Ha úgy mûködik mint a kis riftek, akkor oda kell menni és csapkodni a mobokat amiket az ellenség áthozott, ezzel lopod a jutalmukat is érte.Ezt nem fogják jó szemmel nézni és elkezdenek csapkodni téged-> pvp flag aktívvá válik náluk, innentõl visszajössz a guildeddel és mehet a bunyó :D
Nem akarok találgatni,de ha igaz az ,hogy Rifttel ellenség is át tud jönni csatázni . Gondolom amikor átjönnek akkor PVP-aktívak lesznek aztán lehet zúzni õket. de mondjuk igen PVE-be elég érdekes lesz world PVP-i,ha csak nem fogják kellõ képen jutalmazni a world killeket úgy elõre megjósolom,hogy ki fog halni mint nem mondom ki a nevétben. ott is eleinte kafa volt aztán a kellõ díjazás hiányába elhalt a dolog. Bár remélem nem lesz ugyan az a 30-on megjelenõ Warfront ,hogy mint av-ban mind 2 oldal a saját szemszögébõl nézve jobb oldalt fut felveszi kristályt és vissza fut. ki a gyorsabb elven. 1-2 deferrel akin áchargeoltunk 8)) Beta 6 utolsó ilyen warfrontja így nézett ki 8))
Nincs sok bajom az eddig látottakkal (+semmit nem tudok az endgame-rõl), de engem ez a szöveg valahogy nem vág földhöz. Meddig lesz az fun, hogy randomba lepop-ol 100millió mob a térképen és akkor azokat kell ölni néha? Pláne egy PvE serveren, ahol még hozzá sem tudsz szólni, ha valaki csinál valami eventet az ellenséges frakcióból.
"One of the things that makes Rift different from other MMOs is ... – The dynamic content systems that provide us the ability to create invasions, events of all sizes, ancient wardstones, colossi, and rifts"
De valaki értelmezze már azt ,hogy az mért jó ,hogy RIFT oldalán 50 Euro, Steamen is 50 Euro. Akkor Angliába ,hogy lehet 27 euro(tudom dobozos, de akódot elõre küldik 24 indításhoz aztán a cdkey meg jön kezdésre max egy nap késé.) . esküszöm nem értem a logikát.
Akkor hívnak csak föl, ha az utóbbi nem tudom, kb fél évben regisztráltál, és még nem rendeltél semmit. Ha már rendeltél, mint én 1 éve tõlük vettem az STO-t, akkor nem hívnak föl se a UK, se a US oldaltól (mivel a 2 példány egyikét az egyiknál, a másikat a másik oldalon vettem). Az adó meg akkor is van, ha nem adod meg a -20%-os kódot, ha megnézed, úgy az alap 59 dolcsira rápakolja a 25% adót, szóval 74 dollár lesz belõle a checkoutnál.
Na ez az ami NEM mûködik. Beírod a kódot, megadja a kedvezményt aztán rászámol ugyanannyi adót ha külföldi vagy. Ha meg azt hazudod hogy USÁban élsz akkor a bankkártyás vagy paypalos fizetésnél hasalsz el mert a bankkártya kódódból kiderül hogy magyar, emiatt azt irja ki hogy nem tudott validálni téged és hívd fel a supportot.
Ha pedig a UK oldalról próbálnál meg rendelni, ott kér egy UK telefonszámot amin TÉNYLEG felhívnak és megmondanak egy PIN kódot amit be kell írnod a weboldalon különben nem engedi az oldal kifizetni a cuccot.
Viszont ha valaki mer egy kicsit kockáztatni mint én, az tud egy USÁban lévõ orosz sráctól rendelni paypalon keresztül. 46$ a collectors és 36$ a sima plusz erre rájön még a paypal utalási díja ami kb. 2$ és neked kell fizetni. A srác csak egy kulcsot küld emailben. De még nem merem ide beírni az emailcímét amíg nem mondja hogy okés.
