolls. * Fixed an issue where the Light Seafoam Dye recipe scroll required 90 skill to use instead of 110, which was the recipe's actual requirement to craft. * The Favor quartermasters in Meridian and Sanctum now offer Runecrafting recipes for Valorous Runes. * Fixed an issue where Rugged Fabric was not combining properly into Processed Cloth. * Updated Riding Chaps, Insoles, Padding, and Whetstones. All of these temporary items now have a duration of four hours, rather than 5-30 minutes. * Recipe for Ceremonial Visage now requires Stillmoor-appropriate drops instead of Iron Pine drops. * Soft Tissue Boots can now be Runebroken. * Werewolves can now be Butchered. * Renamed Icebound Tear to Icebound Heart. * All items sold from Vendors can no longer be Salvaged or broken down with Runebreaking.
ITEMS * Fixed a bug causing some items to reset their cooldowns when teleporting or logging out and in. * Potions that grant Charge now display what they're modifying in the combat log. * Iron Claw Shooter: Fixed so it boosts Attack Power instead of Spell Power. * Amphibious Brew: Corrected duration to 8 minutes. * The PvP reward, Diminishing Helm: This was improperly set as a breastplate. Fixed it to go on your head instead.
GRAPHICS AND AUDIO * Changed overhead PvP Quest icons to be color coded based on faction. * Added new PvP mouse cursors. * Fixed missing projectile effect on Flame Spear. * Improved lighting for more natural-looking character skin. * Updated a bunch of Soul ability sounds. * The 'UI Volume' slider no longer affects non-environmental background noise anymore. * Additional volume mix tuning for relative loudness/quietness of audio. * The camera should work better with underwater clipping, making it so you aren't seeing above and below water at the same time.
COMMANDS AND MACROS * When replying to a tell, you can now hit Tab to cycle through names of people you’ve recently received /tells from. * The macro system now supports the /suppressmacrofailures command, which will block the "Can only cast one ability per macro" and other messages generated by any commands following the /suppressmacrofailures entry. * A macro's #show will now work after training up ranks in a #show'n ability. * Fixed mousebutton 3, 4, and 5 + a keyboard modifier key (SHIFT, ALT, CTRL) not working very well when bound to an action bar. * Also fixed mousebutton 3, 4, and 5 hiding the cursor. * /wink correctly prints the wink emote text, rather than /flirt's. * Substitution tokens such as %t, %R, etc, now work in /tweets.
UI/SETTINGS * You can now set how many quests to track on-screen at once (up to 10) by changing the setting in the Interface -> Display category. * The mouse cursor should now correctly change to the glowing or greyed out gauntlet to indicate whether you can cast a spell on a ground target, Salvage, or Runebreak. * The Auction House now properly saves and displays the duration of the last posted auction. * Planar Augments are now removed from the Crafting display after they’ve been used to create an item. * Moved quest log indicators to the correct location for quests that group members are also on. * Friend login/logout messages are now displayed in the chat window. Added an option under Social settings to toggle these notifications. * Edit Layout mode: It's now possible to enter decimal points into the scale/alpha setting boxes. * Additional Edit Layout improvements. * Mount icons on toolbars will now properly grey out when inside instances. * We also display a better error message when you're blocked from mounting in an area, rather than 'Invalid Target'. * Added support for additional Turkish chat characters.
A PVE oldalhoz szólnék hozzá mivel nekem eddig összesen 2 PVP killem van (0 halál) azt is azért sikerült összehozni mert egy bug miatt szegény defiantos párák bespannoltak sanctum elé és kb. 3 másodpercig éltek.
PVE-ben a lvl50 elérése kvázi a tutorial végét jelenti. Ez volt a célja a kiadónak és ezért van az (eltekintve néhány azóta befoldozott exploitról) hogy az igazi HC emberkék néhány nap alatt elérik a lvl50-et.
Az endgame-t nem látta senki néhány kiválaszott alpha hozzáféréssel rendelkezõ emberkén kívül mivel csak azok tudtak pl. raidet tesztelni.
