Biztos, hogy nem az. Nekem sima 4Gb ramom van, alt-tabozok is sokat, néha elindítok a háttérben mást is, vagy le is töltök. Semmi baja, sztem a memóriakezelése teljesen jó.
A Vista egy rakás szar, sztem cseréld le Win7re. Én Xpt használok, és nincs ilyen gondom szintén.
Nálam sajnos nem megy 10-14 órát crash nélkül. A kezdetek óta (már a bétában is) átlag 2 óránként lecrashel a játék. A tippem az, hogy memory overflow-ja lehet, kb. ennyi idõ alatt telik meg a memória, amit a játék elfelejt rendesen kipucolni és egy idõ után crashel miatta. Tipikus MMO programozási hiba. Sebaj, 2 óránként megy a Crach Report nekik, addig fogom spammelni így a fejlesztõket, amíg ki nem javítják ezt a hibát :)
A többiekkel konzultálva a TS-n arra a következtetésre jutottam, hogy valószínûleg a Vistával akadhat össze. Win7-nél nincs ilyen jelenség.
Igen, van magyar közös chat a Steampike szerveren. Írd be a chat-be: /join hun
Van még egy hasznos chat parancs: /chatwho x X a chat száma, amelyikre kíváncsi vagy. Ez a parancs kilistázza a személyeket, akik az adott csatornán fent vannak.
Nézd meg a configom és megkapod a választ. Húzd meg a CPU-dat 3 giga fölé és kurvára fog menni hidd el. azoka procik gyári hûtõvel is bírnak annyi húzást. Jó nem Ultrán ,de High-on simán
Négymagos AMD proci, ATI egymagos 4870, 1920*1200-as felbontás és felvétellel együtt is így fut: Youtube-on keress rá "GamerFritz RIFT - Bard Warfront PvP" (Original-ban érdemes nézni és tudom, már volt :D )
Nagyobb eventnél érezni az lecsökkent FPS-t, de egyáltalán nem játszhatatlan, mint anno a WAR-ban volt.
Nekem E7300 3.2-re húzva 4 giga ram és 9800GTX+ Gainward Golden Sample. Full Hd-ba Highon árnyék nélkül 20-60 Fps között.. De Rift inváziónál se megy 20-30 alá az FPS.
Lehet,amatõr kérdés és volt is már,de:a Steampike-on van valami magyar csati vagy valami?
Ja és a WAR vagy uram bocsá a WOW karaktermodelleket nem szabad a RIFT-hez hasonlítani.... Itt egy-két zsák poligonnal többet toltak bele fejlesztõk.
Hát erõsen függ a megcélzott felbontástól. Nekem fullhd-ban az ATI5870-es invázió esetén igencsak visszaesik 25-30fps környékére míg amikor nincs semmi akor 60 körül mozog. Igaz ultra minõség mellett és úgy csutkára van tolva a látótávolság az objektum detail, meg a növényzet.
új kártya tervbe van véve, de nem tudok most egyszerre kártyát meg játékot is venni, remélem nem lesz gond vele. Összehasonlításként WAR-ban a város/zóna invázióknál sem szaggatott a játék, pedig full grafikán toltam és ott aztán tényleg volt pár száz ember egyszerre. Jó tudom hogy az 2 éve volt, de na :) Érdekes hogy a mostani gépemet azért vettem, hogy tudjak WAR-ozni, most pedig azért fogom lecserélni hogy tudjak Riftezni :D
Én addig nem cserélek, amíg nem indokolja valami. Ez még nem indok, mert ha nagyon szaggatna valahol, akkor ultrából visszaveszem mediumra, és máris szalad (mondjuk raiden, ahol úgyse a tájban gyönyörködsz). :)
Bazi nagy invázióban voltunk tegnap, és ott leesett az FPS, 11-16 volt. Kicsit szaggatott, de bõven játszható volt. Ja és 2 raid volt a képernyõn, plusz a mobok. Simán elég a 4850-es ehhez a játékhoz.
Gigabyte GA-EP35-DS3 DualCore Intel Core 2 Duo E8200, 2666 MHz (8 x 333) 3584 MB (DDR2-800 DDR2 SDRAM) ATI Radeon HD 4800 Series (512 MB)
Ezen el fog futkározni? Aion, WoW, Lotro full grafikán vígan ment, remélem ez is jó lesz.