Nekem azt írta, hogy van rá adó, és ki is fizettette velem szombaton, így nem 48, hanem 60 dolcsi volt a játék. Volt olyan ismerõsöm, akinek állítólag szintén kiírta, hogy van adó, de csak 48-at vont le... Szóval nem tudom, eléggé érdekesen mûködik ez az oldal. Magyar számlázási címet adtunk meg mindketten, lehet, hogy amcsi címmel lehetne trükközni.
Mivel a számlán a 8500 ft-nek megfelelõ dollár van, így nem hinném hogy pakol rá. Másnak se pakolt rá adót, úgyhogy kicsi az esély rá, hogy pont most fog :) Maximum ha van telefonos megerõsítés, ott lehet elhasalni.
Tell a pal US. Hivatalos fórumon vannak emberkék akik reklámozzák a kódjukat amivel 15% engedményt kapsz d2d-n. A linken lévõ kódot kell checkout-nál beírni. Persze egy rift legyen a kosárban :) 8500 huf így kb a standard digitális verzió.
Nem tudom Én most c sima riftet akarok szerezni a lehetõ legolcsóbban. Nem izgat az a pár bónusz,extra dolog. egy müködõ sima RIFT a cél és ennyi.
Nekem meg egyszerûen ellopták az age of conan rendelésemet, de a game 2-3 héttel a várható megérkezés után bejelentésre visszautalta a játék vételárát a számlámra, szóval veszélyben nem érzem magam. Ha csak doboz lenne akkor én sem vettem volna meg így, de a 8 Gb pendrive-ot meg az egérpadot napi szintem használom majd úgy is. Szóval ennyi többlet árat nekem megér.
Most nézem, le is vették a dobozos collectors-t a game oldaláról, ezek szerint jól fogy :)
Haha, haveromnak ki is bontották a postások a Guild Wars collectors editiont :D Az enyém meg azóta egy magas polc tetején porosodik, úgyhogy igazán "megérte" megvenni...
A direct2drive-ról rendeltem meg 2 példányban a riftet még szombaton. Ott elvileg, ha rákattintok a download gombra, akkor mailben megküldi nekem az aktiváló kulcsot. A My Games-nél ott is van a rift 2 különbözõ példánya, amit vettem, viszont bármelyiknél kattintok a download gombra, mindig ugyanazt a kulcsot küldi el mindkettõhöz, így csak egy példányt tudtam aktiválni. Ez valószínû egy hülye bug, nem is lenne probléma (amennyiben orvosolják), viszont szombaton írtam a supportnak ezzel kapcsolatban, azóta írtam nekik még kétszer, sõt, tegnap már a játék eladásért felelõs alelnöknek is írtam, de még semmire nem válaszoltak. Szóval emiatt én nem ajánlanám senkinek, hogy onnan rendeljen, mert a supportjuk minõsíthetetlenül szar, már ha van egyáltalán. Tehát jelenleg 22 ezer forintért kaptam 1 darab riftet, így állunk, ez rohadt idegesítõ.
Én +3500ért rendeltem meg a dobozos collectors-t. Ennyit megér pluszba a pendrive, egérpad, 128 oldalas képregény, OST, poszter, meg a szép doboz :D Igaz lehet ellopják a postások :D
Manage games RIFT Status: Active Product level: RIFT Digital Collector's Edition Digital goods and privileges Collector's Edition Item: Ancient Tartagon mount. Increases Character Speed by 60%. Collector's Edition Item: Collector's Satchel. Increases Starter Bag Capacity to 24 Slots. Collector's Edition Item: Shiny Lil' Trinket. Summons Bogling Wastrel Companion Pet. Promotional Item: RIFT Pre-order Companion Pet Choice: One Per Character. Promotional Item: Shrouded Sourcestone Rune. Weapon Enchantment - Death.
És mindezt 9800 forintért. Akit érdekel írjon.
Hi, everyone – We’ve dropped a little below our own bar for keeping you up to date on the state of the game, and for that I definitely apologize.
It’s not out of any desire to not keep you informed, but purely out of how many hours a week that everyone is putting into the builds, features, and updates for Open Beta, Head Start, Launch, and what comes beyond. Not an excuse, just letting you know that’s where every waking moment has been going.
With that said, we did want to get updates out on a few hot topics that have come up since Beta 6.