Engame lehetõségek: - összegyûjteni az összes achievmentet, elég grind szaga van de sokak számára jelent komoly elérendõ célt. - a dungeonok expert módban történõ szétfarmolása. Ide tartozik az elõzõ pont is mivel sok achievment van arra hogy milyen körülmények között teljesíti valaki az expert dungeont. - az expert dungeonok rare recepteket, nyersanyagokat, lila cuccokat dobnak. A repceptek és az anyagok segítségével az igazi HC crafterek raid rift lure-t tudnak összekalapálni amivel raid riftet lehet nyitni. - Ezeknek a raid rifteknek a farmolása még több receptért, nyersanyagért és lila cuccért. - A raid riftben felszerelkezett játékosok mehetnek Dragonscale-t ütni (jelenleg az egyetlen 25 fõs raid a játékban)
Mivel 6 sárkány van egy egy a 6 plane-hez ezért várható hogy elébb utóbb mind a 6 sárkányt nyakon kell verni. Hogy Regulust hogyan küldjük sarokba arról még nincs hír.
A devek szerint igazából az endcontent a fentieken kívül a devek által felügyelt és indított dinamikus eventek sorozatából áll, valamint az igen "agresszív" content update-ról. Az agressziv azt jelenti hogy mégcsak pénteken lett world wide elérhetõ a játék de már mától kinyitották az alpha szervert egy kis idõre hogy a játékosok tesztelhessék az elsõ content update-tet.
Nem kevés benne a tartalom. Egyszerûen megmondta a trion hogy nem akarják azzal szivatni a népet, hogy hónapokig tartson felhúzni egy karit 50re és grindfestelj életed végéig. Endgame tartalom állítólag van benne dögivel. Egyébként meg a pvp-t felesleges megítélni az alacsonyabb szinteken lévõ unbalance miatt. kutyát nem érdekli pl hogy a sab oneshotol 20as szinten, ha 50esen már más a helyzet.
Sziasztok érdekelne egy vélemény az endgamerõl. Sokfelé olvastam hogy aki headstartolt, az már márc elején már maxos lvlt simán elérte. Ez komoly? Ennyire kevés tartalom van benne, és ennyire könnyü? Betával játszottam anno 42esig toltam de ott egyszerüen meguntam, és abbahagytam tartalomhiány és ismétlödés miatt. A pvpn mit változtattak? Még mindig unbalaced az egész? Anno tankot csináltam és melee-vel semmi esélyem nem volt rangedek ellen. Az endgame után pedig csak a pvp marad.. Nameg defiantként mindehol alulmaradtunk mert alig volt aki azt az odlalt válaszottta. Eleinte a rengeteg hype miatt gondolkoztam rajta megveszem, de igy utólag egyre több negativ kritikát látok ami elgondolkoztat.
A startupmedia.co.uk-tól csütörtök délután feladott dobozos RIFT ma be is futott, ha valakinek segít ez az infó. :)
Köszi a választ, amúgy az ismerõsõm az alapján ítélte az õ pyromancer dps-ét jobbnak mert valaki egy elõzõleg említett dps mérõt mutatott neki akinél õ tudja, hogy jobb mert már volt vele és lehúzta az agróját :s Amúgy most olvasom rift fórumán a különbözõ threadeket és ahhoz képpest, hogy még csak pár napja indult el hivatalosan elég hosszúnak gondolok 20 oldalnyi hacked account szobát... :s vagy ez minden p2p-nél így lenne?
így van. melóban vagyok, csak felnéztem egy pillanatra kérdezni valamit, itt melóban ennyire van idõm:P mmo-zni meg van idõm igen, otthon, de most nem otthon vagyok...
Nem mondtam, hogy bannolni fognak. Csak nehogy legyen benne olyasmi is, ami nem tetszik a Trionnak. :) Speciel én nem szeretnék látni dps metert és hasonlóakat a játékban. Tudom, egyéni szoc prob. :)
Ne használj billentyût mikor írod a user/jelszó párost :D Erre van a on screen keyboard. Ha paranoia roham elõveszi az embert akkor Windows 7 alatt indítsa el az osk.exe-t és vígan gépelhet. Windows XP alatt is van ilyen csak ott nem tudom hogy hogyan hívják.