Az az igazság, hogy nálam ez a game óriási mínuszból indult. Egyszerûen borzalmasnak találtam. A kezdõzóna ronda, unalmas, semmi extra. Aztán magamra erõltettem, hogy továbblépjek, és harmadik nekifutásra már el tudtam hagyni a tutorial mapot. Aztán szépen-lassan észre se vettem, de elkezdtem játszani vele. Jött a start, és akkor már eldõlt, hogy megveszem. Azóta ez az érzés még erõsebb lett, egyszerûen abbahagyhatatlan játék. Sõt, JÁTÉK, ahol a fejlesztõk a szórakozást helyezték elõtérbe. Minden pont annyira egyszerû, amennyire még nem zavaró, és arra ösztönöz, hogy ott legyél. A grafikus designerek hihetetlen munkát végeztek, Gloamwoodban a vízimalom eddig a csúcs, és az az atmoszféra. A hangulat elsõ osztályú. Amikor éppen kezdenéd megunni a questelgetést, akkor nyílik egy rift melletted, és azon veszed észre magad, hogy ott hentelsz, és mész a következõhöz. Aztán megunnád a riftezést, és hopp, pont egy quest területen vagy, úgyhogy folytatod a questeket. Beszarás. :) A technológiai háttér meg... nem tudom, hogy indult-e valaha MMO, ami ennyire stabil volt. Sehol egy bug, egy crash, semmi. Félelmetes, hogy ilyen playerbázissal így el tudott indulni. Simán, mindenféle memóriaprobléma nélkül lehet folyamatosan 10-14 órákat játszani vele. Zseniális munka lett.
Ameddig a digitális preordert veszed addig jó vagy.
Köszi, akkor mindegy végülis, megveszem délután és szedhetem is. De ugye nem kell a megjelenésig várnom ha most megvettem, hanem már kezdhetek játszani?
Ha már megvetted akkor a trion account oldalon is van link a játékra (nagy zöld gomb "DOWNLOAD CLIENT" felirattal) innen is letöltheted: Headstart page
De ha még nincs meg a játék akkor nem fogd tudni letölteni mert ezek a linkek csak a patchert töltik le, amibe be kell jelentkezni egy érvényes loginnal és utána fogja a patcher lehúzni a teljes klienst (8.32GB full speeddel jön, nekem kb. 1 óra alatt volt lent)
A játék körül nincs akkora felhajtás (pedig simán vannak annyian, mint anno az AoC, a WAR és az AION kezdetekor), ezért egyelõre nincs olyan elvetemült, aki csinálna egyet.
Ja, bocs a dupláért, de direct2drive-on is le van értékelve, hátha valaki még nem döntötte el hol vegye meg.
látszik hogy munka nap van , egybõl pörög a topik :D
MaRee
Rift launchert szedd le , max speed-el jön le a cucc, nem kell aggódni.
Hát ez nagyon faszán hangzik így, alig várom hogy belogoljak! :) Remélem gyorsan lejön a játék és nem kell 10 órát várni rá :D Valaki esetleg linket tud adni ahonnan a klienst le lehet húzni?
Egy callingon belül 3 soult vehetsz fel és közöttük szabadon oszthatod szép a talentfában a soulpontjaidat. Kb 16-ra silverwoodban questek során megszerezheted az összes soult és utánna szabadon kombinálhatod õket. Addig lehet egy soult lecserélni mig nem raktál rá pontot. Ha viszont van rajta pont akkor egy trainer kevésnyi gold ellenében resetelheti és akkor újra lehet osztani õket.
Minden soult megszerezhetsz egy callingon belül, de egyszerre csak 3at használhatsz, és 4 role-t rakhatsz össze, azaz 4 soul leosztást, amik közt 1 kattintással lehet váltani.
Ja felesleges a vita azon hogy ki mit "lopott" el. Hiszen az ami jó azt miért ne lehetne átvenni. Szerintem már az óriási elõrelépés hogy ez a játék MEG VAN CSINÁLVA. Nem érzem magam úgy mint máshol ahol fizethetek a béta tesztért. Itt pedig minden mûködik. Tegnapelõtt volt az ELSÕ kliens crashem. De ez is tökéletes át van gondolva, éppen egy riftet zártunk be és már kattintottam volna a zsákra a lootért mikor kifagyott a kliens. Madj feldobott egy ablakot, bocsánatot kért hogy elszállt elküldte a bug reportot, és VISSZALOGGOLT oda ahol kifagyott (éppen órán felüli sor volt egyébként) és még lootolhattam is.
Nálam ez az óriási különbség a többi játékhoz képest és az amiért élvezetes vele játszani.
Úgy olvastam még régebben hogy erõs ranged uralom van a játékban, ez mennyire igaz? Mennyire balanceoltak a kasztok? Tudom hogy új játék még nagyon, de azért kíváncsi vagyok.
Egy callingon belül több soult is "felvehetek"? Necromanceren gondolkodom jelenleg :)
ez anyira értelmetlen összehasonlítgatás. a wow meg a cataclysmot majdnem teljessen a WAR ból emelte át ... na de ki nem tojja le.
ha jól sikerült valami lopják el. különben meg már az is csoda ha ki tud valaki vmi egyedi dolgot találni mint pl. ez soul rendszer ekkora MMO felhozatal melett.