Just before Beta 6, we made an anti griefing change that prevented enemy wardstones at hubs and towns from being destroyed by the opposing faction, and significantly boosted guard strength around PvE hubs. We’re pretty happy with how that worked out on the PvE servers.
In time for Open Beta, we’ve developed the ability to repeal those changes on the PvP servers only, to see if they can remain playable without it. Ideally, it’s our hope that there’s gameplay value in having people being able to band together to attack and defend those areas on PvP servers.
If you choose to play on a PvP server, it’s our assumption that you not only don’t mind that level of interruption from that PvP attack-and-defense style of gameplay, but are actively excited about taking part in it. If you want uninterrupted PvE questing, choosing a PvE server is definitely recommended.
On damage tuning from Beta 6
Beta 6 was the largest test we’ve ever done. We had the largest number of people across more level ranges than ever before playing Rift. As we’re fine tuning NPC damage for launch, we got a lot of feedback (and just as importantly, combat metrics from the servers) on how everyone is performing in different level ranges. Expect further updates to these in Open Beta.
So far, in our closed testing of the current tuning, things are looking pretty positive. Finding the right balance between “too easy” and “too hard” across this many level ranges and character capacities is a challenge, and we’re looking forward to seeing what people think, and how well they perform, in the next round.
Raid development strategies, in a world with an entirely new class of content
One of the things that makes Rift different from other MMOs is that we have this entire class of content that most games don’t – The dynamic content systems that provide us the ability to create invasions, events of all sizes, ancient wardstones, colossi, and rifts. To most everyone here, that’s no big surprise.
Once you start talking about rifts, you have minor rifts (largely for solo and small group players), major rifts (for group players), expert rifts (for high end players, on par with an expert-level dungeon), and raid rifts.
Once we’re talking about those rifts at the high end of the game, those give you the ability to lure out specific encounters by picking up specific Lures. It’s that layer of content that we’ve chosen to focus on for our 10-man raid content for starters.
Most people haven’t experienced this yet in this game or any other, so it can seem as if we’re trying to short the 10-man raids by not doing 10 and 20 man versions of every instance.
Our intent is actually the opposite: This strategy lets us tailor more raid encounters for 10 mans, and giving people cooler things to do, faster, without either a) unfairly forcing people to stare at the same raid zones twice every week if multiple versions of the same zones are available, or b) forcing someone to choose between two sets of friends, if they can only do a 10 or a 20 of the same zone in a week.
Both of those are dynamics that have a lot of downside, and we’re trying to avoid things that either force burnout or force wedges between groups of friends. The dynamic content system, and its ability to provide fun content, accessibly, makes a lot of sense as a potential solution to these problems.
We expect 10 mans to be a pretty huge number of raiders all in all, and we expect to continue creating 10 man content rapidly throughout the live run of the game.
With 10 man rifts (via Lures), just like with 20 man instances, people can go do them on demand, which is another part of the strategy that might not have been clear. So, please don’t think that we’re throwing 10 man raiders to the wolves. We're actually trying to ensure that both sizes of raiding can flourish.
As with any of our other development strategies, we’ll be keeping an eye out and seeing how it goes at mass scale, after lots of people have the chance to participate.
Do know that we’ll respond appropriately, to make sure that we’re always iterating to make the best experience that we possibly can.
- The RIFT Development Team
@Abigel "hivatalos" kommentje a 10-es instákról: Valójában semmi újat nem írt. Egész pontosan copy-pastelte Zor korábbi postját, ami pedig a podcast szövege volt egy-az-egyben. Annyi történt, hogy eddig fõleg a béta fórumon volt téma, ezt hozta Abi át a sima Rift fórum részbe.
@Whisper - soul quest: Jelenleg úgy néz ki nem változik, legalábbis a Feb. 9.-ei Alfa test patchben nem szerepelt, hogy változna. Persze késõbb ez még változhat. De nem bug.
Személyeskedés a topicban: Nem szívlelem a egymás sértegetését, ezt sajnos meg kell emésztenie a topictársulatnak, legalábbis amíg én eme topicot látogatnom. Ha valakinek személyes gondja van a másikkal, akkor tegye azt priviben, nem tartozik a topic témájához.