Elméletileg ha egy gombot sokiág egyfolytában nyomsz és nem történik más (pl. space-n könyv) akkor már az is AFK az utolsó patch óta. Ja és az is amikor craftolsz és mondjuk rányomod a 50 tin ore-ra a craft all gombot, mire vége lesz már AFK-ban vagy. :D
A "ki se loggolok többet" megállapítás megvalósítása igen csak nehéz lesz szerintem. Ugyanis a játék 5 perc tétlenség után a chat-en figyelmeztet arra, hogy 15 perc AFK után kidob a szerverrõl. Vagyis kb. 15-20 percenként ki fog vágni, ha nem vagy a gépnél. És utána jöhet az újabb queue :(
Én egy megoldást találtam erre a hétvégén, amikor IRL dolgaim elszólítottak a gép melõl, hogy kerestem egy olyan sarkot az egyik városban, ahol az autorun használatával a karakter nem egy helyben futott a falnak, hanem közben (az emelkedõ miatt) állandóan le és fel pattogott. Mivel ezt mozgásnak értelmezte (a helyben futást önmagában nem), ezért nem vágott ki.
A TS-n hallottam olyan megoldást is, amely szerint a space-re tesznek valami tárgyat és mivel az egyik gomb folyamatos lenyomás alatt van, ezért ekkor sem vág ki. Ez utóbbit én magam sose próbáltam még ki, nem tudom se megerõsíteni, sem megcáfolni ennek a megoldásnak a mûködõképességét.
ja nem azt akartam írni, hogy nem az hogy másolt, hanem hogy szinte egy az egyben másolt! pl az assasin! gyujts az 5 kombopontot es durrantsd el, lehet damage, attackspd noveles, dot, stealthelj, sapolj, stealthbol backstab, stealthbol stun, stbstb talenten lesz vanish stb stb ez dúúúúrva (de jó)
Valóban sok helyrõl másolt a Rift játékelemeket és szerencsére mondhatjuk azt, hogy milyen jól tette. Egyrészt, hogy át mert venni egy-egy elemet más MMO-ból, ami ott már bevállt. Másrészt mert jól csinálták meg a "másolást". Minden mûködik, minden játszható, minden élvezetes a játékban. Így ugyan sok eredetiséget nem tartalmaz a Rift, de cserébe sok olyan elem van már a játékban, amelyek összességében egy igen hangulatos és játszható MMO-vá varázsolják.
Azt, hogy milyen elemet honnan másolt, igazság szerint értelmetlen és végtelen vita lenne. A legtöbb feature-nek az eredetét is nehéz meghatározni, így egy olyan öreg MMO róka, mint én aki (5+ év és tucatnyi MMO után) oly sokat látott már, csak mosolygok az olyan megjegyzéseken, hogy ezt is, azt is a WoW-ból vagy akármi másból másolt ez-meg-az a játék. Ha az eredetiségeket feszegetjük, akkor a WoW is egy copy-paste-egyszerûsítés elvén készült az Everquest alapján. De ha az EQ1-et nézzük, az is vett át elemeket sok más játékból. Szóval ennek a kérdés sorozatnak nem lenne vége sosem IMHO :)
A PvP szerveren játszó társaság egy része játszott a WAR-os Prophecy-ben, így részben igen a válasz a kérdésedre. Az alábbiakban kifejtem, hogy miért részben.
A WAR-os Prophecy csapat egy része PvP szerveren (Sagespike EU PvP) játszik több más magyar játékossal egyetemben, guild-jük neve: The Prophecy. Saját fórummal és Teamspeak 3 szerverrel rendelkeznek. infó itt: Prophecy Fórum
A WAR-os Prophecy másik része PvE szerverre (Steampike EU PvE) szavazott és Infernum Guild néven játszanak. Saját fórummal és Teamspeak 3 szerverrel rendelkeznek szintén. infó itt: Infernum Guild Honlap
Így bõség zavarában egyaránt játszhatsz mind PvE, mind PvP szerveren, mindkét helyen találni fogsz régi ismerõst szerintem. :)
Tök szopacs, mert Psztívék pve-re mentek, ti meg pvp-re. Most a pöcs tudja melyik legyen. A csapat másik fele meg a tera-t várja. Gero, guardian oldal?
Új vagyok, tervezem a megvételt. Szeretnék indítani egy rugó dps közelharcos karit. Milyen soulokat érdemes összerakni? Ez szerintetek jó?
Ja, egész hétvégén játszottam kb 2 órát, végre odajutok és másfél órás sor... Ki se logolok többet.
No, most csak másfél órás a sor... még mindig ciki..
http://kalmarsguide.com/ Tessék 4 nap alatt lvl 50 könyvben:D Ez azét durca. Nem tom ez kinek game.
Megvárja míg hozzá hasonló 19 másik kocka felér hozzá 50re holnap és begyûjtik a first killeket a raid instákban. Mivel bevallottan nem a szintezés a játék hanem az endgame raiding esetleg PVP.
Én inkább sajnálom mint gratulálok neki. Most mi a faszt fog csinálni magában? Megvette a játékot aminek szórakozást kellene nyújtania neki legalább egy hónapig, erre 3 nap alatt befejezte. Gratula agyhalott.