Passz, szerintem ezt majd a véglegesbe tudjunk meg pontosan, nyilván a bétában õk is variálnak még ilyen dolgokon.
Viszont a soul questeknél elõször riftnél bezártad é lootoltad az at itemet. Megidézted a soult aztán mikor megölted useolni kellett a másik itemet. Viszont Beta 6-ban már csak summolni kellett és megölni. Ez valami bug volt vagy ilyenné lett alakítva véglegesen? Csak mert a useolo quest itemet is oda adták a quest adók nem csak a summonolosat.
Viszont huszonikszes szinten elég érdekes mikor elõször role-t vált az ember: ott van 600 db új skill aminek nagy részérõl gõze nincs, hogy mit csinál valójában. Engem majdnem kinyírt 2 velem egyszintû mob, én meg bõszen nyomkodtam a buffokat... :). Ráadásul elfelejtettem, hogy alapból minden skillt csak rank 1-en kaptunk meg, nem árt az új szereppel elõbb meglátogatni egy trainert is.
lvl6-ig kb megkapod a kezdõ 3 Soul-odat. Ezeket tudod variálni. Amikor elérsz lvl13-ra, akkor minden egyes további Soul-t egy-egy quest-el tudsz megszerezni, összesen 8-at. Amint ezeket megszerezted szabadon váltogathatod õket az összes permutációjukban.
Ehhez szükségesek azok a bizonyos lentebb említett questek? Mert mikor lvl 15ön vettem még egy ...hmm role-t? , mindegy akkor oda be is tette a meglévõ 3 soult csak nem voltak kiosztva a pontok.
Minden role-ba azt a 3 soult választod ki amelyiket akarod, teljesen eltérõk is lehetnek.
Ez a soul kérdés , a plusszba ugyanúgy a kiválasztott elsõ 3 ágat rakta át csak másképp lehetett elosztani . Lesz lehetõség 2 külömbözõ trióra is? Úgyértem hogy az elsõ három soul mondjuk Assa , Riftstalker,Saboteur a 2. trio meg Bladdancer ,Nightblade ,Bard? Lényegtelen mennyire életképes amit leírtam ez a variáns csupán csak példa :).
Én csak felmérem a környezetet és kihasználom:D
vigyázzatok ezzel az arccal, duelben lelök a hegy tetejérõl.
Összesen 3 vagy 4 soult lehet venni már nem emlékszem.
Onnantól kezdve tökegyszerû ha már megkapod a questet, mer csak részt kell venni egy riftlezárásban, meg utána meg kell ölnöd a summonolt mobot ami veled egyszintû.
16-17es szint körül már tudtam csinálni két soul questet :) Az elsõ dungeon-re már simán kivitelezhetõ szerintem a role váltás, fõleg ha mountra sem kell költenem :)
Extra role-okat tudsz venni. Az elsõ még elég olcsó, utána a többi már drága. Annyi a lényege, hogy van monjduk role1-ben egy 3 soulos healer specced, a role2-ben meg egy 3 soulos dps specced. Ezek a role-ok bekerülnek a spellbookba mint spellek, és combat módon kívül 1 gombnyomással tudsz váltani a különbözõ role-ok között.
Szintezni mindenképp dps builddel fogok. Jól olvastam valahol hogy van dual build, és lehet közte váltogatni?
Igen a Justicar tankolni valoban szar volt, viszont support/dps/offhealer kombonak druiddal vagy shamannal nagyon jo. Volt hogy bosson meghalt a healer es en healeltem az egesz partyt.
Pvpben próbáltam defenzív riftstalkert, ott nem rossz basztatni meg cc-zni a healereket, mert elég sok hp-d armorod van meg jó pár defenzív képességed is ami segít. ölni nem nagyon fogsz viszont vele :)
Én jól viselkedtem xD inkább azt mondjátok meg, hogy ontopic is legyen, hogy mennyire jó tankolásra a riftstalker, vagy úgy alapból a rogue? És mennyire jó dps-re a cleric? :) Azért várom már az OB-t, hogy kipróbálhassam ezeket...